eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Domaniewice › Dostawa nowego specjalistycznego lekkiego samochodu ratowniczo - gaśniczego do ratownictwa chemiczno - ekologicznego na obszarze ŁGR

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-02-10

Domaniewice: Dostawa nowego specjalistycznego lekkiego samochodu ratowniczo - gaśniczego do ratownictwa chemiczno - ekologicznego na obszarze ŁGR
Numer ogłoszenia: 29930 - 2015; data zamieszczenia: 10.02.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Domaniewice , Główna 2, 99-434 Domaniewice, woj. łódzkie, tel. 046 8383522, faks 046 8383377.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa nowego specjalistycznego lekkiego samochodu ratowniczo - gaśniczego do ratownictwa chemiczno - ekologicznego na obszarze ŁGR.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa nowego specjalistycznego lekkiego samochodu ratowniczo - gaśniczego do ratownictwa chemiczno - ekologicznego. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA I. WYMAGANIA PODSTAWOWE 1.1 Pojazd powinien spełniać wymagania polskich przepisów o ruchu drogowym zgodnie z Ustawą Prawo o ruchu drogowym z uwzględnieniem wymagań dotyczących pojazdów uprzywilejowanych. 1.2 Pojazd powinien spełniać przepisy Polskiej Normy PN-EN 1846-1 oraz PN-EN 1846-2. 1.3 Pojazd powinien spełniać Wymagania techniczno-użytkowe dla wyrobów służących zapewnieniu bezpieczeństwa publicznego lub ochronie zdrowia i życia oraz mienia, wprowadzanych do użytkowania w jednostkach ochrony przeciwpożarowej -Rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji - Dz. U. Nr 143 poz. 1002 z 2007r., i Rozporządzenie zmieniając -Dz. U. Nr 85 poz. 553 z 2010 r. 1.4 Samochód musi posiadać świadectwo dopuszczenia wyrobu, do stosowania w jednostkach ochrony przeciwpożarowej wydany przez polską jednostkę certyfikującą. Świadectwo ważne na dzień składania ofert. Należy potwierdzić spełnienie wymagań i załączyć kompletne świadectwo dopuszczenia do oferty (dwie strony) 1.5 Samochód musi posiadać aktualne świadectwo homologacji typu podwozia. II. PARAMETRY TECHNICZNO - UŻYTKOWE 2.1 Maksymalna masa rzeczywista - 3 500 kg 2.2 Samochód wyposażony w silnik wysokoprężny o mocy min. 125 KM. III. PODWOZIE Z KABINĄ 3.1 Samochód zakupiony z rynku pierwotnego, 3.2 Samochód wyposażony w: - system ABS - wspomaganie kierowania - napęd 4x2 z możliwość blokowania mechanizmu różnicowego mostu napędowego, tylne koła bliźniacze 3.3 Samochód wyposażony w silnik o zapłonie samoczynnym, posiadający aktualne normy ochrony środowiska (czystości spalin) spełniający normę emisji spalin Euro 5 3.4 Kabina fabrycznie jednomodułowa, miejsc do siedzenia 6 (siedzenia przodem do kierunku jazdy), Kabina wyposażona w: - klimatyzację - indywidualne oświetlenie do czytania mapy dla pozycji dowódcy - elektrycznie sterowane szyby w przednich drzwiach - elektrycznie sterowane lusterka po stronie kierowcy i dowódcy - lusterka zewnętrzne, elektrycznie podgrzewane - nawigacja GPS (przekątna monitora min 6 cali), z aktualizacja map Polski i Europy min. na 36- lub fabrycznie zabudowana - lampy przeciwmgłowe z przodu pojazdu - 2 gniazda zasilania elektrycznego z zapalniczki + gniazdo zasilania USB - centralny zamek otwierany z pilota. 3.5 Fotele wyposażone w pasy bezpieczeństwa. Siedzenia pokryte materiałem łatwo zmywalnym, o zwiększonej odporności na ścieranie. Fotele wyposażone w zagłówki. Fotel dla kierowcy z regulacją wysokości, odległości i pochylenia oparcia. 