eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Asysta techniczna i naprawy bieżące macierzy dyskowej NETAPP 3240HA (wraz z 2 usługami zabezpieczenia danych w czasie ewentualnych migracji serwerowni), nr sprawy ZP-AI-81/15

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-02-11

Warszawa: Asysta techniczna i naprawy bieżące macierzy dyskowej NETAPP 3240HA (wraz z 2 usługami zabezpieczenia danych w czasie ewentualnych migracji serwerowni), nr sprawy ZP-AI-81/15
Numer ogłoszenia: 30076 - 2016; data zamieszczenia: 11.02.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Dozoru Technicznego , ul. Szczęśliwicka 34, 02-353 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5722100, faks 022 5722388.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.udt.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa osoba prawna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Asysta techniczna i naprawy bieżące macierzy dyskowej NETAPP 3240HA (wraz z 2 usługami zabezpieczenia danych w czasie ewentualnych migracji serwerowni), nr sprawy ZP-AI-81/15.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia został opisany we wzorze umowy (z załącznikami) stanowiącym załącznik nr 9 do SIWZ. 2. Wraz z ofertą Wykonawca złoży oświadczenie, że Podmiot, który będzie świadczył serwis urządzeń posiada autoryzację producenta urządzeń w zakresie świadczenia usług serwisowych. Przed zawarciem umowy Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć Zamawiającemu dokument potwierdzający spełnienie tego wymogu. Dodatkowo Zamawiający wymaga by na stronie producenta macierzy firmy NetApp (http://solutionconnection.netapp.com/partner-directory.aspx) na dzień składania ofert znajdowała się informacja o Wykonawcy dotycząca posiadania przez niego kompetencji w zakresie profesjonalnych usług serwisowych oznaczonych jako: Professional Services Certified 7-Mode. 3. W przypadku użycia w SIWZ znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, Zamawiający dopuszcza zaoferowanie rozwiązań równoważnych. Zaoferowane przez Wykonawcę rozwiązanie równoważne musi zapewniać kompatybilność techniczną, zarządzającą i funkcjonalną ze sprzętem i oprogramowaniem posiadanym przez Zamawiającego, tj. Wykonawca musi dokonać takiego doboru sprzętu i oprogramowania, aby zagwarantować całkowitą projektową i produkcyjną funkcjonalność, niezawodność, bezpieczeństwo po jego instalacji, uruchomieniu i eksploatacji u Zamawiającego. 4. W przypadku zaoferowania rozwiązań równoważnych Wykonawca, stosownie do treści art. 30 ust. 5 ustawy, obowiązany jest wykazać, że oferowane przez niego rozwiązanie spełnia wymagania określone przez Zamawiającego w Opisie Przedmiotu Zamówienia (Załącznik nr 1 do umowy), tj. zobowiązany jest do złożonej oferty dołączyć opis tych rozwiązań wraz z pełnym podaniem funkcjonalności proponowanego rozwiązania i jednocześnie przedstawić szczegółowy opis jego integracji z rozwiązaniem posiadanym przez Zamawiającego. 5. Miejsce wykonania zamówienia: (świadczenia asysty i instalacji): Kolokacja - T-Mobile Polska S.A., ul. Jana Pawła II 66, 05-500 Piaseczno. 6. Zgodnie z art. 36a ust. 2 pkt 1 ustawy PZP, Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. 7. UWAGA: w przypadku wskazania podwykonawców, Wykonawca zobowiązany jest wypełnić oświadczenie z zakresem prac (formularz oferty), jakie Wykonawca planuje zlecić podwykonawcy. Brak złożenia w ofercie oświadczenia Zamawiający uzna za potwierdzenie, że Wykonawca wykona całość prac bez udziału podwykonawców.

