eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chynów › Budowa Stacji Uzdatniania Wody w miejscowości Grobice gmina Chynów

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-09-01

Chynów: Budowa Stacji Uzdatniania Wody w miejscowości Grobice gmina Chynów
Numer ogłoszenia: 300514 - 2009; data zamieszczenia: 01.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy , 05-650 Chynów, woj. mazowieckie, tel. 048 6614297, 6614219 w. 42.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.chynow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa Stacji Uzdatniania Wody w miejscowości Grobice gmina Chynów.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest budowa Stacji Uzdatniania Wody w miejscowości Grobice Gmina Chynów. 1. Zakres robót składających się na przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: a) Branża budowlana: - budynek stacji uzdatniania wody parterowy, niepodpiwniczony o dachu dwuspadowym , konstrukcja budynku murowana o stropach żelbetowych. Kubatura : 820,20 m3, Powierzchnia użytkowa: 133,57 m2. - ogrodzenie terenu działki z siatki wys. 1,5m na słupkach stalowych, - plac manewrowy, dojazd i teren wokół budynku utwardzony nawierzchnią z koski brukowej betonowej, b) Branża sanitarna: - montaż urządzeń technologicznych, - wewnętrzna i zewnętrzna instalacja wodociągowa i kanalizacyjna oraz instalacja kanalizacji technologicznej dla budynku SUW, - wykonanie studni głębinowej wraz z pompami wody i filtrem, - montaż i orurowanie oraz roboty budowlane zbiornika wody pitnej, - instalacja wentylacji mechanicznej, c) Branża elektryczna: - roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, - instalacja oświetlenia i gniazd wtykowych, - instalacja siły i sterowania, - rozdzielnia, - instalacja odgromowa i połączeń wyrównawczych, - montaż agregatu prądotwórczego. 2.2. W/w zakres robót należy wykonać zgodnie z warunkami Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ), w szczególności zgodnie ze stanowiącymi załączniki do niej: specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych oraz projektami budowlanymi. Uwaga: Jeżeli w SIWZ przy opisie przedmiotu zamówienia wskazana została nazwa producenta, znak towarowy, patent lub pochodzenie w stosunku do określonych materiałów, urządzeń, itp. Zamawiający wymaga , aby traktować takie wskazanie jako przykładowe i dopuszcza zastosowanie przy realizacji zamówienia materiałów , urządzeń , itp. równoważnych o parametrach nie gorszych niż wskazane. Dopuszcza się zastosowanie równoważnej technologii uzdatniania wody w stosunku do przyjętej w projekcie. Zgodnie z zapisami art. 30 ust. 5 ustawy - Prawo zamówień publicznych, Wykonawca który powołuje się na rozwiązania równoważne opisane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane i związane z tym usługi i dostawy spełniają wymagania określone przez zamawiającego. W związku z powyższym w celu wykazania równoważności proponowanej zamiennej technologii uzdatniania wody należy załączyć do oferty karty katalogowe zestawu aeracji , filtracji, zestawu hydroforowego oraz atesty PZH na kompletne zestawy. Niniejsze dokumenty muszą w sposób jednoznaczny stwierdzać równoważność proponowanej zamiennej technologii w stosunku do przyjętej w projekcie oraz muszą być załączone do oferty. 2.3. Prace towarzyszące nie objęte dokumentacją projektową i przedmiarem robót konieczne do uwzględnienia: a) pełna obsługa geodezyjna w trakcie realizacji zadania wraz z inwentaryzacją geodezyjną; b) organizacja i zabezpieczenie placu budowy, c) uporządkowanie terenu objętego placem budowy; d) przygotowanie dokumentacji do odbioru końcowego - zlecenie wykonania badań i sprawdzeń; e) rozruch technologiczny. 2.4. Zamawiający zastrzega sobie prawo ograniczenia lub zwiększenia w/w zakresu zamówienia. 2.5. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji jakości na wykonane w ramach zamówienia roboty - na okres 4lat ..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.24.30 - Roboty w zakresie uzdatniania wody 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 1. Ustala się wadium w wysokości : 30.000,00.( słownie: trzydzieści tysięcy) złotych. Wykonawca wnosi wadium w jednej lub kilku następujących formach: - pieniężnej - poręczenia bankowego lub poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; - gwarancji bankowej; - gwarancji ubezpieczeniowej lub - poręczenia udzielanego przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz.U. Nr 109, poz. 1158 z późniejszymi zmianami) 2. Wadium wnoszone w pieniądzu należy zgodnie z art. 45 ust 7 ustawy Prawo zamówień publicznych wpłacić wyłącznie przelewem na rachunek bankowy w Banku Spółdzielczym Chynów Nr 39912100090000080820000020, w takim terminie, aby najpóźniej przed upływem terminu składania ofert - określonym w § 15 pkt 1.a ) SIWZ - środki finansowe z tytułu wadium znajdowały się na wskazanym wyżej rachunku Zamawiającego. Zamawiający stwierdzi wniesienie wadium na podstawie informacji banku prowadzącego ww rachunek. UWAGA: Pod rygorem odrzucenia oferty niedopuszczalna jest wpłata gotówki celem wniesienia wadium w formie pieniężnej zarówno jeżeli zostanie dokonana w kasie Zamawiającego jak również jeżeli zostanie dokonana w banku wprost na ww. rachunek. 