3.6 W kabinie kierowcy zamontowane następujące urządzenia: - radiotelefon samochodowy o parametrach: częstotliwość VHF 136-174 MHz, moc 1÷25 W, odstęp międzykanałowy 12,5 kHz dostosowany do użytkowania w sieci MSWiA ,min 125 kanałów, wyświetlacz alfanumeryczny min 14 znaków. - radio z gniazdem USB - podest do ładowarek radiostacji przenośnych i latarek z wyłącznikiem - ładowarka samochodowa do baterii od przenośnych radiostacji - ładowarka samochodowa do baterii od latarek. 3.7 Dodatkowe urządzenia zamontowane w kabinie: - sygnalizacja otwarcia drzwi (oraz żaluzji skrytek jeśli ów będą) - sygnalizacja informująca o wysunięciu masztu - sygnalizacja załączonego gniazda ładowania - główny wyłącznik oświetlenia skrytek - sterowanie niezależnym ogrzewaniem kabiny. 3.8 Pojazd wyposażony w urządzenie sygnalizacyjno - ostrzegawcze (akustyczne i świetlne), pojazdu uprzywilejowanego. Urządzenie akustyczne powinno umożliwiać podawanie komunikatów słownych. Głośnik lub głośniki o mocy min. 200W Lampa zespolona z napisem STRAŻ - płaska z lampami LED umieszczona na dachu kabiny i jedna lampa niebieska LED, umieszczona na ścianie tylnej pojazdu lub na tylnej części dachu pojazdu. Sterowanie przy pomocy manipulatora na elastycznym przewodzie, zmiana modulacji dźwiękowej sygnału poprzez klakson pojazdu, mnipulator powinien być funkcjonalny, czytelny i posiadać wyraźne, podświetlane oznaczenia trybu pracy w ciągu dnia i nocy. Wymagana funkcjonalność podstawowa: - załączenie sygnałów dźwiękowych i świetlnych jednym przyciskiem (pojedyncze krótkie naciśnięcie przycisku) - wyłączenie sygnałów dźwiękowych(pojedyncze krótkie naciśnięcie przycisku) - wyłączenie sygnałów dźwiękowych, świetlnych (pojedyncze długie naciśnięcie przycisku) Lampa zespolona i pojedyncza -z zabezpieczeniem ochronnym - dodatkowe 2 lampy sygnalizacyjne niebieskie LED z przodu pojazdu. - - oraz fala świetlna LED umieszczona na tylnej ścianie nadwozia. 3.9 Pojazd wyposażony w gniazdo (z wtyczką) do ładowania akumulatorów ze źródła zewnętrznego 3.10 Pojazd wyposażony w sygnalizację świetlną i dźwiękową włączonego biegu wstecznego (jako sygnalizację świetlną dopuszcza się światło cofania). Kamera cofania z podglądem w kabinie kierowcy. 3.11 Pojazd wyposażony w hak holowniczy typu kulowego do przyczep o masie całkowitej nie przekraczającej 3500 kg, wg PN-76/S-47291 demontowany, przystosowany do ciągnięcia przyczepek zgodnie z homologacją podwozia. Gniazdo elektryczne do przyczepy - znormalizowane gniazdo 12 V, 7-biegunowe, wg PN-83/S-76055. Spełnienie wymagań potwierdzone świadectwem dopuszczenia. 3.12 Ogumienie wielosezonowe 3.13 Pełnowymiarowe koło zapasowe na wyposażeniu pojazdu 3.14 Kolory samochodu: - elementy podwozia, rama - w kolorze czarnym lub zbliżonym - błotniki i zderzaki - w kolorze białym - żaluzje skrytek - w kolorze naturalnym aluminium lub szarym - kabina, zabudowa - w kolorze czerwonym RAL 3000. IV. ZABUDOWA POŻARNICZA 4.1 - konstrukcja zabudowy szkieletowa z kształtowników ze stali nierdzewnej, - poszycie zewnętrzne wykonane z gładkiej blachy ze stopu aluminium lakierowana obustronnie, - dach wykonany w formie podestu roboczego pokrytego blachą aluminiową ze wzorem przeciwpoślizgowym, - na dachu miejsce na drabinę, - długość zabudowy min. 2650 mm, szerokość zabudowy min. 2150 mm, wysokość zabudowy równa wysokości pojazdu, - na tylnej ścianie zabudowy drabina umożliwiająca wejście na dach, - szerokość rolet bocznych - po min. 2 rolety na stronę, po min. 1100 mm, - roleta w ścianie tylnej o szerokości min. 800 mm, - rolety aluminiowe pyło i wodoszczelne, - wszystkie rolety zabudowy pożarniczej zamykane jednym kluczem, - półki aluminiowe mocowane do stelaża z miejscem na specjalistyczne wyposażenie pożarnicze, Skrytki na sprzęt lub luk bagażowy i przedział wysokociśnieniowego agregatu wodno- pianowego wyposażone w oświetlenie, podwójne listwy- LED, umieszczone pionowo po obu stronach schowka lub luku. Przy prowadnicy żaluzji lub drzwi włączane automatycznie po otwarciu ich. W kabinie zamontowana sygnalizacja otwarcia skrytek lub luku. Główny wyłącznik oświetlenia skrytek lub luku, zainstalowany w kabinie kierowcy. 