eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Suwałki › Modernizacja Infrastruktury Turystycznej Wigierskiego Parku Narodowego w 2016 roku.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-07-28

Suwałki: Modernizacja Infrastruktury Turystycznej Wigierskiego Parku Narodowego w 2016 roku.
Numer ogłoszenia: 300006 - 2016; data zamieszczenia: 28.07.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej lub wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
1.
2.
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Wigierski Park Narodowy, krajowy numer identyfikacyjny 20066493000000, ul. Krzywe 82, 00-000 Suwałki, woj. podlaskie, państwo , tel. 875 666 322, e-mail , faks 875 632 541.
adres strony internetowej www.wigry.org.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów zamówienia można uzyskać pod adresem (URL)



Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

tak
www.wigry.org.pl


Dostęp do dokumentów zamówienia jest ograniczony- więcej informacji można uzyskać pod adresem



Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie


adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
tak
Inny sposób:
Pisemnie
Pod adres:
Wigierski Park Narodowy 16-402 Suwałki; Krzywe 82


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnodostępne


Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja Infrastruktury Turystycznej Wigierskiego Parku Narodowego w 2016 roku.Numer referencyjny:
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny


II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
II.1.3)
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części



II.1.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Odbudowa kładki prowadzącej przez teren podmokły na trasie ścieżki edukacyjnej LAS w miejscowości Krzywe etap III. Powierzchnia pokładu kładki 189 m2. Rozbiórka starej budowli drewnianej znajdującej się w złym stanie technicznym, utylizacja materiałów nie nadających się do ponownego wykorzystania i uporządkowanie terenu. Odbudowa kładki z trwałego materiału powstałego w wyniku recyklingu tworzyw sztucznych na bazie polietylenu. Do wykonania budowli należy wykorzystać tworzywo uzyskane w wyniku przerobu odpadów pochodzących w 100 procentach z recyklingu np. hanit. Zawartość przetworzonego polietylenu w ogólnej masie tworzywa musi wynosić 75 do 85 proc Pozostałe składniki to polipropylen 5 10 proc barwniki, stabilizatory do 5 proc oraz śladowe ilości domieszek innych surowców.Wykonanie konstrukcji do zamocowania tablicy informacyjnej. Konstrukcję tablicy wykonać z materiału powstałego w wyniku recyklingu tworzyw sztucznych na bazie polietylenu i trwale połączyć z konstrukcją nośną kładki. Odbudowa pomostu widokowego nad Sucharem Wielkim w miejscowości Słupie. Powierzchnia pokładu pomostu 57,5 m2. Rozbiórka starej budowli drewnianej znajdującej się w złym stanie technicznym, wywiezienie i utylizacja materiałów nie nadających się do ponownego wykorzystania i uporządkowanie terenu. Budowa nowego pomostu. Zaprojektowano wykonanie budowli z dwóch rodzajów materiałów. Pale nośne należy wykonać z twardego drewna liściastego dąb, buk, jesion, robinia itp. Konstrukcję nośną legary i kleszcze oraz pokład i balustradę należy wykonać z materiału wytworzonego w wyniku recyklingu tworzyw sztucznych. Do wykonania budowli należy wykorzystać tworzywo uzyskane w wyniku przerobu odpadów pochodzących w 100 procentach z recyklingu np. hanit. Zawartość przetworzonego polietylenu w ogólnej masie tworzywa musi wynosić 75 do 85 proc Pozostałe składniki to polipropylen 5 10 proc barwniki, stabilizatory do 5 proc oraz śladowe ilości domieszek innych surowców.Wykonanie i montaż ławki i pulpitu do zamieszczania treści edukacyjnych i informacyjnych. Odbudowa kładki przez rzekę Wiatrołuża przy osadzie leśnej Wiatrołuża. Powierzchnia pokładu kładki 9,37 m2. Rozbiórka starej budowli drewnianej znajdującej się w złym stanie technicznym , utylizacja materiałów nie nadających się do ponownego wykorzystania i uporządkowanie terenu. Budowa nowej kładki. Nową budowlę w całości zaprojektowano z trwałego materiału wytworzonego w wyniku recyklingu tworzyw sztucznych na bazie polietylenu. Do wykonania budowli należy wykorzystać tworzywo uzyskane w wyniku przerobu odpadów pochodzących w 100 procentach z recyklingu np. hanit. Zawartość przetworzonego polietylenu w ogólnej masie tworzywa musi wynosić 75 do 85 proc Pozostałe składniki to polipropylen 5 10 proc barwniki, stabilizatory do 5 proc oraz