eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jarocin › Dostawa linii technologicznej do wyjmowania, sortowania i pakowania sadzonek do Ośrodka Szkółkarsko-Nasiennego Nadleśnictwa Jarocin.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-03-04

Jarocin: Dostawa linii technologicznej do wyjmowania, sortowania i pakowania sadzonek do Ośrodka Szkółkarsko-Nasiennego Nadleśnictwa Jarocin.
Numer ogłoszenia: 30057 - 2015; data zamieszczenia: 04.03.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Nadleśnictwo Jarocin , ul. Tadeusza Kościuszki 43, 63-200 Jarocin, woj. wielkopolskie, tel. 062 7472319 w. 122, faks 062 7472415.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_poznan/nadl_jarocin/zamowienia_publiczne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: państwowa jednostka administracyjna nie posiadająca osobowości prawnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa linii technologicznej do wyjmowania, sortowania i pakowania sadzonek do Ośrodka Szkółkarsko-Nasiennego Nadleśnictwa Jarocin..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż i uruchomienie fabrycznie nowej (rok produkcji 2015) linii technologicznej do automatycznego wyjmowania, sortowania i pakowania sadzonek drzew leśnych (w tym: szkolenie i instruktaż dla pracowników Zamawiającego) do szkółki kontenerowej Nadleśnictwa Jarocin. Linia technologiczna ma być zamontowana we wskazanym miejscu hali dla niej przeznaczonej o parametrach przedstawionych w zał. 8 do SIWZ. Linia technologiczna musi umożliwiać wypchnięcie i wyjęcie sadzonek z kaset szkółkarskich opisanych w załączniku nr 7 do SIWZ. Należy założyć regulację ustawień linii umożliwiającą jej dostosowanie do wyszczególnionych typów kaset przez personel Zamawiającego w czasie nie dłuższym niż 2 godziny wraz z próbami. Wymagana wydajność linii technologicznej to umożliwienie wyjęcia sadzonek dębu z minimum 100 000 cel w ciągu 8 godzin. 2. W skład tej linii wchodzą następujące urządzenia: a. urządzenie do wypychania sadzonek z cel; b. przenośnik do kaset z wypchniętymi sadzonkami; c. stanowiska robocze do ręcznego wyjmowania, sortowania; d. przenośnik do odprowadzania podłoża; e. miejsce odbioru podłoża; f. przenośnik do pustych kaset; g. przenośnik do przesortowanych sadzonek; h. strefa pakowania sadzonek w opakowania zbiorcze i. owijanie sadzonek stretchem. 3. Urządzenia zestawione w linię muszą zapewnić: a. urządzenie do wypychania sadzonek z cel musi zapewnić wypychania sadzonek ze wszystkich typów kaset opisanych w załączniku nr 7 do SIWZ, urządzenie nie może powodować znaczącego uszkodzenia bryłki i nie uszkadza pojemników; b. przenośnik do kaset z wypchniętymi sadzonkami musi zapewnić ciągłą dostawę kaset na stanowiska wyjmowania i sortowania; c. 8 (osiem) stanowisk roboczych do ręcznego wyjmowania, sortowania i owijania sadzonek, zapewniające na każdym stanowisku: - unieruchomienia kasety do wyciągania sadzonek, - zgromadzenie wiązek (po 15) sadzonek podzielonych na dwie wielkości osobno. - wytrząśnięcie resztek substratu z opróżnionej kasety, - odprowadzenie resztek substratu do miejsca jego gromadzenia w workach typu big bag, - przemieszczenie wiązek sadzonek do miejsca opakowań, - przemieszczenie pustych (wytrząśniętych) kaset do miejsca ich gromadzenia, d. system odprowadzania podłoża od stanowisk roboczych do miejsca gromadzenia podłoża musi umożliwiać umiejscowienie worków typu big bag oraz swobodne zdjęcie i odstawienie napełnionego worka typu big bag przy pomocy wózka widłowego; e. przenośnik umożliwiający przemieszczenie pustych kaset ze stanowiska roboczego do miejsca ich gromadzenia i odwożenia musi zapewnić wygodne odstawienie pustej kasety. Puste kasety przetransportowane muszą być do strefy ręcznego układania ich na platformach transportowych, f. przenośnik do przesortowanych sadzonek (wielkość sadzonek ok. 80 cm z bryłką) zapewniający ich ciągłe przemieszczanie do strefy opakowań. Przenośnik zapewnić musi transport sadzonek nie opakowanych, pogrupowanych w pakiety po 15 szt. g. strefę pakowania sadzonek w worki, kartony, skrzynie chłodnicze (wymiar 1,4x1,4x 0,6 m) Panel sterujący pracą linii obsługiwany przez 1 osobę umiejscowiony od strony ciągu komunikacyjnego hali (nie od strony ścian hali); i. owijanie sadzonek stretchem: dopuszczalne rozwiązania: 1) ciasne owinięcie wiązek sadzonek w folię typu stretch, zabezpieczające wiązkę bryłek od przesychania ręczne na stanowiskach roboczych do ręcznego wyjmowania (pomocniczy mechanizm zamontowany na stanowisku, o którym mowa w lit. c umożliwiający łatwe rozwijanie stretchu, jego zablokowanie ułatwiające ręczne owinięcie wiązki sadzonek oraz odcięcie stretchu) lub 2) urządzenie do owijania wiązek sadzonek spełniające następujące wymagania: Obsługa urządzenia (urządzenie półautomatyczne) musi się ograniczyć co najwyżej do włożenia przez osobę z personelu Zamawiającego wiązki sadzonek (10 - 15 sztuk sadzonek) i przytrzymania jej do momentu owinięcia przez urządzenie stretchem oraz wyjęcia jej z urządzenia; urządzenie musi zapewnić optymalne ściśnięcie wiązki sadzonek, oraz jej staranne owinięcie uniemożliwiające rozwinięcie się (ilość warstw stretchu regulowana lub ustalona po wykonaniu prób urządzenia na terenie OSN do akceptacji Zamawiającego). W celu maksymalnego wykorzystania dostępnego w hali miejsca i zapewnienia sprawnego transportu kaset, sadzonek, substratu odpadowego dopuszcza się możliwość zastosowania przenośników w wielu poziomach. 2. Opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ. 3. Integralną częścią opisu przedmiotu zamówienia jest wzór umowy stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ. 4. Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 16.60.00.00 - Specjalne maszyny używane w rolnictwie lub leśnictwie .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 60.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełnienia niniejszego warunku.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca posiada wiedzę i doświadczenie, tj.: wykonał należycie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie dostawę linii technologicznej do wyjmowania sadzonek drzew, której elementem składowym było urządzenie do wypychania bryłek sadzonek drzew z cel kaset szkółkarskich, o wartości brutto co najmniej 310 000,00 zł. Na potwierdzenie spełniania ww. warunków Wykonawca załącza do oferty oświadczenia i dokumenty, o których mowa w pkt. IX SIWZ. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana według formuły: SPEŁNIA - NIE SPEŁNIA, na podstawie złożonych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów. W przypadku podania przez Wykonawcę w celu wykazania spełniania warunku udziału w postępowaniu wartości w walucie innej niż złoty (PLN), Zamawiający dokona przeliczenia tej kwoty na złote (PLN), na podstawie średniego kursu złotego (PLN) w stosunku do waluty obcej, określonego w Tabeli Kursów Narodowego Banku Polskiego, na dzień 3 marca 2015 r. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. Zobowiązanie powinno zawierać następujący zakres informacji (według wzoru stanowiącego załącznik nr 9 do SIWZ): a) zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, c) charakteru stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem, d) zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia. Jeżeli podmiot na zasoby którego Wykonawca się powołuje w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu bierze udział w realizacji części zamówienia (podwykonawca), Wykonawca wskazuje w ofercie firmę tego podwykonawcy.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełnienia niniejszego warunku.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełnienia niniejszego warunku.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełnienia niniejszego warunku.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

