eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rybnik › Roboty budowlane w zakresie remontu pomieszczeń dla potrzeb zabudowy zusomatów w budynkachOddziału ZUS w Rybniku, ul. Reymonta 2, ul. Jankowicka 13,Inspektoratów ZUS wWodzisławiu Śl., ul. Witosa 30, Raciborzu, ul. Łąkowa 28, Pszczynie, ul. Kopernika 22, Tychach, ul. Gen. Ch. de Gaulle a 16.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-09-21

Rybnik: Roboty budowlane w zakresie remontu pomieszczeń dla potrzeb zabudowy zusomatów w budynkach: Oddziału ZUS w Rybniku, ul. Reymonta 2, ul. Jankowicka 13,Inspektoratów ZUS w: Wodzisławiu Śl., ul. Witosa 30, Raciborzu, ul. Łąkowa 28, Pszczynie, ul. Kopernika 22, Tychach, ul. Gen. Ch. de Gaulle a 16.
Numer ogłoszenia: 299442 - 2011; data zamieszczenia: 21.09.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Ubezpieczeń Społecznych w Warszawie Oddział w Rybniku , ul. Reymonta 2, 44-200 Rybnik, woj. śląskie, tel. 032 4222600, faks 032 4224958.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty budowlane w zakresie remontu pomieszczeń dla potrzeb zabudowy zusomatów w budynkach: Oddziału ZUS w Rybniku, ul. Reymonta 2, ul. Jankowicka 13,Inspektoratów ZUS w: Wodzisławiu Śl., ul. Witosa 30, Raciborzu, ul. Łąkowa 28, Pszczynie, ul. Kopernika 22, Tychach, ul. Gen. Ch. de Gaulle a 16..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w zakresie remontu pomieszczeń dla potrzeb zabudowy zusomatów w budynkach: Oddziału ZUS w Rybniku, ul. Reymonta 2, ul. Janowicka 13, Inspektoratów ZUS: w Wodzisławiu Śl., ul. Witosa 30 w Raciborzu, ul. Łąkowa 28 w Pszczynie, ul. Kopernika 22, w Tychach, ul. Gen. Ch. de Gaulle a 16 Zakres zamówienia obejmuje: 1. budynek Oddziału ZUS w Rybniku, ul. Reymonta 2: - demontaż i ponowny montaż płyt sufitu podwieszonego 11,88 m2 - przełożenie łączników oświetlenia zewnętrznego z przedsionka gdzie ma być zainstalowany zusomat do holu budynku - 3 szt., - zainstalowanie oprawy oświetleniowej nad stanowiskiem zusomatu- 1 szt., - przełożenie punktu elektryczno-logicznego składającego się z 3 szt. gniazd wtyczkowych oraz 2 szt. modułów RJ45 w jednym gnieździe, (4 puszki) do przedsionka - odległość od szafy dystrybucyjnej 49 mb, - wykonanie dokumentacji powykonawczej i uzyskanie certyfikatu gwarancyjnego; 2. budynek Oddziału ZUS w Rybniku, ul Jankowicka 13: - wymiana drzwi drewnianych na aluminiowe przeszklone - 1 szt., - malowanie pomieszczenia farbami emulsyjnymi o powierzchni 42,35 m2; 3. budynek Inspektoratu ZUS w Wodzisławiu Śl., ul. Witosa 30: - przełożenie punktu elektryczno-logicznego składającego się z 3 szt. gniazd wtyczkowych oraz 2 szt. modułów RJ45 do przedsionka - odległość od szafy dystrybucyjnej 26,20 mb, - wykonanie dokumentacji powykonawczej i uzyskanie certyfikatu gwarancyjnego; 4. budynek Inspektoratu ZUS w Raciborzu, ul. Łąkowa 28: - demontaż ścianki działowej grubości ?c (12 cm) 7,07 m2 obłożonej płytą gipsowo- kartonową 12,63 m2, - montaż ścianki gipsowo-kartonowej o powierzchni 6,32 m2, - demontaż drzwi drewnianych szt 2 (3,69 m2) oraz ich montaż w nowej ściance - 1szt., - uzupełnienie posadzki z płytek gresowych o powierzchni 4,08 m2, - uzupełnienie sufitu podwieszonego wypełnionego płytami z wełny mineralnej 4,08 m2, - wymiana opraw oświetleniowych osadzonych w suficie podwieszonym - 2 szt., - przełożenie opraw oświetleniowych - 2 szt., gniazda wtyczkowego szt. 1 i łączników- 2 szt., - malowanie farbami emulsyjnymi ścian i sufitów o powierzchni 59,48 m2; 5. budynek Inspektoratu ZUS w Pszczynie, ul. Kopernika 22: - przeniesienie przełącznika funkcji zamknięcia drzwi wewnętrznych przesuwnych - 1szt, - osadzenie gniazda instalacyjnego wtyczkowego ze stykiem ochronnym - 1szt., - malowanie farbą emulsyjną pomieszczeń o powierzchni 25,06 m2; 6. budynek Inspektoratu ZUS w Tychach, ul. Gen. Ch. de Gaulle a 16 - przebudowa przedsionka poprzez demontaż ścianki wewnętrznej z drzwiami przesuwnymi automatycznymi, a następnie jej montaż w nowym miejscu oraz uzupełnienie dwoma nowymi ściankami o wym. 1100 mm x 2350 mm z elementów aluminiowych przeszklonych, oraz zabudowa ścianki GK o pow. 2,96 m2, - przełożenie do przedsionka jednego punktu elektryczno-logicznego (PEL) składającego się z 3 szt. gniazd wtyczkowych oraz z 2 szt. modułów RJ45 w jednym gnieździe - odległość od szafy dystrybucyjnej 21,50 mb., -wykonanie dokumentacji powykonawczej, uzyskanie certyfikatu gwarancyjnego. Zakres szczegółowy określają przedmiary robót i specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, rysunki pomieszczeń stanowiące załączniki do STWiOR.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.31.43.20 - Instalowanie okablowania komputerowego 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 42.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wpłaty wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać , że posiada opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia z minimalną suma ubezpieczenia co najmniej 30.000,00 zł.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Termin wykonania przedmiotu umowy może ulec zmianie w przypadku wystąpienia okoliczności, których zaistnienie uniemożliwia wykonanie przedmiotu umowy w terminie. Okolicznościami stanowiącymi podstawę zmiany terminu, wykonania przedmiotu umowy, jest konieczność wykonania zamówień dodatkowych.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zus.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedziba Oddziału ZUS w Rybniku przy ul. Reymonta 2, pokój nr 25.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.10.2011 godzina 09:00, miejsce: siedziba Oddziału ZUS w Rybniku przy ul. Reymonta 2, pokój nr 2.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.