3. Pozostałe, niepieniężne formy wadium wymienione w pkt 1 należy w formie oryginału załączyć do oferty. 4. Gwarancja bankowa lub ubezpieczeniowa , stanowiąca formę wniesienia wadium, winna spełniać co najmniej następujące wymogi (pod rygorem wykluczenia wykonawcy): a) ustalać beneficjenta gwarancji, tj. Gminę Chynów, b) określać kwotę gwarantowaną w zł. (ustaloną w SIWZ) c) określać termin ważności (wynikający z SIWZ) d) określać przedmiot gwarancji (wynikający z SIWZ), e) być gwarancją nie odwoływalną, bezwarunkową, płatną na każde żądanie. Uwaga! Z treści gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej powinno wynikać uprawnienie Zamawiającego do zatrzymania wadium jeżeli wystąpią przesłanki opisane w art. 46 ust 4a i 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2007r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zmianami), w szczególności uprawnienie Zamawiającego do zatrzymania wadium wraz z odsetkami jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie , o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, nie złoży dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, lub pełnomocnictw. 4.1 Do wadium wniesionego w formie poręczenia wymagania opisane w pkt 4 stosuje się odpowiednio. 5. W przypadku nie wniesienia wadium na warunkach określonych w pkt 1-4.1. Wykonawca zostanie wykluczony z dalszego postępowania, a złożona przez niego oferta zostanie odrzucona. 6. Zwrot wadium nastąpi na zasadach określonych w art. 46 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r.- Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz.U. z 2007r. Nr 223, poz. 1655 z późniejszymi zmianami). Zamawiający zwracając wadium zwróci jednocześnie - w przypadku wadium wniesionego w formie niepieniężnej - oryginał dokumentu wadium. W dokumentacji przetargowej zostanie poświadczona za zgodność z oryginałem kserokopia zwróconego dokumentu wadium wraz z adnotacją o podstawie i terminie zwrotu oryginału.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1.1. Złożą ofertę zgodnie z warunkami określonymi w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz ustawie z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych tekst jednolity: Dz.U. z 2007r. Nr 223, poz. 1655 z późniejszymi zmianami, 1.2. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 1.3. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia , lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, w szczególności: a wykonali należycie w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: - min. 1 stację uzdatniania wody podobnej wielkości b zapewnią kierowanie prowadzonymi robotami przez: kierownika budowy posiadającego uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności sanitarnej oraz kierowników robót posiadających uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno -budowlanej, w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci , instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, oraz wpisanych na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego inżynierów budownictwa Art. 6 ustawy z dnia 15 grudnia 2000r. - o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów - Dz. U. z 2001r.Nr 5, poz. 42 z późniejszymi zmianami . 1.4. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 1.5.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych tekst jednolity: Dz. U. z 2007r. Nr 223, poz. 1655 z późniejszymi zmianami. 2. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców prowadzona będzie na podstawie analizy ww dokumentów metodą zero - jedynkową. Oznacza to, że wystarczającym powodem do wykluczenia wykonawcy może być brak w ofercie któregokolwiek z wymaganych , wymienionych w § 9 dokumentów lub ich nie uzupełnienie, we wskazanym przez Zamawiającego terminie, w trybie art. 26 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych tekst jednolity: Dz. U. z 2007r. Nr 223, poz. 1655 z późniejszymi zmianami. 3. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na podstawie art. 44 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2007r. Nr 223, poz. 1655 z późniejszymi zmianami) oraz § 1 i 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2006r. Nr 87, poz. 605), zwanego dalej rozporządzeniem, w celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2007r. Nr 223, poz. 1655 z późniejszymi zmianami) oraz, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub jest w stanie przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia oraz, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, zamawiający wymaga dołączenia do oferty następujących dokumentów ( w formie załączników): 1. Załącznik nr 1 - Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu , o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 1-3 oraz o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych ( tekst jednolity: Dz. U. z 2007r. Nr 223, poz. 1655 z późniejszymi zmianami) - o treści zgodnej ze wzorem załączonym do materiałów przetargowych - dot. warunku - § 8 pkt. 1.1 i pkt. 1.5.. 