Ogłoszenie z dnia 2007-05-25
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Gdynia: wykonanie projektu budowlanego i wykonawczego budowy i modernizacji obiektów w ramach zadania pn. "Rozbudowa infrastruktury portowej do obsługi statków ro-ro z dostępem drogowym i kolejowym w Porcie Gdynia" wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego nad realizacją ww. zadania inwestycyjnego Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Zarząd Morskiego Portu Gdynia S.A., do kontaktów: Tamara Białasiewicz, ul. Rotterdamska 9, 81-337 Gdynia, woj. pomorskie, tel. 058 6274589, fax 058 6215588, e-mail: t.bialasiewicz@port.gdynia.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.port.gdynia.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Zarząd portu; Podmiot zarządzający portem o podstawowym znaczeniu dla gospodarki narodowej. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonanie projektu budowlanego i wykonawczego budowy i modernizacji obiektów w ramach zadania pn. "Rozbudowa infrastruktury portowej do obsługi statków ro-ro z dostępem drogowym i kolejowym w Porcie Gdynia" wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego nad realizacją ww. zadania inwestycyjnego. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: usługi, kategoria usług: nr 12. Główne miejsce świadczenia usług: siedziba wykonawcy. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Wykonanie projektu budowlanego i wykonawczego budowy i modernizacji obiektów w ramach zadania pn. "Rozbudowa infrastruktury portowej do obsługi statków ro-ro z dostępem drogowym i kolejowym w Porcie Gdynia" wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego nad realizacją ww. zadania inwestycyjnego. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie niżej wymienionych usług: 1) wykonanie badań geotechnicznych oraz mapy do celów projektowych; 2) wykonanie planu zagospodarowania terenu uwzględniającego obiekty wymienione w pkt 3); 3) wykonanie projektu budowlanego i wykonawczego budowy i modernizacji obiektów zadania pn. "Rozbudowa infrastruktury portowej do obsługi statków ro-ro z dostępem drogowym i kolejowym w Porcie Gdynia" obejmującego: a) modernizację nawierzchni placu XXV przy nabrzeżu Węgierskim z przeznaczeniem do ruchu w technologii ro-ro, b) wyburzenie magazynu Nr 20, c) wykonanie nawierzchni placu na terenie po wyburzonym magazynie Nr 20 z przeznaczeniem do ruchu ro-ro, d) budowę wjazdu do magazynu Nr 21 wzdłuż jego osi podłużnej z placu o którym mowa w pkt. c), e) modernizację odcinka ulicy Rumuńskiej na odcinku wyburzonego magazynu Nr 20 z doprowadzeniem do pełnego przekroju występującego na pozostałych odcinkach ulicy, f) budowę rampy ro-ro z pomostem uchylnym przy nabrzeżu Rumuńskim, g) modernizację nawierzchni drogowo-kolejowej w I strefie nabrzeża Rumuńskiego z przystosowaniem do ruchu ro-ro, h) modernizację nawierzchni placu XIX z przeznaczeniem do ruchu ro-ro, i) wyburzenie magazynu R, j) wykonanie nawierzchni na terenie po wyburzonym magazynie R oraz na torach kolejowych przyległych do tego terenu z przeznaczeniem do ruchu ro-ro oraz sprzętu do przeładunku kontenerów, k) odtworzenie wyburzonego łącznie z magazynem R budynku biurowego (strona północna), l) wyburzenie bunkra przy ulicy Dokerów, m) przebudowę torów kolejowych prowadzących do II strefy nabrzeża Stanów Zjednoczonych wraz z wykonaniem nawierzchni drogowo-kolejowej na tym terenie i terenie po wyburzonym bunkrze, n) budowę zadaszonego stanowiska do przeładunku w relacji wagon-magazyn pod magazynem Nr 16, o) budowę nowego toru kolejowego na odcinku magazynu Nr 16, w drugiej strefie nabrzeża USA, p) wykonanie projektów przebudowy infrastruktury w branżach: wodociągowej, kanalizacji sanitarnej i deszczowej oraz sieci elektroenergetycznych, teletechnicznych i ciepłowniczych niezbędnych do realizacji inwestycji 4) wykonanie przedmiarów robót oraz kosztorysów inwestorskich dotyczących robót, o których mowa w pkt 3), 5) sporządzenie harmonogramu realizacji zadań wymienionych w pkt 3) w sposób minimalizujący ograniczenia w eksploatacji obecnie działającego terminalu Ro-Ro, 6) uzyskanie, w imieniu Zamawiającego, wszelkich niezbędnych uzgodnień wynikających z dostarczonych przez Zamawiającego: Decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu, Decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia oraz Pozwolenia na wznoszenie i wykorzystanie sztucznych wysp, konstrukcji i urządzeń w polskich obszarach morskich, 7) uzgodnienie projektów budowlanego i wykonawczego z: Bałtyckim Terminalem Drobnicowym Gdynia sp. z o.o. oraz służbami Zarządu Morskiego Portu Gdynia S.A., tj.: Działem Planowania Rozwoju Portu, Działem Zarządzania Projektami Unijnymi, Działem Budowli Energetycznych i Wodnych, Działem Telekomunikacji, Działem Budowli Hydrotechnicznych, Działem Budynków i Zaplecza Technicznego. 8) wykonanie specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, 9) sporządzenie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, 10) wykonanie wszelkich opracowań niezbędnych do uzyskania decyzji o pozwoleniu na budowę, 11) wystąpienie, w imieniu Zamawiającego, do Wojewody Pomorskiego w Gdańsku z wnioskiem wydanie decyzji o pozwoleniu na budowę i podjęcie wszelkich niezbędnych czynności w celu jej uzyskania i uzyskanie ostatecznej decyzji o pozwoleniu na budowę, 12) dostarczenie projektów budowlanego i wykonawczego w układzie cyfrowym (dwg lub dgn MicroStation, układ Gdańsk 70), 13) pełnienie nadzoru autorskiego na żądanie Zamawiającego nad wykonaniem robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego stanowiącego przedmiot prac projektowych. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Nie dotyczy. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.22.20.00 - Usługi projektowania architektonicznego Kod CPV wg słownika 2008: 71.22.00.00 - Usługi projektowania architektonicznego 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Wartość zamówienia przekracza kwotę 60.000 euro. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 10.05.2008
