eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łosice › Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu Operator koparko-ładowarki kat. III dla 2 uczestników projektu Szansa Na Lepsze Jutro w Powiecie Łosickim realizowanego przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Łosicach, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-08-13

Łosice: Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu Operator koparko-ładowarki kat. III dla 2 uczestników projektu Szansa Na Lepsze Jutro w Powiecie Łosickim realizowanego przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Łosicach, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Numer ogłoszenia: 299716 - 2012; data zamieszczenia: 13.08.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Łosicach , ul. Narutowicza 6, 08-200 Łosice, woj. mazowieckie, tel. 0-83 359 05 51, faks 0-83 359 08 60.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu Operator koparko-ładowarki kat. III dla 2 uczestników projektu Szansa Na Lepsze Jutro w Powiecie Łosickim realizowanego przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Łosicach, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie kursu Operator koparko-Ładowarki dla 2 uczestników projektu /Szansa Na Lepsze Jutro w Powiecie Łosickim/ realizowanego przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Łosicach, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Kurs powinien zostać zorganizowany zgodnie z rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 20 września 2001r. w prawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas eksploatacji maszyn i innych urządzeń technicznych do robót ziemnych, budowlanych i drogowych (Dz.U. z 2001r. Nr 118, poz. 1263). -Miejsce szkolenia: Łosice lub inna miejscowość oddalona od granic powiatu łosickiego o maksymalnie 100 km. Termin realizacji zamówienia: wrzesień-listopad 2012 - łącznie z egzaminem przed komisją powołaną przez Dyrektora Instytutu Mechanizacji Budownictwa i Górnictwa Skalnego. -Ilość godzin: Teoria - 116 godz. lekcyjnych Praktyka - 60 godz. zegarowych -Liczba uczestników: 2 osoby. -Zajęcia na kursie powinny odbywać się w godzinach między 8 a 20, maksymalnie 7 godzin dziennie, w tym również w soboty w godzinach między 8.00 a 20.00 maksymalnie 7 godzin. 1.Program zajęć teoretycznych: -użytkowanie eksploatacyjne -dokumentacja techniczna -bezpieczeństwo i higiena pracy przy eksploatacji maszyny roboczej -podstawy elektrotechniki -silniki spalinowe -elementy hydrauliki -budowa koparko - ładowarek -technologia wykonywania robót ziemnych -zajęcia praktyczne 6.Szkolenie będzie przeprowadzone zgodnie z następującymi aktami prawa:rozporządzeniem Ministra Gospodarki z 20 września 2001 w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas eksploatacji maszyn i innych urządzeń technicznych do robót ziemnych, budowlanych i drogowych Dz.U. z 2001 r. Nr. 118 poz. 1263 oraz innymi odpowiednimi przepisami prawa, w tym regulującymi zasady bhp i p.poż. przy pracach na maszynach do robót ziemnych. 7.Podczas szkolenia kursanci powinni nabyć umiejętności obsługi wszystkich typów koparko-ładowarek. 8.Umiejętności te polegać będą na m.in. poruszaniu się, jeździe, manewrowaniu koparko-ładowarką, przenoszeniu materiałów sypkich itp. 9.Konieczne jest zapewnienie następującego sprzętu, przyrządów, urządzeń i pomocy naukowych: -W procesie szkolenia praktycznego konieczne jest zastosowanie, co najmniej 1 koparko-ładowarki. -Sala dydaktyczna ma być wyposażona w ogrzewanie, pomoce naukowe: plansze, przekroje podzespołów, rzutnik, urządzenia audiowizualne służące do projekcji filmów o tematyce eksploatacji, budowy, oraz technologii robót sprzętem do robót ziemnych, tematyczne kasety wideo, tablica i kreda lub flipchart i flamastry, skrypty, kserowane materiały pomocnicze -Zajęcia teoretyczne mają odbywać się w ogrzewanej sali dydaktycznej przystosowanej do wykładów dla min. 3 osób z dostępem do sanitariów. Zajęcia praktyczne na koparko ładowarkach odbywać mają się na placu manewrowym z parkiem maszynowym, spełniającym wymogi bhp i p. poż. 10.Koszty badań lekarskich i dojazdu kursantów do miejsca szkolenia i z powrotem oraz koszty przeprowadzenia i opłacenia egzaminu na uprawnienia kwalifikacyjne przed Komisją powołaną przez Dyrektora Instytutu Mechanizacji Budownictwa i Górnictwa Skalnego pokrywa Wykonawca. 11.Kurs kończy się egzaminem kwalifikacyjnym przed komisją powołaną przez Dyrektora Instytutu Mechanizacji Budownictwa i Górnictwa Skalnego. 