eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tuchów › Organizacja i przeprowadzenie szkolenia pn. Obsługa kas fiskalnych i podstawy obsługi programu do fakturowania dla osób zakwalifikowanych do udziału w projekcie systemowym pn. Kierunek - samodzielność i niezależność współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-09-21

Tuchów: Organizacja i przeprowadzenie szkolenia pn. Obsługa kas fiskalnych i podstawy obsługi programu do fakturowania dla osób zakwalifikowanych do udziału w projekcie systemowym pn. Kierunek - samodzielność i niezależność współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
Numer ogłoszenia: 299754 - 2010; data zamieszczenia: 21.09.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Ośrodek Pomocy Społecznej , ul. Jana Pawła II 4, 33-170 Tuchów, woj. małopolskie, tel. 14 6525489, faks 14 6525489.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja i przeprowadzenie szkolenia pn. Obsługa kas fiskalnych i podstawy obsługi programu do fakturowania dla osób zakwalifikowanych do udziału w projekcie systemowym pn. Kierunek - samodzielność i niezależność współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Organizacja i przeprowadzenie usługi szkoleniowej dla 14 osób będących klientami Ośrodka Pomocy Społecznej w Tuchowie - uczestników projektu systemowego pn. Kierunek - samodzielność i niezależność w zakresie tematycznym: Obsługa kas fiskalnych i podstawy obsługi programu do fakturowania. Szkolenie obejmowało będzie 30 godzin dydaktycznych, w tym 5 godzin zajęć teoretycznych i 25 godzin zajęć praktycznych. Zakresem tematycznym obejmie: I. Obsługa kas fiskalnych - minimum 10 godzin dydaktycznych, w tym zagadnienia: - prawo podatkowe - prawo VAT, zasady podatku pośredniego, kwalifikacja towarów i usług do stawki podatku VAT, PKWiU, podstawowe grupy towarowe, obowiązki kasjera, - rodzaj kas i systemów fiskalnych, ich zastosowanie w poszczególnych gałęziach gospodarki, sposoby prowadzenia sprzedaży na kasie fiskalnej, - praktyczna obsługa sprzedaży przy użyciu kas i gastronomicznych systemów fiskalnych z wykorzystaniem grup towarowych, kodów towarowych, czytnika kodów kreskowych, rozliczanie finansowe i zamykanie doby fiskalnej, sprzedaż na drukarkach fiskalnych przy użyciu oprogramowania komputerowego typu POS, sporządzanie raportów miesięcznych i towarowych. II. Fakturowanie z wykorzystaniem programu komputerowego - 20 godziny dydaktycznych, w tym zagadnienia: - obowiązek wystawiania faktur, podmioty zobowiązane, dokumentowanie transakcji, - podmioty, którym należy wystawić fakturę, - kiedy należy wystawić fakturę - rodzaj transakcji, termin wystawiania faktur itp., - zasady wystawiania faktur, w tym treść i forma, - rodzaje i zawartość dokumentów, ich dane: faktura VAT, E-faktury, faktury korygujące, noty korygujące, duplikaty faktur, anulowanie faktur, refakturowanie, korygowanie pomyłek itp. - inne dodatkowe zagadnienia zaproponowane przez Wykonawcę i zatwierdzone przez Zamawiającego. 3.2. Ponadto Wykonawca zobowiązuje się: 1. Zapewnienia cateringu uczestnikom szkolenia. Przez catering rozumie się jeden gorący posiłek w czasie przerwy obiadowej, oraz napoje dostępne w trakcie zajęć. Koszt cateringu należy wliczyć w kalkulację kosztów szkolenia. 2. Przedłożyć szczegółowy program szkolenia, ze wskazaniem formy i metod nauczania, oraz ilością godzin teoretycznych i praktycznych - jako załącznik do oferty sporządzony w całości przez Wykonawcę. 3. Przedłożyć harmonogram zajęć szkoleniowych - z chwilą zawarcia umowy. Harmonogram obejmował będzie liczbę grup, liczbę osób w grupach, szczegółowy termin i rozkład zajęć. Harmonogram musi zostać zaakceptowany przez Zamawiającego w ciągu 7 dni od zawarcia umowy. 4. Prowadzić zajęcia w dniach od poniedziałku do piątku, w godzinach ustalonych z Zamawiającym po podpisaniu umowy (według opracowanego harmonogramu szkoleń), w wymiarze nieprzekraczającym 6 godzin dydaktycznych - 1 godzina dydaktyczna = 45 minut. 5. Zapewnić przerwę min. 30 minutową - obiadową i inne według zapotrzebowania uczestników szkolenia. Zajęcia nie mogą rozpoczynać się wcześniej niż o godzinie 8.00, a kończyć nie później niż o godzinie 17.00. 6. Do ubezpieczenia osób skierowanych na szkolenie od następstw nieszczęśliwych wypadków powstałych w związku ze szkoleniem oraz w drodze do miejsca szkolenia i z powrotem. 7. Zapewnić uczestnikom szkolenia niezbędny sprzęt, w tym kasy fiskalne, komputery z odpowiednim oprogramowaniem oraz inne narzędzia i materiały niezbędne do praktycznej części szkolenia, wskazane przez Wykonawcę w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik do oferty. 