eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Częstochowa › Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa pomocy dydaktycznych, podręczników/książek, sprzętu komputerowego oraz nośników pamięci, programów multimedialnych, programów komputerowych sprzętu audiowizualnego, sprzętu fotograficznego, materiałów papierniczo - biurowych, materiałów eksploatacyjnych, na zajęcia do Szkoły Podstawowej nr 10 im. Św. Stanisława Kostki i Szkoły Podstawowej nr 22 im. Gabriela Narutowicza w Częstochowie w ramach projektu pn. Edukacja - paszport do przyszłości.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-02-06

Częstochowa: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa pomocy dydaktycznych, podręczników/książek, sprzętu komputerowego oraz nośników pamięci, programów multimedialnych, programów komputerowych sprzętu audiowizualnego, sprzętu fotograficznego, materiałów papierniczo - biurowych, materiałów eksploatacyjnych, na zajęcia do Szkoły Podstawowej nr 10 im. Św. Stanisława Kostki i Szkoły Podstawowej nr 22 im. Gabriela Narutowicza w Częstochowie w ramach projektu pn. Edukacja - paszport do przyszłości.
Numer ogłoszenia: 30037 - 2012; data zamieszczenia: 06.02.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Częstochowa , ul. Śląska 11/13, 42-217 Częstochowa, woj. śląskie, tel. (034) 3707100, faks 034 3707175.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.czestochowa.um.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa pomocy dydaktycznych, podręczników/książek, sprzętu komputerowego oraz nośników pamięci, programów multimedialnych, programów komputerowych sprzętu audiowizualnego, sprzętu fotograficznego, materiałów papierniczo - biurowych, materiałów eksploatacyjnych, na zajęcia do Szkoły Podstawowej nr 10 im. Św. Stanisława Kostki i Szkoły Podstawowej nr 22 im. Gabriela Narutowicza w Częstochowie w ramach projektu pn. Edukacja - paszport do przyszłości..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa pomocy dydaktycznych, podręczników/książek, sprzętu komputerowego oraz nośników pamięci, programów multimedialnych, programów komputerowych sprzętu audiowizualnego, sprzętu fotograficznego, materiałów papierniczo - biurowych, materiałów eksploatacyjnych, na zajęcia do Szkoły Podstawowej nr 10 im. Św. Stanisława Kostki i Szkoły Podstawowej nr 22 im. Gabriela Narutowicza w Częstochowie w ramach projektu pn. Edukacja - paszport do przyszłości, Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych. Zamówienie podzielone jest na 9 części: Część nr 1 Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych. Część nr 2 Zakup i dostawa podręczników/książek. Część nr 3 Zakup i dostawa sprzętu komputerowego oraz nośników pamięci. Część nr 4 Zakup i dostawa programów multimedialnych. Część nr 5 Zakup i dostawa programów komputerowych. Część nr 6 Zakup i dostawa sprzętu audiowizualnego. Część nr 7 Zakup i dostawa sprzętu fotograficznego. Część nr 8 Zakup i dostawa materiałów papierniczo - biurowych. Część nr 9 Zakup i dostawa materiałów eksploatacyjnych. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych, tzn. produktów o innych nazwach niż podane w opisie poszczególnych części, jednak o parametrach technicznych nie gorszych niż posiadają produkty wymienione w tych częściach..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00-6, 39.16.21.00-9, 37.50.00.00-3, 22.11.10.00-1, 22.10.00.00-1, 22.10.00.00-4, 22.11.40.00-2, 30.23.60.00-2, 30.21.31.00-6, 30.23.43.00-1, 30.23.21.10-8, 48.50.00.00-3, 48.00.00.00-8, 32.32.00.00-2, 32.32.12.00-1, 38.65.10.00-3, 30.19.00.00-7, 30.12.51.10-5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 9.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 7.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Udokumentowanie wykonania tj. zakończenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - co najmniej 2 usług odpowiadających przedmiotowi niniejszego zamówienia, tj. dostawy pomocy dydaktycznych lub podręczników/książek lub sprzętu komputerowego/nośników pamięci lub programów multimedialnych lub programów komputerowych lub sprzętu audiowizualnego lub sprzętu fotograficznego lub materiałów papierniczo - biurowych lub materiałów eksploatacyjnych. Wykaz ma zawierać: przedmiot, jego wartość, daty wykonania i nazwy odbiorców

