eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Usługa w zakresie drukowania biletów wstępu na mecz, plakatów, ankiet, kopert i papieru firmowego na potrzeby Wrocławskiego Klubu Sportowego S.A.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-01-28

Wrocław: Usługa w zakresie drukowania biletów wstępu na mecz, plakatów, ankiet, kopert i papieru firmowego na potrzeby Wrocławskiego Klubu Sportowego S.A.
Numer ogłoszenia: 30009 - 2009; data zamieszczenia: 28.01.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wrocławski Klub Sportowy "Śląsk Wrocław" SA , ul. Oporowska 62, 53-434 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3647200, faks 071 3647202.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.slaskwroclaw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Klub sportowy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa w zakresie drukowania biletów wstępu na mecz, plakatów, ankiet, kopert i papieru firmowego na potrzeby Wrocławskiego Klubu Sportowego S.A..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostarczenie do Zamawiającego: a) Bilet wstępu na mecz w ilości 100 000 szt. b) Ankieta Karta Kibica w ilości 10 000 szt. c) Teczka biurowa format A4 w ilości 1 000 szt. d) Papier firmowy w ilości 2 000 szt. e) Koperta format B4 w ilości 1 000 szt. f) Koperta format B5 w ilości 1 000 szt. g) Koperta format C6 w ilości 1 000 szt. h) Koperta format DL w ilości 1 000 szt. i) Plakat Zawodników rozmiar C2 w ilości 12 000 szt. j) Plakat Meczowy rozmiar A1 w ilości 6 000 szt. k) Karta Zawodnika rozmiar A6 w ilości 60 000 szt. l) Katalog Promocyjny rozmiar A4 w ilości 1 000 szt. m) Oferta Marketingowa rozmiar A4 w ilości 500 szt. n) Naklejki A6, A7, A8 po 1000 szt. o) Naklejki B7,B8, C8, C7 po 500 szt. Ad. a) Bilet wstępu na mecz. Warunki techniczne: - Format A5 (210 x 148 mm) - Ilość stron: 2 - Kolor: 4/4 - Papier offset, 115 gr - Matryca, perforacja - wygląd biletu odpowiadający rysunkowi Załącznik nr 2 Ad. b) Karta kibica Warunki techniczne: - Papier offset 90g - Rozmiar A4 ( po złożeniu) - Druk kolorowy - Druk dwustronny - wygląd karty kibica odpowiadający rysunkowi Załącznik nr 3 Ad. c) Teczka biurowa Warunki techniczne: Wymagania techniczne - Papier karton sztywny 300g - Wymiar: (303 x 215 mm po złożeniu) - Kolor: 4/0 fullcolor - Filowanie jednostronne matowe - wygląd teczki biurowej odpowiadający rysunkowi - Załącznik nr 4 Ad. d) Papier firmowy Wymagania techniczne - Rozmiar A4 - Kolor nadruku: 4/0 - Druk 2000 sztuk Ad. e) Koperta B5 Wymagania techniczne a) Format: B4 Rodzaj zamykania: samoklejące Kolor nadruku: 4/0 Klisze Skład DTP Ad. f) Koperta B5 Wymagania techniczne Rodzaj zamykania: samoklejące Kolor nadruku: 4/0 Klisze Skład DTP Ad. g) Koperta C6 Wymagania techniczne Format: C6 Rodzaj zamykania: samoklejące Kolor nadruku: 4/0 Klisze Skład DTP Ad. h) Koperta DL Wymagania techniczne Format: DL Rodzaj zamykania: samoklejące Kolor nadruku: 4/0 Klisze Skład DTP Ad. i) Plakat Zawodników Wymagania techniczne Rozmiar C2 (458 x 648 mm) Papier kredowy Kolor: 4/4 Ad.j) Plakat Meczowy Wymagania techniczne Rozmiar A1 (594 x 841 mm) Papier offset 270 g Kolor: 4/4 Ad. k) Karta Zawodnika Wymagania techniczne Rozmiar A6 (105 x 148 mm) Papier kredowy 270 g Kolor: 4/4 Druk 4/1 Lakier UV 1/0 Ad. l) Katalog Promocyjny Wymagania techniczne Rozmiar A4 Papier kredowy Kolor: 4/4 Folia błysk Perforacja Ad. m) Oferta Marketingowa Wymagania techniczne Rozmiar A4 Papier kredowy Kolor: 4/4 Ad. n), o) Naklejki Wymagania techniczne Folie samoprzylepne i poliestrowe o różnych grubościach Papier samoprzylepny o różnych gramaturach Kleje trwałe i nietrwałe Laminowanie folią i na mokro, błyszczące, matowe, standard, z filtrem UV, lakierowanie sitodrukowe. 2. Wykonawca wybrany do realizacji zamówienia, zobowiązany będzie do zachowania przez cały okres wykonywania umowy, warunków technicznych przedmiotu zamówienia. 3. W okresie realizacji umowy Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany wizualizacji biletu wstępu na mecz..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.82.30.00 - Usługi drukowania i dostawy 79.82.21.00 - Usługi tworzenia matryc 79.82.20.00 - Usługi składu .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: niedotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawcą może być osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej oraz podmioty występujące wspólnie (konsorcjum, spółka cywilna). 2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, 2) zrealizowali, w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia (jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie), co najmniej trzy usługi drukowania odpowiadające swoim rodzajem na kwotę nie mniejszą niż 50 000 zł brutto każda oraz potwierdzą, że usługi te zostały należycie wykonane, 3. Ocena spełniania ww warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w rozdziale IX pkt 1 - 3 niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww warunki wykonawca spełnił. 4. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawców niespełniających wymagań określonych przepisami art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych. 5. Oferta Wykonawcy wykluczonego uznana zostanie za odrzuconą. 6. Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli: 1) jest niezgodna z ustawą, 2) jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt. 3, 3) jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, 4) zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, 5) została złożona przez Wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia 6) zawiera błędy w obliczeniu ceny 7) Wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, 8) jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów. 7. O wykluczeniu z postępowania oraz o odrzuceniu oferty Wykonawcy zostaną zawiadomieni niezwłocznie po dokonaniu wyboru najkorzystniejszej oferty. Zawiadomienie zawierać będzie uzasadnienie faktyczne i prawne..