To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-11-17
Katowice: zakup usług w zakresie dostarczania (transportu) gorących posiłków dla uczniów 6 szkół na terenie miasta Katowice
Numer ogłoszenia: 299481 - 2011; data zamieszczenia: 17.11.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 271897 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Katowicach, ul. Jagiellońska 17, 40-032 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 2511451, 2517817, faks 032 2512712 w. 129 lub 136.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zakup usług w zakresie dostarczania (transportu) gorących posiłków dla uczniów 6 szkół na terenie miasta Katowice.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: . Przedmiotem zamówienia jest dowóz gorących posiłków przez 5 dni w tygodniu dla uczniów n/w szkół, położonych na terenie miasta Katowice: 1) Część nr 1 - wg trasy: - do Szkoły Podstawowej nr 5 przy ul. Gallusa 5 ze Szkoły Podstawowej nr 15 przy ul. Ks. bp. Adamskiego 24, 2) Część nr 2 - wg trasy: - do Zespołu Szkół Specjalnych nr 9 przy ul. Ścigały nr 17 ze Szkoły Podstawowej nr 2 przy ul. Roździeńskiego 82, 3) Część nr 3 - wg trasy: - do Gimnazjum nr 14 przy ul. Oswobodzenia nr 47 ze Szkoły Podstawowej nr 53 przy ul. Wyzwolenia 18, 4) Część nr 4 - wg trasy: - do Gimnazjum nr 16 przy ul. Wojciecha 9 ze Szkoły Podstawowej nr 51 przy ul. Przyjaznej 7a, 5) Część nr 5 - wg trasy: - do Gimnazjum nr 19 przy ul. Spółdzielczości 21 ze szkoły Podstawowej nr 27 przy ul. Łętowskiego 18, 6) Część nr 6 - wg trasy: - do Gimnazjum nr 23 przy ul. Medyków 27 ze Szkoły Podstawowej nr 9 przy ul. Panewnickiej 172, i obejmuje następujące czynności, które Wykonawca zobowiązuje się wykonać: a) załadunek pełnych termosów w szkołach przygotowujących posiłki, b) przejazd do właściwych szkół, c) rozładunek termosów, d) załadunek pustych termosów, e) przejazd do szkół przygotowujących posiłki, f) rozładunek pustych termosów. 2. Wykonawca zobowiązuje się przewozić posiłki w formie obiadu w dni powszednie tzn. od poniedziałku do piątku (z wyłączeniem sobót, niedziel oraz dni świątecznych). W szczególnie uzasadnionych przypadkach dopuszcza się możliwość dowozu posiłków w okresie przerwy w nauce szkolnej, tj. w okresie ferii i wakacji szkolnych oraz w razie konieczności odpracowania dnia wolnego od nauki. Dopuszcza się również możliwość zmiany tras pomiędzy poszczególnymi szkołami w sytuacjach: 1) remontu stołówek szkolnych w w/w szkołach i koniecznością dowozu posiłków z innych szkół również nie wymienionych powyżej ale znajdujących się najbliżej szkoły wymagającej dowozu posiłków, 2) zmiany szkół wyznaczonych jako szkoły dyżurujące 3) w innych, niezależnych od Wykonawcy lub Zamawiającego przypadkach, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a które powodowałyby niezachowanie ciągłości usług w zakresie dostarczania gorących posiłków uczniom szkół na terenie miasta Katowice w okresie realizacji zamówienia. 3. Wykonawca zobowiązuje się punktualnie dowozić posiłki zgodnie z harmonogramem ustalonym ze szkołami oraz odwozić zużyte termosy do szkół. 4. Termosy oraz pojemniki przystosowane do przewozu posiłków, które będą wykorzystywane przy realizacji zamówienia będą udostępnione przez szkoły, z których będą dowożone posiłki. 5. Dowożenie posiłków musi odbywać się środkiem transportu dopuszczonym do przewozu żywności przez właściwego państwowego inspektora sanitarnego. Osoba przewożąca posiłki oraz dokonująca załadunku i rozładunku posiłków ma obowiązek posiadać aktualną książeczkę dla celów sanitarno-epidemiologicznych. 6. Wykonawca zobowiązany jest do realizacji zamówienia w oparciu o przepisy ustawy z dnia 25.08.2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (tekst jednolity: Dz.U. z 2010r. Nr 136 poz. 914 z późn. zmianami), w szczególności z zachowaniem zasad systemu analizy zagrożeń krytycznych punktów kontroli (HACCP) oraz do posiadania dokumentacji potwierdzającej stosowanie w/w systemu. 7. Wymagany sposób dokumentowania oraz warunki wykonywanej usługi, w tym sprawy związane z ochroną danych osobowych, określa umowa stanowiąca załącznik nr 1 (dotyczy każdej części postępowania). 8. Wykonawca zobowiązuje się prowadzić rejestr przewozów wg wzoru, który stanowi załącznik nr 1 do umowy. Rejestr przewozów każdorazowo będzie potwierdzany przez osoby upoważnione przez szkoły. 9. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na jedną lub więcej części wymienionych w pkt 1 albo na całość zamówienia..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.52.40.00 - Usługi dostarczania posiłków do szkół .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 2
