eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sosnowiec › Świadczenie usługi utrzymania właściwego stanu sanitarno - higienicznego w Instytucie Medycyny Pracy i Zdrowia Środowiskowego (Zakłady Naukowe i Szpital).

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-02-13

Sosnowiec: Świadczenie usługi utrzymania właściwego stanu sanitarno - higienicznego w Instytucie Medycyny Pracy i Zdrowia Środowiskowego (Zakłady Naukowe i Szpital).
Numer ogłoszenia: 30057 - 2008; data zamieszczenia: 13.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Medycyny Pracy i Zdrowia Środowiskowego, ul. Kościelna 13, 41-200 Sosnowiec, woj. śląskie, tel. 032 2660885, fax 032 2661124.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.imp.sosnowiec.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Rozwojowo - Badawcza.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usługi utrzymania właściwego stanu sanitarno - higienicznego w Instytucie Medycyny Pracy i Zdrowia Środowiskowego (Zakłady Naukowe i Szpital)..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Świadczenie usługi utrzymania właściwego stanu sanitarno - higienicznego w Instytucie Medycyny Pracy i Zdrowia Środowiskowego (Zakłady Naukowe i Szpital). Część szpitalna: 1. Realizacja usługi utrzymania czystości będzie się odbywać przez 7 dni w tygodniu na Oddziałach Szpitalnych. Przy czym Zamawiający wymaga obsadzenia każdego oddziału szpitala - Oddziału Toksykologii i Oddziału Chorób Zawodowych i Wewnętrznych - pracownikiem (pracownikami) Wykonawcy w godzinach od 6.00 do 22.00. 2. III piętro szpitala - korytarz - pokoje 335-336-350-341-342-343: - 2 razy w tygodniu, toalety - 1 raz dziennie. 3. III piętro szpitala - reszta pomieszczeń - sale wykładowe - bursa - na wezwanie Realizacja usługi utrzymania czystości szpitala według Planu Higieny Szpitala - do pobrania razem ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia. W przypadku zwiększenia kontraktu z Narodowym Funduszem Zdrowia na usługi alergologiczne możliwe jest zwiększenie pomieszczeń potrzebnych do udzielenia usługi utrzymania właściwego stanu sanitarno - higienicznego o 3 pokoje (do negocjacji). Część naukowa: 1. część naukowa - parter - tył izotopy - jak szpital 2. parter przód ( w tym zdrowie środowiskowe ) - 2 razy w tygodniu 3. I piętro - gabinet Dyrektora - sekretariat - 5 razy w tygodniu (poniedziałek - piątek) 4. I piętro reszta - 2 razy w tygodniu 5. II piętro - Zakład Diagnostyki Laboratoryjnej - jak szpital 6. II piętro, pozostała część - 2 razy w tygodniu 7. Zakład Toksykologii Genetycznej - 2 razy w tygodniu 8. Sprzątanie w laboratorium - terminy sprzątania do uzgodnienia z kierownikami zakładów; podobnie kasa i kadry. 9. Dział Informatyczny - pokoje 237, 239 (serwerownia ), 240 - terminy sprzątania do uzgodnienia z kierownikiem działu informatycznego Jackiem Morawinem

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.70.00.00 - Usługi sprzątania Kod CPV wg słownika 2008: 90.91.00.00 - Usługi sprzątania .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 10.000 złotych.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział wszyscy wykonawcy spełniający wymogi postawione w ustawie Prawo Zamówień Publicznych (Dz.U. z 2007r. Nr 64, poz. 427 i Nr 82, poz. 560).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W przetargu mogą wziąć udział wszyscy oferenci niewykluczeni na podstawie art. 22. ust. 1. oraz art. 24 ust. 1 i 2 Prawa Zamówień Publicznych. W celu realizacji postanowień art. 22. ust.1. oraz art. 24 ust. 1 i 2. ustawy z dnia 29 stycznia 2004 Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2004.19.177) Wykonawca dołącza do oferty następujące dokumenty: 1. Oświadczenie potwierdzające wiarygodność oferenta na podstawie art. 22 ust. 2, na formularzu stanowiącym załącznik nr 3 do niniejszej specyfikacji. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzający, że profil działania oferenta odpowiada przedmiotowi zamówienia. Dokument uważa się za aktualny w przypadku jego wystawienia lub potwierdzenia przez organ wydający nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Zaświadczenia z właściwego urzędu skarbowego oraz z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające, że oferent nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne lub, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności. Zaświadczenia uważa się za aktualne, jeśli zostały wystawione nie wcześniej, niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. Umowa regulująca współpracę podmiotów występujących wspólnie, w szczególności Umowa spółki, jeżeli działalność gospodarcza jest prowadzona w formie spółki cywilnej. W przypadku złożenia oferty przez przedsiębiorców działających w spółce cywilnej. Oferent obowiązany jest do dołączenia do oferty Umowy spółki i złożenia dokumentów przetargowych podpisanych przez wszystkich wspólników. Wyklucza się składanie odrębnych ofert przez tych przedsiębiorców. W przypadku występowania podmiotu w formie spółki z ograniczoną odpowiedzialnością wymaga się odpowiedniej uchwały wspólników spółki na podjęcie zobowiązania, jeżeli wartość zamówienia będzie przekraczała podwojoną wartość kapitału założycielskiego spółki. W tym przypadku w ofercie należy przedłożyć orzeczenie, że w przypadku wygrania przetargu przedmiotowa uchwała zostanie przedłożona. 5. Opinia z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawiona nie wcześniej, niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzające, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 7. Oświadczenie, że oferent zapoznał się z warunkami zamówienia i załączonym wzorem umowy oraz, że przyjmuje ich treść bez zastrzeżeń - zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ. Dokumenty o których mowa w pkt. 1 - 7 mogą być przedstawione w formie oryginału albo kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę podpisującą ofertę. Oferent zobowiązany jest na żądanie zamawiającego do przedstawienia oryginałów w/w dokumentów

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1. Cena - 80
  • 2. Jakość - 20

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.imp.sosnowiec.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia przekazywana jest odpłatnie, za kwotę 50 zł. Specyfikację można uzyskać w sekretariacie Głównym IMPiZŚ pok. 103.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.02.2008 godzina 11:00, miejsce: Instytut Medycyny Pracy i Zdrowia Środowiskowego - Sekretariat Główny pokój 103.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.