eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jastarnia › Renowacja obiektów z II połowy XIX wieku w starym centrum Jastarni wraz z przebudową ciągu pieszo-jezdnego dla wyznaczenia szlaku miejsc o znaczeniu kulturowym i historycznym - z możliwością składania ofert częściowych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-01-26

Jastarnia: Renowacja obiektów z II połowy XIX wieku w starym centrum Jastarni wraz z przebudową ciągu pieszo-jezdnego dla wyznaczenia szlaku miejsc o znaczeniu kulturowym i historycznym - z możliwością składania ofert częściowych
Numer ogłoszenia: 30015 - 2011; data zamieszczenia: 26.01.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Jastarni , ul. Portowa 24, 84-140 Jastarnia, woj. pomorskie, tel. 058 6752269, 6752072, faks 058 6752176.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.jastarnia.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Renowacja obiektów z II połowy XIX wieku w starym centrum Jastarni wraz z przebudową ciągu pieszo-jezdnego dla wyznaczenia szlaku miejsc o znaczeniu kulturowym i historycznym - z możliwością składania ofert częściowych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia: A: Odtworzenie historycznego budynku przy ul. Ks. Stefańskiego 34/36 oraz remont dachu zabytkowej chaty rybackiej przy ul. Rynkowej 10. 1. Przedmiotem części zamówienia jest odtworzenie historycznego budynku przy ul. Ks. Stefańskiego 34/36 zgodnie z projektem opracowanym przez Pracownię Prac Projektowych Plan Projekt s. c. oraz remont dachu zabytkowej chaty rybackiej przy ul. Rynkowej 10. zgodnie z projektem opracowanym przez Pracownię Architektoniczną arch. Ewa Bielesza-Karolak 2. Zakres prac do wykonania: 2.1 Odtworzenie historycznego budynku przy ul. Ks. Stefańskiego 34/36: 1) Rozbiórka budynku wg projektu rozbiórki, 2) Rozbiórka fundamentu kamiennego przy zabezpieczeniu sąsiadującego przewodu gazowego g 63, pogłębienie wykopu (wykonać ręcznie), wykonanie zbrojonej ławy fundamentowej wg rysunków konstrukcyjnych, 3) Odtworzenie ściany fundamentowej z kamienia przy użyciu zaprawy cementowej, 4) Likwidacja istniejącej piwniczki poprzez wypełnienie gruzem i gruntem oraz zagęszczenie, 5) Wykonanie warstw pod posadzkę, 6) Wykonanie izolacji poziomej, 7) Wykonanie szkieletu drewnianego z nowych impregnowanych elementów wg starego wzoru i wypełnienie cegłą pełną, 8) Wykonanie elementów zewnętrznych więźby z nowych impregnowanych elementów wg starego wzoru; jako elementów wewnętrznych użyć starych nie zniszczonych elementów po ich uprzednim zaimpregnowaniu, 9) Wykonanie deskowania dachowego i podłogi stropu z nowych desek, 10) Pokrycie dachu nową dachówką ceramiczną typu holenderka. Ponadto w budynku przewidziano wykonanie: - instalacji oświetlenia wewnętrznego, - oświetlenia zewnętrznego wejść do budynku, - instalacji gniazd wtykowych. 2. 2. Remont dachu zabytkowej chaty rybackiej przy ul. Rynkowej 10: 1) Remont dachu wykonać według projektu konstrukcyjnego. 2) Należy rozebrać istniejącą konstrukcję dachową i według zaleceń projektu konstrukcyjnego wykonać ją ponownie nie zmieniając kształtu istniejącego budynku. 3) Detal architektoniczny wykonać zgodnie z istniejącym. Wszelkie wykończenia, podbitki i uzupełnienia brakujących lub zniszczonych elementów wykonać zgodnie z detalem istniejącym. 4) Konstrukcja dachu przewiduje docieplenie budynku wełną mineralną gr. 12cm w przestrzeni krokwi oraz 5cm warstwą w przestrzeni łat drewnianych do zamontowania płyt STG. Wykonać wg potrzeb i uznania użytkownika. Istniejąca zabytkowa chata rybacka miała połacie dachowe nieocieplone. 5) Na istniejącym stropie drewnianym uzupełnić i wykonać nową podłogę drewnianą. 6) Istniejący komin w części ponad dachem, który jest w złym stanie technicznym rozebrać i wykonać ponownie. 