4.2 Pojazd posiada oświetlenie pola pracy wokół samochodu (5 lamp LED) W kabinie musi być zainstalowany włącznik do załączenia oświetlenia zewnętrznego, z możliwością sterowania oświetleniem z tablicy agregatu. Pojazd posiada oświetlenie powierzchni dachu. Oświetlenia włączane z przedziału wysokociśnieniowego agregatu wodno- pianowego. 4.3 Półki sprzętowe wykonane z aluminium, rozkład półek do uzgodnienia na poziomie zamówienia 4.4 Schowki lub luk wyposażony w regał wysuwny lub obrotowy na agregat prądotwórczy, pompę beczkowa (do substancji ropopochodnych i substancji brudnych), Skimmer olejowy (urządzenie do zbierania i usuwania rozlewisk oleju z wód śródlądowych). Regał obrotowy lub wysuwny -wyposażony w zestaw sprzętu m.in : - łom zwykły-1szt - łomo-wyciągacz-1szt - młotek 2 kg i 4 kg- po 1szt - siekiera-1szt - topór pożarniczy- 1 szt. - nożyce do drutu-1szt - piła ręczna do metalu z wymiennym brzeszczotem - 2 szt. - bosak składany aluminiowy- 1 szt. - szpadel- 2 szt. - kilof - 1szt.. 4.5 W przypadku użycia skrytek na sprzęt - drzwi żaluzjowe wyposażone w zamki, jeden klucz pasuje do wszystkich zamków. Wymagane dodatkowe zabezpieczenie przed otwarciem żaluzji. 4.6 Pojazd posiada drabinkę do wejścia na dach z tyłu samochodu, wykonana z materiałów nierdzewnych, umieszczoną po prawej stronie. W górnej części drabinki zamontowane poręcze ułatwiające wchodzenie. 4.7 Zbiornik środka pianotwórczego, wykonany z materiałów kompozytowych, odpornych na działanie dopuszczonych do stosowania środków pianotwórczych i modyfikatorów o pojemności 30l . Napełnianie zbiornika środkiem pianotwórczym, możliwe z poziomu terenu. 4.8 Układ wodno-pianowy wyposażony w ręczny lub automatyczny dozownik środka pianotwórczego dostosowany do wydajności agregatu wodno- pianowego , zapewniający uzyskiwanie co najmniej stężeń 3% i 6% (tolerancja +0,5%) w całym zakresie pracy 4.9 Wszystkie elementy układu wodno-pianowego, odporne na korozję i działanie dopuszczonych do stosowania środków pianotwórczych i modyfikatorów. 4.10 Pojazd wyposażony w wysuwany maszt oświetleniowy z głowicą z 2(dwoma) reflektorami, wyposażonymi w lampy o strumieniu świetlnym min. 20 000lumenów, wyposażone w soczewki zapewniające szerokie rozproszenie światła. - wysokość rozłożonego masztu, mierzona od podłoża do oprawy reflektorów- minimum 4,5 metra. - obrót i pochył reflektorów, o kąt co najmniej od 0o ÷ 135o - w obie strony - sterowanie masztem odbywa się z poziomu ziemi. - złożenie masztu następuje, bez konieczności ręcznego wspomagania - w kabinie znajduje się sygnalizacja informująca o wysunięciu masztu Spełnienie wymagań potwierdzone świadectwem dopuszczenia. V. WYPOSAŻENIE 5.1 Pojazd wyposażony w sprzęt standardowy, dostarczany z podwoziem, min: 2kliny, klucz do kół, podnośnik hydrauliczny z dźwignią, trójkąt ostrzegawczy, apteczka, gaśnica min 3kg, linka holownicza, skrzynka narzędziowa wyposażona w młotek, przecinak, kombinerki, szczypce boczne, szczypce nastawne, komplet kluczy płasko-oczkowych i nasadowych w zakresie od 6 do 32mm komplet wkrętaków, komplet klucz nastawny, miara zwijana min. 20m 5.2 Na pojeździe zapewnione miejsce na przewożenie sprzętu zgodnie z Wymaganiami dla samochodów ratowniczo-gaśniczych Szczegóły dotyczące rozmieszczenia sprzętu do uzgodnienia z użytkownikiem na etapie realizacji zamówienia. 