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zgodnie z art. 26 ust. 2b Prawa zamówień publicznych wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu oraz osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, tj. przedstawić pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Wypełniony druk OFERTA, zawierający oświadczenie, że Wykonawca spełnia wszystkie warunki określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, stanowiący załącznik nr 2 do nspecyfikacji. 2.Upoważnienie osób podpisujących ofertę do jej podpisania musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny wykonawcy, to do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej notarialnie. Wobec Wykonawcy, będącego osobą fizyczną i prowadzącego działalność gospodarczą zaleca się dołączenie od oferty aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (oryginału lub potwierdzonej za zgodność kserokopii). 3.W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie oraz w przypadku, gdy wykonawca wykazując spełnianie warunków, o których mowa w punkcie 6.2 SIWZ polega na zasobach innych podmiotów, kopie dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków, dotyczących odpowiednio wspólników konsorcjum lub innych podmiotów powinny być poświadczone za zgodność z oryginałem przez wspólników konsorcjum (każdy w odniesieniu do dokumentów go dotyczących) lub przez pełnomocnika konsorcjum jeżeli będzie miał do tej czynności upoważnienie, a w odniesieniu do innych podmiotów przez upoważnionych przedstawicieli tych podmiotów (każdy w odniesieniu do dotyczących go dokumentów).

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści umowy mogą być dokonywane wyłącznie w formie aneksu, podpisanego przez obie strony.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.czestochowa.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wydział Edukacji Urzędu Miasta Częstochowy, ul. Śląśka 11/13, 42-217 Częstochowa, Karolina Borecka, pok. nr 34..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.02.2012 godzina 08:00, miejsce: Biuro Obsługi Interesanta/parter/,Wydział Nadzoru i Administracji,ul.Śląska 11/13,42-217 Częstochowa.Otwarcie ofert w dniu:14.02.2012r. o godz.8:30 w sali 108 w siedzibie Zamawiającego..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Komplet w pudełku kartoników z ilustracjami do nauki rzeczowników i czasowników angielskich - 1 kpl. 2.Plansze do nauki języka angielskiego (np. ubrania, czas, informacje o USA, informacje o Wielkiej Brytanii, praca) - 5 szt. 3.Plansze do nauki języka angielskiego (np. zwierzęta, owoce i warzywa, transport, sport, przeciwieństwa, miasto, liczby, czasowniki nieregularne, czasy) - 10 szt. 4.Tablice dydaktyczne do nauki języka angielskiego - 3 szt. 5.Makatka do nauki języka angielskiego (kalendarz i pogoda) - 1 szt. 6.Układanki dydaktyczne typu Brogy (m.in. tematy: zwierzęta gospodarskie, dzikie zwierzęta, ptaki, owoce, transport, sport, pogoda) lub inne równoważne tematycznie - 2 szt. 7.Komplet siatek, brył i figur płaskich - 2 kpl. 8.Komplet wielokątnych klocków konstrukcyjnych - 2 kpl. 9.Komplet brył porównawczych - 3 kpl. 10.Komplet magnetycznych przyborów geometrycznych - 1 komplet. 