eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › dostawa sprzêtu komputerowego i oprogramowania dla Biura Krajowej Informacji Podatkowej w P³ocku

Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu



Og³oszenie z dnia 2007-05-25

POZYCJA 29967

OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Warszawa: dostawa sprzêtu komputerowego i oprogramowania dla Biura Krajowej Informacji Podatkowej w P³ocku Publikacja obowi±zkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upowa¿nione do kontaktów: Izba Skarbowa w Warszawie, do kontaktów: Jacek Wójtowicz, Ewa Bartkiewicz-D±browska, ul. Alojzego Feliñskiego 2B, 01-513 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5618006, 5618018, 017, fax 022 5618090, e-mail: ewa.dabrowska@mz.mofnet.gov.pl; elzbieta.czyczuk@mz.mofnet.gov.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiaj±cego (URL): www.izba-skarbowa.waw.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostêpne s± informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem: jak podano wy¿ej dla osoby upowa¿nionej do kontaktów. Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: jak podano wy¿ej dla osoby upowa¿nionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub oferty nale¿y przesy³aæ na adres: jak podano wy¿ej dla osoby upowa¿nionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiaj±cego i g³ówny przedmiot lub przedmioty dzia³alno¶ci: Administracja rz±dowa terenowa; Sprawy gospodarcze i finansowe. Zamawiaj±cy dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiaj±cych: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: dostawa sprzêtu komputerowego i oprogramowania dla Biura Krajowej Informacji Podatkowej w P³ocku. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub ¶wiadczenia us³ug: dostawy, kupno. G³ówne miejsce realizacji dostawy : Biuro Krajowej Informacji Podatkowej w P³ocku, ul. 1-go Maja 10. 1.3) Og³oszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Warto¶æ umowy ramowej: Czêstotliwo¶æ oraz warto¶æ zamówieñ, które zostan± udzielone: 1.5) Okre¶lenie przedmiotu zamówienia: Dostawa sprzêtu komputerowego i oprogramowania dla Biura Krajowej Informacji Podatkowej w P³ocku - komputery, monitory i drukarki wraz z oprogramowaniem 1.6) Informacja o o¶wiadczeniach i dokumentach potwierdzaj±cych spe³nianie przez oferowane dostawy, us³ugi lub roboty budowlane wymagañ okre¶lonych przez zamawiaj±cego: Certyfikaty okre¶lone w za³±czniku nr 1 do SIWZ (opis przedmiotu zamówienia) 1.7) Wspólny s³ownik zamówieñ (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.23.10.00 - Komputery i drukarki Kod CPV wg s³ownika 2008: 30.21.00.00 - Maszyny do przetwarzania danych (sprzêt) Oryginalny kod CPV: 30.24.00.00 - Oprogramowanie Kod CPV wg s³ownika 2008: 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne 1.8) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielko¶æ lub zakres zamówienia Ca³kowita wielko¶æ lub zakres: komputery, monitory, drukarki, oprogramowanie 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w dniach: 28

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotycz±ce zamówienia Informacja na temat wadium: 2) Warunki udzia³u Informacje dotycz±ce sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalno¶ci niezbêdne do oceny, czy spe³nia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udzia³u w postêpowaniu: Warunki okre¶lone w art. 22 i art. 24 ustawy Prawo Zamówieñ Publicznych Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Ocena bêdzie dokonywana na podstawie do³±czonych do oferty o¶wiadczeñ i dokumentów Informacja o o¶wiadczeniach i dokumentach, jakie maj± dostarczyæ wykonawcy w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1. O¶wiadczenie o spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu, okre¶lonych w czê¶ci VI pkt 1 SIWZ. Tre¶æ tego o¶wiadczenia zawiera pkt 3 Formularza oferty - za³±cznik nr 2 do niniejszej SIWZ. Je¿eli oferta bêdzie z³o¿ona przez Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, powinna ona zawieraæ oddzielne o¶wiadczenie ka¿dego z nich. 2. Aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru albo aktualne za¶wiadczenie o wpisie do ewidencji dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub zg³oszenia do ewidencji dzia³alno¶ci gospodarczej, wystawione nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert. 3. Aktualne za¶wiadczenie w³a¶ciwego naczelnika urzêdu skarbowego oraz w³a¶ciwego oddzia³u ZUS, potwierdzaj±ce odpowiednio, ¿e Wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków, op³at oraz sk³adek na ubezpieczenie zdrowotne i spo³eczne lub za¶wiadczenie, ¿e uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu - wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert. 4. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie okre¶lonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy PZP, wystawiona nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert. 5. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie okre¶lonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy PZP, wystawiona nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert. 6. Dokumenty wymagane w za³±czniku nr 1 do SIWZ. 7. W przypadku, gdy w imieniu Wykonawcy (Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia) bêdzie wystêpowa³ pe³nomocnik, wymagany jest orygina³ pe³nomocnictwa podpisany przez osobê uprawnion± wynikaj±c± z odpisu z w³a¶ciwego rejestru dzia³alno¶ci lub za¶wiadczenia o wpisie do ewidencji dzia³alno¶ci gospodarczej.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena. 2.2) Wykorzystana bêdzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Okre¶lenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostêpna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.izba-skarbowa.waw.pl. Op³ata: Warunki i sposób p³atno¶ci: 3.2) Opis potrzeb i wymagañ umo¿liwiaj±cy przygotowanie siê wykonawców do udzia³u w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 11.06.2007 godzina 10:00. 3.4) Jêzyki, w których mo¿na sporz±dzaæ wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 11.06.2007, godzina 10:20, Izba Skarbowa w Warszawie, ul. A. Feliñskiego 2B, 01-513 Warszawa, pok. 113.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPE£NIAJ¡CE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wys³ania niniejszego og³oszenia: 23.05.2007.

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.