eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kościelisko › Budowa oświetlenia ulicznego w ciągu drogi gminnej na osiedlu Pindele, w miejscowości Dzianisz, Gmina Kościelisko .

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-10-25

Kościelisko: Budowa oświetlenia ulicznego w ciągu drogi gminnej na osiedlu Pindele, w miejscowości Dzianisz, Gmina Kościelisko .
Numer ogłoszenia: 299651 - 2010; data zamieszczenia: 25.10.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kościelisko , ul. Strzelców Podhalańskich 44, 34-511 Kościelisko, woj. małopolskie, tel. 018 2079100.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.koscielisko.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa oświetlenia ulicznego w ciągu drogi gminnej na osiedlu Pindele, w miejscowości Dzianisz, Gmina Kościelisko ..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na budowie oświetlenia ulicznego w ciągu drogi gminnej na osiedlu Pindele w miejscowości Dzianisz, Gmina Kościelisko. 45.31.60.00 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych (instalowania systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych) Zakres zamówienia obejmuje: 1. linia napowietrzna oświetleniowa - AsXSn 2x25mm2 - 678 m 2. słupy oświetleniowe - 11 szt. 3. oprawy oświetleniowe -19 szt. 4. zabudowa szafki oświetlenia ulicznego - 1 kpl. 5. wymiana słupa sieci napowietrznej - 3 szt. Szczegółowy zakres i sposób wykonania robót ujęty został w załącznikach do SIWZ: przedmiarach robót, projekcie budowlanym - załącznik nr 1 do SIWZ. Dokumentacja projektowa w wersji papierowej znajduje się do wglądu w siedzibie Gminy Kościelisko, ul. Strzelców Podhalańskich 44, 34-511 Kościelisko, pok. nr 11 w godzinach pracy Urzędu. Inne postanowienia dotyczące przedmiotu zamówienia: 1. Wymagany okres gwarancji: Zamawiający wymaga co najmniej 36 miesięcznej gwarancji jakości na wykonane roboty budowlane, zamontowane urządzenia i użyte materiały od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego 2. Roboty należy wykonać zgodnie z pozwoleniem na budowę, dokumentacją techniczną oraz przedmiarem robót, raz poleceniami nadzoru autorskiego i inwestorskiego. 3. Zamawiający informuje, że ilekroć przedmiot zamówienia określony w specyfikacji istotnych warunków zamó-wienia i w załącznikach do specyfikacji istotnych warunków zamówienia opisany jest przez wskazanie znaku towarowego, patentu lub pochodzenia dopuszcza się rozwiązania równoważne, z zastrzeżeniem, iż propono-wane rozwiązania (materiały, urządzenia) będą posiadały parametry techniczne nie gorsze niż wymagane przez zamawiającego, posiadały wymagane atesty, spełniały normy. Wykazanie równoważności zaoferowanego przedmiotu spoczywa na Wykonawcy, który jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty bu-dowlane ( w tym m.in. proponowane materiały, urządzenia) spełniają wymagania określone przez zamawiają-cego. W takim wypadku należy załączyć do oferty opis tych materiałów i urządzeń, aby zamawiający mógł sprawdzić czy odpowiadają one wymaganiom postawionym w siwz. 4. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia z materiałów własnych 5. Wszystkie materiały użyte do wykonania robót muszą posiadać aktualne polskie aprobaty techniczne lub od-powiadać Polskim Normom. Wykonawca zobowiązany jest do zbierania dokumentacji dostaw w postaci ate-stów, świadectw jakości, specyfikacji, paszportów, instrukcji obsługi, kart gwarancyjnych, rysunków montażo-wych. 6. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za spełnienie wymagań ilościowych i jakościowych materiałów na plac budowy oraz za ich właściwe składowanie i wbudowanie. 7. Wykonawca zapewni pełną obsługę geodezyjną inwestycji, od wytyczenia inwestycji w terenie aż do inwentary-zacji powykonawczej wraz z uzyskaniem klauzuli Powiatowego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjno Kartogra-ficznej. 8. Wykonawca jest zobowiązany do dokonywania zgłoszeń wszelkich prac wykonywanych w pobliżu urządzeń ENION w RD Zakopane, zgodnie z instrukcjami ENION. 9. Wykonawca jest zobowiązany do zgłaszania wszelkich prac zanikowych związanych z zabezpieczeniem urzą-dzeń ENION celem sprawdzenia przez pracownika RD Zakopane. 10. Przed uruchomieniem sieci oświetleniowej i podania napięcia Wykonawca jest zobowiązany do protokolarnego potwierdzenia z ENION zachowania bezpiecznej odległości masztów od przewodów i słupów sieci napo-wietrznej oraz potwierdzeniu sprawdzenia prac zanikowych przez pracownika RD Zakopane. 11. Wykonawca jest zobowiązany do uporządkowania terenu po zakończeniu wszystkich robót budowlanych..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zakres zamówień uzupełniających obejmuje: 1. linia napowietrzna oświetleniowa - AsXSn 2x25mm2 2. słupy oświetleniowe 3. oprawy oświetleniowe 4. zabudowa szafki oświetlenia ulicznego 5. wymiana słupa sieci napowietrznej -

