To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2010-10-25
Poznań: Dostawa gadżetów promocyjnych Powiatu Poznańskiego
Numer ogłoszenia: 300683 - 2010; data zamieszczenia: 25.10.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 254484 - 2010r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Poznaniu, ul. Jackowskiego 18, 60-509 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8410500, faks 061 8480556.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa gadżetów promocyjnych Powiatu Poznańskiego.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa gadżetów promocyjnych Powiatu Poznańskiego, z możliwością składania ofert częściowych - V następujących części: Część I - dostawa balonów; Część II - dostawa kubków termoizolacyjnych, kredek, zestawów szkolnych, gier zręcznościowych, toreb na ramię; Część III - dostawa noży do papieru; Część IV - dostawa etui na spinki do mankietów; Część V - dostawa teczek konferencyjnych.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00 - Artykuły informacyjne i promocyjne 22.46.20.00 - Materiały reklamowe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Część I - dostawa balonów
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.09.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
TAURUS DORADZTWO I REKLAMA ADAM WIDUCH
jakie przetargi wygrała firma
TAURUS DORADZTWO I REKLAMA ADAM WIDUCH
- TAURUS Doradztwo i Reklama Adam Widuch, ul. W. Pola 16, 44-100 Gliwice, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 300,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 325,00
Oferta z najniższą ceną: 325,00 / Oferta z najwyższą ceną: 485,00
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Część II - dostawa kubków termoizolacyjnych, kredek, zestawów szkolnych, gier zręcznościowych, toreb na ramię
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.09.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA KULIK M. KEMPA SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA KULIK M. KEMPA SPÓŁKA JAWNA
- Firma Kulik Sp.j., ul. Wrocławska 9, 55-100 Trzebnica, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5182,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 4917,40
Oferta z najniższą ceną: 4340,00 / Oferta z najwyższą ceną: 7340,00
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Część III - dostawa noży do papieru
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.09.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
IZABELA STANISZEWSKA "GRAFSERVICE"
jakie przetargi wygrała firma
IZABELA STANISZEWSKA "GRAFSERVICE"
- GRAFSERVICE Izabela Staniszewska-Macioł, ul. Traktorowa 141/143, 91-204 Łódź, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2500,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 2100,00
Oferta z najniższą ceną: 2100,00 / Oferta z najwyższą ceną: 2100,00
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: Część IV - dostawa etui na spinki do mankietów
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.09.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
IZABELA STANISZEWSKA "GRAFSERVICE"
jakie przetargi wygrała firma
IZABELA STANISZEWSKA "GRAFSERVICE"
- GRAFSERVICE Izabela Staniszewska-Macioł, ul. Traktorowa 141/143, 91-204 Łódź, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 210,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 380,00
Oferta z najniższą ceną: 380,00 / Oferta z najwyższą ceną: 380,00
Waluta: PLN.
Część NR: 5
Nazwa: Część V - dostawa teczek konferencyjnych
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.09.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Firma Marketingowo-Reklamowa INTERMEDIA Kędzierski Paweł, ul. Spółdzielcza 17, 09-407 Płock, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 9100,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 5425,00
Oferta z najniższą ceną: 5425,00 / Oferta z najwyższą ceną: 13650,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Usługa mycia okien w obiektach Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu - liczba części 7
- Sukcesywna dostawa jednorazowego, wysokospecjalistycznego sprzętu medycznego do chirurgicznych zabiegów minimalnie inwazyjnych i zmniejszania żołądka do Szpitala Miejskiego im. F. Raszei w Poznaniu
- "Sukcesywna usługa wykonywania badań specjalistycznych z dziedziny okulistyki weterynaryjnej, w tym konsultacji oraz zabiegów okulistycznych pacjentom Uniwersyteckiego Centrum Medycyny Weterynaryjnej"
- AD/ZP/46/24 Przedmiotem zamówienia jest remont pomieszczeń w budynku Hala A-22A Politechniki Poznańskiej.
- Usługa mycia okien i powierzchni szklanych w budynkach Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. Przedmiot zamówienia został podzielony na 2 części
- Remont korytarzy
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa gadżetów promocyjnych i materiałów konferencyjnych z logo.
- Dostawa gadżetów promocyjnych z logo UEW
- Organizacja szkoleń oraz wyjazdów studyjnych w ramach SIR
- Dostawa rollup'ów, ścianek oraz innych materiałów promocyjnych
- Produkcja i dostawa materiałów konferencyjnych na konferencję dotyczącą interwencji LEADER
- Dostawa materiałów promocyjnych - zamówienie w podziale na 2 zadania.
więcej: Materiały reklamowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.