8. Zapewnić uczestnikom szkolenia materiały szkoleniowo - dydaktyczne, związane z tematyką, wskazane przez Wykonawcę w ofercie oraz oznakowania tych materiałów poprzez umieszczenie logotypu promującego projekt współfinansowany ze środków EFS: Program Operacyjny Kapitał Ludzki (POKL), Unii Europejskiej (UE) Europejskiego Funduszu Społecznego (EFS) oraz nazwy projektu - zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznakowania projektów w ramach POKL. 9. Niezwłocznie po ukończeniu szkolenia do wydania każdemu uczestnikowi zaświadczeń/certyfikatów potwierdzających ukończenie szkolenia z logotypami: POKL, UE i EFS oraz nazwą projektu - zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznakowania projektów w ramach POKL. Zaświadczenia/ certyfikaty będą podpisane i opieczętowane przez Wykonawcę lub osobę upoważnioną. Dostarczyć Zamawiającemu kopie wydanych zaświadczeń/certyfikatów oraz imienną listę potwierdzającą ich otrzymanie. 10. Prowadzić szkolenie na terenie miasta Tuchowa. 11. Prowadzić listy obecności (potwierdzenie obecności przez uczestnika własnoręcznym podpisem), a także do rejestrowania i niezwłocznego zgłaszania Zamawiającemu najpóźniej w następnym dniu wszystkich nieobecności uczestników zajęć lub rezygnacji z uczestnictwa w zajęciach (pod rygorem odmowy zapłaty za szkolenie tych osób). 12. Prowadzić dziennik zajęć edukacyjnych. Dziennik ma zawierać imię i nazwisko uczestnika, wymiar godzin i tematy zajęć edukacyjnych, z podpisami wykładowy/ów lub trenera/ów prowadzących zajęcia. 13. Prowadzić rejestry/listy odbioru materiałów szkoleniowo- dydaktycznych przez uczestników zajęć i przekazać je wraz z kopią przekazanych materiałów Zamawiającemu po zakończeniu szkoleń. 14. Przeprowadzać wśród uczestników szkolenia ankiet służących do jego oceny. Wypełnione przez uczestników szkolenia ankiety (ex-ante i ex-post) oraz ich analizę należy dostarczyć Zamawiającemu. 15. Przekazać Zamawiającemu kopię listy obecności raz w tygodniu, a oryginał po zakończeniu zajęć - niezwłocznie. 3.3. Wykonawca wskaże w ofercie tę część zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. 3.5. Zamawiający zastrzega sobie możliwość prowadzenia bieżącego nadzoru nad procesem szkolenia kursantów - na każdym etapie. Do kontroli Wykonawcy w zakresie przebiegu zajęć oraz prawidłowości realizacji przedmiotu umowy mają prawo również Instytucja Wdrażająca/Pośrednicząca oraz inne podmioty uprawnione..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 2.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi udokumentować uprawnienia do występowania w obrocie prawnym - aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art.24 ust.1 pkt 2 ustawy.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający wymaga wykazania, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizowania co najmniej 2 usług obejmujących swym zakresem usługi szkoleniowe w zakresie obsługi kasy fiskalnej i programów fakturujących - ocena tego warunku dokonana będzie na podstawie wykazu wykonywanych usług w zakresie przedmiotu zamówienia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający wymaga aby każda osoba wyznaczona do prowadzenia zajęć stanowiących przedmiot zamówienia posiada co najmniej roczny staż pracy oraz posiada kwalifikacje uprawniające do prowadzenia zajęć w tematyce organizowanego szkolenia (licencje). Ocena tych warunków będzie dokonywana w oparciu o wykaz osób przewidzianych do realizacji zamówienia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający wymaga przedłożenia przez Wykonawcę oświadczenia, iż znajduje się w dobrej kondycji finansowej i ekonomicznej.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Oświadczenie potwierdzające dobrą kondycje finansową i ekonomiczną Wykonawcy. -Wskazanie części zamówienia, która zostanie powierzona podwykonawcy- jeżeli dotyczy. -Pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępniania osób zdolnych do wykonywania zamówienia - jeżeli Wykonawca wskazał zadania powierzone podwykonawcy. -Dokument pełnomocnictwa oraz wykaz osób uprawnionych do reprezentacji Wykonawcy. - Szczegółowy program szkolenia, ze wskazaniem formy i metod nauczania, oraz ilością godzin teoretycznych i praktycznych. -Wykaz sprzętu, narzędzi i materiałów szkoleniowo - dydaktycznych do teoretycznej i praktycznej realizacji przedmiotu zamówienia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 60
  • 2 - Doświadczenie wykonawcy - 40

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.tuchow.pl BIP Gminy Tuchów / zakładka zamówienia publiczne i ogłoszenia/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Ośrodek Pomocy Społecznej w Tuchowie, ul.Jana Pawła II 4, 33-170 Tuchów, I piętro pok.12.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.09.2010 godzina 10:00, miejsce: Ośrodek Pomocy Społecznej w Tuchowie,ul. Jana Pawła II 4,33-170 Tuchów, pokój nr 11, I piętro.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach działania 7.1, Poddziałania 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.