Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-09-21
Rybnik: Świadczenie usług zwalczania śliskości i odśnieżania dróg wojewódzkich i powiatowych w sezonie zimowym 2011/2012
Numer ogłoszenia: 299744 - 2011; data zamieszczenia: 21.09.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych , ul. Jankowicka 49, 44-200 Rybnik, woj. śląskie, tel. 032 4227478, 4227874, faks 032 4227479.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.zdp.powiatrybnicki.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług zwalczania śliskości i odśnieżania dróg wojewódzkich i powiatowych w sezonie zimowym 2011/2012.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług związanych ze zwalczaniem śliskości i odśnieżaniem dróg wojewódzkich i powiatowych utrzymywanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Rybniku w sezonie zimowym 2011/2012 przy użyciu sprzętu do zimowego utrzymania wraz z obsługą. Pracami związanymi z zimowym utrzymaniem dróg kieruje Zamawiający poprzez system dyżurów prowadząc stały monitoring stanu dróg i pogody. Akcja zimowa prowadzona będzie z bazy terenowej Zamawiającego zlokalizowanej przy ul. Zwycięstwa w Stanowicach. Zamawiający według potrzeb będzie wydawał dyspozycje dotyczące zakresu prac i czynności do wykonania oraz rodzaju potrzebnego do zimowego utrzymania dróg sprzętu na zasadzie ustnego lub telefonicznego wezwania do pracy. Materiał do zwalczania śliskości zimowej zapewni Zamawiający. Wykonawca zobowiązany jest do wyposażenia się w środki łączności przewodowej, bezprzewodowej i faksu oraz do udostępnienia ich numerów Zamawiającemu w dniu podpisania umowy. Przedmiot zamówienia został podzielony na zadania..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 10.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.11.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W przypadku składania oferty na Zadanie 1,2,3,4,5 wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał minimum jedno zamówienie polegające na zimowym utrzymaniu dróg publicznych o wartości minimum 60 000,00 zł
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi wykazać, że będzie dysponował przy realizacji zamówienia narzędziami i urządzeniami w ilości co najmniej: A) W przypadku składania oferty na Zadanie 1,2,3,4,5 wykonawca musi dysponować na każde wybrane zadanie następującym sprzętem: 1szt - piaskarko-solarka z nośnikiem wyposażonym w pług hydrauliczny lemieszowy typu średniego oraz zbiorniki na solankę.; 2szt - pługi hydrauliczne lemieszowe z nośnikami typu średniego. B) W przypadku składania oferty na Zadanie 6 wykonawca musi dysponować następującym sprzętem: 1szt - ładowarka o pojemności łyżki od 1 do 1,5m3. C) W przypadku składania oferty na Zadanie 7,8 wykonawca musi dysponować na każde wybrane zadanie następującym sprzętem: 1szt - ładowarka o pojemności łyżki minimum 2,0 m3. D) W przypadku składania oferty na Zadanie 9 Wykonawca musi dysponować następującym sprzętem: 1szt - równiarka samojezdna.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zdp.powiatrybnicki.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Powiatowych w Rybniku ul. Jankowicka 49.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.09.2011 godzina 08:45, miejsce: Zarząd Dróg Powiatowych w Rybniku ul. Jankowicka 49, sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie 1 - usługa polegająca na odśnieżaniu i zwalczaniu śliskości dróg, obszar: Knurów - Kuźnia Nieborowska - Przerycie - Sośnicowice - Rudy - Kuźnia Raciborska -Rudy.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zwalczanie śliskości i odśnieżanie dróg w okresie od 01.11.2011r. do 15.04.2012r. na obszarze: Knurów - Kuźnia Nieborowska - Przerycie - Sośnicowice - Rudy - Kuźnia Raciborska -Rudy przy użyciu następującego sprzętu: - 1szt - piaskarko-solarka z nośnikiem wyposażonym w pług hydrauliczny lemieszowy typu średniego oraz zbiorniki na solankę, - 2szt - pługi hydrauliczne lemieszowe z nośnikami typu średniego..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.99-9, 90.63.00.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.11.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie 2 - usługa polegająca na odśnieżaniu i zwalczaniu śliskości dróg, obszar: Bełk - Orzesze - Przegędza - Stanowice - Szczejkowice - Świerklany - Jankowice.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zwalczanie śliskości i odśnieżanie dróg w okresie od 01.11.2011r. do 15.04.2012r. na obszarze: Bełk - Orzesze - Przegędza - Stanowice - Szczejkowice - Świerklany - Jankowice przy użyciu następującego sprzętu: - 1szt - piaskarko-solarka z nośnikiem wyposażonym w pług hydrauliczny lemieszowy typu średniego oraz zbiorniki na solankę, - 2szt - pługi hydrauliczne lemieszowe z nośnikami typu średniego..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.11.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie 3 - usługa polegająca na odśnieżaniu i zwalczaniu śliskości dróg, obszar: Stanowice - Szczygłowice - Książnice - Leszczyny - Czerwonka - Dębieńsko - Bełk - Palowice - Szczejkowice.