eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lwówek Śląski › Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie Powiatu Lwóweckiego w sezonie zimowym 2014/2015

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-09-09

Lwówek Śląski: Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie Powiatu Lwóweckiego w sezonie zimowym 2014/2015
Numer ogłoszenia: 299538 - 2014; data zamieszczenia: 09.09.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych w Lwówku Śląskim , ul. Szpitalna 4, 59-600 Lwówek Śląski, woj. dolnośląskie, tel. 75 6442872, faks 75 6442872.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://zdp.powiatlwowecki.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie Powiatu Lwóweckiego w sezonie zimowym 2014/2015.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie Powiatu Lwóweckiego w sezonie zimowym 2014/2015, z podziałem na pięć zadań, obejmujących obszarem tereny zgodnie z wykazem dróg stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. Zadanie 1 - pn. Mirsk I- obejmuje zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie gminy Mirsk na długości 46,382 km, w tym odśnieżanie na długości 46,382 km oraz posypywanie materiałami uszorstniającymi odcinków wskazanych przez Zamawiającego łącznie 18,6 km. Usuwanie i rozpychanie zasp śnieżnych (wirnik, ładowarka), których nie można usunąć sprzętem odśnieżnym podstawowym, powstałych przy intensywnych opadach śniegu. Ponadto zamówienie obejmuje załadunek piaskarki Zadanie 2 - pn. Mirsk II - obejmuje zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie gminy Mirsk oraz częściowo na terenie gminy Gryfów Śląski - łącznie na długości 16,422 km, w tym odśnieżanie na długości 16,422 km oraz posypywanie materiałami uszorstniającymi odcinków wskazanych przez Zamawiającego łącznie 8,9 km. Usuwanie i rozpychanie zasp śnieżnych (ładowarka), których nie można usunąć sprzętem odśnieżnym podstawowym, powstałych przy intensywnych opadach śniegu. Ponadto zamówienie obejmuje załadunek piaskarki. Zadanie 3 - pn. Gryfów Śląski - obejmuje zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie gminy Gryfów Śląski na długości 32,679 km, w tym odśnieżanie na długości 32,679 km oraz posypywanie materiałami uszorstniającymi odcinków wskazanych przez Zamawiającego łącznie 17,8 km. Usuwanie i rozpychanie zasp śnieżnych (ładowarka), których nie można usunąć sprzętem odśnieżnym podstawowym, powstałych przy intensywnych opadach śniegu. Ponadto zamówienie obejmuje załadunek piaskarki. Zadanie 4 - pn. Lubomierz - obejmuje zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie gminy Lubomierz oraz częściowo na terenie gminy Gryfów Śląski i Mirsk - łącznie na długości 42,89 km, w tym odśnieżanie na długości 42,89 km oraz posypywanie materiałami uszorstniającymi odcinków wskazanych przez Zamawiającego łącznie 15,3 km. Usuwanie i rozpychanie zasp śnieżnych (ładowarka), których nie można usunąć sprzętem odśnieżnym podstawowym, powstałych przy intensywnych opadach śniegu. Ponadto zamówienie obejmuje załadunek piaskarki. Zadanie 5 - pn. Lwówek Śląski - obejmuje zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie gminy Lwówek Śląski oraz częściowo na terenie gminy Wleń - łącznie 113,917 km, w tym odśnieżanie na długości 113,917 km oraz posypywanie materiałami uszorstniającymi odcinków wskazanych przez Zamawiającego łącznie 42 km. Usuwanie i rozpychanie zasp śnieżnych (ładowarka), których nie można usunąć sprzętem odśnieżnym podstawowym, powstałych przy intensywnych opadach śniegu. Ponadto zamówienie obejmuje załadunek piaskarek.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania 90.63.00.00 - Usługi usuwania oblodzeń .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.04.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: zadanie 1 - 1.200 zł; zadanie 2 - 600 zł; zadanie 3 - 900 zł; zadanie 4 - 1.000 zł; zadanie 5 - 2.100 zł.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek będzie uznany za spełniony jeżeli wykonawca posiada aktualną licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego rzeczy lub aktualne zaświadczenie na przewozy drogowe na potrzeby własne, wydane na podstawie przepisów ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (tekst jednolity Dz. U. z 2007 r. Nr 125 poz. 874 ze zm.)

