Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu
Og³oszenie z dnia 2016-08-09
Og³oszenie nr 300548 - 2016 z dnia 2016-08-09 r.
Poznañ: Wymiana stolarki okiennej w budynku Szko³y Podstawowej nr 36 im. mjr Henryka Sucharskiego przy ul. S³owackiego 54/56 w Poznaniu
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Roboty budowlane
Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe
Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie zak³ady pracy chronionej lub wykonawcy, których dzia³alno¶æ, lub dzia³alno¶æ ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, obejmuje spo³eczn± i zawodow± integracjê osób bêd±cych cz³onkami grup spo³ecznie marginalizowanych
nie
Nale¿y podaæ minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Prawo zamówieñ publicznych, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
Postêpowanie przeprowadza centralny zamawiaj±cy
nie
Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowanianie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli prowadzenie postêpowania:Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych
nie
Je¿eli tak, nale¿y wymieniæ zamawiaj±cych, którzy wspólnie przeprowadzaj± postêpowanie oraz podaæ adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Szko³a Podstawowa nr 36, krajowy numer identyfikacyjny
24191000000, ul.
ul. S³owackiego
,
60521
Poznañ, woj.
wielkopolskie, pañstwo
, tel.
618 475 820, e-mail
, faks
618 475 820.
adres strony internetowej bip.poznan.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Administracja samorz±dowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):
Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL)
bip.poznan.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
bip.poznan.pl
Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie
adres
Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
tak
Inny sposób:
pisemnie
Pod adres:
Szko³a Podstawowa nr 36 im. mjr Henryka Sucharskiego, ul. S³owackiego 54/56, 60-521 Poznañ
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnodostêpne
Nieograniczony, pe³ny, bezpo¶redni i bezp³atny dostêp do tych narzêdzi mo¿na uzyskaæ pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Wymiana stolarki okiennej w budynku Szko³y Podstawowej nr 36 im. mjr Henryka Sucharskiego przy ul. S³owackiego 54/56 w Poznaniu
Numer referencyjny: ZP.36.1.2016
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
II.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
II.3)
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:
Nie
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest miana stolarki okiennej w budynku Szko³y Podstawowej nr 36 im. mjr Henryka Sucharskiego przy ul. S³owackiego 54/56 w Poznaniu zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia okre¶lonym w za³±czniku nr 2 do specyfikacji. Na opis przedmiotu zamówienia stanowi±cym za³±cznik nr 2 do specyfikacji, opisuj±cy zakres wykonywanych robót bêd±cych przedmiotem zamówienia sk³adaj± siê: - przedmiar robót, - specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, - projekt wymiany i konserwacji stolarki okiennej. Standard jako¶ciowe: Standardy jako¶ciowe zosta³y opisane w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót i projekcie wymiany i konserwacji stolarki okiennej. Warunki realizacji robót budowlanych: a) Miejsca gdzie wykonywane bêd± roboty bêd±ce przedmiotem zamówienia, musz± zostaæ zabezpieczone w taki sposób, aby oddziela³y miejsce robót od pozosta³ej czê¶ci budynku b) Roboty bêd±ce przedmiotem zamówienia wykonywane bêd± na czynnym obiekcie (od 1.09.2016 r. w trakcie roku szkolnego). W zwi±zku z tym Wykonawca jest zobowi±zany do zachowania najwy¿szej staranno¶ci przy zabezpieczeniu miejsca robót. Roboty demonta¿owe i monta¿owe bêd± wykonywane po godzinach pracy Zamawiaj±cego (po zakoñczeniu zajêæ szkolnych przez uczniów) w pomieszczeniach w poszczególnych pomieszczeniach wskazanych przez Zamawiaj±cego. c) Wymiana stolarki bêdzie wykonywana wed³ug harmonogramu wykonanego przez Wykonawcê, zatwierdzonego przez Zamawiaj±cego wed³ug wytycznych Zamawiaj±cego, z uwzglêdnieniem, ¿e roboty mog± byæ tylko wykonywane w dni robocze z zachowaniem warunków bezpiecznych tj. nieprowadzenie prac pod czas godzin lekcyjnych (zachowanie ciszy podczas lekcji na obiekcie). d) Koszty unieszkodliwiania odpadów powsta³ych podczas robót rozbiórkowych i pozosta³ych obci±¿aj± Wykonawcê. e) Wykonawca przejmuje na siebie obowi±zki wytwórcy odpadów w rozumieniu ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. O odpadach (Dz.U. z 2013 r. poz. 21), bez prawa do dodatkowego wynagrodzenia. f) Zaleca siê, aby wykonawca dokona³ wizji lokalnej miejsca robót i dokona³ przed z³o¿eniem oferty pomiarów wymiany okien. Koszty dokonania wizji lokalnej terenu budowy poniesie wykonawca. g) Wykonawca zobowi±zany jest zrealizowaæ zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowi±cym za³±cznik nr 3 do specyfikacji. Gwarancja jako¶ci na materia³y i roboty budowlane . Wykonawca zobowi±zany jest udzieliæ na zastosowane materia³y i roboty budowlane min. 5 - letniej gwarancji jako¶ci licz±c od dnia podpisania protoko³u odbioru koñcowego bez uwag.
