eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › wykonanie robót remontowych w budynku 10-20 Wydziału Inżynierii Lądowej Politechniki Krakowskiej w Krakowie przy ul. Warszawskiej 24 - KA-2/066/2006

Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.



Ogłoszenie z dnia 2006-06-08

POZYCJA 30068

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Kraków: wykonanie robót remontowych w budynku 10-20 Wydziału Inżynierii Lądowej Politechniki Krakowskiej w Krakowie przy ul. Warszawskiej 24 - KA-2/066/2006 Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Politechnika Krakowska im. Tadeusza Kościuszki Dział Zamówień Publicznych, do kontaktów: mgr inż.Anna Pronobis tel012/628-22-20, ul. Warszawska 24, 31-155 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6282641, fax 012 6282072, e-mail: zampub@pk.edu.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): zampub@pk.edu.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Państwowa szkoła wyższa; Edukacja. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Tak.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonanie robót remontowych w budynku 10-20 Wydziału Inżynierii Lądowej Politechniki Krakowskiej w Krakowie przy ul. Warszawskiej 24 - KA-2/066/2006. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: 31-155 Kraków ul. Warszawska 24. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Wykonanie robót remontowych w budynku 10-20 Wydziału Inżynierii Lądowej Politechniki Krakowskiej w Krakowie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: drzwi antywłamaniowe winny posiadać odpowiednie atesty techniczne 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.42.11.34 - Instalowanie drzwi drewnianych Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.11.31 - Instalowanie drzwi 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Wykonanie robót remontowych w budynku 10-20 Wydziału Inżynierii Lądowej Politechniki Krakowskiej w Krakowie zostało podzielone na 3 zadania . 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w dniach: 42

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: 1.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, 2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.:a.kierownik robót budowlanych winien posiadać uprawnienia budowlane do prowadzenia robót budowlanych bez ograniczeń oraz przynależeć do Izby Inżynierów budownictwa b. zrealizowali w ostatnich 5 latach co najmniej 3 zamówienia na podobne zadania o wartości nie mniejszej niż 20 000zł dla każdego zamówienia, z załączeniem dokumentów potwierdzających, roboty zostały wykonane należycie, 3.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,tj posiadają polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę 50 000 zł. 4.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia warunków będzie dokonywana w oparciu o oświadczenia Wykonawcy i dokumenty wymagane zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane, potwierdzające ich spełnienie , na zasadzie \spełnia - nie spełnia\.1.kierownik robót budowlanych winien posiadać uprawnienia budowlane do prowadzenia robót budowlanych bez ograniczeń oraz przynależeć do Izby Inżynierów budownictwa , zrealizowali w ostatnich 5 latach co najmniej 3 zamówienia na podobne zadania o wartości nie mniejszej niż 20 000zł dla każdego zamówienia, z załączeniem dokumentów potwierdzających, roboty zostały wykonane należycie, 3.posiadają polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę 50 000 zł. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 24 i art. 22 ust 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych , 2.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, 3.dokumenty stwierdzające uprawnienia kierownika robót budowlanych, oraz zaświadczenie o jego przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa, parafowany projekt umowy , 4.wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie , 5.atesty techniczne dotyczące drzwi antywłamaniowych 6.polisę, a w przypadku jej braku inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej,

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.07.2006 godzina 08:30. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 04.07.2006, godzina 09:00, Dział Zamówień Publicznych PK 31-155 Kraków ,ul. Warszawska 24 ,budynek 10-24, pok 104.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 02.06.2006. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 Nazwa: wymiana drzwi wejściowych. 1) Krótki opis: wymiana drzwi wejściowych do sal wykładowych nr 401, 410 i 411, 3 szt. drzwi wejściowych do Dziekanatu na antywłamaniowe i wymiana drzwi z futrynami w laboratorium pom. 02, 03, 04 i 05;. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.11.34. 3) Wielkość lub zakres: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w dniach: 42 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 2 Nazwa: remont podłogi w korytarzu. 1) Krótki opis: remont podłogi w korytarzu Instytutu L-3;. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.43.21.11. 3) Wielkość lub zakres: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w dniach: 42 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 3 Nazwa: remont pomieszczeń Działu Limitów ,wymiana drzwi Sekretariatu Rektora. 1) Krótki opis: wymiana drzwi Sekretariatu Rektora oraz remont pomieszczeń Działu Limitów nr 3 i 4. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.11.34. 3) Wielkość lub zakres: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w dniach: 42 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.