eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Radziszów › Wykonanie przebudowy kaplicy przy kościele parafialnym p.w. Św. Wawrzyńca w Radziszowie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-08-31

Radziszów: Wykonanie przebudowy kaplicy przy kościele parafialnym p.w. Św. Wawrzyńca w Radziszowie
Numer ogłoszenia: 299626 - 2009; data zamieszczenia: 31.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Parafia Rzymskokatolicka Św. Wawrzyńca , ul. Jana Pawła II 18, 32-052 Radziszów, woj. małopolskie, tel. 0-12 275 11 14.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Kościelna osoba prawna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie przebudowy kaplicy przy kościele parafialnym p.w. Św. Wawrzyńca w Radziszowie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: wykonanie przebudowy kaplicy przy kościele parafialnym p.w. Św. Wawrzyńca w Radziszowie polegające na: remoncie nadproży, wymianie konstrukcji więźby i pokrycia dachu oraz prace wykończeniowe wraz z wewnętrzną instalacją elektryczną.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.27.00 - Przebudowa budynków 45.26.10.00 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca powinien: I.wykonać w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania (tj. rozpocząć i zakończyć) o udzielenie zamówienia, co najmniej 2 roboty budowlane polegające na wykonaniu robót murowych i tynkarskich o wartości (netto) co najmniej 100 000,00 zł każda, - znaczenie 60 %; II.wykonać w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania (tj. rozpocząć i zakończyć) o udzielenie zamówienia, co najmniej 2 roboty budowlane polegające na wymianie drewnianej więźby dachowej i pokrycia dachowego o wartości (netto) co najmniej 100 000,00 zł każda, III.dysponuje lub będzie dysponował co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub architektonicznej, która odbyła co najmniej 2-letnią praktykę zawodową na budowie przy zabytkach nieruchomych, wpisaną na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego. IV.być ubezpieczonym od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę ubezpieczenia (sumę gwarancyjną) nie mniejszą niż 200 000,00 zł, V.posiadać średni roczny przychód netto ze sprzedaży z ostatnich trzech lat obrotowych w wysokości co najmniej 500 000,00 zł - znaczenie 40% VI.spełniać pozostałe warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, w tym nie podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: A.ocena spełnienia warunku, o którym mowa w pkt I, będzie dokonana na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów, o których mowa w części V pkt 3 i 4 ogłoszenia - z wykazu, o którym mowa w pkt 3, powinno wynikać, że Wykonawca wykonał w okresie ostatnich pięciu lat (tj. rozpoczął i zakończył) co najmniej 2 roboty, polegające na wykonaniu robót murowych i tynkarskich o wartości (netto) co najmniej 100 000,00 zł każda; dokumenty, o których mowa w pkt 4, powinny potwierdzać, że co najmniej 2 roboty zawarte w wykazie zostały wykonane należycie - wykonawca, który udokumentuje (przez dołączenie referencji, listów referencyjnych lub dokumentów o podobnym charakterze) należyte wykonanie co najmniej 2 robót wskazanych w pkt I otrzyma 50 pkt, za każdą kolejną robotę polegającą na wykonaniu robót murowych i tynkarskich o wartości (netto) co najmniej 100 000,00 zł każda, udokumentowaną że została wykonana należycie, otrzyma dodatkowo 10 pkt, jednak łącznie z tytułu wszystkich wykonanych robót nie więcej niż 100 pkt. B.ocena spełnienia warunku, o którym mowa w pkt II, będzie dokonana na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów, o których mowa w części V pkt 10 i 11 ogłoszenia - z wykazu, o którym mowa w pkt 10, powinno wynikać, że Wykonawca wykonał w okresie ostatnich pięciu lat (tj. rozpoczął i zakończył) co najmniej 2 roboty, polegające na wymianie drewnianej więźby dachowej i pokrycia dachowego o wartości (netto) co najmniej 100 000,00 zł każda; dokumenty, o których mowa w pkt 11, powinny potwierdzać, że co najmniej 2 roboty zawarte w wykazie zostały wykonane należycie, C.ocena spełnienia warunku, o którym mowa w pkt III, będzie dokonana: 1)w przypadku dysponowania osobą lub osobami przez Wykonawcę - na podstawie dokumentów, o których mowa w części V pkt 5 i 7 ogłoszenia - z wykazu, o którym mowa w części V pkt 5 ogłoszenia powinno wynikać, że w specjalności wymienionej w pkt III, Wykonawca dysponuje co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane; dokumenty, o których mowa w części V pkt 7 ogłoszenia, powinny potwierdzać, że osoby wykazane w wykazie posiadają uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalnościach określonych w pkt III ogłoszenia, 2)w przypadku kiedy Wykonawca będzie dysponował co najmniej jedną osobą - na podstawie dokumentów, o których mowa w części V pkt 5, 6 i 7 ogłoszenia - z pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osoby powinno wynikać, że Wykonawca będzie osobami dysponował, D.ocena spełnienia warunku, o którym mowa w pkt IV będzie dokonana na podstawie dokumentu, o którym mowa w części V pkt 8 ogłoszenia - z dokumentu (polisy lub innego dokumentu) powinno wynikać, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę ubezpieczenia (sumę gwarancyjną) nie mniejszą niż 200 000,00 zł, E.ocena spełnienia warunku, o którym mowa w pkt V będzie dokonana na podstawie złożonych przez wykonawcę rachunków zysków i strat albo - w przypadku gdy wykonawca nie jest zobowiązany do ich sporządzenia - innych dokumentów, o których mowa w części V pkt 9 ogłoszenia, określających przychód netto ze sprzedaży za okres ostatnich trzech lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności gospodarczej wykonawcy jest krótszy, to za ten okres: z dokumentów powinno wynikać, że średnia arytmetyczna przychodu netto ze sprzedaży z ostatnich trzech lat obrotowych jest równa co najmniej 500 000,00 PLN; jeżeli