eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chełmno › Opracowanie projektu budowlano - wykonawczego wraz z kosztorysami (inwestorskim i przedmiarem robót) i opracowaniami towarzyszącymi dla przedsięwzięcia inwestycyjnego pod nazwąPrzeprowadzenie robót budowlanych w budynku (tzw. biurowca) przy ul. Kamionka 3

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-02-03

Chełmno: Opracowanie projektu budowlano - wykonawczego wraz z kosztorysami (inwestorskim i przedmiarem robót) i opracowaniami towarzyszącymi dla przedsięwzięcia inwestycyjnego pod nazwą: Przeprowadzenie robót budowlanych w budynku (tzw. biurowca) przy ul. Kamionka 3 w zakresie jego adaptacji na mieszkania socjalne oraz modernizacji i rozbudowy siedziby Miejskiego Ośrodka Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Uzależnień - zgodnie z Lokalnym Programem Rewitalizacji Miasta Chełmna na lata 2009 - 2015.
Numer ogłoszenia: 29976 - 2010; data zamieszczenia: 03.02.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Miasta Chełmna , ul. Dworcowa 1, 86-200 Chełmno, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 6771729, faks 056 6771774.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.chelmno.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie projektu budowlano - wykonawczego wraz z kosztorysami (inwestorskim i przedmiarem robót) i opracowaniami towarzyszącymi dla przedsięwzięcia inwestycyjnego pod nazwą: Przeprowadzenie robót budowlanych w budynku (tzw. biurowca) przy ul. Kamionka 3 w zakresie jego adaptacji na mieszkania socjalne oraz modernizacji i rozbudowy siedziby Miejskiego Ośrodka Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Uzależnień - zgodnie z Lokalnym Programem Rewitalizacji Miasta Chełmna na lata 2009 - 2015..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia jest opracowanie projektu budowlano - wykonawczego wraz z kosztorysami (inwestorskim i przedmiarem robót) i opracowaniami towarzyszącymi dla przedsięwzięcia inwestycyjnego pod nazwą: Przeprowadzenie robót budowlanych w budynku (tzw. biurowca) przy ul. Kamionka 3 w zakresie jego adaptacji na mieszkania socjalne oraz modernizacji i rozbudowy siedziby Miejskiego Ośrodka Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Uzależnień - zgodnie z Lokalnym Programem Rewitalizacji Miasta Chełmna na lata 2009 - 2015. a) Obszar opracowania obejmuje budynek położony przy ul. Kamionka 3 w Chełmnie wraz z działką nr 167/2, obr. 7, na której jest położony. b) Zakres zadania obejmuje projekt adaptacji części trzykondygnacyjnej budynku na mieszkania socjalne oraz części dwukondygnacyjnej na potrzeby Miejskiego Ośrodka Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Uzależnień oraz projekt zagospodarowania działki (urządzenie zieleni wraz z terenem rekreacyjnym, systemu komunikacji, itd.). 2) W ramach przedmiotu zamówienia, Wykonawca opracuje: a) ocenę stanu technicznego budynku wraz z jego inwentaryzacją, b) ocenę stanu technicznego przyłączy infrastrukturalnych, b) audyt energetyczny budynku, c) plan zagospodarowania terenu - działki nr 167/2, obr. 7, przy uwzględnieniu stanu zagospodarowania, zabudowy i komunikacji na dz. nr 166, c) koncepcję adaptacji obiektu, na podstawie której, opracowane zostaną właściwe projekty budowlane (po jej zatwierdzeniu przez burmistrza), d) projekty budowlane i wykonawcze dla następujących branż: - architektura, - konstrukcja, - instalacje wewnętrzne (niezależne dla części mieszkalnej i MOPiRPU): wodna, kanalizacyjna, gazowa, centralnego ogrzewania wraz z wymianą kotła zasilającego i możliwością pracy w dwóch niezależnych obiegach (odrębnie część mieszkalna, odrębnie MOPiRPU), teletechniczna, elektryczna, wentylacyjna, ciepłej wody użytkowej (z uwzględnieniem możliwości zastosowania technologii ekologicznych, np. panele słoneczne) - instalacje zewnętrzne: odgromowa; inne, np. wodne, kanalizacyjne, gazowe itd. jeżeli będą wymagały przełożenia na podstawie przeprowadzonej oceny stanu technicznego i obecnych parametrów urządzeń), e) dla poszczególnych branż opracowane zostaną: - zbiorcze zestawienia kosztów wraz kosztorysami inwestorskimi oraz przedmiarami robót, - Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, - Plan Bezpieczeństwa i Ochrony Zdrowia (BIOZ) zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa; 3) Wykonawca we własnym zakresie pozyska podkłady geodezyjne niezbędne do projektowania; wystąpi o wytyczne do projektowania do gestorów sieci (jeżeli obecne parametry są niewystarczające); wystąpi o wytyczne do Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Toruniu a następnie uzyska stosowne uzgodnienia sporządzonego projektu budowlanego. 4) W przypadku zaistnienia konieczności uzyskania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla zakresu objętego opracowaniami projektowymi, wykonawca wystąpi z wnioskiem o wydanie takiej decyzji i dołączy niezbędne opracowania i dokumenty - wynikające z ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. Nr 199, poz. 1227, ze zm.). 5) Szczegółowe ustalenia dotyczące programu funkcjonalno - użytkowego oraz zakres prac budowlanych w tym nowej aranżacji wnętrz zawarte zostały w Lokalnym Programie Rewitalizacji miasta Chełmna na lata 2009 - 2015. Wyciąg dotyczący przedmiotowego zagadnienia stanowi załącznik nr 9 do siwz. 6) Wymagania projektowe dotyczące mieszkań: - minimalna liczba mieszkań - 8 szt. - każde mieszkanie powinno być opomiarowane w zakresie zużycia mediów, - należy przeanalizować alternatywne sposoby dostarczania ciepła i ciepłej wody użytkowej do mieszkań i zaproponowanie rozwiązania optymalnego pod względem ekonomicznym, wyniki analizy winny znaleźć się w koncepcji adaptacji obiektu przedstawionej do zatwierdzenia, - w przypadku centralnego źródła ciepła należy zaprojektować możliwość odrębnego zasilania w ciepło i ciepłą wodę do części mieszkalnej i MOPiRPU - standard wyposażenia mieszkań winien zawierać podstawowe elementy wyposażenia niezbędne do funkcjonowania lokalu. - izolacyjność cieplną budynku należy zaprojektować w sposób umożliwiający jak najmniejsze zużycie energii na ogrzewanie (dotyczy to w szczególności izolacyjności cieplnej ścian, stropodachów, stolarki, eliminacji mostków cieplnych); jeżeli będzie to możliwe i ekonomicznie uzasadnione należy zastosować rozwiązania umożliwiające dostosowanie budynku do standardu niskoenergetycznego. 7) Wymagania projektowe dotyczące MOPiRPU: - w projekcie należy przewidzieć wielkość poszczególnych pomieszczeń ich liczbę i wyposażenie odpowiednio do potrzeb ośrodka zawartych w Lokalnym Programie Rewitalizacji, - funkcje przeznaczone dla osób niepełnosprawnych należy przewidzieć na parterze obiektu a w przypadku braku takiej możliwości na pierwszym piętrze przy uwzględnieniu konieczności budowy windy, - dopuszcza się całkowitą zmianę kompozycji wnętrz obiektu wraz z wewnętrznym układem komunikacyjnym (schody, korytarze). - izolacyjność cieplną budynku należy zaprojektować w sposób umożliwiający jak najmniejsze zużycie energii na ogrzewanie (dotyczy to w szczególności izolacyjności cieplnej ścian, stropodachów, stolarki, eliminacji mostków cieplnych); jeżeli będzie to możliwe i ekonomicznie uzasadnione należy zastosować rozwiązania umożliwiające dostosowanie budynku do standardu niskoenergetycznego. 8) Dokumentacja winna być opracowana na bazie obowiązujących norm i przepisów prawa budowlanego, winna być kompletna pod względem projektowym jak i formalno - prawnym tj. posiadać wszelkie opinie i uzgodnienia niezbędne do uzyskania pozwolenia na budowę..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.22.00.00 - Usługi projektowania architektonicznego 71.24.00.00 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i planowania 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 4.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W przetargu może wziąć udział wykonawca, który posiada niżej wymienione uprawnienia lub dysponuje osobami o następujących kwalifikacjach zawodowych: a) uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń i jest członkiem właściwej izby samorządu zawodowego - na potwierdzenie tego faktu należy dołączyć kopię uprawnień oraz aktualne zaświadczenie o członkostwie właściwej izby samorządu zawodowego, b) uprawnienia budowlane w specjalności telekomunikacyjnej bez ograniczeń lub w ograniczonym zakresie i jest członkiem właściwej izby samorządu zawodowego - na potwierdzenie tego faktu należy dołączyć kopię uprawnień oraz aktualne zaświadczenie o członkostwie właściwej izby samorządu zawodowego, c) uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń i jest członkiem właściwej izby samorządu zawodowego - na potwierdzenie tego faktu należy dołączyć kopię uprawnień i aktualne zaświadczenie o członkostwie właściwej izby samorządu zawodowego, d) uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń i jest członkiem właściwej izby samorządu zawodowego - na potwierdzenie tego faktu należy dołączyć kopię uprawnień i aktualne zaświadczenie o członkostwie właściwej izby samorządu zawodowego,

