eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wołomin › Dostarczenie, obsługa, udostępnienie, montaż i demontaż kompletnego lodowiska o wymiarach 20m -40m

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-09-21

Wołomin: Dostarczenie, obsługa, udostępnienie, montaż i demontaż kompletnego lodowiska o wymiarach 20m -40m
Numer ogłoszenia: 300112 - 2010; data zamieszczenia: 21.09.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Ośrodek Sportu i Rekreacji "Huragan" , ul. Korsaka 4, 05-200 Wołomin, woj. mazowieckie, tel. 22 787 59 26, faks 22 787 59 26.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: osir.wolomin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostarczenie, obsługa, udostępnienie, montaż i demontaż kompletnego lodowiska o wymiarach 20m -40m.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Dostarczenie, obsługa, udostępnienie, montaż i demontaż kompletnego lodowiska o wymiarach 20m x 40m, które zawiera: a) kompaktowy agregat chłodniczy Wydajność chłodnicza min. 180 kW dla 35% roztworu glikolu etylenowego -11/-8C; Współczynnik wydajności w trybie chłodzenia na poziomie min. COP 2,60; Agregat musi posiadać pełen roboczy wsad czynnika na bazie freonu, dopuszczonego do stosowania i posiadającego wszelkie niezbędne atesty i zezwolenia na stosowanie; Agregat powinien zapewnić min. 4 stopnie pracy: 2, 50, 75, 100%. Musi posiadać zintegrowany (w jednej zabudowie) moduł hydrauliczny - pompa i naczynie rozszerzalne, elektroniczny wyłącznik przepływy, zawory odcinające i wyrównawcze, filtr wodny (średnica cząstek pow. 1mm), przyłącze umożliwiające pomiar spadku ciśnienia parowania oraz pomiar dostępnego ciśnienia, zawór nadmiarowy dostosowany do instalacji; Panel elektryczny agregatu musi być odporny na wpływy atmosferyczne i musi być wyposażony w dostęp rewizyjny; Agregat musi być wyposażony w mikroprocesorowy moduł sterujący umożliwiający wyświetlanie informacji i kontrolę następujących elementów: temperaturę glikolu i czytnika chłodniczego, ciśnienie czytnika chłodniczego, historia min. 100 ostatnich zdarzeń, harmonogram włączania/wyłączania, zabezpieczenie przed zamarzaniem parownika, sterowanie zdalne: styki bezprądowe dla awarii całego urządzenia, modyfikowanie wartości zadanych temperatur glikolu, temperatury powietrza otoczenia, działania agregatu , wentylatorów, pomp, alarmów sprężarek, uruchamianie lub zatrzymanie urządzenia, sterownik powinien pozwolić na określenie temperatury na wyjściu glikolu oraz zarządzać pracą pompy; Poziom mocy akustycznej mierzony za pomocą pomiaru ciśnienia akustycznego w odległości 10 m od agregatu nie może przekraczać 65 dB; Agregat musi być oznakowany CE lub oznakowany znakiem budowlanym, zgodnie z art. 5 ust. 1 ustawy z dn. 16-04-2004 r. o wyrobach budowlanych b) orurowanie chłodnicze, c) bandy lodowiska PHD o grubości min. 6 mm, d) oświetlenie- oświetlenie składające się z 4 lamp o mocy 2x250W każda e) nagłośnienie, f) serwis urządzeń lodowiska, g) infrastrukturę towarzyszącą niezbędną do realizacji usługi, h) maty gumowe do chodzenia na łyżwach o szerokości 1m i długości 100m, i) urządzenie do pielęgnacji lodu (rolba, ciągnik wraz z kierowcą), j) ogrodzenie terenu lodowiska, k) wywóz nieczystości stałych w obrębie terenu lodowiska. 