7) Wykonać pokrycie dachowe z dachówki zakładkowej. B: Remont ciągów pieszo-jezdnych: - ul. Krzywej o długości 71,79m, - odcinka ul. Ogrodowej o długości 144,76m, - odcinka ul. Nadmorskiej o długości 60,6m, 1. Przedmiotem części zamówienia jest Remont ciągów pieszo-jezdnych: - ul. Krzywej o długości 71,79m, - odcinka ul. Ogrodowej o długości 144,76m, - odcinka ul. Nadmorskiej o długości 60,6m, zgodnie z projektem opracowanym przez mgr inż. Stanisława Krawczyka. 2. Zakres prac do wykonania: 2.1 Remont ciągu pieszo-jezdnego ul. Krzywej o długości 71,79m: W programie robót jest wymiana istniejącej nawierzchni z płyt drogowych żelbetowych wielootworowych typu YOMB na nawierzchnię z kostki kamiennej wysokości 10cm i kostki brukowej betonowej na jezdni i z płyt betonowych ażurowych typu MEBA na zatoce chłonnej. Kolejność robót będzie następująca: 1. rozbiórka istniejącej nawierzchni z płyt drogowych żelbetowych z wywiezieniem materiałów z rozbiórki na składowisko, 2. wykonanie robót ziemnych związanych z wykonaniem koryta pod nawierzchnie wraz z odwiezienie nadmiaru ziemi na odkład, 3. ułożenie obrzeży i krawężników betonowych na ławach z betonu B-15, 4. wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie, 5. wykonanie nawierzchni z kostki kamiennej i kostki brukowej betonowej na jezdni i wjazdach do bram oraz z płyt betonowych ażurowych typu MEBA na zatoce chłonnej, 6. roboty wykończeniowe związane z humusowaniem powierzchni zielonych wraz z obsianiem nasionami traw. 2.2 Remontu ciągu pieszo-jezdnego odcinka ul. Ogrodowej o długości 144,76m: W programie robót jest wymiana istniejącej nawierzchni z płyt drogowych żelbetowych pełnych na nawierzchnię z kostki kamiennej wysokości 10cm i kostki brukowej betonowej na jezdni oraz kostki brukowej betonowej na chodnikach i wjazdach do bram. Na pasach chłonnych będzie nawierzchnia z płyt betonowych ażurowych typu MEBA. Kolejność robót będzie następująca: 1. rozbiórka istniejącej nawierzchni z płyt drogowych żelbetowych pełnych z wywózką ich na składowisko, 2. przełożenie kabli elektrycznych NN, ułożenie przepustów kablowych, 3. wykonanie robót ziemnych związanych z wykonaniem koryta pod nawierzchnie wraz z odwiezienie nadmiaru ziemi na odkład, 4. ułożenie krawężników i obrzeży betonowych, 5. wykonanie podbudów z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie, 6. wykonanie nawierzchni jezdni, chodników i placów chłonnych, 7. roboty wykończeniowe związane z humusowaniem powierzchni zielonych wraz z obsianiem nasionami traw. 2.3 Remontu ciągu pieszo-jezdnego odcinka ul. Nadmorskiej o długości 60,6m: W programie robót jest wymiana istniejącej nawierzchni z płyt drogowych żelbetowych pełnych na nawierzchnię z kostki kamiennej wysokości 10cm, kostki brukowej betonowej na jezdni oraz kostki brukowej betonowej na chodnikach i wjazdach do bram i płyt betonowych ażurowych typu MEBA na zatokach chłonnych i postojowych. Kolejność robót będzie następująca: 1. rozbiórka istniejącej nawierzchni z płyt drogowych żelbetowych pełnych z wywózką ich na składowisko, 2. rozbiórka nawierzchni na przejściu przez tory PKP na powierzchni labiryntu wraz z wywózką materiałów z rozbiórki na składowisko, 3. wykonanie robót ziemnych związanych z wykonaniem koryta pod nawierzchnie krawężniki i obrzeża, 4. wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie, 5. ułożenie krawężników i obrzeży betonowych na ławach z betonu B-15, 6. wykonanie nawierzchni z kostki kamiennej i kostki brukowej betonowej na jezdni, z kostki brukowej betonowej na chodnikach i wjazdach do bram, z płyt betonowych ażurowych typu MEBA na zatokach chłonnych i postojowych, 7. roboty wykończeniowe związane z humusowaniem powierzchni zielonych wraz z obsianiem nasionami traw..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.23.50-4, 45.23.31.42-6.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.06.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Ustala się wadium w wysokości: - dla części A zamówienia - 8.000,00 zł (słownie: osiem tysięcy złotych 00/100), - dla części B zamówienia - 10.000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100).

