eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Dostawa artykułów biurowych, druków i notatników służbowych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-01-28

Łódź: Dostawa artykułów biurowych, druków i notatników służbowych
Numer ogłoszenia: 30069 - 2009; data zamieszczenia: 28.01.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Straż Miejska w Łodzi , ul. Kilińskiego 81, 90-119 Łódź, woj. łódzkie, tel. 0-42 2502232, faks 0-42 2502200.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.strazmiejska.lodz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów biurowych, druków i notatników służbowych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów biurowych, druków i notatników służbowych. Przedmiot zamówienia zostł podzielony na dwa zadania: 1) ZADANIE NR 1 - ARTYKUŁY BIUROWE: 1. Dziurkacz do 20 kartek z ogranicznikiem formatu -60 szt. 2. Klipsy biurowe, 19 mm, 12 szt. w opakowaniu - 50 op. 3. Klipsy biurowe, 32 mm, 12 szt. w opakowaniu - 40 op. 4. Pinezki metalowe, 50 sztuk w opakowaniu - 40 op. 5. Pinezki do tablic korkowych, kolorowe, 15 szt. w opakowaniu - 50 op. 6. Zszywacz do 30 kartek - 60 szt. 7. Spinacz biurowy okrągły, 28 mm, 100 szt. w opakowaniu - 300 op. 8. Spinacz biurowy okrągły, 50 mm, 100 szt. w opakowaniu - 60 op. 9. Zszywki 24/6, do zszywania 30 kartek, 1000 szt. w opak. - 200 op. 10. Klej w sztyfcie, ok. 20 g, biały - 20 szt. 11. Klej w płynie, ok. 20 ml - 80 szt. 12. Nożyk z wysuwanym, łamanym i wymiennym ostrzem o szer. 18 mm - 40 szt. 13. Ostrza do nożyka, szer. 18 mm - 30 szt. 14. Nożyczki 21 cm z ostrzem ze stali nierdzewnej, plastikowy uchwyt - 60 szt. 15. Rozszywasz uniwersalny - 40 szt. 16. Atrament, poj. 30 ml, kolor zielony, czarny, niebieski - 40 szt. 17. Flamastry - kpl. 6 kolorów w etui - 50 szt. 18. Flamastry pojedyncze - kolor czarny, niebieski, czerwony, żółty - 300 szt. 19. Tusz do stempli gumowych i polimerowych, czerwony, czarny, niebieski poj. 30 ml - 70 szt. 20. Cienkopis końcówka oprawiona w metal, grubość linii 0,4 mm, tusz czarny, niebieski, czerwony, zielony - 800 szt. 21. Taśma klejąca, przeźroczysta, 18 mm x 20 m - 150 szt. 22. Podajnik biurowy do taśmy klejącej o wymiarach 18 mm x 20 mm - 50 szt. 23. Taśma pakowa brązowa samoprzylepna, 48 mm x 46 m - 30 szt. 24. Rolka do kalkulatora wym. 57 mm x 25 m - 120 szt. 25. Taśma barwiąca do kalkulatora, czarno - czerwona, wym. 13 mm x 6 m - 20 szt. 26. Papier do faksu 216 x 30 x 1/2, 6 szt. w opakowaniu - 100 op. 27. Temperówka metalowa - 100 szt. 28. Skorowidz, format A 4 - twarde okładki - 96 kartek - 20 szt. 29. Mata na biurko, wym. 65 x 50 cm, różne kolory - 100 szt. 30. Litery i cyfry samoprzylepne w kolorze czarnym, wys. 10 mm, na arkuszu o formacie A4 - 20 ark. 31. Ołówek drewniany z gumką, twardość HB - 300 szt. 32. Rysiki do ołówków automatycznych, grubość 0,5 mm, twardość HB, 12 szt. w opakowaniu - 20 op. 33. Ołówek automatyczny, rysik o grubości 0,5 mm, twardość HB - 50 szt. 34. Zeszyt A 5 - 60 kart w kratkę, miękka oprawa - 100 szt. 35. Zeszyt A 5 - 32 karty w