eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Czerwińsk nad Wisłą › PEŁNIENIE NADZORU INWESTORSKIEGO nad realizacją zadania inwestycyjnego Rozbudowa i modernizacja Gminnego Zespołu Szkół w Czerwińsku nad Wisłą o halę sportową wraz z zespołem towarzyszącym

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-10-25

Czerwińsk nad Wisłą: PEŁNIENIE NADZORU INWESTORSKIEGO nad realizacją zadania inwestycyjnego Rozbudowa i modernizacja Gminnego Zespołu Szkół w Czerwińsku nad Wisłą o halę sportową wraz z zespołem towarzyszącym
Numer ogłoszenia: 300645 - 2010; data zamieszczenia: 25.10.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 276629 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Czerwińsk nad Wisłą, ul. Wł. Jagiełły 16, 09-150 Czerwińsk nad Wisłą, woj. mazowieckie, tel. 024 2315075, faks 024 2315199.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PEŁNIENIE NADZORU INWESTORSKIEGO nad realizacją zadania inwestycyjnego Rozbudowa i modernizacja Gminnego Zespołu Szkół w Czerwińsku nad Wisłą o halę sportową wraz z zespołem towarzyszącym.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest PEŁNIENIE NADZORU INWESTORSKIEGO nad realizacją zadania inwestycyjnego Rozbudowa i modernizacja Gminnego Zespołu Szkół w Czerwińsku nad Wisłą o halę sportową wraz z zespołem towarzyszącym Pełnienie nadzoru obejmuje: 1. pełny zakres ujęty w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 z poźn. zm.), tj.: a) reprezentowanie inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem i pozwoleniem na budowę, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej, b) sprawdzanie jakości wykonywanych robot i wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie, c) sprawdzanie i odbiór robot budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych i przewodów kominowych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych i przekazywanie ich do użytkowania, d) potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, a także, na żądanie inwestora, kontrolowanie rozliczeń budowy, 2. bezzwłoczne informowanie Zamawiającego o zmianach lub konieczności wykonania robót mogących mieć skutki ekonomiczne dla Zamawiającego, 3. bieżące kontrolowanie prowadzenia inwestycji zgodnie z warunkami umowy zawartej pomiędzy wykonawcą robót a inwestorem (Zamawiającym) potwierdzane wpisami w dzienniku budowy, 4. prowadzenie bieżącej kontroli zgodności realizacji z harmonogramem rzeczowo-finansowym, 5. zgłaszanie projektantowi, w porozumieniu z Zamawiającym, zastrzeżeń do projektu sygnalizowanych przez wykonawcę robót lub Zamawiającego i dokonywanie z nim stosownych uzgodnień lub wyjaśnień, 6. udział w czynnościach odbioru końcowego, w czynnościach odbiorów częściowych oraz w czynnościach odbiorów robót ulegających zakryciu inwestycji określonych w umowie z wykonawcą wraz z ich rozliczeniem - w ramach tych czynności Wykonawca zobowiązuje się do: a) stwierdzenia gotowości do odbioru końcowego i odbiorów częściowych, b) udziału w czynnościach odbioru końcowego oraz w czynnościach odbiorów częściowych od wykonawcy robót oraz przekazania przedmiotu odbioru Zamawiającemu lub wyznaczonemu przez niego użytkownikowi, c) przekazania Zamawiającemu protokołów odbioru, 7. wypełnianie przez Wykonawcę obowiązków związanych z realizacją inwestycji tj.: przerwanie, inwentaryzacja, itp., 8. uczestnictwo w naradach koordynacyjnych a także innych na wezwanie Zamawiającego, 9. uczestnictwo w radach budowy. Nadzór inwestorski pełniony będzie nad poszczególnymi etapami zadania inwestycyjnego: Rok 2010 a) I etap zadania inwestycyjnego obejmuje wykonanie następujących elementów prac: zakończenie realizacji