Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-02-25
Kraków: Dostawa elementów umundurowania
Numer ogłoszenia: 30072 - 2011; data zamieszczenia: 25.02.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Straż Miejska Miasta Krakowa , ul. Dobrego Pasterza 116, 31-416 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 4137703, 4133734, faks 012 4138829.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.krakow.pl/?bip_id=33&mmi=11723
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa elementów umundurowania.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa elementów umundurowania wykonanych wg wzoru określo-nego w Rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 28.07.1998 r. w sprawie umundurowania strażników gminnych i miejskich (Dz. U. z 1998 r., Nr 112 poz. 713 z późn. zmianami) oraz zgodnych ze wzora-mi umundurowania używanymi przez Straż Miejską Miasta Krakowa. Część 1 - kurtka olimpijka - 98 szt. Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.22.32.00 - Kurtki Kurtka olimpijka - materiał gabardyna o gramaturze 480 gr/mb ( przy szer. tkaniny142 cm), kolor ciemny granat, na podszewce, na plecach dwie fałdy, szerokie szlufki na pas, ściągacze gumowe po bokach, zapina-nie na guziki kryte listwą, dwie kieszenie z mieszkiem zamykane klapkami, na lewej kieszeni 7,5 cm poniżej guzika metalowego przyszyty mały ,czarny guzik (podtrzymujący identyfikator), na pagonach oraz przy kie-szeniach i rękawach - małe guziki metalowe koloru złotego z wizerunkiem orła. Termin dostawy: do 20 kwietnia 2011 r. - spodnie tropik - 181 szt. Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.23.40.00-8 Spodnie: krój prosty z lampasem koloru żółtego, z przodu dwie kieszenie w karczkach biodrowych, z tyłu jedna kieszonka z wypustką na guzik, podwójne szlufki na pasek i pas główny, zapięcie specjalne regulujące obwód pasa, rozporek zapinany na guziki kryty plisą, materiał - elana 55%, wełna 45%, gramatura 360 gr/mb (przy szer. tkaniny 142 cm), kolor ciemny granat Termin dostawy: do 20 kwietnia 2011 r. - spodnie gabardynowe - 258 szt. Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.23.40.00-8 Spodnie gabardynowe: krój prosty z lampasem koloru żółtego, z przodu dwie kieszenie w karczkach biodro-wych, z tyłu jedna kieszonka z wypustką na guzik, podwójne szlufki na pasek i pas główny, zapięcie specjalne regulujące obwód pasa, rozporek zapinany na guziki kryty plisą, materiał - gabardyna mundurowa 480 gr/mb ( przy szer. tkaniny142 cm), kolor - ciemny granat. Termin dostawy: od 1 do 15 października 2011 r. - spódnica tropik - 13 szt. Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.23.20.00-4 Spódnica tropik: krój prosty szyta na indywidualne wymiary pracownic, z przodu i z tyłu spódnicy po dwie zaszewki, zamek błyskawiczny wszyty w szwie z tyłu, rozcięcie zakładane z tyłu. Spódnica szyta bez paska, wykończona obłożeniem z tkaniny zasadniczej, całość na podszewce. Spódnica posiada 4 podwójne podtrzy-mywacze paska - na pasek i pas główny, materiał - tropik: poliester 55%, wełna 45%, gramatura 250 gr/mb , kolor ciemny granat Termin dostawy: do 20 kwietnia 2011 r. - spódnica gabardynowa - 68 szt. Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.23.20.00-4 Spódnica gabardyna: krój prosty szyta na indywidualne wymiary pracownic, z przodu i z tyłu spódnicy po dwie zaszewki, zamek błyskawiczny wszyty w szwie z tyłu, rozcięcie zakładane z tyłu. Spódnica szyta bez paska, wykończona obłożeniem z tkaniny zasadniczej, całość na podszewce. Spódnica posiada 4 podwójne podtrzymywacze paska - na pasek i pas główny, materiał - gabardyna: poliester 55%, wełna 45%, grama-tura 333 gr/mb , kolor ciemny granat Termin dostawy: do 20 kwietnia 2011 r. Część 2 - mundur polowy - 22 kpl Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 35.81.20.00-9 Typowa kurtka policyjno - wojskowa zapinana na guziki kryte plisą, materiał w kolorze b. ciemny granat, 4 kieszenie zewnętrzne z przodu, zapinane na guziki kryte plisą, pagony na ramionach zapinane na guziki, oznakowanie: napis STRAŻ MIEJSKA -minimalna wys. liter -25 mm z przodu i 50 mm z tyłu, litery w kolorze srebrnym na żółtym odblaskowym tle, patka na blachę na lewej kieszeni. Spodnie - materiał w kolorze b. ciemny granat, na szelkach, 6 kieszeni ( 2 z przodu, wpuszczane w karczek biodrowy, 4 kieszenie naszywane, zapinane na guziki kryte plisą, umieszczone na udach z przodu i z tyłu, po dwie na każdej z nogawek), ściągacz gumowy na nogawkach, wzmocnione w kroku, rozporek zapinany na zamek błyskawiczny kryty plisą. Materia typu FOREMAN: 67% poliester, 33% bawełna, gramatura min. 252g/m2. Termin dostawy: do 20 kwietnia 2011 r. Część 3 - odzież treningowa (dres z nadrukiem SM) - 111 kpl Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.41.21.00-1 Dres - materiał : bawełna 70% + poliester 30% , gramatura min. 280 g/m2, kolor ciemny granat, bluza na zamek z napisem na plecach w kolorze żółtym STRAŻ MIEJSKA (wys. liter - 2,5 cm), spodnie z zewnętrznym rozcięciem ( 8,5 cm) na dole nogawek. Termin dostawy: do 20 kwietnia 2011 r. Część 4 - skarpety męskie - 800 par Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.31.70.00-4 Skarpety męskie niekurczliwe w kolorze ciemny granat, bawełna 100% z komfortowym ściągaczem i płaskim szwem. - skarpety zimowe męskie - 800 par Skarpety męskie frotte w kolorze: ciemny granat, materiał: bawełna 80% + poliamid 20% ze ściągaczem i płaskim szwem. Termin dostawy: do 20 kwietnia 2011 r. Część 5 - półbuty damskie służbowe - 27 par Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.81.50.00-5 Półbuty damskie skórzane koloru czarnego, z podszewką skórzaną, spód TR klejony, cholewka gładka bez przeszyć. - czółenka damskie (do spódnicy) - 68 par Czółenka damskie(klasyczne) skórzane koloru czarnego, z podszewką skórzaną, spód TR klejony, przyszwa gładka bez przeszyć ozdobnych, lekko zwężająca w zaokrąglony nosek z delikatnym zadarciem w górę. Wysokość obcasa (cm): ok.5.5, rodzaj obcasa: słupek zwężający się z góry w dół. Termin dostawy: do 20 kwietnia 2011 r. Część 6 - trzewiki specjalne całoroczne - 82 pary Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.81.52.00-7 Cholewka wykonana ze skóry naturalnej - bukat bydlęcy wodoodporny, skóra licowa, dwoina 1,8-2,0 mm w kolorze czarnym, o wysokości min 20 cm od obcasa w wzwyż, sznurowana na uchwyty obuwnicze(system szybkiego sznurowania) po osiem z każdej strony, sznurowadła czarne, okrągłe. Język miechowy i kołnierz wykonany ze skóry świńskiej, zmiękczonej pianką PU. Kołnierz o wys. 6 cm, wypełniony pianką lateksową przeszyty dwukrotnie pojedynczym szwem. Cholewka typu derbowego, w miejscu szycia rygli wzmocniona nitami. Podnosek utwardzony z materiału termoplastycznego. Podszewka ze skóry naturalnej 0,9-1,1 mm. Podpodeszwa wykonana z materiału podpodeszwowego. Wkładka wymienna. Podeszwa czarna, gumowa, trudnościeralna, olejoodporna i antypoślizgowa typu WIBRAM, łączona z cholewką metodą klejenia, przyszywana oraz gwoździowana na czubkach i piętach. Termin dostawy: do 20 kwietnia 2011 r. Część 7 - wyroby rymarskie Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.91.00.00-1 - pas główny - biała klamra - 70 szt. Pas główny wykonany ze skóry bydlęcej licowej przebarwionej na wskroś, koloru czarnego z zamkniętą mizdrą, o grubości 3,0 - 3,5 mm. Na pasie ozdobne wyszycie (oficerskie), wyszycie podszyte dwoiną bydlęcą welurową, całość szyta nicią poliestrową koloru czarnego. Szerokość pasa 45 mm. Brzegi zamalowane far-bą, błyszczącą, wykończeniową. Okucia pasa koloru białego ( sprzączka, knopiki, nity) - pas wąski - biała klamra - 60 szt. Pasek wąski wykonany ze skóry bydlęcej licowej, przebarwionej na wskroś, koloru czarnego z zamkniętą mizdrą, o grubości 2,5 - 3,0 mm. Pasek obszyty nicią poliestrową koloru czarnego. Szerokość paska 30 mm. Brzegi paska zamalowane farbą, błyszczącą, wykończeniową. Okucia paska koloru białego ( sprzączka, ni-ty). - saszetka na dokumenty - 70 szt. Saszetka wykonana ze skóry świńskiej licowej, przebarwionej na wskroś, koloru czarnego, o grubości 1,4 - 1,6 mm. Okucia w kolorze czarny nikiel ( zatrzaski, nity), wymiary: 16 x 13x 5 cm, uchwyt na pas główny ni-towany Termin dostawy: do 20 kwietnia 2011 r. Wykonawca winien udzielić pełnej (materiały i robocizna) gwarancji na wyroby będące przedmio- tem zamówienia na okres min. 12 miesięcy. Do oferty należy dołączyć wzory oferowanych elementów umundurowania. (Załączone wzory będą zwrócone po zakończeniu postępowania) Do części 1 i 2 należy dołączyć próbki materiału z atestami..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.22.32.00-8.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.04.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie obowiązuje
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
oświadczenie wykonawcy o spełnienie warunków określonych a art. 22 ust. 1 pzp
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
oświadczenie wykonawcy o spełnienie warunków określonych a art. 22 ust. 1 pzp
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
oświadczenie wykonawcy o spełnienie warunków określonych a art. 22 ust. 1 pzp
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
oświadczenie wykonawcy o spełnienie warunków określonych a art. 22 ust. 1 pzp
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
oświadczenie wykonawcy o spełnienie warunków określonych a art. 22 ust. 1 pzp
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 45
- 2 - ocena jakości - 45
- 3 - okres gwarancji - 10
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.krakow.pl/?bip_id=33&mmi=11723
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Straż Miejska Miasta Krakowa, 31-416 Kraków, ul. Dobrego Pasterza 116 pok.315.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.03.2011 godzina 08:30, miejsce: Straż Miejska Miasta Krakowa, 31-416 Kraków, ul. Dobrego Pasterza 116 pok. 315.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Remont 4 lokali mieszkalnych zasobu Gminy Miejskiej Kraków, w podziale na 4 części.
- Roboty remontowe w budynku DS-3 (21-3) Politechniki Krakowskiej przy ul. Skarżyńskiego 5 w Krakowie
- Dostawa materiałów pomocniczych i promocyjnych dla bibliotek biorących udział w projekcie "Mała książka- Wielki Człowiek" w podziale na 3 części
- Wykonanie izolacji fundamentów budynku Szkoły Podstawowej nr 80 w Krakowie na os. Na Skarpie 8
- Opracowanie dokumentacji oraz translokacja zabytkowej chałupy drewnianej z ulicy Nadbrzezie na teren Parku Edukacyjnego "Branice"
- Wykonanie robót budowlanych dla modernizacji dachu budynku ARTzona Ośrodka Kultury im. C.K. Norwida os. Górali 4 w Krakowie
więcej: przetargi w Krakowie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.