eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kołbaskowo › Dostawa materiałów biurowych do Urzędu Gminy Kołbaskowo

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-01-27

Kołbaskowo: Dostawa materiałów biurowych do Urzędu Gminy Kołbaskowo
Numer ogłoszenia: 29982 - 2014; data zamieszczenia: 27.01.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 527910 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kołbaskowo, Kołbaskowo 106, 72-001 Kołbaskowo, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 3119521, faks 091 3119510 w. 22.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów biurowych do Urzędu Gminy Kołbaskowo.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów biurowych wyszczególnionych w Załącznikach Nr 4a i 4b do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia do siedziby Zamawiającego w ciągu 1 dnia od daty złożenia telefonicznego zapotrzebowania. Poniższa specyfikacja zawiera zapotrzebowanie orientacyjne na rok 2014, które może ulec zmianie maksymalnie o 20% w skali roku. 2. Szczegółowy opis parametrów użytkowych przedmiotu zamówienia. Zamawiający wymaga dostarczenia materiałów eksploatacyjnych oryginalnych lub równoważnych w oryginalnych opakowaniach zamkniętych hermetycznie przez producenta, fabrycznie nowych. a) za nowe Zamawiający uznaje materiały eksploatacyjne nieużywane, nieregenerowane, nienapełniane powtórnie, na aktualnej gwarancji producenta i z naklejonym hologramem. Wskaźnik poziomu atramentu (tonera) oraz system sygnalizowania błędów i usterek drukarki prawidłowo współpracuje z równoważnymi materiałami eksploatacyjnymi; b) za nierefabrykowane Zamawiający uznaje materiały nienapełniane powtórnie, w oryginalnych opakowaniach fabrycznych. Wskaźnik poziomu atramentu drukarki prawidłowo współpracuje z oryginalnymi lub równoważnymi materiałami eksploatacyjnymi; c) za oryginalne Zamawiający uznaje materiały eksploatacyjne wyprodukowane przez producenta drukarek i kserokopiarek. d) za cartrige Zamawiający uznaje wkład drukujący do drukarek atramentowych posiadających pojemnik na tusz oraz głowicę; e) za toner Zamawiający uznaje wkład drukujący do drukarek laserowych f) Płyty CD-ROM powinny być o pojemności 700 MB, część opisowa biała. Specyfikację do opisu przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 4a do SIWZ. 3. Zamawiający dopuszcza możliwość przedstawienia w ofercie asortymentu równoważnego (innego niż podany z nazwy przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia) pod warunkiem, iż oferowany asortyment będzie o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych oraz użytkowych. W takim przypadku, Wykonawca zobowiązany jest przedstawić wraz z ofertą jego szczegółową specyfikację, z której w sposób nie budzący żadnej wątpliwości Zamawiającego winno wynikać, że zastosowany asortyment jest o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych oraz użytkowych w odniesieniu do asortymentu określonego przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia. 4. Zamawiający zgodnie z art. 30 ust 5 i 6 ustawy dopuści oferowanie produktów równoważnych, pod warunkiem, że: 1) ich stosowanie nie narusza praw gwarancyjnych producentów drukarek, 2) są fabrycznie nowe, nie gorszej jakości niż odpowiadające im produkty OEM, 3) posiadają znak firmowy producenta oraz etykiety identyfikujące dany produkt, 4) pojemność czy też wydajność (ilość uzyskanych kopii) nie może być mniejsza niż dla produktów oryginalnych (wydajność tonerów winna zostać potwierdzona dołączonymi do oferty testami wykonanymi zgodnie z normami np.: STMC, ISO/IEC 19752, ISO/IEC 24711, ISO/IEC 19798). 5) Zamawiający niezależnie od w/w wymagań żąda, aby w przypadku zaoferowania równoważnych materiałów eksploatacyjnych do drukarek Wykonawca dołączył do oferty oświadczenie następującej treści: oświadczam, że oferowane w ofercie materiały eksploatacyjne są odpowiednie dla danego rodzaju sprzętu i będą w pełni współpracowały z nim. W przypadku awarii sprzętu spowodowanej gorszą jakością materiałów eksploatacyjnych od oryginalnych rekomendowanych przez producentów drukarek, zobowiązuję się do zakupu na rzecz zamawiającego nowego sprzętu o tych samych parametrach technicznych i pokrycia w całości szkód jakie awaria ta spowodowała, oraz że wszelkie wymagane ekspertyzy związane z oceną kwestionowanych, a dostarczonych przeze mnie materiałów eksploatacyjnych przeprowadzę na własny koszt. 5. Oferta musi dotyczyć wyłącznie produktów zalecanych przez producentów drukarek, do których są przeznaczone, albo równoważnych, o co najmniej takich samych parametrach eksploatacyjnych jakie posiadają produkty oryginalne, wyposażonych w nowe bębny światłoczułe (o ile są wyposażone w bębny światłoczułe). Jeżeli Wykonawca zaoferuje produkty równoważne ma obowiązek zawrzeć taką informację w swojej ofercie 6. Użycie cartrigy i tonerów nie może powodować utraty gwarancji producenta drukarek do których ww. tonery są przeznaczone..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.20.00 - Wyroby biurowe 30.19.76.44 - Papier kserograficzny 30.19.21.13 - Wkłady drukujące .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.01.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Spółka Jawna Biuro Plus - Kitta i Spółka, ul. Królowej Korony Polskiej 25, 70-485 Szczecin, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 90243,90 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 111012,58

  • Oferta z najniższą ceną: 109004,39 / Oferta z najwyższą ceną: 111012,58

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.