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zwalczanie śliskości i odśnieżanie dróg w okresie od 01.11.2011r. do 15.04.2012r. na obszarze: Stanowice - Szczygłowice - Książnice - Leszczyny - Czerwonka - Dębieńsko - Bełk - Palowice - Szczejkowice przy użyciu następującego sprzętu: - 1szt - piaskarko-solarka z nośnikiem wyposażonym w pług hydrauliczny lemieszowy typu średniego oraz zbiorniki na solankę, - 2szt - pługi hydrauliczne lemieszowe z nośnikami typu średniego..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.11.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie 4 - usługa polegająca na odśnieżaniu i zwalczaniu śliskości dróg, obszar: Rydułtowy - Rzuchów - Pstrążna - Raszczyce - Markowice - Adamowice - Bogunice - Zwonowice.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zwalczanie śliskości i odśnieżanie dróg w okresie od 01.11.2011r. do 15.04.2012r. na obszarze: Rydułtowy - Rzuchów - Pstrążna - Raszczyce - Markowice - Adamowice - Bogunice - Zwonowice przy użyciu następującego sprzętu: - 1szt - piaskarko-solarka z nośnikiem wyposażonym w pług hydrauliczny lemieszowy typu średniego oraz zbiorniki na solankę, - 2szt - pługi hydrauliczne lemieszowe z nośnikami typu średniego..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.11.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zadanie 5 - usługa polegająca na odśnieżaniu i zwalczaniu śliskości dróg, obszar: Jejkowice - Szczerbice - Sumina - Lyski - Nowa Wieś - Gaszowice - Piece - Łuków - Czernica.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zwalczanie śliskości i odśnieżanie dróg w okresie od 01.11.2011r. do 15.04.2012r. na obszarze: Jejkowice - Szczerbice - Sumina - Lyski - Nowa Wieś - Gaszowice - Piece - Łuków - Czernica przy użyciu następującego sprzętu: - 1szt - piaskarko-solarka z nośnikiem wyposażonym w pług hydrauliczny lemieszowy typu średniego oraz zbiorniki na solankę, - 2szt - pługi hydrauliczne lemieszowe z nośnikami typu średniego..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.11.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zadanie 6 - usługa polegająca na załadunku soli drogowej ładowarką w bazie terenowej Zamawiającego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa sprzętowa polega na załadunku soli drogowej ładowarką (1szt.) o pojemności łyżki od 1 do 1,5m3 w bazie terenowej Zamawiającego zlokalizowanej przy ul. Zwycięstwa w Stanowicach w okresie od 01.11.2011r. do 15.04.2012r..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.11.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Zadanie 7 - usługa polegająca na odśnieżaniu dróg wojewódzkich ładowarką.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Odśnieżanie dróg wojewódzkich utrzymywanych przez ZDP Rybnik w okresie od 01.11.2011r. do 15.04.2012r. przy użyciu ładowarki (1szt.) o pojemności łyżki minimum 2,0 m3..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.11.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Zadanie 8 - usługa polegająca na odśnieżaniu dróg powiatowych ładowarką.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Odśnieżanie dróg powiatowych w okresie od 01.11.2011r. do 15.04.2012r. przy użyciu ładowarki (1szt.) o pojemności łyżki minimum 2,0 m3..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.11.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Zadanie 9 - usługa polegająca na odśnieżaniu dróg wojewódzkich i powiatowych równiarką samojezdną.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Odśnieżanie dróg wojewódzkich i powiatowych w okresie od 01.11.2011r. do 15.04.2012r. przy użyciu równiarki samojezdnej (1szt.)..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.11.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Zadanie 10 - usługa polegająca na ręcznym odśnieżaniu chodników dróg powiatowych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ręczne odśnieżanie chodników dróg powiatowych w okresie od 01.11.2011r. do 15.04.2012r..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.11.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z RYBNIKA
- Dostawy mięsa, wędlin i ryb
- Bieżące utrzymanie chodników i poboczy w ciągu dróg powiatowych w zakresie robót naprawczych i remontowych
- Przebudowa Pawilonu XVIII-etap I
- Dostawa kompresora CNG
- Zmiana organizacji ruchu na ulicy Żorskiej w zakresie wyznaczenia pasów rowerowych
- Dostawa papieru kserograficznego, materiałów biurowych i sprzętu biurowego
więcej: przetargi w Rybniku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sprzątanie pomieszczeń i terenów zewnętrznych Prokuratury Okręgowej w Sieradzu i podległych prokuratur rejonowych
- Bieżące utrzymanie obiektu Centrum przesiadkowego wraz z fizycznym pełnieniem ochrony osób i mienia
- Utrzymanie czystości wewnątrz i na zewnątrz nieruchomości położonej przy ul. Adama Mickiewicza 39 w Szczecinie
- Usługa kompleksowego sprzątania, doczyszczania i bieżącego utrzymania czystości w siedzibie Urzędu Dzielnicy Bemowo w Warszawie, przy ul. Powstańców Śląskich 70 wraz z przyległym terenem zewnętrznym
- Wykonanie usługi polegającej na utrzymaniu ładu i porządku na nieruchomościach zarządzanych przez Zarząd Budynków Mieszkalnych w Suwałkach TBS sp. z o.o.
- Usługi sprzątania budynku Terenowego Oddziału RCKiK w Nowym Sączu przy ul. Sienkiewicza 55 oraz utrzymanie w czystości terenów zewnętrznych należących do RCKiK w Krakowie oraz TO w Nowym Sączu
więcej: Usługi odśnieżania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.