Ogłoszenie nr 300631 - 2016 z dnia 2016-08-09 r.
Kościelisko: Dostawa sprzętu i wyposażenia sportowego
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej lub wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojskowy Ośrodek Szkoleniowo-Kondycyjny w Zakopanem, krajowy numer identyfikacyjny
49002828900000, ul.
ul. Strzelców Podhalańskich
4,
34511
Kościelisko, woj.
małopolskie, państwo
, tel.
261 118 014, e-mail
, faks
261 118 008.
adres strony internetowej http://woszk-zakopane.wp.mil.pl/pl/index.html
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: JEDNOSTKA WOJSKOWA
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów zamówienia można uzyskać pod adresem (URL)
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
tak
http://woszk-zakopane.wp.mil.pl/pl/index.html
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
tak
Inny sposób:
Ofertę należy złożyć w siedzibie zamawiającego, budynek nr 1 (Sztab), pokój nr 101 (Kancelaria), lub przesłać listownie.
Pod adres:
Wojskowy Ośrodek Szkoleniowo-Kondycyjny w Zakopanem, ul. Strzelców Podhalańskich 4, 34-511 Kościelisko
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnodostępne
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu i wyposażenia sportowego
Numer referencyjny:
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
II.2) Rodzaj zamówienia: dostawy
II.3)
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu i wyposażenia sportowego zwanych dalej produktem dla Wojskowego Ośrodka Szkoleniowo Kondycyjnego w Zakopanem. Szczegółowy opis, zakres niniejszego zamówienia oraz ilości zamawianych produktów zostały określone w zał. nr 6 A - E do SIWZ - Szczegółowa oferta cenowa - zadanie nr 1 - 5 oraz w zał. nr 5 A - E do SIWZ - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - zadanie nr 1 - 5. 2. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych z uwzględnieniem podziału zakresu zamówienia na nw. pięć zadań: 2.1 Zadanie nr 1 - Dostawa ubiorów sportowych; 2.2 Zadanie nr 2 - Dostawa sprzętu sportowego; 2.3 Zadanie nr 3 - Dostawa sprzętu narciarskiego; 2.4 Zadanie nr 4 - Dostawa sprzętu i wyposażenia survivalowego; 2.5 Zadanie nr 5 - Dostawa sprzętu wspinaczkowego. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia oferty na dowolną liczbę zadań, przy czym oferty dotyczące poszczególnych zadań muszą być kompletne. 3. Wymagania dotyczące warunków, jakie musi spełniać zamawiany produkt określone są w zał. nr 6 A - E do SIWZ - Szczegółowa oferta cenowa - zadanie nr 1 - 5 oraz w zał. nr 5 A - E do SIWZ - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - zadanie nr 1 - 5: 3.1. Zgodnie z art. 29 ust. 3 Ustawy, zamawiający dopuszcza składanie ofert na produkty równoważne. Ciężar udowodnienia równoważności spoczywa na wykonawcy. Przez ofertę równoważną zamawiający rozumie produkt o parametrach i standardach jakościowych takich samych, bądź lepszych w stosunku do produktów wskazanych (pożądanych) przez zamawiającego. 3.2. Składając ofertę równoważną wykonawca będzie zobowiązany wskazać w ofercie, w zał. nr 6 A - E do SIWZ pozycje, w zakresie których oferuje produkty równoważne, podając w kolumnie nr 7 nazwy i producentów tych produktów, które oferuje oraz przedstawić w zał. nr 9 do SIWZ - Parametry proponowanych produktów równoważnych, oddzielnie dla każdego zadania, dokładny opis (podając parametry, dane techniczne) oferowanych produktów równoważnych potwierdzający, że oferowane przez niego produkty równoważne spełniają wymagania określone przez zamawiającego w SIWZ - w zał. nr 5 A - E do SIWZ. Uwaga: W przypadku nie wypełnienia przez wykonawcę kolumny nr 7 w zał. nr 6 A - E do SIWZ zamawiający uzna, że wykonawca oferuje produkt pożądany przez zamawiającego określony w zał. nr 5 A - E do SIWZ - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - zadanie nr 1 - 5. 3.3. Oferowane produkty muszą być fabrycznie nowe, w nienaruszonych opakowaniach producenta. 