2. Zorganizowanie wypożyczalni łyżew i ostrzalni łyżew w bezpośrednim sąsiedztwie lodowiska , 3. Zapewnienie toalet ogólnodostępnych dla użytkowników lodowiska, 4. Uiszczenie należnej opłaty na rzecz ZAIKS, 5. Organizacja sześciu imprez okolicznościowych - programu artystyczno-sportowego na terenie lodowiska (począwszy od 1 grudnia 2010 r.) prowadzonych przez animatora, 6. ubezpieczenie się od odpowiedzialności cywilnej na wypadek roszczeń osób korzystających z lodowiska za ewentualne szkody poniesione w trakcie korzystania z lodowiska, 7. Wykonawca umożliwi, nieodpłatne korzystanie z lodowiska uczniom szkół podstawowych i gimnazjów mających siedziby na terenie Gminy, od poniedziałku do piątku, w godzinach od 8-15, po uprzednim uzgodnieniu z Zamawiającym. 8. Przygotowanie stabilnej, nie utwardzonej powierzchni lodowiska, nadającej się do zainstalowania na niej wolnostojącego, otwartego lodowiska o wymiarach 20 x 40 m, wyrównanie jej i prace przygotowawcze pod zainstalowanie lodowiska. 9. Umożliwienie korzystania z lodowiska w okresie od 1 grudnia 2010 roku do 15 marca 2011 roku, w godzinach 8.00 do 22.00 od poniedziałku do piątku oraz w godzinach od 10.00 do 22.00 w soboty i niedziele z tym, że Wykonawca nie ponosi odpowiedzialności za niewykonanie lub nienależyte wykonanie umowy gdy nie ponosi winy za taki stan rzeczy skutkiem niekorzystnych dla utworzenia i utrzymania tafli lodu warunków atmosferycznych, a w szczególności, gdy zachodzi co najmniej jedna z poniższych sytuacji: - temperatura zewnętrzna powietrza będzie wyższa przez więcej niż 2 godziny w ciągu doby niż +10 stopni Celsjusza, - prędkość wiatru będzie wyższa niż 2,0 m/s, jeżeli jednocześnie temperatura zewnętrzna jest wyższa niż +8 stopni Celsjusza, - promieniowanie słoneczne nie będzie rozproszone przez chmury, a temperatura zewnętrzna będzie wyższa niż+8 stopni Celsjusza, - występowanie opadów deszczu przez co najmniej godzinę przy temperaturze zewnętrznej wyższej niż 0 stopni Celsjusza. Jeżeli w czasie uruchomienia lodowiska temperatura otoczenia i warunki atmosferyczne nie pozwalają na utworzenie tafli lodu termin jej utworzenia zostaje przesunięty do czasu zaistnienia korzystnych dla zamrożenia tafli lodu warunków atmosferycznych..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.48.10.00 - Maszyny do konserwacji lodu 44.21.11.00 - Budynki modułowe i przenośne 19.51.12.00 - Dętki 37.41.20.20 - 37.41.20.20 44.50.00.00 - Narzędzia, zamki, klucze, zawiasy, mocowania, łańcuchy i sprężyny .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 105.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania przetargowego na podstawie art.24 ust. 1 i 2 oraz spełniają wymogi zawarte w art.22 ust. 1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych,

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • posiadają wiedzę i doświadczenie oraz uprawnienia niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia, jeśli ustawy nakładają taki obowiązek

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym,

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • przedstawią wykaz dostaw wraz z referencjami potwierdzającymi wykonanie z należytą starannością co najmniej jednej dostawy w zakresie udostępnienia, montażu i demontażu kompletnego lodowiska, o wartości nie mniejszej niż 100.000 zł. brutto.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: osir.wolomin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Ośrodka Sportu i Rekreacji Huragan ul. Korsaka 4 05-200 Wołomin.pok. 20.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.09.2010 godzina 11:00, miejsce: Ośrodka Sportu i Rekreacji Huragan ul. Korsaka 4 05-200 Wołomin sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.