II.5) G³ówny kod CPV: 45.42.11.32 - Instalowanie okien
II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia: Warto¶æ bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: tak
Okre¶lenie przedmiotu, wielko¶ci lub zakresu oraz warunków na jakich zostan± udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy. Zamówienia bêdzie polega³o na wykonaniu prac zgodnych z opisem przedmiotu zamówienia podstawowego, które polegaæ bêd± na wykonaniu robót zgodnie z zakresem robót okre¶lonym w za³±czniku nr 8 do specyfikacji (wymiana stolarki okiennej - dodatkowych okien). W przypadku gdy Zamawiaj±cy w wyniku udzielenia przedmiotowego zamówienia zaoszczêdzi ¶rodki finansowe w wielko¶ci pozwalaj±cej na dalsz± wymianê stolarki zastrzega sobie prawo udzielenia zamówienia, o którym mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy o wymianê stolarki okiennej po cenach jednostkowych wynikaj±cych z oferty. Roboty budowlane bêd± polega³y na wykonaniu tych samych czynno¶ci dotycz±cych wymiany stolarki okiennej wynikaj±cych z za³±cznika nr 8. W przypadku zlecenia zamówienia, o którym mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy termin realizacji zamówienia podstawowego nie ulegnie zmianie.
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:
Okres w dniach: 75
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Okre¶lenie warunków:
Zamawiaj±cy odstêpuje od okre¶lenia wrununku
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków:
Wykonawca spe³ni warunek je¿eli wyka¿e, ¿e:
1) posiada ¶rodki finansowe lub zdolno¶æ kredytow± na kwotê równ± co najmniej 150 000,00 PLN;
2) jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na ³±czn± kwotê równ± co najmniej 150 000,00 PLN.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków:
Wykonawca spe³ni warunek je¿eli wyka¿e, ¿e:
1) dysponuje min. 1 osob±, która bêdzie bra³a udzia³ w realizacji zamówienia, posiadaj±c± uprawnienia do kierowania robotami, w specjalno¶ci konstrukcyjno - budowlanej zgodnie z wymaganiami ustawy Prawo budowlane lub odpowiadaj±ce im równowa¿ne uprawnienia w tej specjalno¶ci, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów. Zamawiaj±cy dopuszcza uprawnienia wydane obywatelom pañstw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, zgodnie z ustaw± o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w pañstwach cz³onkowskich Unii Europejskiej.
2) dysponuje min. 1 osob±, która posiada uprawnienia zgodnie z art. 37a, 37c, 37d* ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami, wg wymogu pozwolenia nr 492/2016 z dnia 23 czerwca 2016 r. na prowadzenie robót budowlanych przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków lub odpowiadaj±ce im równowa¿ne uprawnienia w tej specjalno¶ci, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów. Zamawiaj±cy dopuszcza uprawnienia wydane obywatelom pañstw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, zgodnie z ustaw± o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w pañstwach cz³onkowskich Unii Europejskiej.
* art. 37a. (12) 1. Pracami konserwatorskimi, pracami restauratorskimi lub badaniami konserwatorskimi, prowadzonymi przy zabytkach wpisanych do rejestru kieruje osoba, która ukoñczy³a studia drugiego stopnia lub jednolite studia magisterskie, w zakresie konserwacji i restauracji dzie³ sztuki lub konserwacji zabytków oraz która po rozpoczêciu studiów drugiego stopnia lub po zaliczeniu szóstego semestru jednolitych studiów magisterskich, przez co najmniej 9 miesiêcy bra³a udzia³ w pracach konserwatorskich, pracach restauratorskich lub badaniach konserwatorskich, prowadzonych przy zabytkach wpisanych do rejestru, inwentarza muzeum bêd±cego instytucj± kultury lub zaliczanych do jednej z kategorii, o których mowa w art. 64 ust. 1.