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek będzie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca świadczył usługi zimowego utrzymania dróg poprzez odśnieżanie z posypywaniem dróg mieszanką uszorstniającą oraz odśnieżanie w okresie ostatnich 3 lat: zadanie 1 - na obszarze min. 40 km w sezonie zimowym zadanie 2 - na obszarze min. 15 km w sezonie zimowym zadanie 3 - na obszarze min. 30 km w sezonie zimowym zadanie 4 - na obszarze min. 30 km w sezonie zimowym zadanie 5 - na obszarze min. 100 km w sezonie zimowym

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • a) wykonawca dysponuje bazą materiałową dla składowania mieszanki piaskowo-solnej na terenie: zadanie 1 lub 2 - na terenie gminy Mirsk (w przypadku składania oferty na oba zadania zamawiający wymaga jedną bazę na terenie gminy Mirsk), zadanie 3 - na terenie gminy Gryfów Śl. lub Mirsk, zadanie 4 - na terenie gminy Lubomierz, zadanie 5 - na terenie gminy Lwówek Śl. b) wykonawca dysponuje, co najmniej: zadanie 1: nośnik z pługiem i piaskarką - 1 szt., nośnik z pługiem ciężkim - 1 szt. pług wirnikowy - 1 szt. zadanie 2: nośnik z pługiem i piaskarką - 1 szt., nośnik z pługiem - 1 szt. zadanie 3: nośnik z pługiem i piaskarką - 1 szt., nośnik z pługiem - 1 szt. zadanie 4: nośnik z pługiem i piaskarką - 1 szt., nośnik z pługiem - 1 szt. zadanie 5: nośnik z pługiem i piaskarką - 3 szt., nośnik z pługiem - 1 szt. Ponadto wymagane będzie dysponowanie ładowarką do załadunku mieszanki piaskowo-solnej w ilości odpowiadającej min. 1 szt. na plac składowy wskazany przez Wykonawcę.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek będzie uznany za spełniony jeżeli wykonawca dysponuje na każdym wymaganym nośniku odpowiednio wykwalifikowaną osobą (po 1-ej osobie na nośnik z odpowiednią kategorią prawa jazdy oraz uprawnienia operatorów ładowarek): zadanie 1 - co najmniej 2 osoby posiadające uprawnienia do prowadzenia wskazanych nośników, zadanie 2 - co najmniej 2 osoby posiadające uprawnienia do prowadzenia wskazanych nośników, zadanie 3 - co najmniej 2 osoby posiadające uprawnienia do prowadzenia wskazanych nośników, zadanie 4 - co najmniej 2 osoby posiadające uprawnienia do prowadzenia wskazanych nośników, zadanie 5 - co najmniej 4 osoby posiadające uprawnienia do prowadzenia wskazanych nośników. Ponadto należy wskazać osobę z uprawnieniami do obsługi ładowarki (tyle ile miejsc załadunku).

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zamawiający nie stawia żadnego specjalnego warunku

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    Wykonawca jest obowiązany do wykazania (w wykazie wykonanych usług) jedynie usługi zimowego utrzymania dróg - odśnieżanie z posypywaniem dróg mieszanką uszorstniającą oraz odśnieżanie: dla zadania 1 - na obszarze min. 40 km w sezonie zimowym, dla zadania 2 - na obszarze min. 15 km w sezonie zimowym, dla zadania 3 - na obszarze min. 30 km w sezonie zimowym, dla zadania 4 - na obszarze min. 30 km w sezonie zimowym, dla zadania 5 - na obszarze min. 100 km w sezonie zimowym.;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

a) zmiany stawki podatku od towarów i usług w zakresie zmienionej jej wysokości, b) zmiany (szczególnie w następstwie awarii) pojazdów i sprzętu wykonawcy, c) zmiana wykazu dróg w przypadkach podyktowanych koniecznością wydłużenia lub skrócenia wymienionych odcinków dróg lub objęcia utrzymaniem nowych, d) zmiana terminu realizacji umowy w przypadku wystąpienia warunków atmosferycznych, zmuszających do wydłużenia akcji zimowej

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://przetargi.propublico.pl http://zdp.powiatlowecki.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Powiatowych ul.Szpitala 4, 59-600 Lwówek Śląski.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.09.2014 godzina 09:45, miejsce: Zarząd Dróg Powiatowych ul.Szpitala 4, 59-600 Lwówek Śląski.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.