kratkę, miękka oprawa - 100 szt. 36. Zeszyt A 4 - 96 kart w kratkę, twarda oprawa - 300 szt. 37. Blok biurowy, makulaturowy, format A 4,100 kartek w kratkę - 400 szt. 38. Ofertówka, przeźroczysta, sztywna, folia polipropylenowa, format A 4 - 500 szt. 39. Koszulka na dokumenty, format A 4, przeźroczysta, wzmocniony dziurkowany brzeg, folia polipropylenowa, 100 szt. w op. - 130 op. 40. Koszulka na dokumenty, format A5, przeźroczysta, wzmocniony dziurkowany brzeg, folia polipropylenowa, 100 szt. w opak. - 20 op. 41. Biuwar (planer) indywidualny, format A 2 (580 x 410 mm), ze zrywanymi kartami, klejony w bloki na podkładzie z tektury, grzbiet klejony wzdłuż dolnego boku, ilość kartek min. 40, kalendarz na 2009 r. i 2010 r., dni tygodnia z podziałem na godziny, po środku miejsce na notatki - 50 szt. 42. Segregator w formacie A4, szerokość grzbietu 75 mm., z mechanizmem dźwigniowym i kieszenią na etykietę opisową - 350 szt. 43. Segregator w formacie A4, szerokość grzbietu 50 mm. z mechanizmem dźwigniowym i kieszenią na etykietę opisową - 150 szt. 44. Segregator w formacie A5, szerokość grzbietu 70 mm. z mechanizmem dźwigniowym i kieszenią na etykietę opisową - 80 szt. 45. Teczka na akta osobowe z trzema przekładkami A, B i C, sztywna introligatorska oprawa, grzbiet min. 20 mm, format A 4, z trzema wąsami skoroszytowymi, kolor granatowy - 150 szt. 46. Wkłady do teczek na akta osobowe, typ A, format A 4, sztywny karton - 150 szt. 47. Wkłady do teczek na akta osobowe, typ B, format A 4, sztywny karton - 150 szt. 48. Wkłady do teczek na akta osobowe, typ C, format A 4, sztywny karton - 150 szt. 49. Skoroszyt plastikowy, format A4, wykonany z miękkiej folii PCV, przeźroczysta przednia okładka, tylna okładka kolorowa, z wąsami skoroszytowymi i wysuwanym paskiem do opisu zawartości - 300 szt. 50. Skoroszyt plastikowy z perforacją do wpinania do segregatora, format A4, wykonany ze sztywnej folii PCV, przeźroczysta przednia okładka, tylna okładka kolorowa, z wąsami skoroszytowymi i wysuwanym paskiem do opisu zawartości - 300 szt. 51. Tacka na dokumenty, plastikowa, przeźroczysta, format A4 - 100 szt. 52. Teczka z białego kartonu o gramaturze 275 g, zamykana na gumkę, format A4 - 300 szt. 53. Teczka z białego kartonu o gramaturze 275 g, wiązana, format A4 - 300 szt. 54. Skoroszyt z białego kartonu o gramaturze 275 g, format A4 - 2000 szt. 55. Tablica korkowa w ramie drewnianej, rozmiar 60 cm x 90 cm - 50 szt. 56. Grzbiety plastikowe do bindowania, średnica 5 mm, kolor czarny, 100 szt. w opakowaniu. - 2 op. 57. Grzbiety plastikowe do bindowania, średnica 6 mm, kolor czarny, 100 szt. w opakowaniu. - 3 op. 58. Grzbiety plastikowe do bindowania, średnica 10 mm, kolor czarny, 100 sztuk w opakowaniu. - 2 op. 59. Grzbiety plastikowe do bindowania, średnica 12 mm, kolor czarny, 100 szt. w opakowaniu - 2 op. 60. Grzbiety plastikowe do bindowania, średnica 16 mm, kolor czarny, 100 szt. w opakowaniu - 2 op. 61. Grzbiety plastikowe do bindowania, średnica 20 mm, kolor czarny, 100 szt. w opakowaniu -1 op. 62. Grzbiety plastikowe