eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › Dostawa komputerowego oprogramowania biznesowego dla Pracowni Platform i Usług Korporacyjnych Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-11-06

Poznań: Dostawa komputerowego oprogramowania biznesowego dla Pracowni Platform i Usług Korporacyjnych Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Numer ogłoszenia: 300444 - 2015; data zamieszczenia: 06.11.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu , al. Niepodległości 10, 61-875 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8569000, 8569500, faks 061 8543988.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ue.poznan.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa komputerowego oprogramowania biznesowego dla Pracowni Platform i Usług Korporacyjnych Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa do siedziby Zamawiającego komputerowego oprogramowania biznesowego - licencja na czas nieokreślony (zwanego dalej również oprogramowaniem) zgodnie ze specyfikacją techniczno - cenową oraz projektem umowy wraz z systemem operacyjnym (OS) będącym korporacyjną dystrybucją Linuksa z licencją na czas nieokreślony i 3-letnią subskrypcją on-line, odznaczającym się największą zgodnością z oferowanym oprogramowaniem i dedykowanym do instalacji Zamawianego oprogramowania biznesowego. 2. W zakres zamówienia oprócz sprzedaży Zamawiającemu przedmiotu zamówienia wchodzi również: a) dostawa komputerowego oprogramowania biznesowego -licencji (bez ograniczeń funkcjonalnych i czasowych z licencją na czas nieograniczony, w wersji polsko - lub angielskojęzycznej) zgodnie ze specyfikacją techniczno - cenową i wymaganiami w niej wymienionymi oraz ofertą wykonawcy. Oprogramowanie musi umożliwiać 5 użytkownikom końcowym pełne korzystanie z zainstalowanego oprogramowania (5 produkcyjnych użytkowników ERP), bez konieczności podejmowania przez Zamawiającego dodatkowych działań administracyjnych. b) udzielenie licencji zgodnie z warunkami licencyjnymi producentów dostarczonego oprogramowania i wymaganiami wymienionymi w specyfikacji techniczno - cenowej. Szczegółowe wymagania dotyczące licencji i świadczeń z nich wynikających zostały określone w projekcie umowy. Licencjodawcą dla Zmawiającego jest Wykonawca, nie zwalnia to jednak Wykonawcy od dostarczenia dokumentów licencyjnych i warunków wsparcia technicznego, itp. producenta oferowanego przedmiotu zamówienia, jeżeli takie są przez niego dostarczane wraz z tym przedmiotem zamówienia. 3. Dostarczony przedmiot zamówienia pochodzić musi z oficjalnych kanałów dystrybucyjnych producenta obejmujących również rynek Unii Europejskiej, zapewniających w szczególności realizację uprawnień licencyjnych. Przedmiot zamówienia musi być wytworzony w sposób nie naruszający praw podmiotów trzecich. 4. Okres licencji oraz wymaganych subskrypcji -on line i wynikających z nich świadczeń, którymi objęte zostanie oferowane oprogramowanie, nie może być krótszy od wymaganego okresu podanego w załączonej specyfikacji techniczno - cenowej. 5. Za datę rozpoczęcia biegu licencji i subskrypcji-on line oraz świadczeń z nich wynikających, przyjmuje się datę podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego przedmiotu zamówienia. 6. Zamawiający wymaga dostarczenia licencji na komputerowe oprogramowanie biznesowe w konfiguracji i funkcjonalności wymienionej w specyfikacji techniczno-cenowej, niezbędnej do zrealizowania przez zamawiającego zagadnień projektowych związanych z przetwarzaniem danych z użyciem SAP HANA, będących kontynuacją prac rozwojowych i badawczych z użyciem już wdrożonych projektów z opracowanymi i zaimplementowanymi przez zamawiającego algorytmami składającymi się razem na know-how. 7. W cenę oferty stanowiącej przedmiot zamówienia muszą zostać wliczone wszelkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia zgodnie z wymaganiami określonymi w specyfikacji technicznej, w tym koszty dostarczenia przedmiotu zamówienia do miejsca wskazanego w siedzibie zamawiającego oraz ubezpieczenie na czas dostawy. W związku z tym wykonawca nie będzie mógł żądać od zamawiającego pokrycia jakichkolwiek kosztów dodatkowych jego realizacji. 8. Zamawiający pozostawia sobie prawo do zweryfikowania licencji na oprogramowanie, dostarczone w ramach realizacji umowy i będącego przedmiotem zamówienia, pod kątem legalności pochodzenia oraz innych oświadczeń wykonawcy. 9. Wykonawca gwarantuje, że wsparcie techniczne na dostarczony przedmiot zamówienia będzie realizowane zgodnie z warunkami licencji producenta oprogramowania..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.80.00.00 - Systemy i serwery informacyjne .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 18.12.