eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Przemyśl › Adaptacja bursy szkolnej na internat dla dzieci niepełnosprawnych z SOSW Nr 1 przy ul. Dworskiego 104 w Przemyślu - I etap i II etap, część 1.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-07-29

Przemyśl: Adaptacja bursy szkolnej na internat dla dzieci niepełnosprawnych z SOSW Nr 1 przy ul. Dworskiego 104 w Przemyślu - I etap i II etap, część 1.
Numer ogłoszenia: 299614 - 2013; data zamieszczenia: 29.07.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Przemyśl - Prezydent Miasta Przemyśl , ul. Rynek 1, 37-700 Przemyśl, woj. podkarpackie, tel. 016 6782962, 6752072, faks 016 6786449.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.przemysl.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Adaptacja bursy szkolnej na internat dla dzieci niepełnosprawnych z SOSW Nr 1 przy ul. Dworskiego 104 w Przemyślu - I etap i II etap, część 1..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.1.Przebudowa budynku bursy szkolnej w zakresie dostosowania ciągów komunikacji parteru dla osób niepełnosprawnych z wykonaniem windy wewnętrznej z poziomu terenu na poziom III piętra oraz związana z tym rozbudowa instalacji elektrycznej i przebudowa instalacji c.o., budowa pochylni dla osób niepełnosprawnych na działce nr 149 obr. 212 w Przemyślu przy ul. Dworskiego 104 zgodnie z projektem budowlano-wykonawczym. Zakres robot: 1.1.1. Roboty budowlane - dostosowanie ciągów komunikacji poziomej na parterze dla osób niepełnosprawnych, w tym: - wyburzenia i zamurowania, - powiększenie otworów drzwiowych i wykonanie nowych nadproży, - montaż nowych drzwi do pomieszczeń, - powiększenie wysokości przejścia na komunikacji prowadzącej do jadalni, - montaż platformy schodowej przy istniejących schodach w korytarzu prowadzącym do jadalni, - montaż stalowego pochwytu na ścianie przy schodach do jadalni, - wyrównanie różnicy posadzek w korytarzu parteru, 1.1.2. Roboty budowlane - wykonanie windy wewnętrznej z poziomu przyległego terenu na poziom III piętra, w tym: - wyburzenie: istniejących schodów żelbetowych prowadzących na parter, fragmentów stropu nad parterem, I i II piętrem, posadzki parteru oraz ścianki wiatrołapu, - wykonanie: nowych podciągów żelbetowych, nadproży z dźwigarów stalowych, warstw posadzkowych, betonowego muru oporowego i docieplenia szpaletów, - demontaż okien wraz z parapetami, - wykonanie ścianek, - wykonanie zadaszenia nad wejściem do windy, - zamurowanie otworów, - montaż windy, 1.1.3. Roboty budowlane - wykonanie wejścia i pochylni dla osób niepełnosprawnych, w tym: - wyburzenie betonowych schodów z poziomu terenu na poziom logii, - wykonanie nowej balustrady stalowej, - wykonanie pochylni , - demontaż stolarki okiennej z kratami stalowymi i parapetami, - montaż nowej ścianki aluminiowej z drzwiami, 1.1.4. Roboty zewnętrzne: - wykonanie nawierzchni z kostki brukowej - dojście do windy i do pochylni przy klatce schodowej K1 wraz z pasem odbojowym, 1.1.5. Roboty elektryczne, w tym: - wykonanie instalacji elektrycznej zasilającej windę i platformę, - wykonanie instalacji oddymiającej, - wykonanie oświetlenia zewnętrznego przed wejściem do windy, - wykonanie oświetlenia zewnętrznego przed wejściem do budynku, 1.1.6. Roboty sanitarne, w tym: - przebudowa fragmentów instalacji c.o. związanej z przesunięciem grzejników kolidujących z windą i projektowanym wejściem. 1.2. Rozbudowa budynku bursy szkolnej przy ul. Dworskiego 104 w Przemyślu w zakresie wykonania schodów zewnętrznych oraz przebudowa i remont związany z adaptacją budynku na potrzeby Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego Nr 1 w Przemyślu zgodnie z projektem budowlano-wykonawczym - II etap, część 1 w zakresie ujętym w przedmiarze robót. 1.2.1. Roboty demontażowe i rozbiórkowe, w tym: - wyburzenia i zamurowania, - demontaż drzwi wewnętrznych, - demontaż umywalek i misek ustępowych, - poszerzenie i podwyższenie otworów drzwiowych, 1.2.2. Roboty budowlano-montażowe wewnętrzne, w tym: - wykonanie nowych nadproży, - wykonanie sanitariatów na parterze (nowe ścianki), nadproża okładziny z płytek ceramicznych,posadzki z płytek gresowych, przebudowa instalacji sanitarnych i elektrycznych, - montaż stolarki drzwiowej, - montaż ścianki aluminiowej z drzwiami - wyjście z klatki schodowej K2 na zewnątrz budynku, - wykonanie hydrantów wewnętrznych, - montaż urządzeń sanitarnych oraz uchwytów dla niepełnosprawnych, 1.2.3. Roboty budowlane w pomieszczeniach węzła pralniczego - modernizacja pomieszczeń istniejącej pralni, w tym: - wyburzenie ścianek, skucie glazury, demontaż drzwi, wykonanie nowych ścianek, wykonanie nowych posadzek, wykonanie okładzin ściennych z płytek ceramicznych, malowanie ścian i sufitów, montaż stolarki drzwiowej, wykonanie instalacji sanitarnych i elektrycznych. 1.2.4. Roboty zewnętrzne: - wykonanie schodów zewnętrznych S1 przy klatce schodowej K2..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.11.13.00 - Roboty rozbiórkowe 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.26.23.00 - Betonowanie 45.42.11.00 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.31.30.00 - Instalowanie wind i ruchomych schodów 45.44.00.00 - Roboty malarskie i szklarskie 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.31.10.00 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 16.12.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 5.000,00 zł.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nie dotyczy

