To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-07-29
Kielce: Dostawa wyposażenia stoiska promocyjnego
Numer ogłoszenia: 300036 - 2013; data zamieszczenia: 29.07.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 118067 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach, ul. Żeromskiego 5, 25-369 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 41 3497277, faks 41 3497278.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wyposażenia stoiska promocyjnego.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia stoiska promocyjnego, z podziałem na części: Kod CPV i nazwa: 39294100-0 materiały promocyjne i informacyjne 39154000-6 sprzęt wystawowy 39298200-9 ramki do obrazów 79823000-9 usługi drukowania i dostawy 30190000-7 różny sprzęt i artykuły biurowe 30237230-0 pamięć 30237220-7 podkładki pod myszy Cz I - Dostawa wyposażenia stoiska promocyjnego: 1. Ścianka reklamowo -wystawiennicza- łukowa z kufrem (trybunką z blatem), z oświetleniem - 1 komplet. 2. Roll-up dwustronny - 2szt. 3. Stojak reklamowy na ulotki- 1szt. 4. Ramka OWZ A1 - 8szt.. Część II Dostawa wyposażenia stoiska promocyjnego: 1. Plakat promocyjny projektu - 8szt. 2. Ulotki reklamowe -1000szt. 3. Teczka firmowa A4 z miejscem na wizytówkę- 300szt. Część III Dostawa wyposażenia stoiska promocyjnego: 1. Pendrive (pamieć USB w kształcie karty kredytowej)- 100szt. 2. Podkładka pod mysz komputerową- 200szt. Wykonawca zobowiązany będzie do transportu, rozładunku wraz z wniesieniem do wskazanych pomieszczeń zamawiającego dostarczonego wyposażenia stoiska promocyjnego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, opis parametrów technicznych i dodatkowych wymagań zostały opisane w załączniku nr 2 do niniejszej specyfikacji - opis przedmiotu zamówienia. Wszystkie dokumenty załączone do dostarczonego przedmiotu zamówienia muszą być sporządzone w języku polskim, w formie pisemnej/drukowanej..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00 - Artykuły informacyjne i promocyjne 39.15.40.00 - Sprzęt wystawowy 39.29.82.00 - Ramki do obrazków 79.82.30.00 - Usługi drukowania i dostawy 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe 30.23.72.30 - Pamięci 30.23.72.20 - Podkładki pod myszy .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt Perspektywy RSI Świętokrzyskie (IV Etap) jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Część I Dostawa wyposażenia stoiska promocyjnego
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.07.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
STUDIO REKLAMY "KREATYW" S.C. HAUER MARCIN, PRASAŁ JAKUB
jakie przetargi wygrała firma
STUDIO REKLAMY "KREATYW" S.C. HAUER MARCIN, PRASAŁ JAKUB
- Studio Reklamy KREATYW Marcin Hauer, ul. Kalinowa 38, 25-148 Kielce, kraj/woj. świętokrzyskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3931,14 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 4292,70
Oferta z najniższą ceną: 4026,82 / Oferta z najwyższą ceną: 6027,00
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: CZęsć II Dostawa stoiska promocyjnego
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.07.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
STUDIO REKLAMY "KREATYW" S.C. HAUER MARCIN, PRASAŁ JAKUB
jakie przetargi wygrała firma
STUDIO REKLAMY "KREATYW" S.C. HAUER MARCIN, PRASAŁ JAKUB
- Studio Reklamy KREATYW Marcin Hauer, ul. Kalinowa 38, 25-148 Kielce, kraj/woj. świętokrzyskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2569,56 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1690,02
Oferta z najniższą ceną: 1690,02 / Oferta z najwyższą ceną: 2521,50
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Częsć III Dostawa wyposażenia stoiska
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.07.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
STUDIO REKLAMY "KREATYW" S.C. HAUER MARCIN, PRASAŁ JAKUB
jakie przetargi wygrała firma
STUDIO REKLAMY "KREATYW" S.C. HAUER MARCIN, PRASAŁ JAKUB
- Studio Reklamy KREATYW Marcin Hauer, ul. Kalinowa 38, 25-148 Kielce, kraj/woj. świętokrzyskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4596,75 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 3997,50
Oferta z najniższą ceną: 3997,50 / Oferta z najwyższą ceną: 7084,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z KIELC
- Wykonanie robót budowlanych pod nazwą: "Przebudowa ul. Bohaterów Warszawy w Kielcach" w ramach zadania pn.: "Program przebudowy nawierzchni ulic na terenie miasta Kielce na lata 2023 - 2024"
- Usługa przeprowadzania jednodniowych szkoleń w zakresie udzielania pierwszej pomocy przedmedycznej osobom starszym w związku z projektem pn.: "Tworzenie Lokalnych Systemów Wsparcia dla Seniorów".
- KOMPLEKSOWA ORGANIZACJA PAKIETU USŁUG OGÓLNOROZWOJOWYCH I ZDROWOTNYCH PN. "DZIEŃ ZDROWIA DLA SENIORA"
- Kompleksowa organizacja i przeprowadzenie szkoleń i warsztatów z zakresu tworzenia i wdrażania dokumentów strategicznych i programowych (w formie online)
- Przebudowa stropu nad kotłownią w budynku krytej pływalni Delfin w Kielcach przy ul. Krakowskiej 2
- Holowanie i parkowanie pojazdów samochodowych silnikowych do celów procesowych na terenie KPP w Sandomierzu, o masie całkowitej do 3,5 tony
więcej: przetargi w Kielcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa artykułów gospodarczych, materiałów biurowych i baterii do Szpitala Powiatowego im. PCK w Nisku
- Zakup i dostawa artykułów promocyjnych na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Wielkopolskiego w Poznaniu w 2024 roku
- Druk i dostawa publikacji książkowej z nadanym numerem ISBN: Wrocław 1945-2016. Znak sprawy: DW.5382.7/1.2024.JW
- Druk i dostawa publikacji książkowej Urządzamy Wrocław na nowo. Rada Miejska Wrocławia 1990-1994 z nadanym numerem ISBN. Znak sprawy: DW.5382.8/1.2024.JW
- Dostawa artykułów i materiałów biurowych oraz materiałów poligraficznych i introligatorskich
- ZP-2200-26/24 DOSTAWA PAPIERU KSERO, KOPERT, ART. BIUROWYCH
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.