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.61.10.00 - Usługi w zakresie wsparcia technicznego 71.35.63.00 - Usługi wsparcia technicznego 72.25.00.00 - Usługi w zakresie konserwacji i wsparcia systemów .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca wykaże, że wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwie usługi polegające na świadczeniu asysty technicznej i serwisu pogwarancyjnego macierzy dyskowej o wartości każdej z usług nie mniejszej niż 100 000,00 zł brutto. Jeśli usługa polegająca na świadczeniu asysty technicznej macierzy dyskowej była częścią większej usługi lub dostawy (zamówienia o charakterze mieszanym) wartość usługi polegającej na świadczeniu asysty technicznej macierzy dyskowej musi być nie mniejsza niż 100 000,00 zł brutto. W przypadku, gdy Wykonawca nadal wykonuje usługę, wartość wykonanej usługi polegającej na świadczeniu asysty technicznej i serwisu pogwarancyjnego macierzy dyskowej na dzień składania ofert musi wynosić co najmniej 100 000,00 zł brutto. Podana przez Wykonawcę wartość usługi, wskazanej przez Wykonawcę w Wykazie usług, stanowiącym Załącznik nr 5 do SIWZ musi być wartością zrealizowanej usługi w ramach jednej umowy/kontraktu. Ocena spełnienia ww. warunków zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia /nie spełnia na podstawie złożonych wraz z ofertą oświadczeń oraz dokumentów wymienionych w dziale IV niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki Wykonawca spełnił. Niespełnienie któregokolwiek z ww. warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania oraz odrzuceniem oferty

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca wykaże, że dysponuje, co najmniej jedną osobą, która będzie uczestniczyła w wykonywaniu zamówienia i posiada kwalifikacje zawodowe do realizacji usługi tj. specjalista legitymujący się certyfikatem NetApp Certified Storage Installation Engineer poświadczający posiadanie kompetencji w zakresie produktów tego producenta; Wykonawca wykaże, że dysponuje, co najmniej jedną osobą, która będzie uczestniczyła w wykonywaniu zamówienia i posiada kwalifikacje zawodowe do realizacji usługi tj. specjalista legitymujący się certyfikatem Commvault Implementation and Maintenance - EMEA (mechanizmy Commvault InteliSnap) poświadczający posiadanie kompetencji w zakresie produktów tego producenta; Wykonawca wykaże, że dysponuje, co najmniej dwoma osobami, które będą uczestniczyły w wykonywaniu zamówienia i posiadają kwalifikacje zawodowe do realizacji usługi tj. specjalista legitymujący się certyfikatem NetApp Certified Data Management Administrator poświadczający posiadanie kompetencji w zakresie produktów tego producenta; Wykonawca wykaże, że dysponuje, co najmniej dwoma osobami, które będą uczestniczyły w wykonywaniu zamówienia i posiadają kwalifikacje zawodowe do realizacji usługi tj. specjalista legitymujący się certyfikatem NetApp Accredited Storage Architect Professional poświadczający posiadanie kompetencji w zakresie produktów tego producenta; Wykonawca wykaże, że dysponuje, co najmniej dwoma osobami, które będą uczestniczyły w wykonywaniu zamówienia i posiadają kwalifikacje zawodowe do realizacji usługi tj. specjalista legitymujący się certyfikatem NetApp Certified SAN Implementation Engineer poświadczający posiadanie kompetencji w zakresie produktów tego producenta; Wykonawca wykaże, że dysponuje, co najmniej dwoma osobami, które będą uczestniczyły w wykonywaniu zamówienia i posiadają kwalifikacje zawodowe do realizacji usługi tj. specjalista legitymujący się certyfikatem NetApp Certified Backup and Recovery Implementation Engineer poświadczający posiadanie kompetencji w zakresie produktów tego producenta; Przed zawarciem umowy Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć Zamawiającemu ww. Certyfikaty lub inny równoważny dla ww. osób. Zamawiający dopuszcza, żeby jedna osoba mogła mieć dwa lub więcej z ww. wymaganych certyfikatów i pełniła funkcję kilku specjalistów łącznie. Ocena spełnienia ww. warunków zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia /nie spełnia na podstawie złożonych wraz z ofertą oświadczeń oraz dokumentów wymienionych w dziale IV niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki Wykonawca spełnił. Niespełnienie któregokolwiek z ww. warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania oraz odrzuceniem oferty