śladowe ilości domieszek innych surowców. Wymiana pokładu pomostu widokowego nad jez. Długie w miejscowości Słupie Powierzchnia pokładu pomostu 47,65 m2. Rozbiórka pokładu i barierek drewnianych, wywiezienie i utylizacja materiałów nie nadających się do ponownego wykorzystania i uporządkowanie terenu. Do wykonania budowli należy wykorzystać tworzywo uzyskane w wyniku przerobu odpadów pochodzących w 100 procentach z recyklingu np. hanit. Zawartość przetworzonego polietylenu w ogólnej masie tworzywa musi wynosić 75 do 85 proc Pozostałe składniki to polipropylen 5 10 proc barwniki, stabilizatory do 5 proc oraz śladowe ilości domieszek innych surowców. Wykonanie nowego pokładu z bali sosnowych o gr. 5,0 cm impregnowanych ciśnieniowo oraz wykonanie balustrady z drewna sosnowego impregnowanego ciśnieniowo. Łączenie elementów za pomocą ocynkowanych gwoździ lub wkrętów. Po zmontowaniu konstrukcji całość należy dodatkowo zaimpregnować środkiem barwiąco impregnującym z dodatkiem wosku lub teflonu w kolorze ciemnego brązu. Kolor uzgodnić z zamawiającym przed zakupem. Wykonanie i montaż ławki i pulpitu do zamieszczania treści edukacyjnych i informacyjnych Odbudowa platformy widokowej na przystanku Binduga, powierzchnia pokładu pomostu 46,2 m2 w tym Rozbiórka pokładu i barierek drewnianych, wywiezienie i utylizacja materiałów nie nadających się do ponownego wykorzystania i uporządkowanie terenu. Wykonanie nowej konstrukcji nośnej legary i kleszcze pokładu oraz balustrady z drewna dębowego impregnowanego metodą kąpieli w preparacie miedziowym. Łączenie elementów za pomocą ocynkowanych gwoździ lub wkrętów. Po zmontowaniu konstrukcji całość należy dodatkowo zaimpregnować środkiem barwiąco impregnującym z dodatkiem wosku lub teflonu w kolorze ciemnego brązu Kolor uzgodnić z Zamawiającym przed zakupem. Wykonanie i montaż pulpitu do zamieszczania treści edukacyjnych i informacyjnych. Budowa stalowych, szlabanów na drogach leśnych w tym 6 sztuk szlabany ręczne obrotowe i 1 sztuka automatyczny szlaban elektryczny podnoszony. Szlabany obracane ręcznie 6 sztuk. Konstrukcja z rur stalowych ocynkowanych i wymalowanych farbami poliwinylowymi do malowania powierzchni cynkowych. Słupki szlabanu posadowić na betonowych podmurówkach. Zamek śrubowy ślimak. Klucz z zakończeniem trójkątnym. Szlaban pomalowany w pasy naprzemiennie w kolorach niebieskim, brązowym i zielonym. Wzór i kolorystykę uzgodnić z zamawiającym przed malowaniem Szlaban automatyczny, elektryczny, podnoszony 1 sztuka. Zamówienie obejmuje zakup gotowego urządzenia przeznaczonego do intensywnej eksploatacji, jego montaż wraz z doprowadzeniem zasilania mechanizmu w energię elektryczną 230 V, wykonaniem fundamentu pod zespół napędowy i uruchomieniem. Opis urządzenia Obudowa z ocynkowanej i lakierowanej proszkowo stali o grubości nie mniejszej niż 2 mm, zawierająca zespół napędowy i sterujący, wyposażona w samoblokujący siłownik elektromechaniczny napędzany silnikiem 24 V. Ramię aluminiowe tubowe d=100 mm o długości 7,0 m, obustronnie wyposażone w listwy oświetlające LED w kolorze pomarańczowym. Stopień ochrony IP nie mniejszy niż 54. Stała podpora ramienia.Sterowanie za pomocą pilota, z możliwością ręcznej obsługi w przypadku zaniku zasilania w energię elektryczną. Wymagana dostawa 5 pilotów sterujących pracą szlabanu. Budowa toalet kompostujących 8 sztuk Toalety wykonać w formie drewnianej budki o konstrukcji szkieletowej 1,5 x 1,5 m obitej z zewnątrz czterostronnie struganymi deskami łączonymi na pióro wpust. Budowle posadowić na wylanej wcześniej betonowej płycie fundamentowej i odizolować od betonu za pomocą papy termozgrzewalnej. Teren wokół budowli wyrównać tak aby górna płaszczyzna płyty fundamentowej znajdowała się nie wyżej niż 5 cm ponad poziomem gruntu. Wokół budowli teren należy ukształtować w taki sposób aby uzyskać minimum 50 cm pas terenu o spadku na zewnątrz. Pokrycie dachu wykonać z dachówki bitumicznej w kolorze ciemnego brązu ułożonej na pełnym deskowaniu i papie podkładowej. Wzór i kolorystykę dachowki uzgodnić z zamawiającym przed zakupem. Wewnątrz toalety wykonać obudowę z desek, w której zostanie zamontowany wkład kompostujący. Całość konstrukcji drewnianej wykonać z drewna iglastego impregnowanego ciśnieniowo i następnie dodatkowo nasączonego od zewnątrz środkiem barwiąco konserwującym z dodatkiem wosku lub teflonu w kolorze ciemnego brązu. Toaletę wyposażyć w drzwi zamykane od zewnątrz i od wewnątrz, z możliwością zablokowania od wewnątrz. W tylnej