3.4. Wymagana przez zamawiającego długość okresu gwarancji sprzętu: minimalny okres - 12 miesięcy. Wykonawca może zaoferować dłuższy okres gwarancji sprzętu, tj. 24 miesiące lub 36 miesięcy za co oferta wykonawcy otrzyma dodatkowe punkty w ocenie ofert, zgodnie z punktem XIII niniejszej SIWZ. 3.5. Wszystkie terminy gwarancji winny być liczone od daty dostawy sprzętu do magazynu zamawiającego; 3.6. Gwarancja winna obejmować bezpłatne naprawy i transport do serwisu; 3.7. Czas reakcji na zgłoszenie usterki - maksymalnie do 48 godzin od zgłoszenia usterki tj. przesłania protokołu reklamacyjnego do wykonawcy zamówienia; 3.8. Czas naprawy - nie dłużej niż 7 dni roboczych od czasu zgłoszenia usterki; 3.8.1. każda naprawa gwarancyjna przedłuża gwarancję o czas przerwy w eksploatacji sprzętu; 3.8.2. liczba napraw gwarancyjnych uprawniających do wymiany sprzętu na nowy -3 naprawy tego samego elementu; 3.8.3. transport sprzętu do miejsca lokalizacji serwisu gwarancyjnego i z powrotem w okresie gwarancji będzie się odbywał transportem wykonawcy na jego koszt i ryzyko. 3.9. Na potwierdzenie spełnienia wymagań zamawiającego zawartych w pkt. III ppkt. 3 SIWZ dotyczących gwarancji, wykonawca będzie zobowiązany określić w zał. nr 7A-7E do SIWZ -Oświadczenie o warunkach gwarancji i serwisu dla poszczególnych zadań. 4. Oferowany produkt w zakresie wszystkich zadań ma być fabrycznie nowy, kompletny, aktualnie produkowany na rynku, o parametrach nie gorszych niż określone w zał. nr 5 A-E do SIWZ. 5. Zamawiający informuje, że dostawy przedmiotu zamówienia będą odbywały się jednorazowo w zakresie każdego z zadań. Przedmiot zamówienia ma być dostarczany transportem wykonawcy (na jego koszt i ryzyko) do siedziby zamawiającego. Dostawy będą realizowane w godz. 8.00 - 12.00 do magazynu zamawiającego - WOSzK w Zakopanem. 6. Zamawiający dopuszcza dostawy przedmiotu zamówienia w ramach poszczególnych zadań przed wymaganym terminem realizacji umowy po wcześniejszym uzgodnieniu terminu z zamawiającym. 7. W związku z możliwą trudnością dostawy sprzętu narciarskiego w miesiącu wrześniu, zamawiający dopuszcza możliwość realizacji części zadania nr 3 do 30.11.2016 r. 8. Termin każdej dostawy zostanie uzgodniony z zamawiającym przez upoważnionego przedstawiciela wykonawcy z co najmniej siedmiodniowym wyprzedzeniem. 9. Podstawą do realizacji zamówienia będzie zawarcie umowy.
II.5) Główny kod CPV: 37400000-2 Dodatkowe kody CPV: 18400000-3, 18800000-7, 18931100-5
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia: Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
data zakończenia: 30/09/2016
II.9) Informacje dodatkowe: W odniesieniu do części sprzętu narciarskiego dopuszcza się termin realizacji do 30.11.2016 r.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy wykonali należycie co najmniej dwie dostawy sprzętu i wyposażenia sportowego o łącznej wartości nie mniejszej niż: 15 000,00 zł (warunek należy spełnić bez względu na liczbę zadań na które wykonawca składa ofertę). Jako sprzęt sportowy zamawiający rozumie - odzież sportową, buty sportowe, wyposażenie sportowe, sprzęt wspinaczkowy, survivalowy lub sprzęt narciarski.
Czy zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 5 pkt 1 Ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - składa wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona. Listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, do której należy wykonawca lub informację wykonawcy o tym, że nie należy do grupy kapitałowej - zgodnie z zał. nr 9 do SIWZ. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, podmiotu na którego zasoby powołuje się wykonawca zgodnie z pkt V.3.1., w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 Ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZPIII.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
