eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › DOSTAWA I MONTAŻ MEBLI DO NOWEGO BUDYNKU PRZEDSZKOLA NR 11 W ZESPOŁE SZKOLNO - PRZEDSZKOLNYM NR 15 WE WROCŁAWIU PRZY UL. STANISŁAWOWSKIEJ 38/44 - wraz z możliwością składania ofert częściowych 3 części

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-08-31

Wrocław: DOSTAWA I MONTAŻ MEBLI DO NOWEGO BUDYNKU PRZEDSZKOLA NR 11 W ZESPOŁE SZKOLNO - PRZEDSZKOLNYM NR 15 WE WROCŁAWIU PRZY UL. STANISŁAWOWSKIEJ 38/44 - wraz z możliwością składania ofert częściowych 3 części
Numer ogłoszenia: 299610 - 2009; data zamieszczenia: 31.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szkoła Podstawowa nr 25 , ul. Stanisławowska 38/44, 54-611 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 0-71 7831450, faks 0-71 7831450.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sp25wroclaw.ckp.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka budżetowa - szkoła.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA I MONTAŻ MEBLI DO NOWEGO BUDYNKU PRZEDSZKOLA NR 11 W ZESPOŁE SZKOLNO - PRZEDSZKOLNYM NR 15 WE WROCŁAWIU PRZY UL. STANISŁAWOWSKIEJ 38/44 - wraz z możliwością składania ofert częściowych 3 części.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA: Przedmiotem zamówienia dostawa mebli do nowego budynku Przedszkola Nr 11 w Zespołe Szkolno - Przedszkolnym Nr 15 we Wrocławiu przy ul. Stanisławowskiej 38/44 wraz z ich montażem i transportem na miejsce według wskazania Zamawiającego. 2. ZAKRES ZAMÓWIENIA obejmuje zakup, dostawę i montaż w miejscu wskazanym przez Zamawiającego mebli przedszkolnych, szkolnych, biurowych oraz mebli do pracowni językowej opisanych szczegółowo w załączniku nr 1 do SIWZ (minimalne parametry techniczne, jakie muszą spełniać meble) cześć nr 1 - meble szkolne i przedszkolne cześć nr 2 - meble biurowe cześć nr 3 - meble do pracowni językowej Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ i stanowi jej integralną część..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.00.00 - Meble szkolne 39.16.10.00 - Meble przedszkolne 39.13.00.00 - Meble biurowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 19.10.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia publicznego ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy(art. 22 pzp): 1.1 posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności jeżeli ustawy nakładają obo-wiązek posiadania takich uprawnień, Wykonawca musi wykazać realizację w ciągu ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeśli działalność jest krótsza w tym okresie, co najmniej jednego wykonanego zadania odpowiadającego swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości minimum ceny oferowanej brutto, potwierdzone dokumentami stwierdzającymi, że zamówienie to było wykonane z należytą starannością. 1.2 posiadają niezbędną wiedzą i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią w załączeniu pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udo-stępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia., Wykonawca przedstawi wykaz personelu przewidzianego do realizacji zamówienia, wraz z informacją na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresem wykonywanych przez nich czynności. 1.3 znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 1.4 nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia- nie spełnia na podstawie oświadczenia Wykonawcy i dokumentów określonych w rozdziale VI SIWZ..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu udokumentowania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w niniejszej SIWZ, Wykonawcy wraz z ofertą przedłożą dokumenty wymienione w załączonym ZAŁĄCZNIKU NR 2 do SIWZ Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sp25wroclaw.ckp.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szkoła Podstawowa Nr 25 im. Franciszka Juszczaka ul. Stanisławowska 38/44 54-611 Wrocław sekretariat.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.09.2009 godzina 15:00, miejsce: Szkoła Podstawowa Nr 25 im. Franciszka Juszczaka ul. Stanisławowska 38/44 54-611 Wrocław sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: MEBLE SZKOLNE I PRZEDSZKOLNE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia obejmuje dostawe i montaż mebli szkolnych i przedszkolnych opisanych szczegółowo w załaczniku nr 1 do SIWZ.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.00.00-1, 39.16.10.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 19.10.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: MEBLE BIUROWE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia obejmuje dostawe i montaż mebli biurowych wykazanych szczegółowo w załaczniku nr 1 do SIWZ.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.00.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 19.10.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: MEBLE DO PRACOWNI JĘZYKOWEJ.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakre zamówienia obejmuje dostawe i montaż mebli do pracowni językowej wykazanych szczegółowo w załączniku nr 1 do SIWZ.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 19.10.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.