formularz ofertowy; pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy); Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. Zobowiązanie powinno zawierać następujący zakres informacji (według wzoru stanowiącego załącznik nr 9 do SIWZ): a) zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, c) charakteru stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem, d) zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia. Informacja o formalnościach, jakie powinny zostać dopełnione po wyborze oferty w celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego: Po wyborze oferty nie później niż w terminie do 10 dni po otrzymaniu zawiadomienia, przed podpisaniem umowy wybrany wykonawca jest zobowiązany przedłożyć następujące dokumenty: a) schemat linii uwzględniający jej wymiary, nałożony na schemat hali; schemat powinien zawierać opis wszystkich modułów linii wymienionych w załączniku nr 1 do SIWZ; b) opis sposobu spełnienia funkcjonalności linii opisanych w załączniku nr 1 do SIWZ. Nie przedłożenie dokumentów, o których mowa w lit. a lub b, lub przedstawienie dokumentów, których treść wskazuje, że opisana w nich linia nie spełnia wymagań opisanych w załączniku nr 1 do SIWZ zostanie uznane przez Zamawiającego za uchylanie się od zawarcia umowy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 70
  • 2 - Długość okresu gwarancji - 10
  • 3 - wyposażenie linii w urządzenie/urządzenia do owijania w stretch - 20

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Jeżeli w okresie obowiązywania umowy nastąpi zmiana stawki podatku od towarów i usług (VAT), od chwili zmiany podatek w nowej stawce będzie doliczany do dotychczasowych cen netto, bez konieczności zmiany umowy. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w przedmiocie umowy zwiększających jego funkcjonalność, ergonomię, wydajność, jakość, ułatwiających komunikację wewnątrz hali i wszelkie inne zmiany korzystne dla Zamawiającego, z tym że przed ich wprowadzeniem zamawiający musi uzyskać zgodę Wykonawcy. W tej sytuacji Zamawiający wydłuży termin wykonania zamówienia o okres niezbędny do wprowadzenia ww. zmian.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_poznan/nadl_jarocin/zamowienia_publiczne
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Nadleśnictwo Jarocin, ul. Kościuszki 43, 63-200 Jarocin, sekretariat.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.03.2015 godzina 10:00, miejsce: Nadleśnictwo Jarocin, ul. Kościuszki 43, 63-200 Jarocin, sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: W postępowaniu nie jest przewidziany wybór najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej. Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej, ani nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.