eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zabierzów › Regulacja działu I i II księgi wieczystej, uzgodnienie zapisów pomiędzy powszechną ewidencją i księgami wieczystymi dla działek Nadleśnictwa Krzeszowice oraz dokonanie wykazu zmian gruntowych dla działek 1946/3, 1949/3, 1958/3, 1959/3, 1960/3, 1961/3 obręb ew. Wola Filipowska, 2350 obręb ew. Nowa Góra (nr SA-2710-6/12).

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-08-14

Zabierzów: Regulacja działu I i II księgi wieczystej, uzgodnienie zapisów pomiędzy powszechną ewidencją i księgami wieczystymi dla działek Nadleśnictwa Krzeszowice oraz dokonanie wykazu zmian gruntowych dla działek 1946/3, 1949/3, 1958/3, 1959/3, 1960/3, 1961/3 obręb ew. Wola Filipowska, 2350 obręb ew. Nowa Góra (nr SA-2710-6/12).
Numer ogłoszenia: 300754 - 2012; data zamieszczenia: 14.08.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 226254 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Skarb Państwa Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Krzeszowice, ul. Leśna 13, 32-080 Zabierzów, woj. małopolskie, tel. 012 2851180, 0696493055, faks 012 2852124.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państowe Gospodarstwo Lesne Lasy Państwowe.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Regulacja działu I i II księgi wieczystej, uzgodnienie zapisów pomiędzy powszechną ewidencją i księgami wieczystymi dla działek Nadleśnictwa Krzeszowice oraz dokonanie wykazu zmian gruntowych dla działek 1946/3, 1949/3, 1958/3, 1959/3, 1960/3, 1961/3 obręb ew. Wola Filipowska, 2350 obręb ew. Nowa Góra (nr SA-2710-6/12)..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług obejmujących: a) Dla działek wymienionych w Tabeli 1 i 2 w załączniku nr 3 do SIWZ dokonanie zmian w ewidencji gruntów polegających na ujawnieniu w ewidencji prawidłowej nazwy właściciela: Skarb Państwa Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Krzeszowice i przedłożenie zamawiającemu wypisów z ewidencji gruntów potwierdzających dokonanie przedmiotowych zmian. b) Dla działek wymienionych w Tabeli 1 i 2 w załączniku nr 3 do SIWZ wykonanie kompletnej dokumentacji geodezyjno-kartograficznej niezbędnej do dokonania w księgach wieczystych zmian w dziale I i II, a w przypadku, gdy ksiąg wieczystych dla poszczególnych nieruchomości nie ma - do ich założenia, a także przygotowanie wniosków o założenie/aktualizację ksiąg wieczystych dla tych działek, w tym wykonanie: - wykonanie opisów i map - wykonanie wykazów synchronizacyjnych - wykonanie wykazów zmian gruntowych - sporządzenie wniosków do ksiąg wieczystych i ewidencji gruntów - skompletowanie wypisów z ewidencji gruntów oraz wyrysów z ewidencji gruntów w celu dokonania aktualizacji wpisów w księgach wieczystych. W dziale II ksiąg wieczystych winna zostać ujawniona prawidłowa nazwa właściciela: Skarb Państwa Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Krzeszowice. c) Wykonanie wykazów zmian gruntowych dla działek wymienionych w Tabeli 3 w załączniku nr 3 do SIWZ..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 73.11.00.00 - Usługi badawcze .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.08.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Biuro Urządzania Lasu i Geodezji Leśnej, Oddział w Krakowie, ul. Senatorska 15, 30-106 Kraków, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 70000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 83824,50

  • Oferta z najniższą ceną: 83824,50 / Oferta z najwyższą ceną: 242064,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.