do bindowania, średnica 24 mm, kolor czarny, 100 szt. w opakowaniu - 1 op. 63. Folia przeźroczysta do bindowania, format A 4, 100 szt. w opakowaniu - 5 op. 64. Karton do bindowania 270 g, skóropodobny, kolor czarny, format A 4 - 5 op. 65. Zakreślacz fluorescencyjny, kolor żółty, różowy, zielony, pomarańczowy - 340 szt. 66. Długopis z wkładem metalowym, wielkopojemnym, niebieski tusz - 1000 szt. 67. Długopis na smyczy, niebieski tusz - 20 szt. 68. Wkład do długopisu typu Zenith, metalowy, wielkopojemny, tusz niebieski i czarny - 1000 szt. 69. Długopis żelowy z wkładem wymiennym, tusz niebieski - 100 szt. 70. Wkład do długopisu żelowego, tusz niebieski i czarny - 100 szt. 71. Teczka z klipsem, format A 4 - 50 szt. 72. Teczka z klipsem, format A 5 - 50 szt. 73. Linijka plastikowa, przeźroczysta, długość 30 cm - 100 szt. 74. Korektor w piórze płaskim, metalowa cieńkopisząca końcówka, poj. 12 ml. - 200 szt. 75. Gumka do wycierania ołówka - 100 szt. 76. Kalka maszynowa a 100 szt. w op. - 20 op. 77. Marker z tuszem olejowym, wodoodpornym, szybkoschnącym, w kolorze czarnym, grubość linii pisania 2 mm - 20 szt. 78. Marker z tuszem olejowym, wodoodpornym, szybkoschnącym, w kolorze białym, grubość linii pisania 2 mm - 20 szt. 79. Pisaki do płyt CD/DVD, z tuszem wodoodpornym, grubość linii pisania 0,4 mm, cztery kolory w komplecie (zielony, niebieski, czarny, czerwony) - 10 kpl 80. Kostka papierowa wym. 85 x 85 mm, klejona, kolor biały - 200 szt. 81. Pojemnik plastikowy na kostki papierowe, przeźroczysty, wym. 85 x 85 x 50 mm - 50 szt. 82. Karteczki samoprzylepne, wym. 75 x 75 mm, 100 szt. w bloczku, różne kolory - 150 bl. 83. Plastelina 6 kolorów w opakowaniu - 20 op. 84. Taśma klejąca (gęsia skórka) - 10 szt. 85. Szpagat jutowy, gramatura 5 dkg - 3 szt. 86. Folia do laminarki, format A4 100 szt. w opakowaniu, grubość 100mic - 20 op. 87. Folia do laminarki, format A5 100 szt. w opakowaniu, grubość 100mic - 10 op. 88. Koperta z okienkiem, samoklejąca, wym. 110 x 220 mm, kolor biały - 25000 szt. 89. Koperta samoklejąca o wym 110 x 220 mm, kolor biały - 3000 szt. 90. Koperta C6, samoklejąca, kolor biały - 5000 szt. 91. Koperta C6 z okienkiem, samoklejąca, kolor biały - 5000 szt. 92. Koperta C6, samoklejąca, kolor żółty, zielony - 300 szt. 93. Koperta C4, samoklejąca, kolor biały - 1000 szt. 94. Koperta C5, samoklejąca, kolor biały - 1000 szt. 95. Koperta na płyty CD / DVD, kolor biały - 50 szt. 96. Papier do drukowania, format A 4, 80 g/m2, białość CIE 146, 500 arkuszy w ryzie - 1500 ryz 97. Papier do drukowania, format A 4, 80 g/m2, kolor żółty, pastelowy, ekri, 500 arkuszy w ryzie - 10 ryz 98. Papier do drukowania, format A 3, 80 g/m2, białość CIE 146, 500 arkuszy w ryzie - 5 ryz 99. Papier fotograficzny, gramatura 200 g/m2, 210x297 mm, matowy, do drukarek HP Color LaserJet, 100 arkuszy w opakowaniu - 4 op. 100. Papier fotograficzny, gramatura 220 g/m2, 210x297 mm, błyszczący, do drukarek HP Color LaserJet, 100 arkuszy w opakowaniu - 4 op. 101. Papier fotograficzny, gramatura 160 g/m2, 210x297 mm, błyszczący, do