eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wieluń › Przetarg Nieograniczony - nr ZP/10/13 dostawa wraz z montażem- dwóch automatycznych krat schodkowy wraz z układem sterowania, - dwóch hydraulicznych pras do skratek wraz z układem sterowania, - dwóch rurociągów tłocznych, - jednej wywrotnicy do pojemników na skratki z napędem hydraulicznym, - jednej kraty ręcznej, - sześciu zastawek kanałowych.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-07-29

Wieluń: Przetarg Nieograniczony - nr ZP/10/13 dostawa wraz z montażem: - dwóch automatycznych krat schodkowy wraz z układem sterowania, - dwóch hydraulicznych pras do skratek wraz z układem sterowania, - dwóch rurociągów tłocznych, - jednej wywrotnicy do pojemników na skratki z napędem hydraulicznym, - jednej kraty ręcznej, - sześciu zastawek kanałowych.
Numer ogłoszenia: 300224 - 2013; data zamieszczenia: 29.07.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Komunalne Sp. z o.o. , ul. Zamenhofa 17, 98-300 Wieluń, woj. łódzkie, tel. 043 8433115, faks 043 8434217.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.komunalne.wielun.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: 100 % udziału gminy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg Nieograniczony - nr ZP/10/13 dostawa wraz z montażem: - dwóch automatycznych krat schodkowy wraz z układem sterowania, - dwóch hydraulicznych pras do skratek wraz z układem sterowania, - dwóch rurociągów tłocznych, - jednej wywrotnicy do pojemników na skratki z napędem hydraulicznym, - jednej kraty ręcznej, - sześciu zastawek kanałowych..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia: Przed przystąpieniem do złożenia oferty obowiązkowa jest wizja lokalna w rejonie zainstalowania urządzeń, we własnym zakresie i w porozumieniu z osobami uprawnionymi do kontaktu na oczyszczalni ścieków, ul. Błońska 43 w Wieluniu. Zakres prac do wykonania po stronie Dostawcy obejmuje: - Dostawę nowych kompletnych urządzeń na oczyszczalnię. - Demontaż starej kraty schodkowej oraz hydraulicznej prasy do skratek nr 1 oraz protokólarne przekazanie go Zamawiającemu - Montaż nowej kraty schodkowej oraz hydraulicznej prasy do skratek nr 1 - Uruchomienie urządzenia, instalacji - Demontaż starej kraty schodkowej oraz hydraulicznej prasy do skratek nr 2 oraz protokólarne przekazanie go Zamawiającemu - Montaż nowej kraty schodkowej oraz hydraulicznej prasy do skratek nr 2 - Uruchomienie urządzenia, instalacji - Demontaż starej kraty ręcznej oraz protokólarne przekazanie go Zamawiającemu - Montaż nowej kraty ręcznej. - Wykonanie zastawek kanałowych płaskich ręcznych. - Szkolenie personelu w zakresie obsługi, konserwacji i bhp dostarczonych oraz zamontowanych urządzeń. - Wykonanie dokumentacji powykonawczej i DTR w języku polskim Wszystkie powyższe elementy dostawy muszą pochodzić od jednego producenta. Wszelkie prace montażowe należy dostosować do ciągłości pracy oczyszczalni.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.25.22.00 - Wyposażenie oczyszczalni ścieków .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.11.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • OŚWIADCZENIA I DOKUMENTY, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIENIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU: a.dokumentami potwierdzającymi spełnienie warunku, o którym mowa w punkcie VI.3. niniejszej Specyfikacji jest: Oświadczenie Załącznik nr 3 b.dokumentami potwierdzającymi spełnienie warunku, o którym mowa w punkcie VI.7 niniejszej Specyfikacji a.wykaz robót wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, zawierający następujące dane:rodzaj i wartość robót, datę i miejsce wykonania Załącznik nr 5 2.W celach wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach o których mowa w art.24 ust.1 ustawy Zamawiający żąda następujących dokumentów: a.świadczenia o braku podstaw do wykluczenia Załącznik Nr 6 b.aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert c.aktualnego zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający oceni brak podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy na podstawie załączonych do oferty w/w dokumentów. Brak któregokolwiek z w.w dokumentów spowoduje wykluczenie wykonawcy, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. Jeżeli Wykonawca wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych a art. 26 ust.2b ustawy, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w pkt.VII.2. Ponadto Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć w ofercie: a)wypełniony druk OFERTA stanowiący załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji treść oferty musi odpowiadać treści wzoru formularza ofertowego Załącznik Nr 2 do S.I.W.Z b)podpisany wzór umowy Załącznik Nr 4 Specyfikacji Brak któregokolwiek z w/w dokumentów spowoduje odrzucenie oferty Wykonawcy. Wszystkie w.w dokumenty winny być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę/y/ podpisującą/e/ ofertę zamówienia lub reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • dokumentami potwierdzającymi spełnienie warunku, o którym mowa w punkcie VI.7 niniejszej Specyfikacji a.wykaz robót wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, zawierający następujące dane: rodzaj i wartość robót, datę i miejsce wykonania Załącznik nr 5

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • dokumentami potwierdzającymi spełnienie warunku, o którym mowa w punkcie VI.7 niniejszej Specyfikacji a.wykaz robót wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, zawierający następujące dane: rodzaj i wartość robót, datę i miejsce wykonania Załącznik nr 5

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.komunalne.wielun.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Przedsiębiorstwo Komunalne Spółka z o.o. 98-300 Wieluń ul. Zamenhofa 17.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.08.2013 godzina 10:00, miejsce: Przedsiębiorstwie Komunalnym Spółka z o.o. ul. Zamenhofa 17; 98 - 300 WIELUŃ - SEKRETARIAT.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.