eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Morawica › Dostawa aparatu diagnostycznego - analizatora hematologicznego z różnicowaniem krwinek białych na 5 populacji wraz z odczynnikami do analizatora. Nr sprawy EZP-252-31/2012

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-08-14

Morawica: Dostawa aparatu diagnostycznego - analizatora hematologicznego z różnicowaniem krwinek białych na 5 populacji wraz z odczynnikami do analizatora. Nr sprawy EZP-252-31/2012
Numer ogłoszenia: 299886 - 2012; data zamieszczenia: 14.08.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Świętokrzyskie Centrum Psychiatrii w Morawicy , ul. Spacerowa 5, 26-026 Morawica, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3641378, faks 041 3641226.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.morawica.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa aparatu diagnostycznego - analizatora hematologicznego z różnicowaniem krwinek białych na 5 populacji wraz z odczynnikami do analizatora. Nr sprawy EZP-252-31/2012.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: 1. Pakiet I - dostawa i uruchomienie fabrycznie nowego, rok produkcji 2012, nie dopuszcza się aparatu demonstracyjnego, niepowystawowego, gotowego do pracy aparatu diagnostycznego - analizatora hematologicznego z różnicowaniem krwinek białych na 5 populacji - szt. 1 określonego w specyfikacji technicznej, 2. Pakiet II - dostawa odczynników do zakupionego analizatora - zgodnie z asortymentem i ilościami oraz parametrami opisanymi w załączniku do niniejszej specyfikacji. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 1. Zamawiający informuje, że dopuszcza składanie ofert równoważnych. 1.1 Przez produkt równoważny zamawiający rozumie produkt, który ma te same parametry techniczne, jakościowe, użytkowe i estetyczne w stosunku do zamawianego bądź lepsze. 1.2 W przypadku zaproponowania produktu równoważnego Zamawiający uzna jedynie taki, który posiada parametry te same co produkt opisany przez zamawiającego lub lepsze 1.3 W przypadku, gdy Wykonawca zaproponuje produkt równoważny, informacja o nim musi znaleźć się w ofercie. Dla umożliwienia Zamawiającemu stwierdzenia, czy zaproponowany produkt równoważny posiada parametry te same lub lepsze w stosunku do zamawianego wykonawca dostarczy materiały i opisy parametrów technicznych zaoferowanego produktu. 1.4 Informujemy, że zgodnie z art. 30 ust.5 ustawy Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy aparatu diagnostycznego - analizatora hematologicznego z różnicowaniem krwinek białych na 5 populacji spełniają wymagania określone przez zamawiającego. Nazwy i kody dotyczące przedmiotu zamówienia określone we wspólnym Słowniku Zamówień Publicznych (CPV) Główny przedmiot (CPV): 38.43.45.70-2, dodatkowy (CPV): 33 69 65 00-0 Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia: Pakiet I 1. Wykonawca udzieli gwarancji na dostarczony sprzęt minimum 24 m-ce. 2. Wykonawca zobowiązuje się wraz z dostawą i uruchomieniem analizatora do dostarczenia - protokołu zdawczo-odbiorczego - wypełnionego paszportu technicznego i uruchomienia - instrukcji obsługi w języku polskim - warunków i karty gwarancyjnej - przeszkolenia personelu i wydania imiennych zaświadczeń o odbytym przeszkoleniu Pakiet II 1. Oferowane odczynniki winny być dostępne w kompletnych zestawach, zawierających odczynniki, kontrole i inne akcesoria niezbędne do wykonania badania. 2. Termin ważności odczynników roboczych nie może być krótszy niż 6 miesięcy. 3. Realizacja dostaw odczynników odbywać się będzie nie później niż w ciągu 4 dni od dnia otrzymania zamówienia faksem. 4. W przypadku dostaw awaryjnych tzw. cito - wymagany termin dostawy 24 godziny..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.45.70-2, 33.69.65.00-0.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie przewidujemy wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia tego warunku Zamawiajacy wymaga, aby Wykonawca złożył oświadczenie o spełnienie warunków określonych w art 22 ust 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że warunek udziału w postępowaniu został spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że: a) W ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonuje minimum 1 dostawy o wartości 80.000,00 zł. brutto - dotyczy aparatu oraz minimum 1 dostawę odczynników o wartości brutto 35 000,00zł.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia tego warunku Zamawiajacy wymaga, aby Wykonawca złożył oświadczenie o spełnienie warunków określonych w art 22 ust 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia tego warunku Zamawiajacy wymaga, aby Wykonawca złożył oświadczenie o spełnienie warunków określonych w art 22 ust 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia tego warunku Zamawiajacy wymaga, aby Wykonawca złożył oświadczenie o spełnienie warunków określonych w art 22 ust 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    a) aktualne dokumenty potwierdzające, że oferowany wyrób medyczny spełnia wymagania określone w Ustawie o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010 (Dz. U. nr 107, poz. 679) oraz dopuszczony do obrotu i stosowania w służbie zdrowia. Do oferty należy dołączyć aktualną deklarację zgodności CE i wpis/zgłoszenie do rejestru wyrobów medycznych - dotyczy aparatu. b) materiały informacyjne producenta (katalog, folder, opisy opracowane przez producenta lub specyfikację techniczną producenta na oferowane urządzenie w języku polskim) zawierające pełne dane techniczne, w których winny być zaznaczone informacje potwierdzające spełnienie wymagań parametrów granicznych i oferowanych - dotyczy aparatu. c) aktualne karty charakterystyki substancji niebezpiecznej zgodnie z zasadami w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 14.12.2004 r. zmieniające rozporządzenie w sprawie karty charakterystyki substancji niebezpiecznej i preparatu niebezpiecznego (Dz. U. z 2005 r. Nr 2 poz. 8 - będącym aktem wykonawczym do Ustawy z dnia 11.01.2001 r. o substancjach i preparatach chemicznych ( Dz. U. nr 11 z 2001 poz. 84 z późn. zm.) dotyczy odczynników. Jeżeli zaoferowany produkt nie posiada w swoim składzie substancji niebezpiecznej należy przedstawić oświadczenie, że dany produkt nie posiada w swym składzie substancji niebezpiecznej - dotyczy odczynników d) aktualne deklaracje zgodności CE dotyczy odczynników.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