części toalety wykonać zamykane niskie drzwi umożliwiające opróżnienie wkładu. Wkład kompostujący. Prefabrykowany zbiornik z polietylenu o objętości ok. 200 l, wyposażony w tylnej części w zamykane drzwi do usuwania kompostu oraz samoczynny zawór napowietrzający. Zdejmowana pokrywa górna wyposażona musi być w uszczelkę zapewniającą szczelność po nałożeniu na korpus zbiornika oraz otwór do włożenia rury odpowietrzającej. W centralnej części pokrywy znajdować się musi otwór wyposażony w dedykowaną do konkretnego wkładu termiczną deskę sedesową wykonaną z tworzywa piankowego. W tylnej dolnej części zbiornika znaleźć się musi króciec umożliwiający nałożenie węża do odprowadzenia odcieków. Urządzenie dodatkowo wyposażyć w rurę odciekową i zbiornik na odcieki pojemności nie mniejszej niż 40 litrów umieszczony w zamykanej studzience z polietylenu. Studzienkę należy zlokalizować tak aby nie utrudniała ona usuwania kompostu z wkładu. Montaż wkładu kompostującego przeprowadzić zgodnie z instrukcją montażową producenta. W ramach zamówienia wymaga się dostawy dwóch 40 litrowych worków materiału spęczniającego dla każdej toalety. Budowa wiat z ławami i stołem 6 osobowych 5 sztuk i 12 osobowych 1 sztuka. Budowle konstrukcji drewnianej posadowione na betonowych fundamentach za pośrednictwem stalowych, prefabrykowanych kotew. Teren wokół budowli należy wyrównać tak aby górna płaszczyzna fundamentów znajdowała się nie wyżej niż 5 cm ponad poziomem gruntu. Konstrukcja nośna z drewna sosnowego impregnowanego ciśnieniowo lub metodą kąpieli w środku zawierającym związki miedzi. Stół i ławy należy wykonać z twardego drewna liściastego zalecane drewno dębowe. Całość konstrukcji po zmontowaniu dodatkowo nasączyć poprzez smarowanie środkiem barwiąco konserwującym z dodatkiem wosku lub teflonu. Kolor uzgodnić z inwestorem. Pokrycie dachu: pełne deskowanie z drewna iglastego gr. 25 mm, łączonych na pióro wpust obustronnie struganych. Zewnętrzne pokrycie dachu wykonać z dachówki bitumicznej w kolorze ciemnego brązu ułożonej na papie podkładowej. Wzór i kolorystykę uzgodnić z zamawiającym przed zakupem. Budowa barier. Zaprojektowano budowę dwóch rodzajów balustrad. Balustrady wykonane w całości z bali krawędziaki 12 x12 cm, wysokość 1,1 m nad poziomem terenu i łączna długość 212,5 m. Balustrady w konstrukcji mieszanej, słupy z bali a pozostałe elementy z desek, wysokość 1,1 m nad poziomem terenu i łączna długość 200 m. W obu przypadkach przewiduje się posadowienie balustrad na słupkach z tarcicy dębowej wkopanych w ziemię na min. 0,8 m. Słupki w formie krawędziaka o bokach 12 x 12 cm. Drewno dębowe przed montażem musi być poddane impregnacji metodą kąpieli w roztworze środka impregnacyjnego, zawierającego związki miedzi. Pozostałe elementy balustrad, tj. kleszcze i pasy wypełniające należy wykonać z drewna iglastego impregnowanego ciśnieniowo. Całość konstrukcji po montażu nasączyć środkiem barwiąco impregnacyjnym z zawartością wosku lub teflonu w kolorze ciemnego brązu. Kolor uzgodnić z Zamawiającym. Budowa drewnianej wieży widokowej o wysokości 15 m z pokładem widokowym na wysokości 10 m. Obiekt o konstrukcji przestrzennej wykonany z drewna iglastego osadzony na żelbetonowych fundamentach. Słupy i stężenia z okorowanego drewna okrągłego. Pozostałe elementy konstrukcji nośnej oraz konstrukcja dachu z tarcicy sosnowej. Dach kopertowy pokryty gontem bitumicznym na pełnym deskowaniu. Całość budowli zakonserwowana preparatami olejowymi na bazie związków miedzi i następnie po zmontowaniu konstrukcji dodatkowo wymalowana środkiem barwiąco impregnującym z dodatkiem wosku lub teflonu w kolorze ciemnego brązu uzgodnionym z Zamawiającym. Projektowane budowle zlokalizowane są na całym terenie Wigierskiego Parku Narodowego przeważnie w terenie, do którego prowadzą wyłącznie drogi gruntowe o niskiej nośności. W wielu miejscach nie ma możliwości wprowadzenia ciężkiego sprzętu budowlanego takiego jak np. koparki z osprzętem do wbijania pali, specjalistyczne pojazdy do przewozu betonu. Dowóz materiałów budowlanych możliwy jest wyłącznie lekkimi samochodami ciężarowymi do 10 Ton lub ciągnikami rolniczymi z przyczepą. W żadnej z lokalizacji nie ma możliwości skorzystania z energii elektrycznej i bieżącej wody. Zamawiający na podstawie art. 29 ust 3 a ustawy Prawo Zamówień Publicznych wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 paragraf 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy Dz. U. z 2014 r. poz. 1502, z późn. zm.6.