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • wykaz realizacji w zakresie opracowania projektów budowlanych wielobranżowych o minimalnej wartości opracowania nie mniejszej niż 40.000 zł w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie; z podaniem ich wartości, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie; w postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy wykażą się wykonaniem co najmniej jednego projektu o w/w wartości - zał. nr 4 do siwz,

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca; (urządzenia biurowe, oprogramowanie itd. ) w postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy wykażą się posiadaniem sprzętu i oprogramowania umożliwiającego opracowanie przedmiotu zamówienia w formie elektronicznej (edytor tekstu, program graficzny) - zał. nr 5 do siwz,

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • należy dołączyć informację na temat pracowników, którzy będą wykonywać zamówienie objęte przetargiem - zał. nr 6 do siwz, w postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy w zespole projektowym dysponują osobami posiadającymi kwalifikacje określone w pkt. 1 a - d siwz. W przypadku, gdy osoba o wymaganych kwalifikacjach nie jest pracownikiem zamawiającego konieczne jest dołączenie do oferty oprócz dokumentów potwierdzających kwalifikacje, również oświadczenie o podjęciu realizacji części zamówienia w ramach swojej specjalności.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca przedstawia oświadczenie wg wzoru załączonego do specyfikacji - zał. nr 3.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Przewiduje się zmianę umowy dotyczącą terminów w następujących przypadkach: - konieczności wystąpienia o decyzję o środowiskowych uwarunkowaniach, - konieczności sporządzenia dodatkowych analiz i badań niezbędnych do opracowania projektu budowlanego, których wykonania nie można było przewidzieć w momencie przystąpienia do prac projektowych, - przedłużających się uzgodnień projektu budowlanego, nie zawinionych przez Wykonawcę.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.chelmno.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Chełmna ul. Dworcowa 1 86-200 Chełmno.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.02.2010 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miasta Chełmna ul. Dworcowa 1 86-200 Chełmno sala nr 101.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt będzie współfinansowany z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko - Pomorskiego, działanie 7.1.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.