drukarek HP Color LaserJet, dwustronna powłoka papieru, 100 arkuszy w opakowaniu - 4 op. 102. Papier satynowany, format A 4, 160 g/m2, do druku cyfrowego, 250 arkuszy w ryzie - 6 ryz 103. Papier satynowany, format A 4, 200 g/m2, do druku cyfrowego, 250 arkuszy w ryzie - 6 ryz 104. Wizytówki / 90 x 50 mm / białe na arkuszu o formacie A 4 o gramaturze 176 g/m2 z mikroperforacją, 20 arkuszy w ryzie po 10 wizytówek na arkuszu - 20 ryz 105. Etykieta samoprzylepna, format A 4, do drukarek laserowych, atramentowych i kserokopiarek, 100 etykiet w opakowaniu - 2 op. 106. Papier ciągły do drukarek komputerowych 150 x 12 x 1+0 - 6 op. 107. Papier ciągły do drukarek komputerowych 150 x 12 x 1+1 - 4 op. 108. Papier ciągły do drukarek komputerowych 240 x 12 x 1+0 - 3 op. 109. Papier ciągły do drukarek komputerowych 240 x 12 x 1+2 - 6 op. 110. Papier ciągły do drukarek komputerowych 375 x 12 x 1+0 - 5 op. 111. Papier ciągły do drukarek komputerowych 375 x 12 x 1+1 - 5 op. 112. Płyta CD-R w technologii DataLife Extra Protection, 700 MB, 48x, slim - 200 szt. 113. Płyta DVD-R w technologii Advanced AZO+, 4,7 GB, 16x, slim - 200 szt. 2) ZADANIE NR 2 - DRUKI I NOTATNIKI SŁUŻBOWE: 1. Księga inwentarzowa, format A 4, okładka wzmocniona płótnem, 100 kartek - 3 szt. 2. Księga środków trwałych, format A 4, 80 kartek - 3 szt. 3. Dziennik korespondencji w twardej oprawie, format A 4 - 80 szt. 4. Kartoteka magazynowa ilościowa, format A 5, sztywny karton - 200 szt. 5. Wywieszka magazynowa, format A 6, sztywny karton - 200 szt. 6. RW wielopozycyjne samokopiujące, format A 5, 80 kart w bloczku - 5 bl. 7. ZW samokopiujące, format A 5, 80 kart w bloczku - 2 bl. 8. WZ samokopiujące, format ? A 4, 80 kartek w bloczku - 2 bl. 9. KP samokopiujące, format A 6, 80 kart w bloczku - 10 bl. 10. KW samokopiujące, format A 6, 80 kart w bloczku - 10 bl. 11. Raport kasowy samokopiujący, format A 4, 80 kart w bloczku - 10 bl. 12. Polecenie księgowania, format A 5, 80 kart w bloczku - 10 bl. 13. Polecenie przelewu samokopiujące, format A 6, 80 kart w bloczku - 12 bl. 14. Zestawienie obrotów i sald, format ? A 4 - 10 szt. 15. Wniosek o zaliczkę, format A 6 - 5 bl. 16. Karta wynagrodzeń dla jednostek budżetowych, format A 4, sztywny karton - 200 szt. 17. Polecenie wyjazdu służbowego z rozliczeniem kosztów delegacji, format A 5, 40 kartek w bloczku - 5 bl. 18. Karta urlopowa, format 2/3 A 6, 40 kartek w bloczku - 60 bl. 19. Kartoteka ewidencji czasu pracy, sztywny karton, format A5 - 500 szt. 20. Karta obiegowa, format A 6, 40 kartek w bloczku - 10 bl. 21. Zaświadczenie o zatrudnieniu, format A 6, 80 kartek w bloczku - 30 bl. 22. Wniosek o udzielenie pożyczki do KZP, format 2/3 A 5 - 5 szt. 23. Lista potrąceń w KZP, format A 5, 50 kart w bloczku - 5 bl. 24. Nota księgowa samokopiująca, format A 5, 80 kartek w bloczku - 10 bl. 25. Karta rejestracyjna, wzór załącznik nr 3 do Rozp. MSWiA z dn. 20.12.2002 r. w sprawie postępowania z kierowcami naruszającymi przepisy ruchu drogowego (Dz. U. z 2002 r. Nr 236, poz. 1998), format A 6, sztywny