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    Wykonawca wykaże, że wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwie usługi polegające na świadczeniu asysty technicznej i serwisu pogwarancyjnego macierzy dyskowej o wartości każdej z usług nie mniejszej niż 100 000,00 zł brutto. Jeśli usługa polegająca na świadczeniu asysty technicznej macierzy dyskowej była częścią większej usługi lub dostawy (zamówienia o charakterze mieszanym) wartość usługi polegającej na świadczeniu asysty technicznej macierzy dyskowej musi być nie mniejsza niż 100 000,00 zł brutto. W przypadku, gdy Wykonawca nadal wykonuje usługę, wartość wykonanej usługi polegającej na świadczeniu asysty technicznej i serwisu pogwarancyjnego macierzy dyskowej na dzień składania ofert musi wynosić co najmniej 100 000,00 zł brutto. Podana przez Wykonawcę wartość usługi, wskazanej przez Wykonawcę w Wykazie usług, stanowiącym Załącznik nr 5 do SIWZ musi być wartością zrealizowanej usługi w ramach jednej umowy/kontraktu;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Zgodnie z art. 24 ust. 2a ustawy PZP Zamawiający wykluczy z postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia Wykonawcę, który w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, w szczególności, gdy Wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co Zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą dowolnych środków dowodowych. Zamawiający nie wyklucza z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy, który udowodni, że podjął konkretne środki techniczne, organizacyjne i kadrowe, które mają zapobiec zawinionemu i poważnemu naruszaniu obowiązków zawodowych w przyszłości oraz naprawił szkody powstałe w wyniku naruszenia obowiązków zawodowych lub zobowiązał się do ich naprawienia. Wykonawca wraz z ofertą składa także INNE DOKUMENTY I OŚWIADCZENIE: 1.1. wypełniony i podpisany formularz oferty z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1 do SIWZ. Ww. formularzu oferty znajdują się oświadczenia: a) oświadczenie Wykonawcy informujące, że Wykonawca który będzie świadczył serwis urządzeń posiada autoryzację producenta urządzeń w zakresie świadczenia usług serwisowych. Przed zawarciem umowy Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć Zamawiającemu dokument potwierdzający spełnienie tego wymogu. b) oświadczenie Wykonawcy, że na dzień składania ofert na stronie producenta macierzy firmy NetApp (http://solutionconnection.netapp.com/partner-directory.aspx) znajduje się informacja o Wykonawcy dotycząca posiadania przez niego kompetencji w zakresie profesjonalnych usług serwisowych oznaczonych jako: Professional Services Certified 7-Mode

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 80
  • 2 - Gwarantowany czas naprawy do 12h - 10
  • 3 - Audyt środowiska SAN - 10

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zgodnie z art. 144 ustawy, Zamawiający będzie mógł zmienić postanowienia umowy w n/w zakresie: zmiany lub wprowadzenia podwykonawcy, przy czym zmiana ta wymaga wcześniejszego zatwierdzenia przez Zamawiającego. Powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody. Wszelkie zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności. Inicjatorem zmian może być Zamawiający lub Wykonawca poprzez pisemne wystąpienie, w okresie obowiązywania umowy, zawierające opis proponowanych zmian i ich uzasadnienie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.udt.gov.pl, zakładka: O nas - Zamówienia publiczne i sprzedaż majątku/zamówienia
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: nieodpłatnie: strona internetowa Zamawiającego; - odpłatnie: UDT, ul.Szczęśliwicka 34, 02-353 Warszawa, cena: 0,50 gr/za stronę A4 (+ koszt przesyłki:13,50 zł).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.02.2016 godzina 12:00, miejsce: Urząd Dozoru Technicznego ul. Szczęśliwicka 34 w Warszawie, pok. nr 2 KANCELARIA.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Na kryteria 100 pkt składają się: Cena - 80 pkt Gwarantowany czas naprawy do 12h (Gwarantowany czas naprawy (w godzinach) od chwili zarejestrowania zgłoszenia, w ciągu którego Wykonawca zakończy prace nad rozwiązaniem problemu. Maksymalny gwarantowany czas naprawy przewidziany przez Zamawiającego to 24h. Szczegółowe warunki świadczenia usług zawiera wzór umowy stanowiący załącznik nr 9 do SIWZ) - gwarantowany czas naprawy do 12h - 10 pkt / czas naprawy powyżej 12 h - 0 pkt Audyt środowiska SAN (Audyt środowiska SAN - dodatkowe prace w infrastrukturze Zamawiającego. Szczegółowe warunki świadczenia usług zawiera wzór umowy stanowiący załącznik nr 9do SIWZ) - gwarantowany audyt środowiska SAN - 10 pkt UWAGA: Jeśli Wykonawca w Formularzu oferty nie zaznaczy oferowanego czasu naprawy Zamawiający przyjmie, że czas reakcji oferowany przez Wykonawcę wynosi powyżej 12h godzin i nie przyzna Wykonawcy punktów w kryterium Czas naprawy. Informacje dotyczące czasu naprawy jaki oferuje Wykonawca nie będą podlegały uzupełnieniu i nie będzie można uzyskać dodatkowej liczby punktów w tym kryterium w wyniku złożenia wyjaśnień w tej kwestii przez Wykonawcę po otwarciu ofert.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.