eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Legionowo › rekultywacja terenu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-09-01

Legionowo: rekultywacja terenu
Numer ogłoszenia: 300050 - 2009; data zamieszczenia: 01.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojskowa Specjalistyczna Przychodnia Lekarska SP ZOZ w Legionowie , ul. Zegrzyńska 8, 05-119 Legionowo, woj. mazowieckie, tel. 022 6866972, 7728619, faks 022 6866972.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wspl-legionowo.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: rekultywacja terenu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie rekultywacji terenu Wojskowej Specjalistycznej Przychodni Lekarskiej w Legionowie przy ul. Zegrzyńskiej 8 po pracach remontowo-budowlanych budynku nr 14 i 15, oraz po budowie przyłącza kanalizacyjnego. Szczegółowy zakres robót określają: 1) przedmiar robót, 2) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, 3) rysunki. Roboty będą wykonywane w dwóch etapach. I ETAP obejmuje roboty w zakresie OBSZARÓW; 2, 3, 4, 6, 7, oraz ogrodzenie. II ETAP obejmuje roboty w zakresie OBSZARÓW; 1 i 5. Wartość robót I etapu stanowi około 80% wartości zadania, a wartość robót II etapu stanowi około 20% wartości całego zadania. Okres gwarancji i rękojmi za przedmiot zamówienia wynosi 3 lata od daty przekazania wykonanych prac zamawiającemu na podstawie końcowego protokołu odbioru robót. Termin realizacji zamówienia dla I etapu: październik-15 listopada 2009 r. II etap od 15 marca 2010 r. do 31 maja 2010 r..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.12.20 - Roboty w zakresie usuwania gruzu 45.11.23.30 - Rekultywacja terenu 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 4.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 5.000,00 PLN słownie: pięć tysięcy złotych

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: 1) spełniają warunki wynikające z art. 22 ust.1 ustawy, tzn.: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; 2) wykażą się odpowiednim doświadczeniem, tj.: w ostatnich 5 latach, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizowali roboty rekultywacyjne terenu, lub odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia tj. wykonali profilowanie i zagęszczanie podłoża o powierzchni przynajmniej 2.000 m2, 3) wykażą się dysponowaniem, co najmniej jednej osoby do sprawowania samodzielnej funkcji tj. kierownika budowy posiadającego uprawnienia konstrukcyjno budowlane uprawniające do kierowania robotami remontowo-budowlanymi i będącego członkiem okręgowej izby inżynierów budownictwa, 4) są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności o wartości sumy gwarancyjnej minimum 100.000 złotych. 5) W przypadku, gdy o udzielenie zamówienia ubiega się konsorcjum, wówczas wymaga się, aby żaden z jego członków nie podlegał wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy, a członkowie łącznie spełniali warunki określone w ust. 1, pkt 2-3.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b) wykaz wykonanych robót remontowo- budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres jest krótszy - w tym okresie odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, z podaniem przedmiotu zadania, dat wykonania i odbiorców, w tym, wykonali profilowanie i zagęszczanie podłoża o powierzchni przynajmniej 2.000 m2, c) dokument potwierdzający uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej przewidzianej do pełnienia obowiązków kierownika budowy wraz z kserokopią dokumentu stwierdzającego przynależność do izby samorządu zawodowego inżynierów lub architektów budownictwa, d) polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wartości sumy gwarancyjnej minimum 100.000 złotych, e) kserokopia polecenia przelewu wadium lub informacja o wniesionej formie wadium, f) parafowany wzór umowy przez Wykonawcę, g) oświadczenie o spełnianiu warunków art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych, h) kosztorys ofertowy sporządzony na podstawie przedmiaru robót. W przypadku konsorcjum dokumenty wymienione w ust.1 lit. a, d i g przedstawia każdy z członków konsorcjum..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wspl-legionowo.pl zakładka Zamówienia Publiczne.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedziba zamawiającego w sekretariacie na I piętrze w cenie 20,00 PLN po uprzednim uzgodnieniu tel. (022) 686 65 90.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.09.2009 godzina 15:00, miejsce: Sekretariat na I piętrze Wojskowej Specjalistycznej Przychodni Lekarskiej w Legionowie, ul. Zegrzyńska 8, 05-119 Legionowo.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.