karton - 15000 szt. 26. Zezwolenie na odbiór pojazdu z parkingu strzeżonego - DRUK ŚCISŁEGO ZARACHOWANIA z numeracją (druk samokopiujący), wzór załącznik nr 2 do Rozp. MSWiA z dnia 2.08.2002 r. w sprawie usuwania pojazdów (Dz. U. z 2002 r., Nr 134, poz. 1133), format A 5, bloczek 50 x 2 - 10 bl. 27. Dyspozycja usunięcia pojazdu, wzór załącznik nr 1 do Rozp. MSWiA z dnia 2.08.2002 r. w sprawie usuwania pojazdów (Dz. U. z 2002 r., Nr 134, poz. 1133), format A 5, bloczek 33 x 3 - 10 bl. 28. OT przyjęcie środka trwałego, format A 6, 40 kartek w bloczku - 5 bl. 29. LT likwidacja środka trwałego, format A 6, 40 kartek w bloczku - 5 bl. 30. Protokół ustalenia okoliczności i przyczyn wypadku przy pracy, format A 4, 40 kartek w bloczku - 20 bl. 31. Karta drogowa dzienna Sm-101 z ponumerowanymi kartami, 100 szt. w bloczku - 150 bl. 32. Kartoteka Pu 2-31-5, format A 5, sztywny karton - 200 szt. 33. Karta kontowa, format A4, papier offsetowy, min. 80 kartek w bloku - 50 szt. 34. Książka kontowa uniwersalna, format A4, papier offsetowy, blok min. 40 kartek - 5 szt. 35. Notatniki służbowe - 2000 szt..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.20.00 - Wyroby biurowe 22.90.00.00 - Różne druki 22.81.50.00 - Notatniki 30.19.70.00 - Drobny sprzęt biurowy 30.23.00.00 - Sprzęt związany z komputerami 30.23.40.00 - Nośniki do przechowywania .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności w zakresie objętym niniejszą procedurą przetargową, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie przepisów art. 24 ust. 1 lub 2 Ustawy. Ocena spełnienia warunków nastąpi na podstawie przedstawionych przez wykonawcę oświadczeń i dokumentów na zasadzie spełnia/nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy ubiegający się o uzyskanie zamówienia składają wraz z ofertą następujące dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu, tj.: 1) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 4) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 2 - 4 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a. nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b. nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.strazmiejska.lodz.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 90-119 Łódź, ul. Kilińskiego 81, pok. nr 25.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.02.2009 godzina 10:00, miejsce: 90-119 Łódź, ul. Kilińskiego 81,sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: DOSTAWA ARTYKUŁÓW BIUROWYCH.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa artykułów biurowych w ilościach wskazanych w ogłoszeniu głównym.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.20.00-1, 30.19.70.00-6, 30.23.00.00-0, 30.23.40.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: DOSTAWA DRUKÓW I NOTATNIKÓW SŁUŻBOWYCH.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa druków i notatników służbowych w ilościach wskazanych w ogłoszeniu głównym.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.90.00.00-9, 22.81.50.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.