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek uważa się za spełniony jeżeli wykonawca w opisanym zakresie oświadczy, że spełnia warunki, dotyczące posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania dla realizacji niniejszego zamówienia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek uważa się za spełniony jeśli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, wykonanie w tym okresie minimum 2 robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot lub część zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie (w przypadku składnia oferty co do obu części należy odpowiednio wykazać doświadczenie co do obu części)

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek uważa się za spełniony jeśli wykonawca oświadczy, że spełnia warunki, dotyczące dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek uważa się za spełniony jeśli wykonawca oświadczy, że osoba/osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek uważa się za spełniony jeśli wykonawca oświadczy, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 200 000,00 zł , wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza zmianę a) terminu realizacji umowy, jeżeli wynika to z przyczyn, których zamawiający nie mógł przewidzieć w momencie podpisywania umowy, b) zmniejszenia wartości przedmiotu zamówienia określonej w umowie, jeśli będzie to wynikać ze zmniejszenia zakresu wykonania robót budowlanych. c) technologii wykonania robót, a co za tym idzie wynagrodzenia Wykonawcy, na wniosek Wykonawcy lub Zamawiającego i pod warunkiem że zmiana ta będzie korzystna dla Zamawiającego d) zmiany wynagrodzenia brutto w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT, e) zmiany przedstawicieli Wykonawcy na uzasadniony wniosek Wykonawcy, pod warunkiem zgody Zamawiającego na taką zmianę oraz zastąpienie osób Wykonawcy pełniących samodzielne funkcje techniczne osobami o uprawnieniach budowlanych zgodnych z wymogami SIWZ. f) zmiany Podwykonawcy na uzasadniony wniosek Wykonawcy, pod warunkiem zgody Zamawiającego na taką zmianę oraz zastąpienie Podwykonawcy spełniających wymagania SIWZ. g) wprowadzenia zmian w stosunku do dokumentacji projektowej na wykonanie robót zamiennych lub uzupełniających nie wykraczających poza zakres przedmiotu zamówienia, na uzasadniony wniosek Wykonawcy, Zamawiającego lub Projektanta, przy możliwej modyfikacji wynagrodzenia Wykonawcy w sytuacji koniecznego zwiększenia bezpieczeństwa realizacji robót budowlanych, usprawnienia procesu budowy, bądź usunięcia wad ukrytych dokumentacji projektowej założonego efektu użytkowego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.jastarnia.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Jastarni ul. Portowa 24 84-140 Jastarnia..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.02.2011 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta Jastarni ul. Portowa 24 84-140 Jastarnia..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadanie Renowacja obiektów z II połowy XIX wieku w starym centrum Jastarni wraz z przebudową ciągu pieszo-jezdnego dla wyznaczenia szlaku miejsc o znaczeniu kulturowym i historycznym współfinansowane jest ze środków Europejskiego Funduszu Rolnego w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013, oś 3 Jakość życia na obszarach wiejskich i różnicowanie gospodarki wiejskiej, działanie 313, 322, 323 Odnowa i rozwój wsi..