eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sosnowiec › Dostawa papieru, materiałów biurowych oraz drobnego sprzętu biurowego transportem Wykonawcy do siedziby Zamawiającego. znakKAO/251-57/2008. postępowanie prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-11-05

Sosnowiec: Dostawa papieru, materiałów biurowych oraz drobnego sprzętu biurowego transportem Wykonawcy do siedziby Zamawiającego. znak: KAO/251-57/2008. postępowanie prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego.
Numer ogłoszenia: 300011 - 2008; data zamieszczenia: 05.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Skarbowy w Sosnowcu , ul. 3 Maja 20, 41-200 Sosnowiec, woj. śląskie, tel. 032 3688600, faks 032 2668649.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.isnet.katowice.pl/us/sosnowiec.htm

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa papieru, materiałów biurowych oraz drobnego sprzętu biurowego transportem Wykonawcy do siedziby Zamawiającego. znak: KAO/251-57/2008. postępowanie prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa papieru, materiałów biurowych oraz drobnego sprzętu biurowego transportem Wykonawcy do siedziby Zamawiającego. znak: KAO/251-57/2008. zamówienie publiczne o wartosci poniżej 133.000 euro. postępowanie prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.76.44 - Papier kserograficzny 30.19.93.30 - Papier ciągły do drukarek komputerowych 30.19.76.20 - Papier do pisania 30.19.20.00 - Wyroby biurowe 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe 22.80.00.00 - Rejestry, księgi rachunkowe, skoroszyty, formularze i inne wyroby piśmiennicze z papieru lub tektury 30.19.95.00 - Segregatory, pudełka na listy, pudełka do przechowywania i podobne wyroby 22.85.00.00 - Skoroszyty i podobne wyroby 30.19.92.30 - Koperty 30.19.70.00 - Drobny sprzęt biurowy 30.19.14.00 - Niszczarki 30.14.11.00 - Kalkulatory kieszonkowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.01.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Spełnianie przez Wykonawcę warunków podstawowych zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo o zamówieniach publicznych - w formie oświadczenia na jednym arkuszu ( Załącznik Nr 2 ) oraz niepodleganie wykluczeniu na podstawie zapisów art. 24 ust.1- 2 ustawy. 2. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. 3. Stwierdzenie spełnienia w/w warunków odbędzie się poprzez analizę i ocenę dokumentów żądanych przez zamawiającego od Wykonawcy przez powołaną przez zamawiającego komisję przetargową. 4. Brak jakiegokolwiek dokumentu żądanego przez Zamawiającego od Wykonawcy, wskazanego w Wykazie dokumentów potwierdzających spełnienie wymaganych warunków pomimo wezwania w trybie art. 26 ust. 3 Prawa zamówień publicznych stanowić będzie podstawę do wykluczenia Wykonawcy z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego bądź do odrzucenia oferty. 5. Zamawiający może wezwać Wykonawcę do złożenia wyjaśnień dotyczących złożonych oświadczeń i dokumentów. Brak wyjaśnień Wykonawcy w zakresie oświadczeń i dokumentów budzących wątpliwości co do ich zgodności z SIWZ stanowić będzie podstawę do wykluczenia Wykonawcy lub odrzucenia oferty. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana według formuły spełnia - nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy obowiązani są złożyć następujące dokumenty: 1. Wypełnioną i podpisaną ofertę ( na formularzu stanowiącym Załącznik Nr 1 do SIWZ ) wraz z oświadczeniem ( Załącznik Nr 2 do SIWZ ). 2. Parafowane przez Wykonawcę ogólne warunki umowy na realizację zadania Dostawa papieru, materiałów biurowych oraz drobnego sprzętu biurowego transportem Wykonawcy do siedziby Zamawiającego ( na formularzu stanowiącym Załącznik Nr 3 do SIWZ ). 3. Odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5. Zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji ZUS wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6. Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych dostaw lub usług w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom lub usługom stanowiących przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów pochodzących od co najmniej 2 poprzednich Zamawiających, potwierdzających, że te dostawy lub usługi zostały wykonane należycie 7. Pełnomocnictwo do reprezentowania spółki cywilnej lub konsorcjum, jeżeli Wykonawcą jest grupa podmiotów, które wspólnie ubiegały się o udzielenie zamówienia ( zgodnie z art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych ). 8. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza Rzeczpospolitą Polską zamiast ww. w punktach 3-6 dokumentów składa ich odpowiedniki zgodnie z § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.05.2006r. w sprawie rodzajów dokumentów jakich można żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane ( Dz. U. Nr 87, poz. 605 z późn.zm.). Dokumenty składane są w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Zamawiający może zażądać przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu, w przypadku gdy przedstawiona przez oferenta kopia jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej autentyczności, a Zamawiający nie może sprawdzić tego w inny sposób..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.isnet.katowice.pl/us/sosnowiec.htm.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Skarbowy w Sosnowcu ul. 3 Maja 20 41-200 Sosnowiec pokój 410.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.11.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Skarbowy w Sosnowcu ul. 3 Maja 20 41-200 Sosnowiec pokój 410.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa papieru, materiałow biurowych oraz drobnego sprzętu biurowego transportem Wykonawcy do siedziby Zamawiającego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa papieru, materiałow biurowych oraz drobnego sprzętu biurowego transportem Wykonawcy do siedziby Zamawiającego - grupa I - papier.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.76.44-2, 30.19.93.30-2, 30.19.76.20-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.01.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa papieru, materiałow biurowych oraz drobnego sprzętu biurowego transportem Wykonawcy do siedziby Zamawiającego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa papieru, materiałow biurowych oraz drobnego sprzętu biurowego transportem Wykonawcy do siedziby Zamawiającego - grupa II - materiały biurowe.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.20.00-1, 30.19.00.00-7, 22.80.00.00-8, 30.19.95.00-5, 22.85.00.00-3, 30.19.92.30-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.01.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa papieru, materiałow biurowych oraz drobnego sprzętu biurowego transportem Wykonawcy do siedziby Zamawiającego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa papieru, materiałow biurowych oraz drobnego sprzętu biurowego transportem Wykonawcy do siedziby Zamawiającego- grupa III - drobny sprzęt biurowy.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.70.00-6, 30.19.14.00-8, 30.14.11.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.01.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.