eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Moszczenica › Pełnienie roli Managera ProjektuE-LEADER szansą na przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu dla mieszkańców gminMoszczenica, Ujazd, Będków, Czarnocin współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka na lata 2007-2013

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-07-29

Moszczenica: Pełnienie roli Managera Projektu: E-LEADER szansą na przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu dla mieszkańców gmin: Moszczenica, Ujazd, Będków, Czarnocin współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka na lata 2007-2013
Numer ogłoszenia: 299598 - 2013; data zamieszczenia: 29.07.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 250864 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Moszczenica, ul. Kosowska 1, 97-310 Moszczenica, woj. łódzkie, tel. 044 6169570, faks 044 6169625.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie roli Managera Projektu: E-LEADER szansą na przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu dla mieszkańców gmin: Moszczenica, Ujazd, Będków, Czarnocin współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka na lata 2007-2013.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji Managera Projektu dla Projektu E-LEADER szansą na przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu dla mieszkańców gmin: Moszczenica, Ujazd, Będków, Czarnocin, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka na lata 2007-2013, zwanego dalej Projektem, obejmujące kompleksowe zarządzanie tym Projektem w wyniku którego: 1) Projekt zostanie zrealizowany zgodnie z przewidzianym zakresem i jakością. 2) Projekt zostanie zrealizowany w wyznaczonym terminie. 3) Projekt zostanie zrealizowany zgodnie z kosztorysem. 4) Projekt zostanie zrealizowany z maksymalnym możliwym wykorzystaniem dotacji z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego (jak najwięcej kosztów zostanie uznanych za kwalifikowane). Zadania Managera Projektu obejmują w szczególności: 1) Zarządzanie wszystkimi aspektami i etapami projektu, w tym nadzór nad formalną, merytoryczną i finansową realizacją projektu. 2) Bieżący nadzór nad postępem prac i informowanie Zamawiającego o wszystkich aspektach projektu, w tym pełnienie funkcji inspektora nadzoru Zamawiającego. 3) Opieka prawna nad projektem, w tym organizowanie procedur o udzielanie zamówienia, zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych oraz zgodnie z prawem telekomunikacyjnym. 4) Bieżące uzgadnianie kwestii technicznych oraz wszelkich spraw związanych z realizacją projektu z autorami PFU tj. Politechniką Częstochowską oraz z zespołem ekspertów lidera konsorcjum gmin. 5) Zarządzanie ryzykiem w projekcie. 6) Dokumentowanie, raportowanie i sprawozdawczość projektu. 7) Przygotowywanie wniosków o płatność i opieka w zakresie rozliczania środków z Instytucją Wdrażającą (Władza Wdrażająca Programy Europejskie). 8) Prowadzenie biura projektu, w tym bieżącej korespondencji. Dokumentacja projektu musi być dostępna do wglądu Zamawiającego i osób przez niego upoważnionych. W odniesieniu do umowy o wybudowanie infrastruktury serwerowo - sieciowej w formule zaprojektuj i wybuduj obejmującej: budowę szkieletowej sieci optycznej, sieci dostępowej oraz dostawę serwerów, komputerów i stacji klienckich dla Beneficjentów Ostatecznych Projektu oraz usługę szkolenia tychże Beneficjentów Ostatecznych Projektu, Manager Projektu pełnić będzie funkcję Inżyniera Kontraktu. Manager Projektu ma obowiązek umieszczania wszystkich dokumentów na przygotowanej platformie elektronicznej przez Zamawiającego. W ramach realizacji zadania Manager Projektu należy przewidzieć m.in. następujące koszty Wykonawcy: 1) Koszty osobowe m.in. managera projektu, informatyków, prawników, specjalistów ds. rozliczeń finansowych, inspektora nadzoru. 2) Koszty sprzętu i oprogramowania m.in. laptopa, systemu operacyjnego, pakietu biurowego, systemu informacji prawnej, programu księgowego. Koszty materiałów biurowych. 3) Koszty usług pocztowych i telefonicznych. 4) Koszty transportu (przejazdów). 5) Koszty ubezpieczenia OC. Zaproponowana przez Wykonawcę cena świadczenia usługi MANAGERA PROJEKTU ma charakter ryczałtowy i musi uwzględniać wszystkie ww. koszty oraz inne koszty, niezbędne do świadczenia usługi. Zamawiający w żaden sposób nie może zostać obciążany dodatkowymi kosztami realizowania czynności i zadań wchodzących w zakres usługi. Elementem opisu przedmiotu zamówienia jest Harmonogram Projektu zawarty w Części III niniejszej S.I.W.Z. Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień: CPV 79421000-1 Usługi zarządzania projektem inne niż w zakresie robót budowlanych 79420000-4 Usługi związane z zarządzeniem 71541000-2 Usługi zarządzania projektem budowlanym.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.42.10.00 - Usługi zarządzania projektem inne niż w zakresie robot budowlanych 79.42.00.00 - Usługi związane z zarządzaniem 71.54.10.00 - Usługi zarządzania projektem budowlanym .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka na lata 2007-2013.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.07.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • BUD-INVENT Sp. z o.o., ul. Odkryta 36 A, 03-140 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 129500,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 156210,00

  • Oferta z najniższą ceną: 156210,00 / Oferta z najwyższą ceną: 569999,99

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.