12.Dokumenty potwierdzające zakończenie kursu jakie Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć do Zamawiającego po zakończeniu kursu:-ksero dziennika zajęć edukacyjnych, zawierającego tematy i wymiar godzin zajęć edukacyjnych oraz listę obecności zawierającą: imię, nazwisko i podpis uczestnika szkolenia -kopii protokołu z egzaminu końcowego oraz imienny wykaz osób, które ukończyły szkolenie z wynikiem pozytywnym, -imienny wykaz osób, które szkolenia nie ukończyły, nie zdały egzaminu, bądź nie przystąpiły do egzaminu końcowego, -kopii książeczki operatora koparko-ładowarki oraz certyfikat potwierdzający ukończenie szkolenia zawierającego: numer z rejestru, imię i nazwisko, numer PESEL uczestnika szkolenia, a w przypadku cudzoziemca numer dokumentu stwierdzającego tożsamość, nazwę instytucji przeprowadzającej szkolenie, formę i nazwę szkolenia, okres trwania szkolenia, miejsce i datę wydania, tematy i wymiar godzin zajęć edukacyjnych, podpis osoby upoważnionej przez instytucję szkoleniową przeprowadzającą szkolenie, -rejestr wydanych zaświadczeń lub innych dokumentów potwierdzających ukończenie kursu i uzyskanie kwalifikacji, zawierający: numer, imię i nazwisko oraz numer PESEL uczestnika, oraz nazwę kursu i datę wydania zaświadczenia, -listę odbioru materiałów szkoleniowych, zaświadczeń, cateringu oraz listę odbioru zwrotu kosztów dojazdu, zakwaterowania, -oryginałów list obecności -kserokopii zaświadczeń potwierdzających ukończenie kursu -kserokopii zaświadczeń lekarskich -potwierdzenia zapłaty za egzamin państwowy- faktury /z załączonym opisem poniesionych kosztów/. 13.Rozliczenie według terminu płatności nastąpi przelewem na rachunek bankowy Wykonawcy zgodnie z projektem umowy po dołączeniu kompletu dokumentów zgodnie z § 4 pkt. 5 wzoru umowy. 14.Zapłata nastąpi po zakończeniu realizacji całego zamówienia w kwocie wskazanej w umowie, po otrzymaniu przez Zamawiającego środków unijnych. Z tytułu ewentualnego przedłużenia terminu płatności Wykonawca nie będzie naliczał odsetek. Wymagania szczegółowe dotyczące Wykonawcy: -Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia szczegółowego programu nauczania na kursie dla operatorów koparko-ładowarek, według kryteriów opracowanych przez Instytut Mechanizacji Budownictwa i Górnictwa Skalnego w Warszawie określającego nazwę zajęć edukacyjnych, ich treść, charakterystykę poszczególnych bloków tematycznych i wymiar godzinowy dla każdego z nich zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia -Wykonawca powinien posiadać wszelkie uprawnienia do organizacji kursu w miejscowości Łosice lub w miejscowości, w której będzie prowadzony kurs. -Wykonawca zapewni minimum jedną koparko-ładowarkę do zajęć praktycznych. -W przypadku odbywania kursu poza granicami Łosic Wykonawca zobowiąże się do dowożenia uczestników kursu z Łosic do miejscowości odbywania zajęć oraz zapewni zwrot kosztów dojazdu z miejsca zamieszkania do Łosic i z powrotem. -W przypadku noclegów Wykonawca pokryje koszty noclegu uczestnika kursu oraz wyżywienia (min 3 posiłki dziennie: śniadanie, obiad, kolacja). -Wykonawca zapewni catering podczas odbywania zajęć teoretycznych w postaci: zimne i gorące napoje oraz ciastka i ciepły posiłek. -Do realizacji kursu Wykonawca zakupi każdemu uczestnikowi materiały szkoleniowe na własność: podręcznik kursanta, materiały pomocnicze w tym skoroszyt do sporządzania notatek, twarda teczka na dokumenty, długopis. -Wykonawca ponadto powinien zapewnić odpowiednią kadrę szkoleniową; -Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za właściwą realizację usługi związanej z przebiegiem kursów. -Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć program kursu na druku stanowiącym zał. Nr 6 do Formularza Ofertowego. Plan nauczania zamieszczony w Programie kursu powinien być sporządzony w oparciu o zaproponowany przez Zamawiającego zakres kursu. Dopuszcza się modyfikacje planu nauczania, jeżeli chodzi o kolejność poszczególnych zagadnień i ewentualne dodanie pewnych elementów. -Wykonawca jest zobowiązany: -prowadzić ewidencję obecności uczestników kursu i zobowiązany jest do informowania zamawiającego o powtarzających się nieobecnościach każdego z uczestników w przypadku przekroczenia 10% nieobecności. -do ologowania materiałów szkoleniowych i oznaczenia miejsca kursu logo Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, logo Unii Europejskiej i nazwą projektu Szansa na Lepsze Jutro w Powiecie Łosickim. -do prowadzenia dziennika zajęć. -do przygotowania list obecności, list odbioru materiałów szkoleniowych, list odbioru zaświadczenia o ukończeniu kursu, oraz list odbioru zwrotu kosztów dojazdu i cateringu. -Wykonawca zapewni opiekuna, czyli osobę odpowiedzialną za organizację kursu, wskazaną do kontaktu z uczestnikami kursu oraz z Zamawiającym. -Kurs będzie kończyć się zaświadczenia o ukończeniu kursu zgodnego z wytycznymi z rozporządzenia Edukacji i Nauki z dnia 3 lutego 2006 r. w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych Dz.U. Nr 31 poz. 216 oraz wydaniem -świadectwa i wpisu do książki operatora, uprawniającego do obsługi wszystkich typów koparko-ładowarek w kategorii III, wydanego przez Instytut Mechanizacji Budownictwa i Górnictwa Skalnego w Warszawie. -Po zakończeniu kursu Wykonawca wyda zaświadczenie lub inny dokument potwierdzający ukończenie kursu i uzyskanie kwalifikacji. W związku z realizacją kursu w ramach