II.1.5) Główny kod CPV: 45422000-1 Dodatkowe kody CPV: 45242000-5, 45260000-7, 45223110-0
II.1.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia: Wartość bez VAT:
Waluta:

PLN
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: nie
II.1.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:

Okres w dniach: 90


II.1.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów, w tym wymogi związane z wpisem do rejestru zawodowego lub handlowego
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej na kwotę nie niższą niż 300 tyś zł dla każdej części zamówienia.
Informacje dodatkowe III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Doświadczenie zawodowe. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykażą, żea) Dla części 1 zamówienia. Wykonali należycie w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej 2 roboty budowlane polegające na budowie drewnianych obiektów małej architektury w tym pomostów, kładek, wież widokowych itp o wartości nie mniejszej niż 200 000 zł każda. b) Dla części 2 zamówienia. Wykonali należycie w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej 2 roboty budowlane polegające na budowie drewnianych obiektów małej architektury w tym pomostów, kładek, wież widokowych itp o wartości nie mniejszej niż 100 000 zł każda. c) Dla części 3 zamówienia. Wykonali należycie w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej 1 robotę budowlaną polegającą na budowie przestrzennych konstrukcji drewnianych nie podlegających zabudowie, o wysokości nie mniejszej niż 5 m nad poziomem terenu i o wartości nie mniejszej niż 80 000 zł. d) W przypadku składania oferty na realizację kilku części lub całości zamówienia Wykonawca zobowiązany jest udokumentować zrealizowanie minimum jednej roboty budowlanej odpowiadającej wymogom opisanym w pkt a) do c) dla każdej z części zamówienia, na które składa ofertę. Kadra techniczna. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykażą, że dysponują lub będą dysponować a) W przypadku składania oferty na realizację całości zadania (części od 1 do 3) Zamawiający wymaga aby Wykonawca wykazał dysponowanie minimum 5 osobami posiadającymi minimum 5 letnie doświadczenie przy pracach ciesielskich. b) W przypadku składania oferty na jedną z części Zamawiający wymaga aby Wykonawca wykazał dysponowanie minimum 2 osobami posiadającymi minimum 5 letnie doświadczenie przy pracach ciesielskich. c) W przypadku składania oferty na dwie części Zamawiający wymaga aby Wykonawca wykazał dysponowanie minimum 3 osobami posiadającymi minimum 5 letnie doświadczenie przy pracach ciesielskich. d) Dodatkowo w przypadku składania oferty na realizację części 3 wymaga się dysponowania jedną osobą posiadającą uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji w budownictwie w specjalności architektonicznej lub konstrukcyjno budowlanej. 7.2.3 Sprzęt. O udzielenie zamówienia na realizację części 1 mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykażą, że dysponują lub będą dysponować minimum jednym przenośnym urządzeniem do wbijania pali. Urządzenie musi posiadać własny napęd. Ze względu na brak możliwości wprowadzenia na plac budowy ciężkiego sprzętu budowlanego zamawiający nie dopuszcza wykorzystania urządzenia montowanego na wysięgniku koparki, dźwigu itp. 7.2.4 Jakość. W przypadku składania oferty na realizację części 1 i 2 Zamawiający żąda potwierdzenia że oferowane roboty budowlane odpowiadają wymaganiom określonym w dokumentacji projektowej i SIWZ. W tym celu należy wykazać, że do wykonania robót wymienionych w pkt. 2.3.1, 2.3.2, 2.3.3, 2.3.6 lit b i 2.3.7 SIWZ Wykonawca zastosuje materiały odpowiadające stawianym przez Zamawiającego wymaganiom.
Czy zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: tak
III.1.4) Informacje dodatkowe

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp tak
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE WYKONAWCA NIE PODLEGA WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji

III.4) WYKAZ DOKUMENTÓW I OŚWIADCZEŃ, KTÓRE WYKONAWCA SKŁADA W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO NA POTWIERDZENIE OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY:

a) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. b) zaświadczenie właściwego urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; c) zaświadczenie Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;

