eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Dostawa drobnej aparatury laboratoryjnej do Instytutu Nafty i Gazu w Krakowie - 7 zadań

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-11-17

Kraków: Dostawa drobnej aparatury laboratoryjnej do Instytutu Nafty i Gazu w Krakowie - 7 zadań
Numer ogłoszenia: 300123 - 2011; data zamieszczenia: 17.11.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Nafty i Gazu , ul. Lubicz 25A, 31-503 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 4210033 w. 246, faks 012 4210050.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.inig.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytut badawczy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa drobnej aparatury laboratoryjnej do Instytutu Nafty i Gazu w Krakowie - 7 zadań.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa do siedzib Instytutu Nafty i Gazu w Krakowie przy ul. Łukasiewicza 1 montaż oraz uruchomienie drobnej aparatury laboratoryjnej w podziale na następujące zadania: a) ZADANIE Nr 1: Sterowniki do kontroli temperatury w ilości 2 sztuk o następujących minimalnych parametrach określonych w SIWZ; b) ZADANIE Nr 2: Mieszadeł magnetycznych z płytami grzejnymi wraz z wyposażeniem w ilości 2 sztuk o następujących minimalnych parametrach określonych w SIWZ; c) ZADANIE Nr 3: Laboratoryjne mieszadło mechaniczne o następujących minimalnych parametrach określonych w SIWZ; d) ZADANIE Nr 4: Wagi analitycznej o następujących minimalnych parametrach określonych w SIWZ; e) ZADANIE Nr 5 - Suszarki laboratoryjnej wykonanej w systemie przeciwwybuchowym EX o następujących minimalnych parametrach określonych w SIWZ; f) ZADANIE Nr 6 - Zamrażarki (szafy niskotemperaturowej) wykonanej w systemie przeciwwybuchowym EX o następujących minimalnych parametrach określonych w SIWZ; g) ZADANIE Nr 7 - Lodówki (szafy chłodniczej) wykonanej w systemie przeciwwybuchowym EX o następujących minimalnych parametrach określonych w SIWZ; Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia Zamawiającemu niezbędnych narzędzi oraz niezbędnych, podstawowych części zamiennych zapewniających prawidłowe funkcjonowanie urządzeń w każdym zadaniu. Dostarczany sprzęt w ramach realizacji umów, będących następstwem przeprowadzonego postępowania, musi być urządzeniem fabrycznie nowym, nieużywanym. Zamawiający wymaga od Wykonawców udzielenia minimum 12 miesięcznej gwarancji na dostarczaną aparaturę, jednak nie krótszej niż gwarancja producenta aparatury (dla zadań nr 1 - 3 oraz dla zadań 5-7 oddzielnie) oraz minimum 36 miesięcznej gwarancji na dostarczoną aparaturę, jednak nie krótszej niż gwarancja producenta aparatury (dla zadania nr 4 oddzielnie). Okres gwarancji liczony jest od dnia podpisania protokołu odbioru danego urządzenia. W okresie gwarancji Wykonawca zapewni Zamawiającemu bezpłatny serwis gwarancyjny urządzenia w danym zadaniu oddzielnie w miejscu użytkowania. Serwis winien nastąpić w przeciągu 48 godzin od momentu zgłoszenia. Wykonawca zobowiązany jest do dostawy, wniesienia, montażu, instalacji oraz uruchomienia urządzenia w miejscu wskazanym przez Zamawiającego (dla każdego zadania oddzielnie). Dodatkowo Wykonawca zobowiązany jest do dokonania uruchomienia zamontowanego urządzenia oraz przeszkolenia w zakresie obsługi i konserwacji - dla każdego zadania oddzielnie. Dla urządzenia Wykonawca dostarczy instrukcję obsługi i konserwacji w języku polskim (dla każdego zadania oddzielnie). Zamawiający wymaga od Wykonawcy zapewnienia serwisu pogwarancyjnego dla urządzenia po upływie okresu gwarancji (dla każdego zadania oddzielnie)..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-0, 38.50.00.00-0, 38.31.11.00-9.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium w postępowaniu

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    Szczegółowy opis oferowanego sprzętu, zgodnie z wszystkimi wymaganiami zawartymi w specyfikacji w Rozdziale III dla każdego zadania oddzielnie