W zakresie zadania nr 1 - 5 wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw sprzętu sportowego, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, z załączonymi dowodami czy dostawy te zostały wykonane lub są wykonywane należycie - sporządzony zgodnie z zał. nr 8 do SIWZ - "Wykaz wykonanych dostaw"
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1. Druk Oferta, sporządzony wg wymagań SIWZ, zgodnie z zał. nr 1 do SIWZ - Oferta. 2. Prawidłowo wypełniony zał. nr 6 A-E do SIWZ - Szczegółowa oferta cenowa - zadanie nr 1-5 dla zadania nr 1-5 - w zakresie zadań, na które wykonawca składa ofertę. 3. Prawidłowo wypełniony zał. nr 9 do SIWZ - Parametry proponowanych produktów równoważnych - przedstawiający typ, producenta i opis oferowanego sprzętu dla zadania nr 1-5 - w zakresie zadań, na które wykonawca składa ofertę. 4. Prawidłowo wypełniony zał. nr 7A-E do SIWZ - Oświadczenie o warunkach gwarancji i serwisu -w zakresie zadań, na które wykonawca składa ofertę. 5. Oryginał lub kopię pełnomocnictwa: 5.1 dla osoby/osób podpisującej/cych ofertę - do podejmowania zobowiązań w imieniu wykonawcy składającego ofertę, gdy prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów do niej załączonych (np. aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, odpis z właściwego rejestru). 5.2 dla ustanowionego pełnomocnika - do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy (zgodnie z art. 23 ust. 2 Ustawy, wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
nie
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej? (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) : nie
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
CENA | 80.00 |
GWARANCJA | 20.00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne (jeżeli dotyczy)
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 30/08/2016 godzina: 08:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich muszą być sporządzone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofertyJĘZYK POLSKI
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
Część nr: 1
Nazwa: Dostawa ubiorów sportowych
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1 BIELIZNA TERMALNA MĘSKA Kpl 17
2 BUTY TURYSTYCZNE LETNIE Para 16
3 BUTY TURYSTYCZNE ZIMOWE Para 16
4 CZAPKA LETNIA Szt. 17
5 CZAPKA ZIMOWA WINDSTOPPER Szt. 17
6 DRES SPORTOWY-( reprezentacyjny ) Kpl 12
7 KLAPKI BASENOWE Para 17
8 KOSZULKA SPORTOWA Szt. 17
9 KURTKA NARCIARSKA Szt. 18
10 KURTKA POLAR Z LOGO Szt. 35
11 KURTKA TRENINGOWA Szt. 27
12 OBUWIE SPORTOWE Para 17
13 RĘKAWICE NARCIARSKIE Para 17
14 RĘKAWICE TRENINGOWE Para 17
15 SKARPETY LETNIE Para 17
16 SKARPETY TERMOAKTYWNE Para 17
17 SPODENKI KĄPIELOWE Szt. 17
18 SPODENKI SPORTOWE Szt. 17
19 SPODNIE NARCIARSKIE Szt. 18
20 SPODNIE TURYSTYCZNE Para 27
21 BUTY SPORTOWE STARTOWE Para 1
22 KOLCE LEKKOATLETYCZNE Para 2
23 OCHRANIACZE ŚNIEGOWE Para 20
24 OCHRANIACZE ŚNIEGOWE 1 Para 16
25 KURTKA NARCIARSKA INSTRUKTORSKA Szt. 13
26 SPODNIE NARCIARSKIE INSTRUKTORSKIE Szt. 13
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37400000-2, 18400000-3,
18800000-7
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 30/09/2016
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
CENA | 80.00 |
GWARANCJA | 20.0 |
Część nr: 2
Nazwa: Dostawa sprzętu sportowego
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1 BUTY PIANKOWE SURFINGOWE DŁUGIE para 10
2 CZEPEK SILIKONOWY szt. 20
3 DESKA DO PŁYWANIA szt. 20
4 GABLOTA WEW. KORKOWA 150 X 100 CM MODEL 1 2X3. szt. 2
5 GABLOTA WEW. SUCHOŚC.-MAG. 150 X 100 CM MODEL 1 2X3. szt. 2
6 GWIZDEK SPORTOWY szt. 20
7 KASK ROWEROWY ROZM.54-61 CM szt. 15
8 KIJ DO UNIHOKEJA-10 szt. 10
9 KIJKI TREKKINGOWE ANTISHOK para 10
10 LICZNIK ROWEROWY szt. 10
11 LINA FALSTARTOWA mb. 15
12 LINA NAWROTOWA Z CHORĄGIEWKAMI 10m szt. 4
13 OKULARY PŁYWACKIE szt. 20
14 PIŁKA DO KOSZYKÓWKI SPALDING NBA szt. 4
15 PIŁKA NOŻNA ADIDAS FINALE COMP.ROZMIAR 5 szt. 4
16 PLECAK TURYSTYCZNY 35L SKITUROWY szt. 10
17 POMPKA DO PIŁKI szt.. 2
18 PŁETWY PŁYWACKIE - krótkie para 10
19 RAKIETA DO BADMINTONA szt. 10
20 RAKIETA DO TENISA STOŁOWEGO szt. 4