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.60.00-5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do przetargu Wykonawcy zobowiązani są wnieść wadium w wysokości 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych 0-100). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późniejszymi zmiana-mi). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem z rachunku bankowego Wykonawcy na rachunek bankowy Zamawiającego: PBS o Zakopane numer rachunku 03 8821-0009-0000-0000-1443-0006 (z dopiskiem wadium przetar-gowe - ZP.341-59-2010). 4. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert tj. do dnia 09 listopada 2010 roku do godz. 10.00. (De-cyduje data uznania wpłaty na rachunku Zamawiającego). 5. Wadium musi obejmować okres związania ofertą. 6. Oferta, która nie będzie zabezpieczona akceptowaną przez Zamawiającego formą wadium zostanie wykluczona z postępowania przetargowego. 7. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unie-ważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, która została wybrana jako najkorzystniejszą. 8. Wadium wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejszą, zostanie zwrócone niezwłocznie po za-warciu umowy oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 9. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 10. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt. 20 ust. 7 SIWZ jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. W takim przypadku Wykonawca wniesie wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie Zamawiającego nie złożył dokumentów lub oświadczeń, potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu i spełnienie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez Zamawiającego lub pełnomoc-nictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wyko-nawcy. 13. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • ocena spełnienia warunku będzie dokonywana metodą spełnia-nie spełnia, w oparciu o wymagane doku-menty i oświadczenia dołączone do oferty.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • ocena spełnienia warunku będzie dokonywana metodą spełnia-nie spełnia, w oparciu o wymagane doku-menty i oświadczenia dołączone do oferty.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • ocena spełnienia warunku będzie dokonywana metodą spełnia-nie spełnia, w oparciu o wymagane doku-menty i oświadczenia dołączone do oferty.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • ocena spełnienia warunku będzie dokonywana metodą spełnia-nie spełnia, w oparciu o wymagane doku-menty i oświadczenia dołączone do oferty.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • ocena spełnienia warunku będzie dokonywana metodą spełnia-nie spełnia, w oparciu o wymagane doku-menty i oświadczenia dołączone do oferty.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Postanowienia zawarte w projekcie umowy mogą ulec zmianie w następujących przypadkach: - W przypadku zmiany danych teleadresowych, osób reprezentujących firmę, kluczowych specjalistów (inspektorów nadzoru, kierowników budowy) przedstawionych w umowie - na wniosek Zamawiającego lub Wykonawcy. - W przypadku szczególnie niesprzyjających warunków atmosferycznych. - W przypadku zmian w dokumentacji dokonanych na wniosek Zamawiającego. - W przypadku opóźnienia przekazania terenu realizacji robót. - W przypadku zmiany przepisów prawnych istotnych dla realizacji przedmiotu umowy. - W przypadku przedłużenia procedur administracyjnych na etapie wydawania opinii, uzgodnień, postanowień i decyzji administracyjnych. - W przypadku wystąpienia robót zamiennych. - W przypadku zmiany stawki podatku VAT. - W przypadku gdy zmiany treści umowy są korzystne dla Zamawiającego a Wykonawca nie wyrazi sprzeciwu co do wprowadzenia tych zmian. Zmiany umowy nie mogą być dokonywane w stosunku do kryteriów, które były oceniane w postępowaniu przetar-gowym stanowiącym podstawę do zawarcia umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.koscielisko.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Kościelisko, ul. Strzelców Podhalańskich 44, 34-511 Kościelisko, pok. nr 11.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.11.2010 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Kościelisko, ul. Strzelców Podhalańskich 44, 34-511 Kościelisko, pok. nr 7.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.