Nazwa: Część nr 2 - wg trasy: do Zespołu Szkół Specjalnych nr 9 przy ul. Ścigały nr 17 ze Szkoły Podstawowej nr 2 przy ul. Roździeńskiego 82.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.11.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ANDO Firma Handlowo-Usługowa ANDRZEJ WŁODARSKI
jakie przetargi wygrała firma
ANDO Firma Handlowo-Usługowa ANDRZEJ WŁODARSKI
- ANDO Firma Handlowo-Usługowa Andrzej Włodarski, ul. Kujawska 1/12, 40-219 Katowice, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 9502,03 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 7601,63
Oferta z najniższą ceną: 7601,63 / Oferta z najwyższą ceną: 14253,05
Waluta: PLN.
Część NR: 5
Nazwa: Część nr 5 - wg trasy: do Gimnazjum nr 19 przy ul. Spółdzielczości 21 ze szkoły Podstawowej nr 27 przy ul. Łętowskiego 18.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.11.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Firma Handlowo-Usługowa CIOK Bogusław, ul. Spokojna 1, 40-640 Katowice, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 9502,03 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 8741,87
Oferta z najniższą ceną: 8741,87 / Oferta z najwyższą ceną: 14253,05
Waluta: PLN.
Część NR: 6
Nazwa: Część nr 6 - wg trasy: do Gimnazjum nr 23 przy ul. Medyków 27 ze Szkoły Podstawowej nr 9 przy ul. Panewnickiej 172.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.11.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Firma Handlowo-Usługowa CIOK Bogusław, ul. Spokojna 1, 40-640 Katowice, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 9502,03 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 11402,44
Oferta z najniższą ceną: 11402,44 / Oferta z najwyższą ceną: 14253,05
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Dostawa urządzeń sieciowych
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej przy Szkole Podstawowej nr 33 z Oddziałami Dwujęzycznymi im. Stanisława Ligonia w Katowicach w II półroczu 2024 roku
- DOSTAWA ODCZYNNIKÓW I MATERIAŁÓW ZUŻYWALNYCH, DZIERŻAWA ANALIZATORÓW ORAZ LABORATORYJNEGO SYSTEMU INFORMATYCZNEGO DLA POTRZEB CENTRALNEGO LABORATORIUM ANALITYCZNEGO
- Dostawa systemu do multipleksowej analizy kwasów nukleinowych i przeciwciał anty-HLA wraz z odczynnikami rozruchowymi oraz zestawem walidacyjnym anty-HLA
- Usługa drukowania materiałów promocyjnych, z podziałem na części
- Ochrona mienia Zakładu Odzysku i Unieszkodliwiania Odpadów w Katowicach.
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przygotowanie i dostawa gotowych posiłków dla dzieci uczęszczających do oddziałów przedszkolnych i szkolnych w Szkole Podstawowej im. Świętego Brata Alberta w Czechówce w roku szkolnym 2024/2025
- SP 77/5/2024 Usługi restauracyjne na rzecz uczniów Szkoły Podstawowej nr 77 im. T. Różewicza we Wrocławiu
- świadczenie usługi cateringowej polegającej na przygotowaniu, dostawie obiadów i wydaniu posiłków oraz obsłudze stołówek w szkołach podstawowych na terenie Gminy Tarnowo Podgórne
- Usługi restauracyjne na rzecz uczniów Szkoły Podstawowej nr 2 im. Henryka Sucharskiego we Wrocławiu w roku szkolnym 2024/2025.
- Przygotowanie i dostawa gotowych posiłków dla dzieci uczęszczających do oddziałów szkolnych w Szkole Podstawowej im. Tadeusza Kościuszki w Sieprawiu w roku szkolnym 2024/2025
- Świadczenie usług żywienia na potrzeby: Szkoły Podstawowej nr 1 z Oddziałem Przedszkolnym, Szkoły Podstawowej nr 3 oraz Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Lidzbarku Warmińskim.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.