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej jedno zadanie polegające na wykonaniu przebudowy lub remontu obiektu budowlanego o wartości nie mniejszej niż 300.000,00 zł., potwierdzone dowodami wydanymi przez podmiot na rzecz którego zostało wykonane, że roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazującymi że zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiajacy nie wyznacza w tym zakresie warunku.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawca będzie dysponował : 1) min. 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń do pełnienia funkcji kierownika budowy, 2) min 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w zakresie instalacji sanitarnych 3) min. 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w zakresie instalacji , urządzeń elektrycznych i energetycznych, lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów o których mowa w art. 26 ust.2b u Pzp.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że: posiada środki finansowe lub zdolność kredytową na min. 100.000,00 zł. Wykonawca może wykazać spełnienie warunku o którym mowa w pkt. 1.4. polegając na zdolnościach finansowych innych podmiotów na zasadach określonych w art.26 ust.2b ustawy Pzp.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy Formularz oferty według wzoru stanowiącego załącznik Nr 2 do SIWZ 2) pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę o ile osoba reprezentująca wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana jako upoważniona do jej reprezentacji we właściwym rejestrze. 3) pełnomocnictwo o którym mowa w pkt.4 ppkt1. 4) kosztorys ofertowy , 5) dowód wniesienia wadium

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Wprowadzenie zmian do umowy może wynikać z następujących okoliczności: 1. zmiany kluczowego personelu Wykonawcy na personel o kwalifikacjach, doświadczeniu i wykształceniu nie niższym niż wskazany w ofercie Wykonawcy, niezbędne jest uzyskanie zgody Zamawiającego na zaproponowane zmiany ( osoby) 2. zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia , 3. przesunięcia terminu realizacji ze względu wystąpienia szczególnie niesprzyjających warunków pogodowych uniemożliwiających prowadzenie robót zgodnie z warunkami technicznymi, 4. zmiany terminu realizacji ze względu na to, że prace objęte umową zostały wstrzymane przez właściwe organy z przyczyn niezależnych od Wykonawcy. 5. zmiany związanej z rezygnacją przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy, 6. zaistnienia okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności spowodowanych sytuacją finansową, zdolnościami płatniczymi albo okolicznościami, które nie były możliwe do przewidzenia w chwili zawarcia umowy- zmianie może ulec termin realizacji umowy, 7. wprowadzenia zmian w stosunku do rozwiązań przyjętych w dokumentacji projektowej na wykonanie robót zamiennych nie wykraczających poza zakres przedmiotu zamówienia, na uzasadniony wniosek Wykonawcy, Zamawiającego lub Projektanta przy możliwej zmianie wynagrodzenia Wykonawcy w sytuacji koniecznego zwiększenia bezpieczeństwa, realizacji robót, usprawnienia procesu budowy, usunięcia wad ukrytych w dokumentacji projektowej lub odmiennych od przyjętych w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót warunków technicznych a w szczególności istnienie zinwentaryzowanych lub błędnie zinwentaryzowanych obiektów budowlanych, 8. zmiany podwykonawcy robót ( wskazanego w ofercie) pod warunkiem wyrażenia zgody przez Zamawiającego na taką zmianę oraz wprowadzenia podwykonawcy na zadanie w przypadku gdy Wykonawca w ofercie przewidywał, że wykona roboty siłami własnymi , 9. W przypadku wątpliwości interpretacyjnych co do rodzaju i zakresu robót stanowiących przedmiot niniejszego zamówienia, będzie obowiązywała następująca kolejność ważności dokumentów : 1) umowa, 2) Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia, 3) dokumentacja projektowa, 4) ogólne, szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, 5) wybrana przez zamawiającego oferta Wykonawcy 10. Wystąpienie okoliczności braku na rynku wyposażenia lub urządzeń wskazanych w dokumentacji projektowej spowodowanej zaprzestaniem produkcji lub wycofaniem z rynku wyposażenia lub urządzeń lub tez pojawienie się na rynku ww. wyposażenia i urządzeń o nowszych rozwiązaniach pozwalających i umożliwiających uzyskanie lepszej jakości ich funkcjonowania, zmniejszenie kosztów eksploatacji, zaoszczędzenie energii. 11.W przypadku wystąpienia okoliczności wskazanych w pkt.10 możliwa jest zmiana sposobu wykonania i instalacji tego wyposażenia i urządzeń, zmiana wynagrodzenia jak również zmiana terminu wykonania zamówienia. 12.Dopuszczalne są wszelkie zmiany nieistotne rozumiane w ten sposób, że wiedza o ich wprowadzeniu na etapie postępowania o zamówienie nie wpłynęłaby na krą podmiotów ubiegających się o zamówienie ani na wynik postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przemysl.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Przemyślu, Wieloosobowe Stanowisko ds. Zamówień Publicznych ul. Ratuszowa 10A 37-700 Przemyśl..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.08.2013 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Przemyślu, Wieloosobowe Stanowisko ds. Zamówień Publicznych ul. Ratuszowa 10A 37-700 Przemyśl. pok. 205.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.