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Odtworzenie historycznego budynku przy ul. Ks. Stefańskiego 34/36 oraz remont dachu zabytkowej chaty rybackiej przy ul. Rynkowej 10..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem części zamówienia jest odtworzenie historycznego budynku przy ul. Ks. Stefańskiego 34/36 zgodnie z projektem opracowanym przez Pracownię Prac Projektowych Plan Projekt s. c. oraz remont dachu zabytkowej chaty rybackiej przy ul. Rynkowej 10. zgodnie z projektem opracowanym przez Pracownię Architektoniczną arch. Ewa Bielesza-Karolak Zakres prac do wykonania: 1. Odtworzenie historycznego budynku przy ul. Ks. Stefańskiego 34/36: 1) Rozbiórka budynku wg projektu rozbiórki, 2) Rozbiórka fundamentu kamiennego przy zabezpieczeniu sąsiadującego przewodu gazowego g 63, pogłębienie wykopu (wykonać ręcznie), wykonanie zbrojonej ławy fundamentowej wg rysunków konstrukcyjnych, 3) Odtworzenie ściany fundamentowej z kamienia przy użyciu zaprawy cementowej, 4) Likwidacja istniejącej piwniczki poprzez wypełnienie gruzem i gruntem oraz zagęszczenie, 5) Wykonanie warstw pod posadzkę, 6) Wykonanie izolacji poziomej, 7) Wykonanie szkieletu drewnianego z nowych impregnowanych elementów wg starego wzoru i wypełnienie cegłą pełną, 8) Wykonanie elementów zewnętrznych więźby z nowych impregnowanych elementów wg starego wzoru; jako elementów wewnętrznych użyć starych nie zniszczonych elementów po ich uprzednim zaimpregnowaniu, 9) Wykonanie deskowania dachowego i podłogi stropu z nowych desek, 10) Pokrycie dachu nową dachówką ceramiczną typu holenderka. Ponadto w budynku przewidziano wykonanie: - instalacji oświetlenia wewnętrznego, - oświetlenia zewnętrznego wejść do budynku, - instalacji gniazd wtykowych. 2. Remont dachu zabytkowej chaty rybackiej przy ul. Rynkowej 10: 1) Remont dachu wykonać według projektu konstrukcyjnego. 2) Należy rozebrać istniejącą konstrukcję dachową i według zaleceń projektu konstrukcyjnego wykonać ją ponownie nie zmieniając kształtu istniejącego budynku. 3) Detal architektoniczny wykonać zgodnie z istniejącym. Wszelkie wykończenia, podbitki i uzupełnienia brakujących lub zniszczonych elementów wykonać zgodnie z detalem istniejącym. 4) Konstrukcja dachu przewiduje docieplenie budynku wełną mineralną gr. 12cm w przestrzeni krokwi oraz 5cm warstwą w przestrzeni łat drewnianych do zamontowania płyt STG. Wykonać wg potrzeb i uznania użytkownika. Istniejąca zabytkowa chata rybacka miała połacie dachowe nieocieplone. 5) Na istniejącym stropie drewnianym uzupełnić i wykonać nową podłogę drewnianą. 6) Istniejący komin w części ponad dachem, który jest w złym stanie technicznym rozebrać i wykonać ponownie. 7) Wykonać pokrycie dachowe z dachówki zakładkowej..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.23.50-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.06.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Remont ciągów pieszo-jezdnych: - ul. Krzywej o długości 71,79m, - odcinka ul. Ogrodowej o długości 144,76m, - odcinka ul. Nadmorskiej o długości 60,6m..