11.Koło do odmierzania odległości - 5 szt. 12.Koło do odmierzania odległości z licznikiem - 3 szt. 13.Miarka uczniowska 1 m - 6 szt. 14.Miarka zwijana 30 metrów - 5 szt. 15.Metr pomiarowy sztywny - 3 szt. 16.Metr sześcienny - 1 szt. 17.Krzywomierz (kartometr) - 10 szt. 18.Ułamki-modularne karty spiralne - 1 szt. 19. Ułamki w kole - 10 szt. 20.Ułamki w kwadracie - 10 szt. 21.Ułamkowe koła z geoplanem - 5 szt. 22.Ułamkowe listwy - 10 szt. 23.Magnetyczne listwy ułamkowe - 2 szt. 24.Teodolit -3 szt. 25.Cyrkiel na przyssawkach -1 szt. 26.Kątomierz 50 cm -1 szt. 27.Ekierka 30-60-90 - 1 szt. 28.Ekierka równoramienna 90-45-45 -1 szt. 29.Linijka magnetyczna 100 cm-1 szt. 30.Suwmiarka duża od 1 mm do 30 cm - 4 szt. 31.Stoper(6 sztuk w pudełku) - 1 pudełko. 32.Tarcza zegarowa do zapisu czasu- 1 szt. 33.Komplet menzurek pomiarowych-3 kpl. 34.Mikroskop-5 szt. 35.Komplet meteo- 5 kpl. 36.Komplet do składania figur płaskich -1 kpl. 37.Kompas na-mapowy-5 szt. 38.Busola aluminiowa-5 szt. 39.Lupa-5 szt. 40.Karty do ćwiczeń rozwijających kompetencje społeczne typu Memory - humory lub inne równoważne tematycznie-16 zest. 41.Ćwiczenia rozwijające kompetencje społeczne typu Gimnastyka Mózgu w pracy i zabawie lub inna równoważna tematycznie-16 zest. 42.Pomoc dydaktyczna- piramida logopedyczna -4 szt. 43.Pomoc dydaktyczna- piramida logopedyczna Ok.30 zadań dostosowanych do utrwalania głosek b-p, d-t, w-f-4 szt. 44.Książki typu PUS lub inne równoważne tematycznie-2 szt. 45.Książki typu PUS lub inne równoważne teamtycznie - 2 szt. 46.Książki typu PUS lub inne równoważne tematycznie-2 szt. 47.Książki typu PUS lub inne równoważne tematycznie-2 szt. 48.Zestaw kontrolny typu PUS lub inny równoważne tematycznie - 8 szt. 49.Mapa fizyczna Wielkiej Brytanii-1 szt. 50.Gra typu Memory do nauki języka angielskiego (np. ulubiony sport, miasto, ogród, farma) lub inna równoważne tematycznie -4 szt. 51.Gra typu Bingo do nauki języka angielskiego (np. podstawowe wyrazy zwierzęta, żywność) lub inna równoważna tematycznie - 3 szt. 52.Gra językowa typu Tworzenie wyrazów lub inna równoważna tematycznie - 1 szt. 53.Gra słowna typu Word by Word lub inna równoważna tematycznie - 1 szt. 54.Gra słowna typu Reading maze lub inna równoważna tematycznie - 2 szt. 55.Gra językowa typu Slung in a Jung lub inna równoważna tematycznie - 1 szt. 56.Gra do nauki języka angielskiego - 1 szt. 57.Gra dydaktyczna typu Domino lub inna równoważna tematycznie - 3 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00-6, 39.16.21.00-9, 37.50.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zakup i dostawa podręczników/książek.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Słownik polsko-angielski i angielsko-polski - 10 szt. 2.Słownik slangu angielskiego-1 szt. 3.Słownik obrazkowy polsko-angielski -1 szt. 4.Słownik tematyczny języka angielskiego-1 szt. 5.Słowniczek internetowy typu Mania czatowania lub inny równoważny tematycznie -1 szt. 6.Słownik przysłów i powiedzeń polsko-angielski-1 szt. 7.Rozmówki polsko-angielskie-1 szt. 8.Podręczniki do nauki gramatyki języka angielskiego-4 szt. 9.Piosenki (CD i książka) do nauki języka angielskiego-1 szt. 10.Bajki w języku angielskim (np. Alicja w krainie czarów, Królowa Śnieżka, Król Artur i rycerze okrągłego stołu itd.)-7 szt. 11.Słownik polsko-angielski angielsko-polski-5 szt. 12.Podręcznik do nauki języka angielskiego(książka i kasety)-1 szt. 13.Matematyka. Kalendarz szóstoklasisty lub inny równoważny tematycznie -22 szt. 14.Kalendarz szóstoklasisty - język polski lub inny równoważny tematycznie- 22 szt. 15.Podręcznik z testami do nauki języka angielskiego- 1 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.11.10.00-1, 22.10.00.00-1, 22.10.00.00-4, 22.11.40.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zakup i dostawa sprzętukomputerowego/nośników pamięci.