- formularz oferty sporządzony według wymaganego wzoru (załącznik do SIWZ); - oświadczenie stosowne do wymogów art. 36 ust.4 ustawy dotyczące części zamówienia, które wykonawca powierzy podwykonawcom (załącznik do SIWZ); - specyfikacji technicznej dotyczące urządzenia objętego przedmiotem zamówienia (załącznik do SIWZ); - formularz asortymentowo-cenowy(załącznik do SIWZ);

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Dopuszcza się możliwość zmiany ustaleń niniejszej umowy w stosunku do treści oferty Sprzedający w następującym zakresie: a) Terminu realizacji przedmiotu zamówienia, gdy jest na spowodowana trudnościami w nabyciu materiałów i uprzedzeń wynikającymi z długotrwałego spadku podaży tych towarów lub innych przyczyn niezależnych od obydwu stron umowy, czasowym wstrzymaniem produkcji towarów lub braku towarów na polskim rynku będącym przedmiotem umowy, następstwem okoliczności leżących po stronie Kupującego lub przeszkodami dającymi się przypisać Kupującego, następstwem wprowadzenia zmian w obowiązujących przepisach prawnych mających wpływ na realizację przedmiotu umowy. 2. W przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych wyżej termin dostawy może ulec przedłużeniu o czas niezbędny do należytego jej wykonania, nie dłużej jednak niż o okres tych okoliczności. 3. Wysokości wynagrodzenia w przypadku: ograniczenie zakresu prac objętych niniejszą umową, w przypadku stwierdzania braku konieczności wykonania zamówienia, zmiany ustawowej stawki podatku VAT 4. Jakości lub innych parametrów urządzeń oferowanych w ofercie przy czym zmiana taka może być spowodowana: a) niedostępnością na rynku urządzeń wskazanych w ofercie wynikającą z zaprzestania produkcji lub wycofania z rynku tych urządzeń, b) pojawienia się na rynku urządzeń nowszej generacji pozwalających na zaostrzenie kosztów realizacji lub kosztów eksploatacji, c) pojawienia się na rynku urządzeń o lepszych parametrach niż wskazane w ofercie Pod warunkiem, że zmiany wskazane powyżej nie spowodują zwiększenia ceny ofertowe

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.morawica.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dostępna jest bezpłatnie na stronie internetowej www.morawica.com.pl lub w wersji papierowej w siedzibie Zamawiającego - Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia w cenie 10,00zł.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.08.2012 godzina 10:45, miejsce: Świętokrzyskie Centrum Psychiatrii w Morawicy, ul. Spacerowa 5, Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie finansowany ze środków unijnych.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet I - Specyfikacja techniczna.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Aparat diagnostyczny - analizator hematoologiczny z różnicowaniem krwinek białych na 5 populacji - 1 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.45.70-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 08.10.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet II.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Odczynniki do analizatora hematologicznego.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 12.01.2014.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.