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem części zamówienia jest Remont ciągów pieszo-jezdnych: - ul. Krzywej o długości 71,79m, - odcinka ul. Ogrodowej o długości 144,76m, - odcinka ul. Nadmorskiej o długości 60,6m, zgodnie z projektem opracowanym przez mgr inż. Stanisława Krawczyka. Zakres prac do wykonania: 1) Remont ciągu pieszo-jezdnego ul. Krzywej o długości 71,79m: W programie robót jest wymiana istniejącej nawierzchni z płyt drogowych żelbetowych wielootworowych typu YOMB na nawierzchnię z kostki kamiennej wysokości 10cm i kostki brukowej betonowej na jezdni i z płyt betonowych ażurowych typu MEBA na zatoce chłonnej. Kolejność robót będzie następująca: 1. rozbiórka istniejącej nawierzchni z płyt drogowych żelbetowych z wywiezieniem materiałów z rozbiórki na składowisko, 2. wykonanie robót ziemnych związanych z wykonaniem koryta pod nawierzchnie wraz z odwiezienie nadmiaru ziemi na odkład, 3. ułożenie obrzeży i krawężników betonowych na ławach z betonu B-15, 4. wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie, 5. wykonanie nawierzchni z kostki kamiennej i kostki brukowej betonowej na jezdni i wjazdach do bram oraz z płyt betonowych ażurowych typu MEBA na zatoce chłonnej, 6. roboty wykończeniowe związane z humusowaniem powierzchni zielonych wraz z obsianiem nasionami traw. 2) Remontu ciągu pieszo-jezdnego odcinka ul. Ogrodowej o długości 144,76m: W programie robót jest wymiana istniejącej nawierzchni z płyt drogowych żelbetowych pełnych na nawierzchnię z kostki kamiennej wysokości 10cm i kostki brukowej betonowej na jezdni oraz kostki brukowej betonowej na chodnikach i wjazdach do bram. Na pasach chłonnych będzie nawierzchnia z płyt betonowych ażurowych typu MEBA. Kolejność robót będzie następująca: 1. rozbiórka istniejącej nawierzchni z płyt drogowych żelbetowych pełnych z wywózką ich na składowisko, 2. przełożenie kabli elektrycznych NN, ułożenie przepustów kablowych, 3. wykonanie robót ziemnych związanych z wykonaniem koryta pod nawierzchnie wraz z odwiezienie nadmiaru ziemi na odkład, 4. ułożenie krawężników i obrzeży betonowych, 5. wykonanie podbudów z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie, 6. wykonanie nawierzchni jezdni, chodników i placów chłonnych, 7. roboty wykończeniowe związane z humusowaniem powierzchni zielonych wraz z obsianiem nasionami traw. 2.3 Remontu ciągu pieszo-jezdnego odcinka ul. Nadmorskiej o długości 60,6m: W programie robót jest wymiana istniejącej nawierzchni z płyt drogowych żelbetowych pełnych na nawierzchnię z kostki kamiennej wysokości 10cm, kostki brukowej betonowej na jezdni oraz kostki brukowej betonowej na chodnikach i wjazdach do bram i płyt betonowych ażurowych typu MEBA na zatokach chłonnych i postojowych. Kolejność robót będzie następująca: 1. rozbiórka istniejącej nawierzchni z płyt drogowych żelbetowych pełnych z wywózką ich na składowisko, 2. rozbiórka nawierzchni na przejściu przez tory PKP na powierzchni labiryntu wraz z wywózką materiałów z rozbiórki na składowisko, 3. wykonanie robót ziemnych związanych z wykonaniem koryta pod nawierzchnie krawężniki i obrzeża, 4. wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie, 5. ułożenie krawężników i obrzeży betonowych na ławach z betonu B-15, 6. wykonanie nawierzchni z kostki kamiennej i kostki brukowej betonowej na jezdni, z kostki brukowej betonowej na chodnikach i wjazdach do bram, z płyt betonowych ażurowych typu MEBA na zatokach chłonnych i postojowych, 7. roboty wykończeniowe związane z humusowaniem powierzchni zielonych wraz z obsianiem nasionami traw..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.06.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.