III.5) WYKAZ DOKUMENTÓW I OŚWIADCZEŃ, KTÓRE WYKONAWCA SKŁADA W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO NA POTWIERDZENIE OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone; potwierdzających spełnienie warunku opisanego w pkt 7.2.1. SIWZ W przypadku składania oferty wyłącznie na część 1 zamówienia Wykonawca zobowiązany jest udokumentować posiadanie doświadczenia, o którym mowa w pkt 7.2.1 lit. "a". SIWZ W przypadku składania oferty wyłącznie na część 2 zamówienia Wykonawca zobowiązany jest udokumentować posiadanie doświadczenia, o którym mowa w pkt 7.2.1 lit. "b" W przypadku składania oferty wyłącznie na część 3 zamówienia Wykonawca zobowiązany jest udokumentować posiadanie doświadczenia, o którym mowa w pkt 7.2.1 lit. "c" W przypadku składania oferty kilka części lub na całość zamówienia Wykonawca zobowiązany jest udokumentować posiadanie doświadczenia, w sposób o którym mowa w pkt 7.2.1 lit. "d". Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami; potwierdzających spełnienie warunku opisanego w pkt 7.2.2. e.1 w przypadku składania oferty na całość zamówienia Wykonawca przedkłada dokumenty wymienione w pkt 7.2.2 lit. a) i d) e.2 w przypadku składania oferty na część 1 lub 2 zamówienia Wykonawca przedkłada dokumenty wymienione w pkt 7.2.2. lit. c) e.3 w przypadku składania oferty na kilka części,(jednak nie całość) zamówienia Wykonawca przedkłada dokumenty wymienione w pkt 7.2.2. lit. c) i dodatkowo jeżeli oferta obejmuje część 3 pkt.7.2.2 lit. d) e.4 w przypadku składania oferty wyłącznie na część 3 zamówienia Wykonawca przedkłada dokumenty wymienione w pkt 7.2.2 lit. b) i d) e.5 dodatkowo w przypadku składania oferty na realizację części 3 oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia wymienione w pkt.7.2.2 lit b), f) w przypadku składania oferty na realizację części 1 wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami; na potwierdzenie, że Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował minimum jednym przenośnym urządzeniem do wbijania pali.do oferty należy dołączyć fotografię urządzenia do wbijania pali jakim wykonawca będzie dysponował w trakcie realizacji robót. g) opłaconej polisy, a w przypadku jej braku, innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ DOKUMENTÓW I OŚWIADCZEŃ, KTÓRE WYKONAWCA SKŁADA W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO NA POTWIERDZENIE OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY

h) W celu potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego: h.1 dla robót wymienionych w pkt 2.3.1, 2.3.2, 2.3.3 SIWZ, do oferty należy dołączyć dokumenty (karty katalogowe, fotografie, nazwy) potwierdzające że tworzywa sztuczne przewidziane do zastosowania przy budowie obiektów tam wymienionych odpowiadają stawianym przez Zamawiającego wymaganiom. h.2 dla robót wymienionych w pkt 2.3.6, SIWZ, do oferty należy dołączyć dokumenty (karty katalogowe, fotografie, nazwy) potwierdzające że wkłady kompostujące przewidziane do zastosowania przy budowie obiektów tam wymienionych odpowiadają stawianym przez Zamawiającego wymaganiom. h.3 dla robót wymienionych w pkt 2.3.7 lit. b) SIWZ- dostawa i montaż szlabanu automatycznego do oferty należy dołączyć dokumenty (karty katalogowe, fotografie, nazwy) pozwalające na potwierdzenie że model szlabanu przewidzianego do montażu odpowiada stawianym przez Zamawiającego wymaganiom. SIWZ

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

nie


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

nie


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Dodatkowe informacje:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Dodatkowe informacje:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Dodatkowe informacje:

Czy w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:Czy przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej? (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) : nie
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
Kryteria

KryteriaZnaczenie
Cena60
Termin wykonania 20
Okes gwarancji20


IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne (jeżeli dotyczy)
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Dodatkowe informacje


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań :
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Należy podać informacje na temat etapów dialogu:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Dodatkowe informacje:

IV.4) Licytacja elektroniczna Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:

Termin otwarcia licytacji elektronicznej

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy


Dodatkowe informacje:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Dopuszcza się następujące możliwości zmiany treści umowy: Zmiana wartości umowy w przypadku a) Zmiany stawki i kwoty podatku VAT prowadzącej do zmiany wynagrodzenia brutto określonego w § 3,w przypadku gdy stawka podatku VAT ulegnie zmianie na mocy powszechnie obowiązujących przepisów, b) zmniejszenie zakresu przedmiotu Zamówienia, gdy jego wykonanie w pierwotnym zakresie nie leży w interesie publicznym, c) zaistnieniem niemożliwych wcześniej do przewidzenia okoliczności powodującej konieczność udzielenia zamówienia dodatkowego o wartości nie przekraczającej 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie. Zmiana terminu realizacji przedmiotu zamówienia, w przypadku: a) działania siły wyższej, uniemożliwiającej wykonanie umowy w określonym pierwotnie terminie, o okres działania siły wyższej oraz potrzebny do usunięcia skutków tego działania b) realizacji w drodze odrębnej umowy prac powiązanych z przedmiotem niniejszej umowy, powodującego konieczność skoordynowania prac i uwzględnienia wzajemnych powiązań, o okres niezbędny do wykonania prac powiązanych z przedmiotem niniejszej umowy, realizowanych w drodze odrębnej umowy c) konieczności zmniejszenia zakresu przedmiotu zamówienia, gdy jego wykonanie w pierwotnym zakresie nie leży w interesie Zamawiającego, o okres proporcjonalny do zmniejszonego zakresu,
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22/08/2016 godzina: 09:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich muszą być sporządzone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofertyPolski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: 22/09/2016
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