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy w przypadkach: - zmiany obowiązującej stawki podatku VAT; - z powodu siły wyższej, np. wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć z pewnością, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach. Warunki zmian: - inicjowanie zmian - na wniosek Wykonawcy lub Zamawiającego, - uzasadnienie zmian - prawidłowa realizacja przedmiotu umowy, obniżenie kosztów, zapewnienie optymalnych parametrów technicznych i jakościowych prac, - forma zmian - aneks do umowy w formie pisemnej pod rygorem nieważności

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.inig.pl/ZPub/zp2.asp
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ w wersji papierowej można odebrać w siedzibie Instytutu Nafty i Gazu, ul. Lubicz 25A, 31-503 Kraków, w pok. 224, u Pana Tomasza Kusia w dniach od poniedziałku do piątku w godz. 8:00-14:00.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.11.2011 godzina 10:00, miejsce: Instytut Nafty i Gazu, ul. Lubicz 25A, 31-503 Kraków, Sekretariat - pokój nr 113, I piętro.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadania nr 2 - 7 są współfinansowane ze środków projektu współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego oraz ze środków budżetu państwa w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka w ramach projektu: Specjalistyczne środki chemiczne zapewniające ciągłą eksploatację złóż ropy i gazu, realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka na lata 2007-2013, Priorytet 1. Badania i rozwój nowoczesnych technologii, Działania 1.3 Wsparcie projektów B+R na rzecz przedsiębiorców realizowanych przez jednostki naukowe, Poddziałanie 1.3.1 Projekty rozwojowe.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: ZADANIE Nr 1: Sterowniki do kontroli temperatury.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa do siedzib Instytutu Nafty i Gazu w Krakowie przy ul. Łukasiewicza 1 montaż oraz uruchomienie drobnej aparatury laboratoryjnej: Sterowniki do kontroli temperatury w ilości 2 sztuk o następujących minimalnych parametrach określonych w SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-5, 38.50.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: ZADANIE Nr 2: Mieszadła magnetyczne z płytami grzejnymi wraz z wyposażeniem.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa do siedzib Instytutu Nafty i Gazu w Krakowie przy ul. Łukasiewicza 1 montaż oraz uruchomienie drobnej aparatury laboratoryjnej: Mieszadeł magnetycznych z płytami grzejnymi wraz z wyposażeniem w ilości 2 sztuk o następujących minimalnych parametrach określonych w SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-5, 38.50.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: ZADANIE Nr 3: Laboratoryjne mieszadło mechaniczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa do siedzib Instytutu Nafty i Gazu w Krakowie przy ul. Łukasiewicza 1 montaż oraz uruchomienie drobnej aparatury laboratoryjnej: Laboratoryjne mieszadło mechaniczne o następujących minimalnych parametrach określonych w SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-5, 38.50.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: ZADANIE Nr 4: Waga analityczna.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa do siedzib Instytutu Nafty i Gazu w Krakowie przy ul. Łukasiewicza 1 montaż oraz uruchomienie drobnej aparatury laboratoryjnej: Wagi analitycznej o następujących minimalnych parametrach określonych w SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-5, 38.31.11.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: ZADANIE Nr 5 - Suszarka laboratoryjna wykonana w systemie przeciwwybuchowym EX.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa do siedzib Instytutu Nafty i Gazu w Krakowie przy ul. Łukasiewicza 1 montaż oraz uruchomienie drobnej aparatury laboratoryjnej: Suszarki laboratoryjnej wykonanej w systemie przeciwwybuchowym EX o następujących minimalnych parametrach określonych w SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-5, 38.50.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: ZADANIE Nr 6 - Zamrażarka (szafa niskotemperaturowa) wykonana w systemie przeciwwybuchowym EX.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa do siedzib Instytutu Nafty i Gazu w Krakowie przy ul. Łukasiewicza 1 montaż oraz uruchomienie drobnej aparatury laboratoryjnej: Zamrażarki (szafy niskotemperaturowej) wykonanej w systemie przeciwwybuchowym EX o następujących minimalnych parametrach określonych w SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-5, 38.50.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: ZADANIE Nr 7 - Lodówka (szafa chłodnicza) wykonana w systemie przeciwwybuchowym EX.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa do siedzib Instytutu Nafty i Gazu w Krakowie przy ul. Łukasiewicza 1 montaż oraz uruchomienie drobnej aparatury laboratoryjnej: Lodówki (szafy chłodniczej) wykonanej w systemie przeciwwybuchowym EX o następujących minimalnych parametrach określonych w SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-5, 38.50.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.