eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Usługa cateringu dla dzieci, które będą uczęszczać do Przedszkola Nr 413 w Warszawie przy ul. Górna Droga 10 w roku 2016 w Dzielnicy Ursus m.st. Warszawa

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-11-06

Warszawa: Usługa cateringu dla dzieci, które będą uczęszczać do Przedszkola Nr 413 w Warszawie przy ul. Górna Droga 10 w roku 2016 w Dzielnicy Ursus m.st. Warszawa
Numer ogłoszenia: 300370 - 2015; data zamieszczenia: 06.11.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Przedszkole Nr 413 , ul. Górna Droga 10, 02-495 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 303 74 43, faks 22 303 74 43.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.przedszkole413.beep.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: PRZEDSZKOLE PUBLICZNE.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa cateringu dla dzieci, które będą uczęszczać do Przedszkola Nr 413 w Warszawie przy ul. Górna Droga 10 w roku 2016 w Dzielnicy Ursus m.st. Warszawa.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia jest usługa cateringu przygotowanie i dostawa wyżywienia dla dzieci w wieku przedszkolnym 3 5 lat, które uczęszczają do Przedszkola Nr 413 w Warszawie w okresie od 02.01.2016r do 31.12.2016r. w tym przerwa wakacyjna w dostawie posiłków od 01.07.2016 r. do 31.07.2016 r. 2) Przedmiot zamówienia obejmuje przygotowanie trzech lub dwóch posiłków dziennie tj. śniadanie, obiad i podwieczorek dla grupy średnio 90 dzieci (ilość dzieci może ulec zmianie). 3) Wartość kaloryczna posiłków : 1400 1700 kcal. 4) Posiłki będą dostarczane od poniedziałku do piątku w godzinach : śniadanie godz. 8:30, obiad dwudaniowy i podwieczorek godz.12.30 5) Zamawiający określa wielkość przedmiotu zamówienia w okresie trwania umowy tj. od 02.01.2016r. do 31.12.2016r. w tym przerwa wakacyjna w dostawie posiłków 01.07.2016 r. do 31.07.2016 r. 231 dni maksymalnie tj. 20 790 śniadań, 20 790 obiadów dwudaniowych, 20 790 podwieczorków. 6) Dzienny jadłospis obejmuje : śniadanie zupa mleczna lub potrawy mleczne i mleko pochodne, kanapka, herbata itp.:, obiad zupa, drugie danie: ziemniaki (lub zamiennie ryż, kasza, kopytka, makaron itp.) dania mięsne np. sztuka mięsa, udziec kurczaka, kotlet schabowy, stek z piersi z kurczaka, bitki wołowe, gulasz itp. Ryba, pierogi, naleśniki, knedle itp. surówka, kompot lub napój. Podwieczorek kanapka lub słodka bułka (ciasto, ciastka) lub desery mleczne, owoce ( w tym sezonowe) kisiel, budyń, herbata (200 ml na dziecko) lub napój mleczny itp.: woda mineralna, soki. Zamawiający nie dopuszcza powtarzalności posiłków w ciągu 10u dni żywieniowych. Smak i jakość posiłków powinna być zgodna z wymogami zawartymi w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 26.08.2015r. (Dz. U. z dnia 28.08.2015 poz.1256) 7) Owoce podawane dzieciom mają być w całości niedopuszczalne jest dzielenie jednego owocu pomiędzy kilkoro dzieci. 8) Wykonawca zobowiązany będzie do zachowania diet pokarmowych w zależności od indywidualnych potrzeb dzieci zgodnie z zaświadczeniem lekarskim i do zawarcia diet w jadłospisie. 9) Wykonawca najpóźniej na 7 dni roboczych przed rozpoczęciem każdego kolejnego miesiąca świadczenia usług ustali i przedstawi do zatwierdzenia Zamawiającemu propozycje jadłospisu na okres kolejnego miesiąca. Jadłospis będzie stanowił załącznik do formularza Rejestru dostawy gotowych posiłków. 10) Posiłki muszą być urozmaicone. Wysokiej jakości zarówno co do wartości odżywczej, gramatury jak i estetyki oraz uwzględniać polską tradycję kulinarną. 11) Wykonawca dostarcza posiłki własnym transportem i samodzielnie je przygotowuje. Wykonawca dba o właściwy stan dostarczanych posiłków (posiłki gorące, świeże, smaczne i estetyczne) oraz właściwie dobrane do wieku dzieci. 12) Do obowiązków Wykonawcy należy także codzienny odbiór pojemników i odpadów pokonsumpcyjnych niezależnie od ich ilości. Pojemniki zabierane będą w dniu dostawy posiłków. 13) Wykonawca oświadcza, że posiada pełne uprawnienia potrzebne do świadczenia usługi wydane przez Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego. 14) Stan posiłków i sposób dowożenia musi spełniać wszelkie przewidziane prawem wymogi Państwowej Stacji Sanitarno Epidemiologicznej. 15) W przypadku awarii lub innych nie przewidzianych zdarzeń Wykonawca jest zobowiązany zapewnić posiłki o nie gorszej jakości na swój koszt z innych źródeł w tym samym czasie i tej samej ilości. 16) Wykonawca zobowiązany jest do wyznaczenia stałego przedstawiciela odpowiedzialnego za kontakt z Zamawiającym. 17) W cenie oferty należy uwzględnić równy koszt posiłków standardowych i dietetycznych (w razie zgłoszenia przez Zamawiającego potrzeby przygotowania takowych) 18) Faktury VAT za realizację usługi będą wystawiane raz w miesiącu do 5 dnia każdego miesiąca za miesiąc poprzedni. 19) Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany w ilości przedmiotu zamówienia. Rozliczenie finansowe Wykonawcy usługi z Zamawiającym odbywać się będzie na podstawie faktycznie dostarczonych posiłków i ich ceny jednostkowej . 20) W przypadku wzmożonej zachorowalności lub nieobecności dzieci, Zamawiającemu przysługuje prawo do ograniczenia ilości posiłków z zastrzeżeniem dokonania uprzedzenia Wykonawcy co najmniej z 1 dniowym wyprzedzeniem (do godziny 15 tej ) 21) Cena jednego zestawu winna zawierać koszt przygotowania i dostarczania posiłku. Wykonawca zobowiązany jest do przygotowania posiłków o najwyższym standardzie, na bazie produktów najwyższej jakości i bezpieczeństwem zgodnie z normami HACCP. 22) Posiłki muszą spełniać wymogi żywienia zalecane przez Instytut Matki i Dziecka dla dzieci przedszkolnych w wieku od 3 do 5 lat. Posiłki nie mogą być przygotowywane z półproduktów. 23) W przypadku wyjazdu dzieci przedszkolnych na wycieczkę Wykonawca winien przygotować w ramach środków przeznaczonych na dany dzień żywieniowy zupę i tzw. ,suchy prowiant dla dzieci biorących udział w wycieczce. O planowanej wycieczce i liczbie biorących w niej udział dzieci Zamawiający poinformuje Wykonawcę z 3 dniowym wyprzedzeniem (szczegóły będą uzgodnione pomiędzy dyrektorem placówki a Wykonawcą). Dla dzieci pozostających w placówce Wykonawca dostarczy posiłki w zwykłym trybie. 24) Personel zatrudniony przez Wykonawcę jest zobowiązany uwzględnić i wprowadzić w życie uwagi Zamawiającego dotyczące sposobu wykonywania usług. 25) Zakres czynności i odpowiedzialności; 1. Zamawiający będzie prowadził następujące rejestry: a) Rejestr Kontroli Temperatur Posiłków rejestr przestrzegania norm jakościowych posiłków pod względem temperatury (zgodnie z normami HACCP) b) Rejestr Dostaw Gotowych Posiłków Przywożonych do Przedszkola przez Wykonawcę (oraz stanowiący do niego załącznik Jadłospis) rejestr przestrzegania: 1) terminowości dostaw (maksymalne opóźnienie Zamawiający ustala na 30 minut), 2) norm jakościowych posiłków pod względem gramatury (zgodnie z normami HACCP) 3) zgodności posiłków z ustalonym i zaakceptowanym przez upoważnione osoby jadłospisem 4) czystości, przepisów BHP. 2. Wpis do każdego z rejestrów potwierdzony będzie podpisami dwóch pracowników placówki upoważnionych przez dyrektora. 3. Każdy rejestr będzie udostępniany Wykonawcy na żądanie. 26) Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność cywilną, administracyjną i karną za jakość dostarczanych posiłków oraz skutki wynikające z zaniedbań przy ich przygotowaniu i transporcie, mogące mieć negatywny wpływ na zdrowie żywionych dzieci. 27) Odpłatność za catering będzie pobierana przez intendenta Zamawiającego do 10 każdego miesiąca i odprowadzana do kasy Dzielnicowego Biura Finansów Oświaty (DBFO). 28) Po wystawieniu faktury przez Wykonawcę usługi i dostarczeniu jej do dyrektora placówki, zostanie dokonany przelew przez DBFO na konto Wykonawcy. 29) Na podstawie art. 29 ust. 4 pkt 4 (oraz w związku z art.36 ust. 2 pkt 9 lit d) ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę na pełny etat przez Wykonawcę lub Podwykonawcę co najmniej 3 osoby wykonujące czynności w trakcie realizacji zamówienia w zakresie obróbki produktów, przygotowania i wykonania posiłków oraz dostarczenia do placówki 30) Wykonawca przy realizacji zamówienia zatrudni na podstawie umowy o pracę na pełny etat co najmniej 3 osoby wykonujące czynności związane z realizacją zamówienia, na cały okres realizacji zamówienia. Zatrudnienie winno nastąpić na podstawie umowy o pracę, powołania, wyboru, mianowania lub spółdzielczej umowy o pracę, w rozumieniu ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz.U. z 1998 r. nr 21 poz. 94, z późn. zm.) lub właściwych przepisów państwa członkowskiego Unii Europejskiej lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 31) W przypadku ustania zatrudnienia (np. rozwiązania stosunku pracy przez osoby, o których mowa w pkt. 5 lub przez pracodawcę) jednej lub więcej osób, w trakcie okresu o którym mowa w pkt. 5, Wykonawca zobowiązuje się w ich miejsce zatrudnić na pozostały okres realizacji zamówienia licząc od dnia ustania zatrudnienia, inne osoby, o których mowa w pkt. 5. 32) W przypadku nie zatrudnienia przy realizacji zamówienia wymaganej przez Zamawiającego liczby osób na umowę o pracę lub nie przedstawienia Zamawiającemu na jego żądanie umów o pracę dokumentujących świadczenie pracy, wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną w wysokości określonej w istotnych postanowieniach umowy. Kara będzie naliczana za każdy miesiąc, w którym Wykonawca nie wypełnił zobowiązania. 