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: Udział w Postępowaniu mogą wziąć Wykonawcy, którzy: 1) spełniają warunki określone w art. 22 ust 1 Ustawy; 2) posiadają doświadczenie w opracowywaniu projektów budowlanych i wykonawczych wyrażające się wykonaniem minimum 2 projektów budowlanego i wykonawczego opracowanych w zakresie projektowania budownictwa hydrotechnicznego, drogowego, kolejowego i kubaturowego w okresie ostatnich trzech lat od wszczęcia Postępowania, o całkowitej wartości inwestycji nie mniejszej niż 20 mln zł; 3) dysponują osobami posiadającymi uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w zakresie branży: hydrotechnicznej, drogowej, kolejowej, konstrukcyjnej, sanitarnej, elektrycznej i architektonicznej oraz osobą o specjalności mechanicznej. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania warunków udziału w Postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach dołączonych przez Wykonawców. Niespełnienie chociaż jednego z wymaganych warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w Postępowaniu Wykonawca obowiązany jest załączyć do oferty: 1) oświadczenie Wykonawcy, że spełniania warunki udziału w Postępowaniu określone w art. 22 ust 1 Ustawy oraz że nie podlega wykluczeniu z Postępowania na podstawie art. 24 Ustawy. (przykładowy wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 3 do SIWZ), 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do Ewidencji Działalności Gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do Ewidencji Działalności Gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 4) wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia Postępowania projektów budowlanych i wykonawczych odpowiadających swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot Zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców. Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że ww. projekty zostały wykonane należycie, 5) wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu Zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, wykształcenia oraz doświadczenia niezbędnych do wykonania Zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu Zamówienia posiadają wymagane uprawnienia budowlane do projektowania wraz z aktualnym zaświadczeniem o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego oraz dokumenty potwierdzające kwalifikacje w branży mechanicznej. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa wymagane w pkt 2 i 3 dokumenty na zasadach określonych w § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.05.2006 r. w sprawie dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. Nr 87, poz.605).
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. Cena (%) 90 2. Termin wykonania przedmiotu zamówienia (%) 10 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.port.gdynia.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: Strona internetowa Zamawiającego. Na wniosek Wykonawcy SIWZ może zostać wydana w wersji papierowej. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.06.2007 godzina 12:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 15.06.2007, godzina 12:30, Gdynia, ul. Rotterdamska 9, sala 121, I piętro.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: Zamawiający ubiega się o dofinansowanie zadania inwestycyjnego będącego przedmiotem projektu budowlanego i wykonawczego ze środków Funduszu Spójności w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko na lata 2007-2013: Priorytet 7 Transport przyjazny środowisku, Działanie 7.2. Rozwój transportu morskiego. Projekt został umieszczony w "Indykatywnym wykazie indywidualnych projektów kluczowych, w tym dużych, w ramach Narodowych Strategicznych Ram Odniesienia 2007-2013 - Indykatywny wykaz pozostałych indywidualnych projektów kluczowych dla Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko" pod pozycją nr 82. 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 18.05.2007.
INNE PRZETARGI Z GDYNI
- Obsługa w II półroczu 2024 r. pięciu Punktów Zbiórki Odpadów Niebezpiecznych zlokalizowanych na terenie Gdyni
- Wykonanie dokumentacji projektowych dla robót budowlanych w zakresie skateparku i budowy ogrodzenia placu zabaw oraz robót budowlanych w zakresie boiska do piłki nożnej przy ul. Dedala w Gdyni
- Wynajem długoterminowy samochodu elektrycznego o nadwoziu typu osobowy van 9-cio miejscowy
- Usługa serwisowania, konserwacji, dostarczania materiałów eksploatacyjnych i utrzymania w stanie gotowości do pracy urządzeń drukujących znajdujących się na wyposażeniu MOPS w Gdyni
- Wykonanie dokumentacji projektowej przebudowy istniejących obiektów sportowych na terenie Szkoły Podstawowej nr 18 przy ul. Krasickiego w Gdyni
- Unieszkodliwianie lub odzysk w II półroczu 2024 r. odpadów niebezpiecznych pochodzących z gospodarstw domowych i z obiektów użyteczności publicznej
więcej: przetargi w Gdyni »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utworzenie przedszkola ze żłobkiem w gminie Komarów-Osada - ETAP I
- Zaprojektowanie i budowa placu zabaw na terenie Kompleksu Sportowo - Rekreacyjnego ul. Żwirki i Wigury 45 w Mikołowie (projekt i budowa)
- Opracowanie dokum. projekt. na dobud. przewodów wentyl. grawit. wraz z wykonaniem inwent. istniejących przewod. wentyl.-komin. w budynk. mieszkal. gminy oraz w mieszk. gminy w budynk. wspólnot.
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla przebudowy DS Nestor
- Boisko Jesionowa - nawierzchnia gładka i nowa. Asfaltowe boisko przy ul. Jesionowej, obok siłowni
- Rozbudowa placu zabaw w Orientarium ZOO Łódź (zaprojektuj i wybuduj)
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.