I etapu do 31 grudnia 2010 roku 1. Roboty budowlano-montażowe Lp. Wyszczególnienie rodzaju robót 1. Przygotowanie terenu i roboty rozbiórkowe zewnętrzne (bez opłat za wycinkę drzew) 2. Roboty rozbiórkowe wewnętrzne i uzupełniające 3. Roboty ziemne 4. Ławy fundamentowe 5. Stopy fundamentowe 6. Zbrojenie ław i stóp fundamentowych 7. Izolacje p-w i cieplne ław i stóp fundamentowych 8. Ściana oporowa przy wejściu do kotłowni 9. Płyty PZ-1, PZ-2, DW-1 10. Podciągi P1, P2,P2,P3,P4,P5,P6 11. Słupy i rdzenie żelbetowe 12. Płyty stropowe i wieńce - parter 13. Płyty stropowe i wieńce - piętro 14. Wieńce W1, W1A, W1B 15. Płyty widowni 16. Nadproża N4.7,N1.6,N16a,N15,N1.1,N1.8,N3.1 17. Podciągi, słupy stalowe, tężniki pionowe i poziome 18. Schody SchW-3 19. Schody SchW-1 20. Schody SCH1 szt.2 21. Schody SchW-2 22. Ściany i ścianki działowe 23. Konstrukcja z drewna klejonego 24. Stropodach nad salą sportową 25. Stropodach nad zespołem towarzyszącym 26. Konstrukcja drewniana dachu 27. Pokrycie dachu nad poddaszem nieużytkowym 28. Kominy Rok 2011 b) II etap zadania inwestycyjnego obejmuje wykonanie następujących elementów prac: zakończenie realizacji II etapu do 30 listopada 2011 roku 1. Roboty budowlano-montażowe I. Realizacja od 02.01.2011r. do 31.03.2011 r. 1. Roboty budowlano-montażowe Lp. Wyszczególnienie rodzaju robót 1. Ścianki wewnętrzne aluminiowe 2. Tynki i okładziny wewnętrzne II. Realizacja od 01.04.2011r. do 30.06.2011 r. 1. Prace instalacyjne 1. Instalacja wod.kan. część istniejąca 2. Instalacja wod.kan. część projektowana 3. Zewnętrzna kanalizacja sanitarna 4. Instalacja wentylacji sali gimnastycznej 5. Instalacja wentylacji zaplecza III. Realizacja od 01.07.2011 r. do 30.11.2011 r. 1. Roboty budowlano-montażowe i prace instalacyjne Lp. Wyszczególnienie rodzaju robót 1. Kotłownia 2. Instalacja c.o. część starej szkoły 3. Instalacja c.o. część nowa szkoły 4. Węzeł cieplny 5. Instalacje elektryczne 6. Roboty remontowe w kotłowni 7. Posadzki 8. Stolarka okienna i parapety wewnętrzne 9. Drzwi wewnętrzne i zewnętrzne 10. Obróbki blacharskie Rok 2012 c) III etap zadania inwestycyjnego obejmuje wykonanie następujących elementów prac: zakończenie realizacji III etapu do 30 października 2012 roku I. Realizacja od 02. 01. 2012 r. do 30.06.2012 r. 1. Roboty budowlano-montażowe 11. Ścianki szklane zewnętrzne aluminiowe systemowe 12. Roboty malarskie 13. Elewacja rozbudowy i części przebudowywanej 14. Okładziny zewnętrzne i wycieraczki 15. Balustrady II. Realizacja od 01.07.2012r. do 31.10.2012 r. 1. Wyposażenie 1. Wyposażenie 1.1. Wyposażenie hali sportowej 1.2. Wyposażenie przebieralni 1.3. Wyposażenie siłowni 1.4. Pozostały sprzęt gimnastyczny 1.5. Wyposażenie sali ćwiczeń korekcyjnych 1.6. Pozostałe wyposażenie obiektu Kompletna dokumentacja budowlana niezbędna do sprawowania nadzoru inwestorskiego dostępna jest w siedzibie Gminy Czerwińsk nad Wisłą, ul. Władysława Jagiełły 16, 09-150 Czerwińsk nad Wisłą, pok. nr 9..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2007-2013 Priorytet VII - Tworzenie i poprawa warunków rozwoju kapitału ludzkiego Działanie 7.2. Infrastruktura służąca edukacji.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.10.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Projektowo-Budowlane EKOBUD Sc. Ewa i Remigiusz Owczarek, Dmosin Drugi nr 89B, 95-061 Dmosin, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 214368,70 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 70000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 70000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 118581,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.