eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecin › Dostawa mikrokuwet do oznaczania poziomu hemoglobiny wraz z dzierżawą analizatorów niezbędnych do wykonania w/w badań oraz dostawę krwi kontrolnej i akcesoriów do czyszczenia i konserwacji analizatorów. Zamówienie obejmuje wykonanie badań w liczbie ok. 46

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-11-05

Szczecin: Dostawa mikrokuwet do oznaczania poziomu hemoglobiny wraz z dzierżawą analizatorów niezbędnych do wykonania w/w badań oraz dostawę krwi kontrolnej i akcesoriów do czyszczenia i konserwacji analizatorów. Zamówienie obejmuje wykonanie badań w liczbie ok. 46 000 donacji w ciągu 24 miesięcy (analizatory w ilości 13 szt.).
Numer ogłoszenia: 300139 - 2008; data zamieszczenia: 05.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa S.P.Z.O.Z. , Aleja Wojska Polskiego 80/82, 70-482 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4243600, 4243604, faks 091 4221898.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.krwiodawstwo.szczein.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa mikrokuwet do oznaczania poziomu hemoglobiny wraz z dzierżawą analizatorów niezbędnych do wykonania w/w badań oraz dostawę krwi kontrolnej i akcesoriów do czyszczenia i konserwacji analizatorów. Zamówienie obejmuje wykonanie badań w liczbie ok. 46 000 donacji w ciągu 24 miesięcy (analizatory w ilości 13 szt.)..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa mikrokuwet do oznaczania poziomu hemoglobiny wraz z dzierżawą analizatorów niezbędnych do wykonania w/w badań oraz dostawę krwi kontrolnej i akcesoriów do czyszczenia i konserwacji analizatorów. Zamówienie obejmuje wykonanie badań w liczbie ok. 46 000 donacji w ciągu 24 miesięcy (analizatory w ilości 13 szt.)..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.45.70 - Analizatory hematologiczne 33.69.62.00 - Odczynniki do badania krwi .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Brak