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do formularza oferty (Zał. Nr 1 do SIWZ) należy dołączyć następujące dokumenty i oświadczenia: - w formie oryginału 1) oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust.1 ustawy - wzór stanowi załącznik nr 1.1 oraz - w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę (zgodnie z § 4 ust. 1 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.05.2006 r. z późniejszymi zmianami, w sprawie dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane) 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3) Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia (jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie), co najmniej trzy usługi drukowania odpowiadające swoim rodzajem na kwotę nie mniejszą niż 50 000 zł brutto każda wraz z dokumentami potwierdzającymi, że zamówienia te zostały wykonane należycie. Wykaz ma potwierdzać spełnienie warunku określonego w części VIII pkt 2 niniejszej SIWZ. A. WYKONAWCY MAJĄCY SIEDZIBĘ LUB MIEJSCE ZAMIESZKANIA POZA TERYTORIUM RZECZPOSPOLITEJ POLSKIEJ. 1) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w: pkt 2) - składa dokument lub dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, 2) Dokument, o których mowa w pkt 2) powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3) Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Postanowienia powyższego pkt B) stosuje się odpowiednio. B. WYKONAWCY WSPÓLNIE UBIEGAJĄCY SIĘ O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA 1. W przypadku złożenia oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie (np. konsorcjum lub spółka cywilna) a) dokument wymieniony w pkt 2) musi być złożony odrębnie dla każdego z Wykonawców. b) Oświadczenie wymienione w pkt 1) Wykonawcy mogą złożyć wspólnie na jednym dokumencie(oświadczenie podpisane przez Pełnomocnika lub każdego z Wykonawców odrębnie). c) dokument wymieniony w pkt 3 może być złożony wspólnie przez wykonawców jako wspólny dokument. C. POZOSTAŁE INFORMACJE 1. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. 2. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych przez zamawiającego oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust.1 lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo złożyli wymagane przez zamawiającego oświadczenia i dokumenty, o których mowa w art. 25 ust.1 zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania (art. 26 ust. 3 ustawy) 3. Oświadczenia lub dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert. 4. Zamawiający wezwie Wykonawców do złożenia (w wyznaczonym terminie) wyjaśnień dotyczących oświadczeń i dokumentów, o których mowa w art. 25 ust.1 ustawy (art. 26 ust. 4 ustawy ). X. INFORMACJA O SPOSOBIE POROZUMIEWANIA SIĘ ZAMAWIAJĄCEGO Z WYKONAWCAMI ORAZ PRZEKAZYWANIE OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW 1. Oświadczenia i wnioski, zawiadomienia oraz informacje zamawiający oraz wykonawcy przekazują pisemnie lub faksem. Każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania. Wykonawca może zwrócić się do zamawiającego o wyjaśnienie wszelkich wątpliwości związanych z SIWZ, sposobem przygotowania i złożenia oferty, kierując swoje zapytania na piśmie pod adres Wrocławski Klub Sportowy Śląsk Wrocław Spółka Akcyjna, 53-434 Wrocław, ul. Oporowska 62. Zapytania mogą być składane faksem pod numer 071 722-39-47 2. Zamawiający niezwłocznie udzieli odpowiedzi na wszelkie zapytania związane z prowadzonym postępowaniem pod warunkiem, że zapytanie zostanie złożone nie później niż na 6 dni przed terminem składania ofert. 3. Treść wyjaśnienia zostanie przekazana jednocześnie wszystkim wykonawcom, którym przekazano SIWZ, bez wskazania źródła zapytania oraz zostanie zamieszczona na stronie internetowej Zamawiającego. 4. W uzasadnionych przypadkach Zamawiający może przed upływem terminu składania ofert zmienić treść specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Dokonaną zmianę specyfikacji Zamawiający przekaże niezwłocznie wszystkim Wykonawcom, którym przekazano specyfikację istotnych warunków zamówienia oraz zamieści na stronie internetowej www.slaskwroclaw.pl. Jeżeli zmiana treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia prowadzić będzie do zmiany treści ogłoszenia o zamówieniu, Zamawiający zamieści ogłoszenie o zmianie ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych. Jeżeli w wyniku zmiany treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia nieprowadzącej do zmiany treści ogłoszenia o zamówieniu niezbędny okaże się dodatkowy czas na wprowadzenie zmian w ofertach, Zamawiający przedłuży termin składania ofert i poinformuje o tym Wykonawców, którym przekazano specyfikację istotnych warunków zamówienia, oraz poinformuje o tym na stronie internetowej www.slaskwroclaw.pl.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.slaskwroclaw.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wrocławski Klub Sportowy Slask Wrocław SA, ul. Oporowska 62, 53-434, Wrocław( budynek HOTELU WKS) pokój 619..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.02.2009 godzina 13:30, miejsce: Wrocławski Klub Sportowy Slask Wrocław SA, ul. Oporowska 62, 53-434, Wrocław( budynek HOTELU WKS) pokój 619..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: niedotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.