21 RAKIETY ŚNIEŻNE para 10
22 SIATKA DO BADMINTONA szt. 3
23 STOPER ALLRIGHT STW20 szt. 5
24 WIESZAK NA SIATKĘ SPORTOWĄ szt. 4
25 ŻAGIEL FOK DO RYKOSZETA szt. 2
26 ŻAGIEL GROT DO RYKOSZETA szt. 2
27 OPONA ROWEROWA 1 szt. 10
28 OPONA ROWEROWA 2 szt. 10
29 ŻELAZKO DO SMAROWANIA NART szt. 1
30 STOJAK DO BADMINTONA JEZDNY kpl. 1
31 LOTKA DO BADMINTONA op. 10
32 OWIJKA DO BADMINTONA op. 1
33 OWIJKI DO RAKIET TENISOWYCH op. 10
34 PIŁKA DO PIŁKI WODNEJ PIŁKA /WATERPOLO szt. 2
35 SIODEŁKO ROWEROWE szt. 15
36 PLECAK TURYSTYCZNY 35L szt. 15
37 PLECAK TAKTYCZNY szt. 15
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37400000-2, 18931100-5
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 30/09/2016
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
CENA | 80.00 |
GWARANCJA | 20.00 |
Część nr: 3
Nazwa: Dostawa sprzęt narciarskiego
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1 BUTY NARCIARSKIE BIEGOWE Para 10
2 BUTY NARCIARSKIE Para 20
3 BUTY SNOWBOARDOWE Para 6
4 DESKA SNOWBOARDOWA Z WIĄZANIAMI Szt. 6
5 FOKI DO NART TUROWYCH Kpl 14
6 GOGLE NARCIARSKIE Para 20
7 KASK NARCIARSKI ROZM.58-62 CM Szt. 20
8 KIJKI NARCIARSKIE ALUMINIOWE Para 10
9 KIJKI NARCIARSKIE BIEGOWE Para 10
10 NARTY BIEGOWE Z WIĄZANIAMI Para 6
11 NARTY ZJAZDOWE Z WIĄZANIAMI Para 18
12 KASK NARCIARSKI ROZM.56-60 CM Szt. 7
13 NARTY BIEGOWE Z WIĄZANIAMI 1 Para 4
14 OCHRANIACZ KRĘGOSŁUPA SNOWBOARDOWY Szt. 5
15 NARTY ZJAZDOWE GS Z WIĄZANIAMI Para 2.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37400000-2
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 30/11/2016
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
CENA | 80.00 |
GWARANCJA | 20.00 |
Część nr: 4
Nazwa: Dostawa sprzętu i wyposażenia survivalowego
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1 KRZESIWO Szt. 15
2 MACZETA Szt. 2
3 NÓŻ SURVIWALOWY Szt. 10
4 PIŁA SURVIVALOWA SKŁADANA Szt. 15
5 PŁACHTA BIWAKOWA Szt. 10
6 ŚPIWÓR TERMICZNY Szt. 17
7 ZESTAW SURVIVALOWY Kpl 15
8 NOTES WODOODPORNY Z OCHRONNYM POKROWCEM Szt. 12
9 FILTR BUTELKOWY LIFESAVER 6000L Szt. 2
10 LAMPA STROBOSKOPOWA RATUNKOWA Szt. 4.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37400000-2
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 30/09/2016
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
CENA | 80.00 |
GWARANCJA | 20.00 |
Część nr: 5
Nazwa: Dostawa sprzętu wspinaczkowego
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1 KARABINEK ALUMINIOWY HMS Szt. 30
2 KARABINEK OVAL Szt. 20
3 KASK WSPINACZKOWY RATOWNICZY Szt. 15
4 LINA DYNAMICZNA 10-11,5MM 50M Szt. 4
5 LINA DYNAMICZNA 10-11,5MM 60M Szt. 2
6 LINA DYNAMICZNA 10-11,5MM 70M Szt. 2
7 LINA STATYCZNA 10 MM BIAŁA 30 M Szt. 10
8 LINA STATYCZNA 10,5MM BIAŁA Mb. 100
9 LONŻA NIEREGULOWANA 150 CM Szt. 4
10 PRZYRZĄD ZACISKOWY NOŻNY Szt. 10
11 TAŚMA STANOWISKOWA 120 CM Szt. 5
12 TAŚMA STANOWISKOWA 80 CM Szt. 5
13 TAŚMA STANOWISKOWA 60 CM Szt. 5
14 UPRZĄŻ BIODROWA REGULOWANA Szt. 5.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37400000-2
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 30/09/2016
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
CENA | 80.00 |
GWARANCJA | 20.00 |
INNE PRZETARGI KOŚCIELISKO
więcej: przetargi KOŚCIELISKO »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja sali gimnastycznej w Zespole Szkół Technicznych i Ogólnokształcących w Żaganiu
- Dostawa odzieży i obuwia roboczego oraz środków ochrony indywidualnej dla Związku Komunalnego Gmin "Czyste Miasto, Czysta Gmina"
- Budowa nowych boisk wielofunkcyjnych wraz zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Szkole Podstawowej w Wygodzie oraz przy Szkole Podstawowej w Jamnie
- Dostawa kombinezonu przeciwwybuchowego wraz z odzieżą ochronną.
- Dostawa odzieży i obuwia roboczego BHP oraz odzieży dla Straży Leśnej w roku 2024
- "Dostawa odzieży ochronnej i identyfikacyjnej dla wolontariuszy - II"
więcej: Odzież specjalna i dodatki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.