Część nr: 1 Nazwa: Odbudowa kładki prowadzącej przez teren podmokły na trasie ścieżki edukacyjnej "LAS" odbudowa pomostu widokowego nad Sucharem Wielkim, odbudowa kładki przez rzekę Wiatrołuża, odbudowa pomostu widokowego na przystanku Binduga, wymiana pokładu pomostu widokowego nad jez. Długie

1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Odbudowa kładki prowadzącej przez teren podmokły na trasie ścieżki edukacyjnej LAS w miejscowości Krzywe etap III. Powierzchnia pokładu kładki 189 m2. Rozbiórka starej budowli drewnianej znajdującej się w złym stanie technicznym, utylizacja materiałów nie nadających się do ponownego wykorzystania i uporządkowanie terenu. Odbudowa kładki z trwałego materiału powstałego w wyniku recyklingu tworzyw sztucznych na bazie polietylenu. Do wykonania budowli należy wykorzystać tworzywo uzyskane w wyniku przerobu odpadów pochodzących w 100 procentach z recyklingu np. hanit. Zawartość przetworzonego polietylenu w ogólnej masie tworzywa musi wynosić 75 do 85 proc Pozostałe składniki to polipropylen 5 10 proc barwniki, stabilizatory do 5 proc oraz śladowe ilości domieszek innych surowców.Wykonanie konstrukcji do zamocowania tablicy informacyjnej. Konstrukcję tablicy wykonać z materiału powstałego w wyniku recyklingu tworzyw sztucznych na bazie polietylenu i trwale połączyć z konstrukcją nośną kładki. Odbudowa pomostu widokowego nad Sucharem Wielkim w miejscowości Słupie. Powierzchnia pokładu pomostu 57,5 m2. Rozbiórka starej budowli drewnianej znajdującej się w złym stanie technicznym, wywiezienie i utylizacja materiałów nie nadających się do ponownego wykorzystania i uporządkowanie terenu. Budowa nowego pomostu. Zaprojektowano wykonanie budowli z dwóch rodzajów materiałów. Pale nośne należy wykonać z twardego drewna liściastego dąb, buk, jesion, robinia itp. Konstrukcję nośną legary i kleszcze oraz pokład i balustradę należy wykonać z materiału wytworzonego w wyniku recyklingu tworzyw sztucznych. Do wykonania budowli należy wykorzystać tworzywo uzyskane w wyniku przerobu odpadów pochodzących w 100 procentach z recyklingu np. hanit. Zawartość przetworzonego polietylenu w ogólnej masie tworzywa musi wynosić 75 do 85 proc Pozostałe składniki to polipropylen 5 10 proc barwniki, stabilizatory do 5 proc oraz śladowe ilości domieszek innych surowców.Wykonanie i montaż ławki i pulpitu do zamieszczania treści edukacyjnych i informacyjnych. Odbudowa kładki przez rzekę Wiatrołuża przy osadzie leśnej Wiatrołuża. Powierzchnia pokładu kładki 9,37 m2. Rozbiórka starej budowli drewnianej znajdującej się w złym stanie technicznym , utylizacja materiałów nie nadających się do ponownego wykorzystania i uporządkowanie terenu. Budowa nowej kładki. Nową budowlę w całości zaprojektowano z trwałego materiału wytworzonego w wyniku recyklingu tworzyw sztucznych na bazie polietylenu. Do wykonania budowli należy wykorzystać tworzywo uzyskane w wyniku przerobu odpadów pochodzących w 100 procentach z recyklingu np. hanit. Zawartość przetworzonego polietylenu w ogólnej masie tworzywa musi wynosić 75 do 85 proc Pozostałe składniki to polipropylen 5 10 proc barwniki, stabilizatory do 5 proc oraz śladowe ilości domieszek innych surowców. Wymiana pokładu pomostu widokowego nad jez. Długie w miejscowości Słupie Powierzchnia pokładu pomostu 47,65 m2. Rozbiórka pokładu i barierek drewnianych, wywiezienie i utylizacja materiałów nie nadających się do ponownego wykorzystania i uporządkowanie terenu. Do wykonania budowli należy wykorzystać tworzywo uzyskane w wyniku przerobu odpadów pochodzących w 100 procentach z recyklingu np. hanit. Zawartość przetworzonego polietylenu w ogólnej masie tworzywa musi wynosić 75 do 85 proc Pozostałe składniki to polipropylen 5 10 proc barwniki, stabilizatory do 5 proc oraz śladowe ilości domieszek innych surowców. Wykonanie nowego pokładu z bali sosnowych o gr. 5,0 cm impregnowanych ciśnieniowo oraz wykonanie balustrady z drewna sosnowego impregnowanego ciśnieniowo. Łączenie elementów za pomocą ocynkowanych gwoździ lub wkrętów. Po zmontowaniu konstrukcji całość należy dodatkowo zaimpregnować środkiem barwiąco impregnującym z dodatkiem wosku lub teflonu w kolorze ciemnego brązu. Kolor uzgodnić z zamawiającym przed zakupem. Wykonanie i montaż ławki i pulpitu do zamieszczania treści edukacyjnych i informacyjnych Odbudowa platformy widokowej na przystanku Binduga, powierzchnia pokładu pomostu 46,2 m2 w tym Rozbiórka pokładu i barierek drewnianych, wywiezienie i utylizacja materiałów nie nadających się do ponownego wykorzystania i uporządkowanie terenu. Wykonanie nowej konstrukcji nośnej legary i kleszcze pokładu oraz balustrady z drewna dębowego impregnowanego metodą kąpieli w preparacie miedziowym. Łączenie elementów za pomocą ocynkowanych gwoździ lub wkrętów. Po zmontowaniu konstrukcji całość należy dodatkowo zaimpregnować środkiem barwiąco impregnującym z dodatkiem wosku lub teflonu w kolorze ciemnego brązu Kolor uzgodnić z Zamawiającym przed zakupem. Wykonanie i montaż pulpitu do zamieszczania treści edukacyjnych i informacyjnych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45422000-1, 45260000-7, 45242000-5
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w dniach: 90
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
Cena