Wykonawca prowadzi działalność przez okres krótszy niż trzy lata, dla wyznaczenia średniej brane będą pod uwagę pełne lata obrotowe, w których Wykonawca prowadził działalność; jeżeli Wykonawca prowadzi działalność przez okres krótszy niż rok, przychód za ten okres powinien być co najmniej równy 500 000,00 PLN. - Wykonawca, dla którego średnia przychodu netto ze sprzedaży (wyznaczona, jak wyżej) spośród średnich wszystkich Wykonawców (którzy złożyli wnioski i nie zostanli wykluczeni z postępowania) będzie najniższa, otrzyma 50 pkt, a Wykonawca, dla którego średnia będzie najwyższa, otrzyma 100 pkt. Pozostali Wykonawcy otrzymają liczbę punków obliczoną w sposób liniowy (w granicach od 50 do 100 pkt), w zależności od wielkości średniej. F.ocena spełnienia pozostałych warunków, o których mowa w pkt VI, będzie dokonana na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentu, o którym mowa w pkt 2 oraz oświadczenia, o którym mowa w pkt 1 - z dokumentu oraz oświadczenia powinno wynikać, że Wykonawca spełnia pozostałe warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, w tym nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, zgodne z treścią art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznychm, tj. sporządzone według poniższego wzoru: Oświadczam, że podmiot który reprezentuję: a) posiada uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności wchodzących w zakres przedmiotu zamówienia, b) posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, c) znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, 3)wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem postępowania (tj. rozpoczętych i zakończonych), robót, o których mowa w części IV pkt I ogłoszenia - wykaz powienien zawierać wartość robót (netto), przedmiot (ze wskazaniem robót murowych i tynkarskich), daty ich wykonania oraz miejsce wykonania; 4)dokumenty (referencje, listy referencyjne lub dokumenty o podobnym charakterze) potwierdzające, że co najmniej 2 roboty zawarte w wykazie, o którym mowa w pkt 3, zostały wykonane należycie, 5)wykaz zawierający osobę lub osoby, którą Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował, a która będzie wykonywać zamówienie, posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno - budowlanej lub architektonicznej, wykaz powinien zawierać imię i nazwisko, okres praktyki zawodowej na budowie przy zabytkach nieruchomych oraz nr decyzji nadającej uprawnienia budowlane, 6)pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osoby lub osób posiadających uprawnienia, o których mowa w części IV pkt 3, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 5, Wykonawca wskazał osobę lub osoby, którymi będzie dysponował, 7)dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, wykazane w wykazie, o którym mowa w pkt 5 posiadają uprawnienia budowlane, 8)polisę lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, 9)rachunki zysków i strat albo - w przypadku gdy Wykonawca nie jest zobowiązany do ich sporządzenia - inne dokumenty określające przychód netto ze sprzedaży za okres ostatnich trzech lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności gospodarczej Wykonawcy jest krótszy, to za ten okres, 10)wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem postępowania (tj. rozpoczętych i zakończonych), robót, o których mowa w części IV pkt II ogłoszenia - wykaz powienien zawierać wartość robót (netto), przedmiot (ze wskazaniem drewnianej więźby dachowej i pokrycia dachowego), daty ich wykonania oraz miejsce wykonania; 11)dokumenty (referencje, listy referencyjne lub dokumenty o podobnym charakterze) potwierdzające, że co najmniej 2 roboty zawarte w wykazie, o którym mowa w pkt 10, zostały wykonane należycie, UWAGA 1. Dokumenty, o których mowa w pkt 2, 4, 6 - 9 i 11 mogą być złożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, tzn. opatrzone datą (datą poświadczenia, nie zaś jakąkolwiek inną datą znajdującą się na kserokopii dokumentu, choćby pochodziła z dnia poświadczenia), napisem za zgodność z oryginałem oraz podpisane przez osoby podpisujące ofertę lub przez osoby upoważnione do poświadczenia zgodności z oryginałem kserokopii dokumentów - w takim przypadku wraz z dokumentami Wykonawca powinien przedłożyć dokumenty, z treści których wynika umocowanie do dokonania tej czynności, o ile nie wynika ono z innych dokumentów składanych wraz z ofertą. W przypadku, gdy dokument składa się z więcej niż jednej strony, kserokopia każdej strony powinna być poświadczona za zgodność z oryginałem, w sposób opisany wyżej. UWAGA 2. Oświadczenie, o którym mowa w pkt 1, oraz wykazy, o których mowa w pkt 3, 5 i 10 powinny być podpisane przez osoby podpisujące wniosek. UWAGA 3. Jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, oświadczenie, o którym mowa w pkt 1, w zakresie niepodlegania wykluczeniu z postępowania, oraz dokument, o którym mowa w pkt 2 powinien być złożony przez każdego z Wykonawców. UWAGA 4. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 2, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, Dokument, o którym mowa powinienn być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, UWAGA 5. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w uwadze 4, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. UWAGA 6. Dokumenty sporządzone w języku obcym powinny być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony.

IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 5.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 60
  • 2 - termin wykonania - 20
  • 3 - okres gwarancji - 20

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Parafia p.w. Św. Wawrzyńca w Radziszowie, ul. Jana Pawła II 18.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.09.2009 godzina 11:00, miejsce: Parafia p.w. Św. Wawrzyńca , ul. Jana Pawła II 18, 32-052 Radziszów.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.