eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Żagań › Dostawa materiałów do remontów dróg dla Starostwa Powiatowego w Żaganiu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-02-13

Żagań: Dostawa materiałów do remontów dróg dla Starostwa Powiatowego w Żaganiu
Numer ogłoszenia: 30001 - 2008; data zamieszczenia: 13.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Powiatu Żagańskiego, ul. Dworcowa 39, 68-100 Żagań, woj. lubuskie, tel. 068 4777901.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatzaganski.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów do remontów dróg dla Starostwa Powiatowego w Żaganiu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest Dostawa materiałów do remontów dróg dla Starostwa Powiatowego w Żaganiu. 2. Zamawiający w niniejszym postępowaniu dopuszcza składnie ofert częściowych. 3. Zakres zamówienia obejmuje dostawę: 1) mieszanka mineralno-asfaltowa produkowana i wbudowywana na gorąco - 50 ton 2) mieszanka mineralno-asfaltowa produkowana i wbudowywana na zimno - 10 ton 3) emulsja asfaltowa klasy K1-65 - 47 ton 4) grys bazaltowy frakcji 2/5 - 390 ton 5) kruszywo bazaltowe (niesort) frakcji 0/25 - 500 ton 4. Podane w pkt 2. ilości materiałów stanowią szacunkowe zapotrzebowanie, jakie zamawiający przewiduje zakupić w okresie obowiązywania umowy. Zamawiający oświadcza, że bezwarunkowo zakupi 90 % przedmiotu zamówienia, natomiast 10 % warunkowo w zależności od zapotrzebowania.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 28.81.37.00 - Materiały do naprawiania nawierzchni drogowych Kod CPV wg słownika 2008: 44.11.37.00 - Materiały do naprawiania nawierzchni drogowych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art.22 ust.1 ustawy oraz niniejszej specyfikacji 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 5) dla części nr 1 zamówienia - dysponują wytwórnią mas oddaloną od m. Żagań nie dalej niż 40 km 6) dla części nr 2 i 3 zamówienia - posiadają wymaganą aprobatę techniczną wydaną przez uprawnioną jednostkę Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt IX specyfikacji. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż wyżej wymienione warunki są przez Wykonawcę spełnione. Uzupełnienie wymaganych dokumentów i oświadczeń jest możliwe po upływie składania ofert zgodnie z art. 26 ust.3 ustawy
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunki udziału w niniejszym postępowaniu oraz że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy, zamawiający żąda, w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę, następujących dokumentów i oświadczeń: a) Oświadczenie o spełnianiu warunków, o których mowa w art. 22 ust 1 - wg wzoru jak w załączniku nr 2 do SIWZ. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, w/w dokument musi być złożony przez każdego Wykonawcę; b) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, w/w dokument musi być złożony przez każdego Wykonawcę; c) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert W przypadku składania oferty przez Wykonawców w/w dokument musi być złożony przez każdego Wykonawcę; d) Aktualną polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, w/w dokument musi być złożony przez każdego Wykonawcę; e) Oświadczenie o dysponowaniu przez Wykonawcę wytwórni mas w odległości nie dalej niż 40 km od Żagania - wg wzoru jak w załączniku nr 4 do SIWZ (dotyczy części nr 1 zamówienia). W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, w/w dokument musi być złożony przez jednego Wykonawcę; f) Aprobatę techniczną dotyczącą przedmiotu zamówienia wydaną przez uprawnioną jednostkę. (dotyczy części 2 i części 3 zamówienia) W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, w/w dokument musi być złożony przez jednego Wykonawcę; g) Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 2 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatzaganski.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul. D w o r c o w a 3 9 6 8 - 1 0 0 Ż A G A Ń.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.02.2008 godzina 10:30, miejsce: Starostwie Powiatowym w Żaganiu, 68-100 Żagań, ul. Dworcowa 39, pokój nr 5.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: dostawa mieszanki mineralno-asfaltowej na gorąco przeznaczonej do remontów dróg o nawierzchni bitumicznej..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: -mieszanka mineralno-asfaltowa drobnoziarnista wytwarzana i wbudowywana na gorąco -mieszanka winna odpowiadać wymogom określonym w PN-S-96025:2000 Drogi samochodowe i lotniska. Nawierzchnie asfaltowe. Wymagania - maksymalnie 50 ton w tym gwarantowana 45 ton - sukcesywna dostawa transportem zamawiającego w dniach produkcji masy w ciągu 24h od telefonicznego zgłoszenia zamówienia w okresie od zawarcia umowy do 31 grudnia 2008 r...
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14.15.00.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: dostawa (transportem Wykonawcy) mieszanki mineralno-asfaltowej na zimno przeznaczonej do remontów dróg o nawierzchni bitumicznej..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - mieszanka mineralno-asfaltowa o długim okresie składowania (workowana) wytwarzana i wbudowywana na zimno - mieszanka winna posiadać aprobatę techniczną wydaną przez uprawnioną jednostkę - maksymalnie 10 ton w tym gwarantowana 9,0 ton - sukcesywnie w terminie 3 dni od telefonicznego zapotrzebowania, w okresie od podpisania umowy do 31 grudnia 2008 r., - jednorazowa dostawa min. 3,0 tony.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14.15.00.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.