projektu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego należy wydać zaświadczenie z logo EFS i Kapitału Ludzkiego lub inny dokument z logo EFS i Kapitału Ludzkiego i informacją o współfinansowaniu projektu. -Ubezpieczenie uczestników kursu leży po stronie Zamawiającego. -Wykonawca jest zobowiązany do pokrycia kosztów jednego egzaminu kończącego kurs. Koszt każdego kolejnego egzaminu pokrywa sam uczestnik kursu. -Wykonawca pokrywa koszt badań lekarskich uczestników kursu, jeśli wymaga tego specyfika kursu. -Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za właściwą realizację usługi związanych z organizacją i przebiegiem kursu. -Wykonawca zobowiązuje się do oznakowania miejsca, w którym odbywać się będzie kurs poprzez umieszczenie plakatów informacyjnych dotyczących projektu, które otrzyma od Zamawiającego po podpisaniu umowy. -Zamawiający dopuszcza możliwość łączenia podczas kursu naszych beneficjentów z innymi grupami szkoleniowymi. -Zamawiający nie dopuszcza składanie ofert częściowych..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 05.09.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał uprawnienia do wykonywania określonej działalności gospodarczej lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ten warunek jeżeli posiada potwierdzenie Instytutu Budownictwa i Górnictwa Skalnego w Warszawie o spełnieniu wymagań o których mowa w § 25 rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 20 września 2001r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas eksploatacji maszyn i urządzeń technicznych do robót ziemnych, budowlanych i drogowych Dz. U. z 2001r. Nr 118 poz. 1263. Ocena spełnienia warunku na podstawie Oświadczenia, że wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych zał. nr 2 do SIWZ zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona sprawdzenia oceny spełnienia tego warunku na podstawie dokumentów potwierdzających, że Wykonawca w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonuje, co najmniej trzy usługi tego samego rodzaju, dla grupy nie mniejszej niż 3 osoby realizowane na zlecenie Instytucji publicznej, ze wskazaniem odbiorcy, wartości usługi oraz daty i miejsca jej realizacji. Załącznik nr 4 Ocena spełnienia warunku dokonana będzie na podstawie treści wymaganego dokumentu, zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawcy powinni wykazać, że wskazani przez nich trenerzy/wykładowcy/szkoleniowcy posiadają odpowiednie kwalifikacje zawodowe, doświadczenie i wykształcenie uprawniające do prowadzenia zajęć w powierzonym sobie zakresie. Wymagane jest, aby posiadali uprawnienia związane z powierzonym im zakresem szkolenia i niezbędne doświadczenie zawodowe, to znaczy przeprowadzone minimum 100 godzin szkoleń w zakresie objętym przedmiotem zamówienia, który będą realizować lub co najmniej trzyletni staż pracy przy realizacji zadań tożsamych lub zbliżonych do powierzonego im zakresu kursu. W tym celu należy przedłożyć wypełniony załącznik nr 7.Wykaz osób, przewidzianych do realizacji zamówienia. Ocena spełnienia warunku dokonana będzie na podstawie treści wymaganych dokumentów, zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawcy powinni wykazać, że wskazani przez nich trenerzy/wykładowcy/szkoleniowcy posiadają odpowiednie kwalifikacje zawodowe, doświadczenie i wykształcenie uprawniające do prowadzenia zajęć w powierzonym sobie zakresie. Wymagane jest, aby posiadali uprawnienia związane z powierzonym im zakresem szkolenia i niezbędne doświadczenie zawodowe, to znaczy przeprowadzone minimum 100 godzin szkoleń w zakresie objętym przedmiotem zamówienia, który będą realizować lub co najmniej trzyletni staż pracy przy realizacji zadań tożsamych lub zbliżonych do powierzonego im zakresu kursu. W tym celu należy przedłożyć wypełniony załącznik nr 7.Wykaz osób, przewidzianych do realizacji zamówienia. Ocena spełnienia warunku dokonana będzie na podstawie treści wymaganych dokumentów, zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wskazuje szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia warunku na podstawie Oświadczenia, że wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych zał. nr 2 do SIWZ zgodnie z formułą spełnia - nie sełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    Załączniki od 1 do 9 z SIWZ

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 70
  • 2 - Doświadczenie wykonawcy w prowadzeniu tego typu szkoleń - 20
  • 3 - Liczba referencji dotyczących przeprowadzonych kursów na zlecenie Instytucji publicznej w danej tematyce - 10

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pcpr.losice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie ul. Narutowicza 6 08-200 Łosice.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.08.2012 godzina 08:00, miejsce: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie ul. Narutowicza 6 08-200 Łosice.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany ze środków EFS.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.