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1.Wykonawca przystępujący do przetargu, obowiązany jest wnieść wadium w terminie do 16.11.2015 r., godz. 08:00 - w wysokości: 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych 00/100), na konto Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu, Al. Niepodległości 10 w BZ WBK III Oddział Poznań 54 1090 1359 0000 0000 3501 8918 lub wadium w formie poręczeń bankowych, lub w poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, (z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym), gwarancji bankowych, gwarancji ubezpieczeniowych lub w formie poręczeń udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten będzie spełniony jeśli Wykonawca wykaże wykonanie lub wykonywanie w okresie ostatnich trzech lat przed dniem upływu terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie co najmniej jednego zamówienia obejmującego dostawy komputerowego oprogramowania biznesowego o podobnej funkcjonalności, na kwotę co najmniej 100 000,00 zł brutto wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Ocenie podlegać będą załączone dowody. W przypadku wykazania wartości zrealizowanych dostaw z uruchomieniem wyrażonych w walutach innych niż złoty polski Zamawiający dokona przeliczenia na złoty polski. W powyższym przypadku Zamawiający przyjmie średni kurs opublikowany przez Narodowy Bank Polski z dnia publikacji ogłoszenia o niniejszym zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych, a jeśli w danym dniu kurs taki nie był opublikowany to ostatni opublikowany kurs.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1.Wypełniony i podpisany formularz oferty - załącznik nr 1 do SIWZ 2.Wypełniony i podpisany formularz specyfikacji techniczno - cenowej z danymi technicznymi i cenami na oferowane oprogramowanie komputerowe (załącznik nr 4 do SIWZ). 3.Dowód wniesienia wadium. W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniądze należy w ofercie złożyć kopię dokumentu, a oryginał dostarczyć w miejscu składania ofert do terminu składania ofert.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 98
  • 2 - czas realizacji zamówienia - 2

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający, dopuszcza: a) aktualizację danych Wykonawcy i Zamawiającego poprzez: zmianę nazwy firmy, zmianę adresu siedziby, zmianę formy prawnej Wykonawcy itp.; b) zmianę dotyczącą dostarczanego przedmiotu zamówienia w sytuacji, gdy producent nie będzie mógł dostarczyć przedmiotu zamówienia w terminie wyznaczonym w umowie, a Zamawiający nie będzie mógł przedłużyć terminu realizacji przedmiotu zamówienia w związku z koniecznością terminowego wydatkowania środków finansowych (sankcja utraty środków finansowych); pod warunkiem, że dostępny będzie zamienny przedmiot zamówienia o parametrach nie gorszych niż wynikające z SIWZ, umowy i oferty Wykonawcy oraz że cena nie będzie wyższa niż wskazana w ofercie (tzn. zamienny przedmiot zamówienia może mieć cenę niższą albo równą cenie ofertowej); c) zmianę dotyczącą dostarczanego przedmiotu zamówienia albo terminu realizacji zamówienia w sytuacji, gdy powstała możliwość zastosowania nowszych i korzystniejszych dla Zamawiającego rozwiązań technologicznych, technicznych, niż te istniejące w chwili podpisania Umowy, nie powodujących zmiany przedmiotu umowy tj. o parametrach nie gorszych niż wynikające z umowy oraz że jego cena nie będzie wyższa niż wskazana w ofercie (tzn. zamienny przedmiot zamówienia może mieć cenę niższą albo równą cenie ofertowej); d) zmianę terminu realizacji przedmiotu zamówienia z przyczyn niezależnych od Wykonawcy lub Zmawiającego, w szczególności w przypadku okoliczności wystąpienia siły wyższej lub z powodu działania osób trzecich, które to przyczyny każda ze Stron musi udokumentować e) zmniejszenie zakresu realizacji przedmiotu zamówienia (oprogramowania, ilości) oraz związane z tym zmniejszenie wartości umowy, wynikające z przyczyn niezależnych od Zamawiającego lub Wykonawcy, które to przyczyny każda ze Stron musi udokumentować. f) zmianę warunków płatności polegającą na zapłacie na rzecz Wykonawcy wynagrodzenia za faktycznie zrealizowany przedmiot zamówienia, pomimo że zamówienie nie zostało wykonane w całości w przypadku, gdy wykonanie zamówienia w całości nie jest możliwe ze względu na konieczność rozliczenia projektu Laboratorium Interdyscyplinarnych Badań Naukowych UEP - InnoUEP. 2. Zamawiający nie przewiduje zmiany cen brutto w przypadku wzrostu stawki podatku VAT. 3. Warunki dokonania zmian: a) strona występująca o zmianę postanowień umowy zobowiązana jest do udokumentowania zaistnienia okoliczności, o których mowa powyżej, b) strona występująca o zmianę postanowień umowy zobowiązana jest do złożenia pisemnego wniosku o zmianę postanowień umowy, c) wniosek, o którym mowa w pkt b) musi zawierać: - opis propozycji zmiany, - uzasadnienie zmiany, - opis wpływu zmiany na warunki realizacji umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://ue.poznan.pl/pl/wspolpraca,c10/zamowienia-publiczne,c115/ogloszenia,c127/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu 61-875 Poznań, al. Niepodległości 10 Budynek B, pok. 107.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.11.2015 godzina 08:00, miejsce: Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu 61-875 Poznań, al. Niepodległości 10 Budynek B, pok. 016.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Przedmiot zamówienia finansowany jest z Euopejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach realizacji Projektu Laboratorium Interdyscyplinarnych Badań Naukowych UEP - InnoUEP POIG.02.03.01-30-122/13, zadanie 3.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.