eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zielona Góra › Postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, zwanego dalej zamówieniem, na są sukcesywne dostawy implantów do osteosyntezy, śrub do bloków kostnych, zestawów do dystrakcji podniebiennej, linii pośrodkowej żuchwy, wierteł stomatologicznych, węży irygacyjnych i ostrzy do piły piezolektrycznej, materiałów do sterowanej regeneracji kości i tkanek oraz zestawów do nakłucia transseptalnego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-11-06

Zielona Góra: Postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, zwanego dalej zamówieniem, na są sukcesywne dostawy implantów do osteosyntezy, śrub do bloków kostnych, zestawów do dystrakcji podniebiennej, linii pośrodkowej żuchwy, wierteł stomatologicznych, węży irygacyjnych i ostrzy do piły piezolektrycznej, materiałów do sterowanej regeneracji kości i tkanek oraz zestawów do nakłucia transseptalnego
Numer ogłoszenia: 300492 - 2015; data zamieszczenia: 06.11.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Wojewódzki Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Zyty 26, 65-046 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. 068 3296200, faks 068 3255808.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.zgora.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, zwanego dalej zamówieniem, na są sukcesywne dostawy implantów do osteosyntezy, śrub do bloków kostnych, zestawów do dystrakcji podniebiennej, linii pośrodkowej żuchwy, wierteł stomatologicznych, węży irygacyjnych i ostrzy do piły piezolektrycznej, materiałów do sterowanej regeneracji kości i tkanek oraz zestawów do nakłucia transseptalnego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia o łącznej wartości szacunkowej 802 860,00 PLN (zamówienie podstawowe i uzupełniające) są sukcesywne dostawy implantów do osteosyntezy, śrub do bloków kostnych, zestawów do dystrakcji podniebiennej, linii pośrodkowej żuchwy, wierteł stomatologicznych, węży irygacyjnych i ostrzy do piły piezolektrycznej, materiałów do sterowanej regeneracji kości i tkanek oraz zestawów do nakłucia transseptalneg.

II.1.5)

V przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Przedmiotem zamówień uzupełniających do 20% wartości zamówienia podstawowego są sukcesywne dostawy implantów do osteosyntezy, śrub do bloków kostnych, zestawów do dystrakcji podniebiennej, linii pośrodkowej żuchwy, wierteł stomatologicznych, węży irygacyjnych i ostrzy do piły piezolektrycznej, materiałów do sterowanej regeneracji kości i tkanek oraz zestawów do nakłucia transseptalneg

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.13.20.00-4, 33.13.15.00-2, 33.13.15.10-5, 33.13.11.00-8, 33.12.30.00-8, 33.14.10.00-0.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 9.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda w niniejszym postępowaniu wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie, o spełnianiu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2013 r., poz. 907 j.t. z późn. zm.)

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie, o spełnianiu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2013 r., poz. 907 j.t. z późn. zm.)

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie, o spełnianiu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2013 r., poz. 907 j.t. z późn. zm.)

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu spełnienia powyższego warunku wykonawca obowiązany jest przedstawić: a/ opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny właściwy dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia - zadania na kwotę co najmniej: - 40 000,00 złotych, jeżeli składana oferta dotyczyć będzie wyłącznie zadania nr 1 lub nr 3, - 20 000,00 złotych, jeżeli składana oferta dotyczyć będzie wyłącznie zadania nr 2 lub nr 7 lub nr 8, - 180 000,00 złotych, jeżeli składana oferta dotyczyć będzie wyłącznie zadania nr 4, - 2 000,00 złotych, jeżeli składana oferta dotyczyć będzie wyłącznie zadania nr 5 lub nr 6, - 14 000,00 złotych, jeżeli składana oferta dotyczyć będzie wyłącznie zadania nr 9, UWAGI:W przypadku składania oferty obejmującej więcej niż jedno zadanie wartość przedmiotowego dokumentu powinna odpowiadać co najmniej najwyższej wartości wymaganej dla zadania ujętego w takiej ofercie Jeżeli wykonawca przedkłada polisę z której wynika, że termin płatności, pierwszej raty składki ubezpieczenia lub całości składki ubezpieczenia został odroczony i upływa po terminie składania ofert, to również ma obowiązek udokumentować fakt opłacenia przed upływem terminu składania oferty przedmiotowej -odroczonej pierwszej raty składki lub całości składki ubezpieczenia. Każda przedkładana polisa musi być opłacona. Obowiązek, o którym mowa wyżej nie dotyczy kolejnych rat składki ubezpieczenia, których termin płatności jest odroczony i upływa po terminie składania ofert. oraz ewentualnie b/ dokument (w tym pisemne - wyłącznie w formie oryginału oświadczenie) zawierający zobowiązanie każdego podmiotu trzeciego oddającego wykonawcy do dyspozycji niezbędny zasób na potrzeby wykonania zamówienia, dotyczący zdolności finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów - w przypadku, gdy wykonawca w trakcie realizacji zamówienia polegać będzie na zdolnościach finansowych lub ekonomicznych podmiotów trzecich, niezależnie od charakteru prawnego łączącego wykonawcę z podmiotem udostępniającym określony zasób, UWAGI: Zakres i rodzaj udostępnianych przez dany podmiot trzeci zasobów powinien odpowiadać właściwej deklaracji wykonawcy zawartej w pkt 4b oraz 4c oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 11 do SIWZ Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów odpowiada solidarnie z wykonawcą za szkodę zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Termin realizacji dostaw częściowych - 10