33) Wykonawca w terminie 5 dni licząc od daty rozpoczęcia wykonywania przedmiotu umowy i na każde żądanie Zamawiającego przedstawi umowy o pracę osób zatrudnionych, o których mowa w pkt. 5. Wykonawca powinien uzyskać od zatrudnionych pracowników, o których mowa w pkt. 5 zgodę na dostęp do danych osobowych przez Zamawiającego w celu prawidłowej realizacji umowy..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.32.10.00 - Usługi przygotowywania posiłków 55.52.00.00 - Usługi dostarczania posiłków .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniana tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek - posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia - Opis sposobu dokonywania oceny spełniana tego warunku; Zamawiający wymaga, aby wykonawca wykazał, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonał lub wykonuje 2 usługi gastronomiczne/cateringowe polegające na dostawie posiłków/wyżywienia, każda dla minimum 50 osób o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 zł brutto, każda z usług, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. 3.1. Zamawiający wymaga aby dokument poświadczający doświadczenie wykonawcy był wystawiony przez osoby trzecie, nie powiązane z własnością firmy Wykonawcy biorącego udział w przetargu. 3.2. Zamawiający wymaga aby jeden z dokumentów poświadczający spełnianie warunku wiedzy i doświadczenia wystawiony był przez publiczną placówkę oświatową. 3.3. Dowodami, o których mowa w warunku są: poświadczenie, z tym, że w odniesieniu do nadal wykonywanych usług, poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub oświadczenie wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia. 3.4. W przypadku, gdy zamawiający jest podmiotem na rzecz, którego usługi wskazane w wykazie, zostały wcześniej wykonane, wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa wyżej. 3.5. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających o udzielenie zamówienia, do uznania spełnienia warunku udziału w postępowaniu , w zakresie dotyczącym art. 22 ust. 1 pkt 2 u Pzp, tj. warunku posiadania wiedzy i doświadczenia, Wykonawcy mogą go spełnić łącznie. Zamawiający dokona oceny pod kątem posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia, oceni czy wykaz i załączone dowody potwierdzają spełnianie warunku. Jeżeli Wykonawca nie spełni warunku w pełnym zakresie, będzie podlegał wykluczeniu z postępowania. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia, w oparciu o oświadczenia i dokumenty złożone przez Wykonawcę w ofercie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 5. Warunek - dysponowania lub wykazania, że Wykonawca będzie dysponował narzędziami, wyposażeniem zakładu i urządzeniami technicznymi dostępnymi przez Wykonawcę w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami. 5.1. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku na podstawie załączonego wykazu, poprzez sprawdzenie, że: wpisane w wykazie zasoby, dostępne przez Wykonawcę posiadają minimum; - samochód odpowiadający wymaganiom sanitarno-higienicznym do transportu żywności, - termos 30 l -3 szt., - termos 20 l -3 szt., - pojemniki na kanapki 4 szt. ze stali nierdzewnej, - pojemniki do porcji mięsa i sosów 5 l - 4 szt. ze stali nierdzewnej, - pojemnik na surówkę - 4 szt., - pojemnik na owoce - 20-30 l, - 1 szt., - pojemnik termoizolacyjny do transportu pojemników z gorącymi sosami z mięsem. - 1 szt. 5.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających o udzielenie zamówienia, do uznania spełnienia warunku udziału w postępowaniu , w zakresie dotyczącym art. 22 ust. 1 pkt 3 uPzp, tj. warunku posiadania potencjału technicznego, Wykonawcy mogą go spełnić łącznie. Zamawiający dokona oceny pod kątem posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia, oceni czy wykaz i załączone dowody potwierdzają spełnianie warunku. Jeżeli Wykonawca nie spełni warunku w pełnym zakresie, będzie podlegał wykluczeniu z postępowania. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia, w oparciu o oświadczenia i dokumenty złożone przez Wykonawcę w ofercie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniana tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniana tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Inne dokumenty wymagane w postępowaniu; 1) Formularz oferty (sporządzony według wzoru druku - stanowiący załącznik nr 1 do S.I.W.Z ), 2) Oświadczenie, dotyczące liczby osób, które będą zatrudnione na umowę o pracę na pełny etat, przewidywane do realizacji zamówienia (sporządzony według wzoru druku - stanowiące załącznik nr 7 do S.I.W.Z.), Dokumenty podmiotów zagranicznych Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada oświadczenia i dokumenty wymienione w Części II rozdział II niniejszej S.I.W.Z. wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, 2) jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ppkt. 1, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Podmioty wspólnie ubiegające się o udzielenie zamówienia; 1) O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy występujący wspólnie. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, których oferta spełnia wymagania określone w niniejszej S.I.W.Z. Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Wykonawca składa oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 oraz art. 24 ust. 2a ustawy Prawo zamówień publicznych. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie wyżej wymienione oświadczenie podpisuje w imieniu wszystkich Wykonawców Pełnomocnik, wpisując w miejscu przeznaczonym na podanie nazwy i adresu Wykonawcy, nazwy i adresy wszystkich Wykonawców składających ofertę wspólną. W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie, warunki wskazane w art. 22 ustawy winny być spełnione łącznie w zakresie: dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, posiadania odpowiedniej wiedzy i doświadczenia oraz potencjału finansowego. Warunki wynikające z dyspozycji art. 22 ust. 1 ustawy, są to warunki których spełnienie skutkuje dopuszczeniem do procedury udzielenia zamówienia publicznego; 2) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku innych podmiotów określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, kopie dokumentów dotyczących odpowiednio Wykonawcy lub tych podmiotów są poświadczane za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub te podmioty. 3) W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie w treści zgodnej z art. 24 ust. 1 oraz art. 24 ust 2a ustawy - musi być złożone przez każdego Wykonawcę. Warunki wynikające z art. 24 ust. 1 oraz art. 24 ust 2a ustawy powinien spełnić, każdy Wykonawca oddzielnie. Wykonawcy, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia - każdy z nich - składają listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U. nr 50, poz.331, z późn. zm.), albo informację o tym, że nie należą do tej samej grupy kapitałowej. W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik do oferty musi być załączone pełnomocnictwo określające jego zakres w tym podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy. W przypadku ustanowienia Pełnomocnika, do oferty powinno być dołączone pełnomocnictwo złożone w oryginale lub w formie kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. 4) Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Oryginał pełnomocnictwa lub notarialnie poświadczona kopia pełnomocnictwa powinny być załączone do oferty i w szczególności zawierać wskazanie: a) postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, b) wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z określeniem adresu i siedziby, c) ustanowionego Pełnomocnika oraz zakresu jego umocowania, d) dokument pełnomocnictwa musi być podpisany przez wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Podpisy muszą być złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji Wykonawców. 5) Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia. W przypadku gdy Wykonawca przy wykazywaniu warunków udziału w postępowaniu polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie w szczególności: a) zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, c) charakteru stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem, d) zakresu i okresu innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 70
  • 2 - Doswiadczenie - 30

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zmiany umowy wymagają pod rygorem nieważności formy pisemnej w postaci aneksu. 2. Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmiany w umowie np. ilości posiłków, harmonogramu płatności, godziny dostarczania posiłków, sposobu zgłaszania dzieci. 3. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany osób upoważnionych do dokonywania czynności, zmian danych teleadresowych w przypadku wystąpienia takich zmian z przyczyn organizacyjnych.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przedszkole413.beep.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.przedszkole413.beep.pl S.I.W.Z. w wersji papierowej w cenie 10 zł uzyskać można pod adresem Przedszkole nr 413 ul. Górna Droga 10 02-495 Warszawa.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.11.2015 godzina 11:00, miejsce: Przedszkole nr 413 ul. Górna Droga 10 02-495 Warszawa Pokój Intendenta.

IV.4.5) Termin związania ofertą: do 18.12.2015.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.