Część nr: 2 Nazwa: Budowa wiat z ławami i stołem, budowa toalet kompostujących, budowa stalowych szlabanów obrotowych i szlabanu automatycznego, budowa barier z wypełnieniem z desek i z bali,

1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Budowa stalowych, szlabanów na drogach leśnych w tym 6 sztuk szlabany ręczne obrotowe i 1 sztuka automatyczny szlaban elektryczny podnoszony. Szlabany obracane ręcznie 6 sztuk. Konstrukcja z rur stalowych ocynkowanych i wymalowanych farbami poliwinylowymi do malowania powierzchni cynkowych. Słupki szlabanu posadowić na betonowych podmurówkach. Zamek śrubowy ślimak. Klucz z zakończeniem trójkątnym. Szlaban pomalowany w pasy naprzemiennie w kolorach niebieskim, brązowym i zielonym. Wzór i kolorystykę uzgodnić z zamawiającym przed malowaniem Szlaban automatyczny, elektryczny, podnoszony 1 sztuka. Zamówienie obejmuje zakup gotowego urządzenia przeznaczonego do intensywnej eksploatacji, jego montaż wraz z doprowadzeniem zasilania mechanizmu w energię elektryczną 230 V, wykonaniem fundamentu pod zespół napędowy i uruchomieniem. Opis urządzenia Obudowa z ocynkowanej i lakierowanej proszkowo stali o grubości nie mniejszej niż 2 mm, zawierająca zespół napędowy i sterujący, wyposażona w samoblokujący siłownik elektromechaniczny napędzany silnikiem 24 V. Ramię aluminiowe tubowe d=100 mm o długości 7,0 m, obustronnie wyposażone w listwy oświetlające LED w kolorze pomarańczowym. Stopień ochrony IP nie mniejszy niż 54. Stała podpora ramienia.Sterowanie za pomocą pilota, z możliwością ręcznej obsługi w przypadku zaniku zasilania w energię elektryczną. Wymagana dostawa 5 pilotów sterujących pracą szlabanu. Budowa toalet kompostujących 8 sztuk Toalety wykonać w formie drewnianej budki o konstrukcji szkieletowej 1,5 x 1,5 m obitej z zewnątrz czterostronnie struganymi deskami łączonymi na pióro wpust. Budowle posadowić na wylanej wcześniej betonowej płycie fundamentowej i odizolować od betonu za pomocą papy termozgrzewalnej. Teren wokół budowli wyrównać tak aby górna płaszczyzna płyty fundamentowej znajdowała się nie wyżej niż 5 cm ponad poziomem gruntu. Wokół budowli teren należy ukształtować w taki sposób aby uzyskać minimum 50 cm pas terenu o spadku na zewnątrz. Pokrycie dachu wykonać z dachówki bitumicznej w kolorze ciemnego brązu ułożonej na pełnym deskowaniu i papie podkładowej. Wzór i kolorystykę dachowki uzgodnić z zamawiającym przed zakupem. Wewnątrz toalety wykonać obudowę z desek, w której zostanie zamontowany wkład kompostujący. Całość konstrukcji drewnianej wykonać z drewna iglastego impregnowanego ciśnieniowo i następnie dodatkowo nasączonego od zewnątrz środkiem barwiąco konserwującym z dodatkiem wosku lub teflonu w kolorze ciemnego brązu. Toaletę wyposażyć w drzwi zamykane od zewnątrz i od wewnątrz, z możliwością zablokowania od wewnątrz. W tylnej części toalety wykonać zamykane niskie drzwi umożliwiające opróżnienie wkładu. Wkład kompostujący. Prefabrykowany zbiornik z polietylenu o objętości ok. 200 l, wyposażony w tylnej części w zamykane drzwi do usuwania kompostu oraz samoczynny zawór napowietrzający. Zdejmowana pokrywa górna wyposażona musi być w uszczelkę zapewniającą szczelność po nałożeniu na korpus zbiornika oraz otwór do włożenia rury odpowietrzającej. W centralnej części pokrywy znajdować się musi otwór wyposażony w dedykowaną do konkretnego wkładu termiczną deskę sedesową wykonaną z tworzywa piankowego. W tylnej dolnej części zbiornika znaleźć się musi króciec umożliwiający nałożenie węża do odprowadzenia odcieków. Urządzenie