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Przedmiotem zamówienia jest: 1.1. dostawa mikrokuwet do oznaczania poziomu hemoglobiny w krwi włośniczkowej w ilości około 46 000 szt. w ciągu 24 miesięcy, spełniających następujące warunki: a) jednorazowe mikrokuwety pomiarowe stanowiące precyzyjną kapilarę, zawierające suchy odczynnik che-miczny, b) pojemność mikrokuwety - ok.10?l, c) okres ważności od daty dostarczenia do Zamawiającego - minimum 6 miesięcy, d) trwałość kuwet po otworzeniu opakowania jednostkowego - minimum 10 tygodni, f) opakowania jednostkowe zawierające nie więcej niż 50 sztuk kuwet, opisane numerem serii i datą ważności. 1.2. dostawa 13 analizatorów (dzierżawa analizatorów) koniecznych do wykonania pomiaru poziomu hemoglobiny z wykorzystaniem dostarczonych kuwet, spełniających następujące warunki : a) możliwość wprowadzenia do analizatora numeru donacji badanej próbki (kod kreskowy zgodny ze standardem ISBT 128) za pomocą czytnika kodów kreskowych, lub możliwość wprowadzenia ręcznego w/w danych, b) możliwość wykonania pomiaru z próbki krwi włośniczkowej, c) czas badania nie dłuższy niż 180 sekund, d) możliwość kontroli pracy analizatora i jakości wykonanych badań przy użyciu dołączonej do każdego hemo-globinometru kuwety kontrolnej lub automatyczna weryfikacja kalibracji po włączeniu urządzenia, e) możliwość pracy przy użyciu zasilacza podłączonego do prądu, a także przy użyciu baterii f) informacja o poziomie naładowania baterii, g) możliwość przechowywania w pamięci analizatora co najmniej 50 wyników ostatnio wykonanych pomiarów, h) czytelny ekran z menu w języku polskim i) instrukcja obsługi w języku polskim. 1.3 dostawa krwi kontrolnej do kontroli jakości oznaczeń poziomu hemoglobiny z każdego zakresu pomiaro-wego - niski, normalny i wysoki - w ilości 80 sztuk - fiolek o pojemności. ok. 1 ml. dla każdego poziomu, sukcesywnie w ciągu 24 miesięcy. Warunki konieczne do spełnienia: a) trwałość od daty dostarczenia do Zamawiającego - minimum 6 miesięcy, b) trwałość po otworzeniu fiolki - minimum 30 dni c) objętość krwi kontrolnej w opakowaniu jednostkowym ( fiolka) - ok. 1ml, dla każdego poziomu pomiarowego. 1.4. dostawa akcesoriów do czyszczenia i konserwacji hemoglobinometrów w ilości wystarczającej do zapewnienia prawidłowego funkcjonowania analizatorów opisanych w pdpkt. 1.2 pkt. III, przy liczbie 46 000 badań w ciągu 24 miesięcy. Wartość przedmiotu zamówienia Wykonawca określa zgodnie z treścią oferty stanowiącej załącznik nr 1 2. W ramach dostawy Wykonawca zobowiązany jest zapewnić: 2.1. dostarczanie do siedziby Zamawiającego urządzeń opisanych w pdpkt. 1.2 pkt. III - na własny koszt i ryzyko, z zachowaniem właściwych dla nich warunków transportu, wraz z pierwszą partią mikrokuwet, krwią kontrolną i akcesoriami. 2.2. zainstalowanie, uruchomienie, sprawdzenie i walidację urządzeń wraz ze sporządzeniem protokołu i raportu serwisowego z wykonanych czynności, na koszt Wykonawcy, 2.3 bezpłatne przeszkolenia pracowników Zamawiającego obsługujących urządzenia opisanych w pdpkt. 1.2 pkt. III w zakresie ich obsługi, potwierdzonego zaświadczeniem, z użyciem własnych materiałów Wykonawcy, 2.4. przeglądy techniczne zgodnie z wymaganiami producenta umieszczonymi w paszportach technicznych anali-zatorów dostarczonych przez Wykonawcę i przepisami obowiązującymi w publicznej służbie krwi, 2.5. w przypadku wystąpienia awarii, jakichkolwiek przeszkód natury technicznej w funkcjonowaniu urządzeń ob-jętych Zamówieniem - usunięcie awarii w ciągu 48 godzin od zgłoszenia dokonanego przez Zamawiającego, oraz dostarczenie aparatury zastępczej w przypadku niemożności usunięcia zakłóceń w funkcjonowaniu urzą-dzeń w ciągu 48 godzin od dokonania zgłoszenia, 2.6 dostarczenie wraz z przedmiotem zamówienia pełnej instrukcji obsługi w języku polskim, 2.7. dostarczenie wraz z kuwetami i krwią kontrolną kart charakterystyki substancji chemicznych zgodnych z Roz-porządzeniem Ministra Zdrowia z 13 listopada 2007 r. w sprawie kart charakterystyki (DzU. Nr 215 poz. 1588), 2.8. dostarczenie świadectwa dopuszczenia do obrotu na terenie Polski oferowanego asortymentu, tj. dokumentu zgodności z CE lub świadectwa CE..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Prawo do ubiegania się o udzielenie zamówienia mają tylko ci wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. 2. Zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy o udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy: 2.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obo-wiązek posiadania takich uprawnień. 2.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia 2.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 2.4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; 3. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie prowadzona w oparciu o przedłożone dokumenty i oświadczenia wymagane w rozdziale III SIWZ oraz w rozdziale VI SIWZ. Na potwierdzenie spełnienia warunków określonych w rozdziale III i V SIWZ wykonawcy zobowiązani są załączyć do oferty niżej wymienione dokumenty wymagane na podstawie Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605 z 2006 r.) 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik Nr 2 do SIWZ. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Wykonawca przedstawi wzór umowy na dzierżawę 13 szt. analizatorów, zgodny z okresem realizacji dostaw mi-krokuwet. 4. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast do-kumentów, o których mowa wyżej składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w któ-rym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; 2) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 3) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się powyższych dokumentów oraz informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Na potwierdzenie spełnienia warunków określonych w rozdziale III i V SIWZ wykonawcy zobowiązani są załączyć do oferty niżej wymienione dokumenty wymagane na podstawie Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605 z 2006 r.) 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik Nr 2 do SIWZ. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Wykonawca przedstawi wzór umowy na dzierżawę 13 szt. analizatorów, zgodny z okresem realizacji dostaw mi-krokuwet. 4. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast do-kumentów, o których mowa wyżej składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w któ-rym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; 2) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 3) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się powyższych dokumentów oraz informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.krwiodawstwo.szczecin.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej 70-482 Szczecin al. Wojska Polskiego 80/82, tel. 091 4 24 36 00, fax. 4 22 18 98.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.11.2008 godzina 09:00, miejsce: Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej 70-482 Szczecin al. Wojska Polskiego 80/82, pok. nr 10.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.