2. Załącznik nr 2 - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - dot. warunku - § 8 pkt. 1.2.. UWAGA: 1 Za aktualne uznane zostanie także zaświadczenie wydane wcześniej, którego aktualność potwierdza organ wydający w wymaganym terminie. Potwierdzenie za zgodność z oryginałem nie stanowi potwierdzenia aktualności zaświadczenia. 2 Wyciąg z rejestru nie stanowi zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. Przedłożenie wyciągu w miejsce wymaganego zaświadczenia Zamawiający nie uzna za potwierdzenie spełnienia warunku. 3. Załącznik nr 3- dokumenty uprawnień budowlanych: kierownika budowy posiadającego uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej oraz kierowników robót posiadających uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno- budowlanej, w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci , instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, oraz w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci wodociągowych i kanalizacyjnych wpisanych na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego (Art. 6 ustawy z dnia 15 grudnia 2000r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów - Dz. U. z 2001r. Nr 5, poz. 42 z późniejszymi zmianami) 4. Załącznik nr 4 - - wykaz należycie wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: - Stacji uzdatniania wody (minimum 1) W wykazie należy wskazać ich wielkość oraz termin i miejsce wykonania dot. warunku § 8 pkt. 1.3.a. 5. Załącznik nr 5 - dokumenty potwierdzające, że roboty wymienione w załączniku nr 4 zostały wykonane z należytą starannością - dot. warunku § 8 pkt. 1.3.a. UWAGA: Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej składa: 1) zamiast dokumentu , o którym mowa w formie załącznika nr 2 dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; Dokumenty składane w trakcie postępowania zawierające informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji ( tekst jednolity: Dz. U. z 2003r. Nr 153, poz. 1503 z późniejszymi zmianami), co do których wykonawca zastrzegł, że nie mogą być udostępnione podmiotom innym niż zamawiający muszą być oznaczone klauzulą: POUFNE w prawym górnym rogu każdej strony dokumentu je zawierającego. Brak takiego zastrzeżenia traktowany będzie jako zgoda wykonawcy na ujawnienie zainteresowanym przedmiotowych informacji. Za tajemnicę przedsiębiorstwa nie mogą być uznane w szczególności: - aktualny odpis z właściwego rejestru, - informacje ujawniane przez Zamawiającego w trakcie otwarcia ofert, Przez tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu art. 11 ust. 4 ustawy z dnia 16 kwietnia 1993r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji ( tekst jednolity: Dz. U. z 2003r. Nr 153, poz. 1503 z późniejszymi zmianami) rozumie się nieujawnione do publicznej wiadomości informacje techniczne, technologiczne, organizacyjne przedsiębiorstwa lub inne posiadające wartość gospodarczą, co do których przedsiębiorca podjął niezbędne działania w celu zachowania ich poufności. Zamawiający pod rygorem odrzucenia oferty wymaga załączenia do niej niżej wymienionych oświadczeń i załączników: 1. Załącznik nr 6 - wadium w formie niepieniężnej - oryginał dokumentu, tj. - poręczenia bankowego lub poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; - gwarancji bankowej; - gwarancji ubezpieczeniowej lub - poręczenia udzielanego przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późniejszymi zmianami). Zamawiający zwracając wadium w trybie art. 46 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz.U. z 2007r. Nr 223, poz. 1655 z późniejszymi zmianami) zwróci jednocześnie oryginał dokumentu wadium. W dokumentacji przetargowej zostanie poświadczona za zgodność z oryginałem kserokopia zwróconego dokumentu wadium wraz z adnotacją o podstawie i terminie zwrotu oryginału. 2. Załącznik nr 7 - Zestawienie kosztów sporządzone wg wzoru przekazanego w materiałach przetargowych oraz zgodnie z warunkami określonymi w § 16. 1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązani są załączyć do oferty: 1) Załącznik nr 8 ( składają wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia np. konsorcjum, spółka cywilna) - pełnomocnictwo, o treści zgodnej ze wzorem załączonym do SIWZ. 2. Brak w ofercie ww. załącznika lub jego nie uzupełnienie, we wskazanym przez zamawiającego terminie , w trybie art. 26 ust.3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych stanowić będzie podstawę odrzucenia oferty..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.chynow.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Chynowie, 05-650 Chynów.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.09.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Chynowie, 05-650 Chynów, pok. nr 3 (sekretariat).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.