dodatkowo wyposażyć w rurę odciekową i zbiornik na odcieki pojemności nie mniejszej niż 40 litrów umieszczony w zamykanej studzience z polietylenu. Studzienkę należy zlokalizować tak aby nie utrudniała ona usuwania kompostu z wkładu. Montaż wkładu kompostującego przeprowadzić zgodnie z instrukcją montażową producenta. W ramach zamówienia wymaga się dostawy dwóch 40 litrowych worków materiału spęczniającego dla każdej toalety. Budowa wiat z ławami i stołem 6 osobowych 5 sztuk i 12 osobowych 1 sztuka. Budowle konstrukcji drewnianej posadowione na betonowych fundamentach za pośrednictwem stalowych, prefabrykowanych kotew. Teren wokół budowli należy wyrównać tak aby górna płaszczyzna fundamentów znajdowała się nie wyżej niż 5 cm ponad poziomem gruntu. Konstrukcja nośna z drewna sosnowego impregnowanego ciśnieniowo lub metodą kąpieli w środku zawierającym związki miedzi. Stół i ławy należy wykonać z twardego drewna liściastego zalecane drewno dębowe. Całość konstrukcji po zmontowaniu dodatkowo nasączyć poprzez smarowanie środkiem barwiąco konserwującym z dodatkiem wosku lub teflonu. Kolor uzgodnić z inwestorem. Pokrycie dachu: pełne deskowanie z drewna iglastego gr. 25 mm, łączonych na pióro wpust obustronnie struganych. Zewnętrzne pokrycie dachu wykonać z dachówki bitumicznej w kolorze ciemnego brązu ułożonej na papie podkładowej. Wzór i kolorystykę uzgodnić z zamawiającym przed zakupem. Budowa barier. Zaprojektowano budowę dwóch rodzajów balustrad. Balustrady wykonane w całości z bali krawędziaki 12 x12 cm, wysokość 1,1 m nad poziomem terenu i łączna długość 212,5 m. Balustrady w konstrukcji mieszanej, słupy z bali a pozostałe elementy z desek, wysokość 1,1 m nad poziomem terenu i łączna długość 200 m. W obu przypadkach przewiduje się posadowienie balustrad na słupkach z tarcicy dębowej wkopanych w ziemię na min. 0,8 m. Słupki w formie krawędziaka o bokach 12 x 12 cm. Drewno dębowe przed montażem musi być poddane impregnacji metodą kąpieli w roztworze środka impregnacyjnego, zawierającego związki miedzi. Pozostałe elementy balustrad, tj. kleszcze i pasy wypełniające należy wykonać z drewna iglastego impregnowanego ciśnieniowo. Całość konstrukcji po montażu nasączyć środkiem barwiąco impregnacyjnym z zawartością wosku lub teflonu w kolorze ciemnego brązu. Kolor uzgodnić z Zamawiającym.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45422000-1, 45242000-5, 45260000-7, 45223110-0
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w dniach: 90
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
Cena


Część nr: 3 Nazwa: Budowa wieży widokowej

1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Budowa drewnianej wieży widokowej o wysokości 15 m z pokładem widokowym na wysokości 10 m. Obiekt o konstrukcji przestrzennej wykonany z drewna iglastego osadzony na żelbetonowych fundamentach. Słupy i stężenia z okorowanego drewna okrągłego. Pozostałe elementy konstrukcji nośnej oraz konstrukcja dachu z tarcicy sosnowej. Dach kopertowy pokryty gontem bitumicznym na pełnym deskowaniu. Całość budowli zakonserwowana preparatami olejowymi na bazie związków miedzi i następnie po zmontowaniu konstrukcji dodatkowo wymalowana środkiem barwiąco impregnującym z dodatkiem wosku lub teflonu w kolorze ciemnego brązu uzgodnionym z Zamawiającym.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45422000-1, 45260000-7
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w dniach: 90
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
Cena


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.