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Strony dopuszczają zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy w przypadku: 1) zmiany danych podmiotowych Wykonawcy (np. w wyniku przekształcenia, przejęcia itp.), 2) zmiany cen jednostkowych przedmiotu umowy w sytuacji okresowych promocji, bądź obniżenia ceny przez producenta w trakcie trwania umowy, 3) szczególnych okoliczności takich jak zaprzestanie lub wstrzymanie wytwarzania wyrobów objętych umową, wygaśnięcia świadectwa ich rejestracji albo wycofania ze sprzedaży. W powyższych przypadkach Strony mogą dopuścić dostarczenie odpowiedników o parametrach nie gorszych od wyrobów objętych umową. Cena dostarczonego odpowiednika nie może być wyższa od ceny wyrobu zastąpionego. 4) zmiany sposobu konfekcjonowania i wielkości jednostkowej wyrobu, którego cena po odpowiednim przeliczeniu nie będzie wyższa niż cena wyrobu objętego umową ( nie dotyczy zadań nr 1, nr 2, nr 3 i nr 4) 5) konieczności przesunięcia terminów umownych, jeżeli konieczność ta, nastąpiła na skutek okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawierania niniejszej umowy np. siły wyższej.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.szpital.zgo.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba zamawiającego, budynek A-administracji, pokój 019 - cena 17,00 PLN + koszty przekazania..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.11.2015 godzina 10:00, miejsce: Siedziba zamawiającego , budynek A-administracji, pokój 201, sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawy implantów do osteosyntezy podstawowej wraz z udostępnieniem instrumentarium.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia o łącznej wartości szacunkowej 107 400,00 PLN (zamówienie podstawowe i uzupełniające) są dostawy implantów do osteosyntezy podstawowej wraz z udostępnieniem instrumentarium.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.13.20.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin realizacji dostaw częściowych - 10

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawy Implantów do osteosyntezy środkowego pietra twarzo-czaszki wraz z udostępnieniem instrumentarium.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia o łącznej wartości szacunkowej 54 000,00 PLN (zamówienie podstawowe i uzupełniające) są dostawy implantów do osteosyntezy środkowego pietra twarzo-czaszki wraz z udostępnieniem instrumentarium.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.13.20.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin realizacji dostaw częściowych - 10

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawy implantów do osteosyntezy żuchwy wraz z udostępnieniem instrumentarium.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia o łącznej wartości szacunkowej 92 520,00 PLN (zamówienie podstawowe i uzupełniające) są dostawy implantów do osteosyntezy żuchwy wraz z udostępnieniem instrumentarium.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.13.20.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin realizacji dostaw częściowych - 10

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawy śrub do mocowania bloków kostnych, implantów do osteosyntezy ortognatycznej oraz zestawów do dystrakcji podniebiennej oraz linii pośrodkowej żuchwy wraz z udostępnieniem instrumentariów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia o łącznej wartości szacunkowej 400 020,00 PLN (zamówienie podstawowe i uzupełniające) są dostawy śrub do mocowania bloków kostnych, implantów do osteosyntezy ortognatycznej oraz zestawów do dystrakcji podniebiennej oraz linii pośrodkowej żuchwy wraz z udostępnieniem instrumentariów.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.13.20.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin realizacji dostaw częściowych - 10

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Dostawy wierteł do posiadanych przez zamawiającego prostnic Aesculap GD450.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia o łącznej wartości szacunkowej 4 740,00 PLN (zamówienie podstawowe i uzupełniające) są dostawy wierteł do posiadanych przez zamawiającego prostnic Aesculap GD450.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.13.15.10-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin realizacji dostaw częściowych - 10

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Dostawa wierteł typu Lindemann do posiadanych przez zamawiającego prostnic Aesculap GD 450.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia o łącznej wartości szacunkowej 4 500,00 PLN (zamówienie podstawowe i uzupełniające) są dostawy wierteł typu Lindemann do posiadanych przez zamawiającego prostnic Aesculap GD 450.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.13.15.10-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin realizacji dostaw częściowych - 10

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Dostawa węży irygacyjnych i ostrzy do piły piezoelektrycznej producenta Synthes posiadanej przez zamawiającego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia o łącznej wartości szacunkowej 56 040,00 PLN (zamówienie podstawowe i uzupełniające) są dostawy węży irygacyjnych i ostrzy do piły piezoelektrycznej producenta Synthes posiadanej przez zamawiającego.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.13.11.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin realizacji dostaw częściowych - 10

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Dostawa materiałów do sterowanej regeneracji kości i tkanek.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia o łącznej wartości szacunkowej 51 960,00 PLN (zamówienie podstawowe i uzupełniające) są dostawy.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.13.20.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin realizacji dostaw częściowych - 10

CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Dostawy zestawów do nakłucia transseptalnego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia o łącznej wartości szacunkowej 31 680,00 PLN (zamówienie podstawowe i uzupełniające) są dostawy zestawów do nakłucia transseptalnego.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.30.00-8, 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin realizacji dostaw częściowych - 10

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.