2. W dziedzinach nieobjêtych programem studiów wy¿szych, o których mowa w ust. 1, pracami konserwatorskimi, pracami restauratorskimi lub badaniami konserwatorskimi, prowadzonymi przy zabytkach wpisanych do rejestru kieruje osoba, która posiada:
1) ¶wiadectwo ukoñczenia szko³y ¶redniej zawodowej oraz tytu³ zawodowy albo wykszta³cenie ¶rednie i dyplom potwierdzaj±cy posiadanie kwalifikacji zawodowych w zawodach odpowiadaj±cych danej dziedzinie lub
2) dyplom mistrza w zawodzie odpowiadaj±cym danej dziedzinie
- oraz która przez co najmniej 4 lata bra³a udzia³ w pracach konserwatorskich, pracach restauratorskich lub badaniach konserwatorskich, prowadzonych przy zabytkach wpisanych do rejestru, inwentarza muzeum bêd±cego instytucj± kultury lub zaliczanych do jednej z kategorii, o których mowa w art. 64 ust. 1.
3. Przepisy ust. 1 i 2 stosuje siê do osób, które samodzielnie wykonuj± prace konserwatorskie, prace restauratorskie lub badania konserwatorskie, prowadzone przy zabytkach wpisanych do rejestru.
art. 37c. Robotami budowlanymi kieruje albo nadzór inwestorski wykonuje, przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru osoba, która posiada uprawnienia budowlane okre¶lone przepisami Prawa budowlanego oraz która przez co najmniej 18 miesiêcy bra³a udzia³ w robotach budowlanych prowadzonych przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru lub inwentarza muzeum bêd±cego instytucj± kultury.
art. 37d. (15) 1. Badaniami architektonicznymi zabytków wpisanych do rejestru kieruje osoba, która:
1) ukoñczy³a studia drugiego stopnia lub jednolite studia magisterskie, na kierunku architektura lub architektura i urbanistyka, lub
2) ukoñczy³a studia drugiego stopnia lub jednolite studia magisterskie, których program obejmowa³ zajêcia lub grupy zajêæ umo¿liwiaj±ce nabycie wiedzy i umiejêtno¶ci w zakresie prowadzenia badañ architektonicznych w wymiarze co najmniej 60 godzin lub którym przypisano co najmniej 6 punktów ECTS, lub
3) ukoñczy³a studia podyplomowe w zakresie prowadzenia badañ architektonicznych
- oraz która po ukoñczeniu tych studiów przez co najmniej 6 miesiêcy bra³a udzia³ w badaniach architektonicznych prowadzonych przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru lub inwentarza muzeum bêd±cego instytucj± kultury.
2. Przepis ust. 1 stosuje siê do osób, które samodzielnie wykonuj± badania architektoniczne zabytków wpisanych do rejestru.
3) w okresie ostatnich piêciu lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie wykona³ 2 roboty budowlane, z których ka¿da obejmowa³a wymianê stolarki okiennej o warto¶ci ca³o¶ci robót równej co najmniej 150 000,00 PLN, wraz z podatkiem VAT w tym jedna robota budowlana wykonana na obiekcie objêtym ochron± konserwatorsk± oraz potwierdz±, ¿e roboty te zosta³y wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawid³owo ukoñczone.
Czy zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób:
tak
Informacje dodatkowe:
W przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia warunki, o których mowa w pkt. III.1.3) zostan± spe³nione wy³±cznie je¿eli:
a) w przypadkach okre¶lonych w pkt. III.1.2) 1) i 2) warunek zostanie spe³niony, je¿eli jeden z wykonawców spe³ni warunki lub bêd± ³±cznie posiadaæ ¶rodki finansowe lub zdolno¶æ kredytow± lub ³±czna warto¶æ ubezpieczenia na kwoty okre¶lone w specyfikacji.
b) w przypadkach okre¶lonych w pkt. III.1.3) 1) i 2) warunek zostanie spe³niony, je¿eli chocia¿ jeden z wykonawców bêdzie dysponowa³ osobami wskazanymi powy¿ej w specyfikacji lub ka¿dy wykonawca bêdzie dysponowa³ ka¿d± osob± oddzielnie.
c) w przypadkach okre¶lonych w pkt. III.1.3) 3) warunek zostanie spe³niony, je¿eli jeden z wykonawców spe³ni warunek samodzielnie.
III.2.1) Podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
tak
Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce fakultatywne podstawy wykluczenia:
(podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu
tak
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji
W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udzia³u w postêpowaniu, Zamawiaj±cy ¿±da dostarczenia nastêpuj±cych dokumentów: a) odpis z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy.
