eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chmielnik › przebudowa drogi gminnej Nr 108266 R Zabratówka - Wieś w miejscowościach Zabratówka i Błędowa Tyczyńska

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-06-08

POZYCJA 30055

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Chmielnik: przebudowa drogi gminnej Nr 108266 R Zabratówka - Wieś w miejscowościach Zabratówka i Błędowa Tyczyńska Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Gmina Chmielnik, do kontaktów: Kędzior Jerzy, Chmielnik 50, 36-016 Chmielnik, woj. podkarpackie, tel. 017 2296606, 2296609, fax 017 2296600, e-mail: j.kedzior@chmielnik.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.bip.chmielnik.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: przebudowa drogi gminnej Nr 108266 R Zabratówka - Wieś w miejscowościach Zabratówka i Błędowa Tyczyńska. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Miejscowości Zabratówka i Błędowa Tyczyńska, Gmina Chmielnik, Powiat Rzeszowski, Województwo Podkarpackie. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi gminnej o długości 2,228 km obejmująca: wykonanie nawierzchni bitumicznej o szerokości 4 m na podbudowie z kruszywa łamanego wraz z częściowym wzmocnieniem podbudowy dolnej, wykonanie robót ziemnych obejmujących odmulenie rowów na długości 3078 m wraz z wykonaniem poboczu gruntowych, przebudowę przepustów o łącznej długości 75 m oraz roboty przygotowawcze i obsługę geodezyjną. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Szczegóły dotyczące oświadczeń i dokumentów niezbędnych w celu potwierdzenia spełniania przez oferowane roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego zawiera Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia wraz z załącznikami. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg Oryginalny kod CPV: 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne Oryginalny kod CPV: 45.23.31.40 - Roboty drogowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.40 - Roboty drogowe 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Przebudowa drogi gminnej na odcinku 2228 mb. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 30.09.2006

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Zamawiający przewiduje obowiązek wniesienia wadium w wysokości 20 000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych) w formie określonej w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: Warunki ogólne: W postępowaniu mogą wziąć udział oferenci spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy oraz nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. Warunki szczególne: W postępowaniu mogą wziąć udział oferenci, którzy wykażą doświadczenie w realizacji robót w zakresie nawierzchni asfaltowych wykonanych w ciągu ostatnich pięciu lat (lub jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie) o powierzchni łącznej min. 15 000 m kw. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Spełnienie warunków szczególych oceniane będzie na podstawie wykazy robót wykonanych w ciągu ostatnich 5 lat wraz z referencjami potwierdzającymi wykonanie tych robót z należytą starannością. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Spełnienie warunków oceniane będzie na podstawie złożonego oświadczenia oraz w oparciu o dokumenty wymagane w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.chmielnik.pl. Opłata: 100 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: Specyfikacja płatna gotówką w kasie zamawiającego lub przelewem na rachunek bankowy zamawiającego: Bank Spółdzielczy Tyczyn, Oddział Chmielnik 65 9164 1018 2002 2000 0941 0001. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.07.2006 godzina 09:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 03.07.2006, godzina 09:00, W siedzibie zamawiającego - Sala Posiedzeń - Pokój Nr 1.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak.; Projekt jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Zintegrowanego Programu Operacyjnego Rozwoju Regionalnego oraz ze środków Budżetu Państwa. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 02.06.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.