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Laptop z oprogramowaniem-4 szt. 2.Pendrive-30 szt. 3.Płyta CD-R-120 szt. 4.Płyty CD_RW-60 szt. 5.Drukarka do drukowania zdjęć-1 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.60.00-2, 30.21.31.00-6, 30.23.43.00-1, 30.23.21.10-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zakup i dostawa programów multimedialnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Komplet multimedialny do nauki języka angielskiego - 10 szt. 2.Program multimedialny do nauki matematyki - 5 szt. 3.Program multimedialny do nauki języka angielskiego - 1 szt. 4.Program multimedialny do nauki matematyki typu Twój prymus. Matematyka klasa 6 szkoła podstawowa lub inny równoważny tematycznie - 10szt. 5.Program multimedialny do nauki matematyki typu Twój prymus. Matematyka klasa 5 szkoła podstawowa lub inny równoważny tematycznie - 5 szt. 6.Program multimedialny do nauki matematyki typu Twój prymus. Matematyka klasa 4 szkoła podstawowa lub inny równoważny tematycznie - 5 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.50.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zakup i dostawa programów komputerowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Pakiet biurowy MS Office lub inny o równoważnych parametrach - 10 szt. 2.Program chroniący dziecko przed niebezpiecznymi treściami w Internecie -10 szt. 3.Program do obróbki zdjęć - 1 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.00.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zakup i dostawa sprzętu audiowizualnego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Projektor - 1 szt. 2.Ekran ręczny z trójnogiem - 1 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.32.00.00-2, 32.32.12.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Zakup i dostawa sprzętu fotograficznego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Cyfrowy aparat fotograficzny - 1 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.65.10.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Zakup i dostawa materiałów papierniczo - biurowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Zeszyt 50 kratka A5 - 10 szt. 2.Zeszyt A5 32 kartki - 10 szt. 3.Zeszyt A5 w kratkę 60 kartek - 31 szt. 4.Teczka z gumką - 213 szt. 5.Taśmy samoprzylepne - 10 szt. 6.SegregatoryA4 - 5 szt. 7.Zszywacz -14 szt. 8.Dziurkacz-1 szt. 9.Flamastry - 34 kpl. 10.Flamastry dwustronne - 10 kpl. 11.Ołówek grafitowy - 61 szt. 12.Nożyczki - 28 szt. 13.Koszulki na dokumenty - 3 opak. 14.Korektory w długopisie-10 szt. 15.Klej w sztyfcie -90 szt. 16.Piórnik z wyposażeniem - 10 szt. 17.Magnesy do tablic -17 opak. 18.Pinezki -2 opak. 19.Spinacz - 2 opak. 20.Bloki rysunkowe biały-10 szt. 21.Bloki rysunkowe kolorowy-10 szt. 22.Blok notatnikowyA6-10 szt. 23.Papier biały do drukarki A4 -11 opak. 24.Kreda tablicowa kolorowa-5 opak. 25.Kreda biała-1 opak. 26.Cienkopisy-2 kpl. 27.Blok techniczny biały-175 szt. 28.Blok techniczny kolorowy -185 szt. 29.Pisaki do płyt CD-8 kpl. 30.Makery- 10 kpl. 31.Zszywki 24/6-1 opak. 32.Zszywki 26/6- opak. 33.Długopis czarny-1 szt. 34.Bloczki samoprzylepne - 2 opak. 35.Kredki świecowe - 2 opak. 36.Kredki ołówkowe - 2 opak. 37.Farby plakatowe - 2 opak. 38.Pędzelki artystyczne komplet-1 kpl. 39.Temperówka - 2 szt. 40.Gumka wielofunkcyjna duża -10 szt. 41.Komplet składający się z 6 zakreślaczy Zakreślacz ze skuwką z klipsem, ścięta końcówka, grubość linii pisania 2-5 mm, 6 kolorów. 18 kpl. 42.Karton kolorowy - 10 szt. 43.Pióro kulkowe - 2 kpl. 44.Papier fotograficzny do drukarki 10x15 - 2 opak. 45.Papier fotograficzny do drukarki A5 - 1 opak. 46.Papier xero IQ Color Intensive A4 - 16 opak. 47.Papier pakowy makulaturowy szary - 8 opak. 48.Tablica wystawowa- 1 szt. 49.Dziennik zajęć - 15 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Zakup i dostawa materiałów eksploatacyjnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Tusz do drukarki HP Deskjet f 2420, pojemność XL,czarny - 7 szt. 2.Tusz do drukarki HP Deskjet 3000, pojemność XL,czarny -1 szt. 3.Tusz do drukarki HP Deskjet 3000, pojemność XL,kolorowy- 3 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.10-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.