III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZPIII.5.1) W ZAKRESIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:
1. W celu potwierdzenia przez wykonawcê spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu dotycz±cych sytuacji ekonomicznej lub finansowej zamawiaj±cy ¿±da dostarczenia nastêpuj±cych dokumentów:
a) potwierdzaj±cych, ¿e wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na sumê gwarancyjna okre¶lona przez zamawiaj±cego
b) informacji banku lub spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo-kredytowej potwierdzaj±cej wysoko¶æ posiadanych ¶rodków finansowych lub zdolno¶æ kredytow± wykonawcy, w okresie nie wcze¶niejszym ni¿ 1 miesi±c przed up³ywem terminu sk³adania ofert
2. W celu potwierdzenia przez wykonawcê spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu dotycz±cych zdolno¶ci technicznej lub zawodowej zamawiaj±cy ¿±da dostarczenia nastêpuj±cych dokumentów:
a) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich piêciu lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty, miejsca wykonania i podmiotów na rzecz których roboty zosta³y wykonane, z za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, w szczególno¶ci informacji o tym czy roboty zosta³y wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczone, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane by³y wykonywane, a je¿eli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - inne dokumenty
b) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowania robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami
c) o¶wiadczenie na temat wykszta³cenia i kwalifikacji zawodowych wykonawcy lub kadry kierowniczej wykonawcy
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
formularz ofertowy, kosztorys ofertowy
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium:
IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
nie
IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Dopuszcza siê z³o¿enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej:
nie
Dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej
Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa bêdzie zawarta:
Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej? (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem) : nie
Nale¿y wskazaæ elementy, których warto¶ci bêd± przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje siê ograniczenia co do przedstawionych warto¶ci, wynikaj±ce z opisu przedmiotu zamówienia:
Nale¿y podaæ, które informacje zostan± udostêpnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki bêdzie termin ich udostêpnienia:
Informacje dotycz±ce przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postêpowania w toku aukcji elektronicznej i jakie bêd± warunki, na jakich wykonawcy bêd± mogli licytowaæ (minimalne wysoko¶ci post±pieñ):
Informacje dotycz±ce wykorzystywanego sprzêtu elektronicznego, rozwi±zañ i specyfikacji technicznych w zakresie po³±czeñ:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Warunki zamkniêcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
cen | 90 |
okres gwarancji | 5 |
termin realizacji | 5 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
nie
IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne (je¿eli dotyczy)
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem
Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbê etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:
Wstêpny harmonogram postêpowania:
Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:
Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której bêdzie prowadzona licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której jest dostêpny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urz±dzeñ informatycznych
Sposób postêpowania w toku licytacji elektronicznej, w tym okre¶lenie minimalnych wysoko¶ci post±pieñ
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Termin i warunki zamkniêcia licytacji elektronicznej
Istotne dla stron postanowienia, które zostan± wprowadzone do tre¶ci zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy
Wymagania dotycz±ce zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):
¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu: 24/08/2016 godzina: 09:45,
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem):
nie
Wskazaæ powody:
Jêzyk lub jêzyki, w jakich musz± byæ sporz±dzone wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub oferty
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: nie
IV.6.5) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, je¿eli ¶rodki s³u¿±ce sfinansowaniu zamówieñ na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiaj±cy zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia, nie zosta³y mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Dostawa wraz z monta¿em mebli biurowych i mebli kuchennych dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu - liczba czê¶ci 5
- Dostawa wyrobów medycznych - adsorbent krwi pe³nej oraz dzier¿awa generatora do neuromonitoringu wraz z oprzyrz±dowaniem
- Dostawa przetworów nabia³owych i t³uszczowych oraz produktów mleczarskich dla Wielospecjalistycznego Szpitala Miejskiego im. J. Strusia w Poznaniu
- Produkt leczniczy siltuksymab w ramach Programu lekowego B.131
- Dostawy ¿ywno¶ci do Pañstwowej Bursy Szkó³ Artystycznych w Poznaniu na rok szkolny 2024/2025.
- "Pe³nienie us³ugi nadzoru inwestorskiego nad roboty budowlanymi pn.: "Modernizacja budynku przy ul. S³owackiego 58/60 na potrzeby Centrum Us³ug Wspólnych Jednostek O¶wiaty - II etap""
wiêcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostosowanie budynku Urzêdu Miejskiego w Miastku do wymogów przepisów o zapewnieniu dostêpno¶ci osobom ze szczególnymi potrzebami.
- Wymiana stolarki okiennej w budynkach bêd±cych w zasobach Miejskiego Zak³adu Gospodarki Mieszkaniowej "MZGM" Sp. z o.o. w Ostrowie Wielkopolskim.
- Budowa stra¿nicy OSP w Dêbem Wielkim
- Realizacja zadania pn. Remont budynku dawnego klasztoru Sióstr El¿bietanek -obecnie budynku Szpitala Puckiego wpisanego do gminnej ewidencji zabytków
- Roboty budowlane i termoizolacja budynku mieszkalnego przy ul. Wawrzyniaka 72 w Gorzowie Wlkp. realizowany w ramach Programu TERMO pn.: "Poprawa stanu technicznego obiektów mieszkalnych"
- Wymiana stolarki okiennej na parterze w czê¶ci A budynku Wydzia³u Humanistycznego przy ul. Uniwersyteckiej 4 w Katowicach
wiêcej: Instalowanie okien »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.