5.3 Samochód należy doposażyć w sprzęt: - z przodu pojazdu montaż wyciągarki elektrycznej o sile uciągu minimum 3,5 ton z liną o długości min. 28m, wraz z pokrowcem - agregat prądotwórczy o mocy min 3,2 KW z rozruchem ręcznym, stopień ochrony min. IP54 - 2szt latarek kątowych z ładowarkami zamontowanymi w pojeździe i 2szt- radiostacji nasobnych (min.16 kanałów- programowanych, wyświetlacz alfanumeryczny, odstęp międzykanałowy dostosowany do użytkowania w sieci MSWiA) - z ładowarkami, zamontowane w kabinie na specjalnym podeście - w kamerę monitorującą strefę z tyłu pojazdu. Kamera przystosowana do pracy w każdych warunkach atmosferycznych. Monitor przekazujący obraz kolorowy, zamontowany w kabinie w zasięgu wzroku kierowcy - wideorejestrator zamontowany tak by nagrywał drogę jazdy, zapis w jakości HD o rozdzielczości min. 30klatek na sekundę z kartą pamięci min. 64GB, funkcja nagrywania dzień/ noc, urządzenie skonfigurowane z lokalizatorem GPS torba PSP-R1 - wyposażona zgodnie z wytycznymi KG PSP z 26 lipca 2013r. Załącznik nr 3 wraz z deską, szynami Kramera, noszami miękkimi (płachtowe), nosze jaskiniowe, deska - ortopedyczną pediatryczną kompletna (pasy, unieruchomienie głowy), kamizelka KED, defibrylatorem zautomatyzowanym AED, zestawem do segregacji poszkodowanych dla 50 osób, butla o poj. 2.7 l z zapasem tlenu, butla o poj. 10 (5) l z zapasem tlenu, rozdzielacz do tlenoterapii masowej, maski do tlenoterapii biernej w ilości zgodnej z ilością wyjść z rozdzielacza w tym 2/3 ilości masek dla dorosłych 1/3 masek pediatrycznych, odsysacz jadu kleszczy, os, węży, żmij (pompka ssąca lub aspirator), dwie maskotki pluszowe. - ubranie specjalne chroniące przed czynnikami chemicznymi typu 2 (ubrania, rękawice, buty) wraz z aparatami dróg oddechowych (aparaty powietrzne nadciśnieniowy z czujnikami bezruchu, butle kompozytowe) x 2 komplety - drabina aluminiowa nasadkowa min 6m, certyfikat C.N.B.O.P. - drabina linowa min. 10m, PN-83/W-52501 - wysokociśnieniowy agregat wodno - pianowy - wydajność pompy minimum 50l/min przy ciśnieniu min 40 bar (z płynną regulacją) - dozownik środka pianotwórczego - silnik czterosuwowy - rozrusznik ręczny lub elektryczny - linia szybkiego natarcia min. 40 mb ze zwijadłem ręcznym - prądownica pistoletowa, z regulacją strumienia od mgłowego do zwartego - zbiornik wody o pojemności min 200 litrów (zamontowane ogrzewanie samochodowe do miejsca gdzie umieszczony jest zbiornik) Spełnienie wymagań potwierdzone świadectwem dopuszczenia - zbiornik środka pianotwórczego-napełniony środkiem pianotwórczym 10% pojemności zbiornika na wodę - zapora parkanowa - pochłaniająca substancje chemiczne w wodzie- 2 szt. - zapory przeciwpowodziowe- 2 szt. - zastawki przeciwolejowe, syntetyk- 3 szt. - pompa beczkowa z napędem elektrycznym o wydajności min. 70 l/min (do substancji ropopochodnych i substancji brudnych) - zestaw ADR - skimmer olejowy (urządzenie do zbierania i usuwania rozlewisk oleju z wód śródlądowych) - przedłużacz elektryczny 230 V o długości min 20 m na zwijadle z rozdzielaczem (1f/1f+1f+1f) - maszt oświetleniowy (min 2,5 m wysokości, min 2 najaśnice, po 3000 lm) - węże tłoczne strażackie: W52 x 2 szt. W75 x 4 szt. - wodery wodne typu spodniobuty x 4 szt. - łom zwykły-1szt - łomo-wyciągacz-1szt - młotek 2 kg i 4 kg- po 1szt - siekiera-1szt - topór pożarniczy- 1 szt. - nożyce do drutu (średnica cięcia: miedź, aluminium 16mm, stal 12mm.)-1szt - piła ręczna do metalu z wymiennym brzeszczotem - 2 szt. - bosak składany aluminiowy- 1 szt. - szpadel- 2 szt. - kilof - 1 szt. - pojemnik na odpady sypki, szczelnie zamykany - min. pojemności 50 l - lizak do kierowania ruchem drogowym, podświetlany LED, tracza czerwona/ zielona x2 szt. - klucz hydrantowy x2 szt. - pachołki drogowe- 6szt. - wydany samochód ma posiadać pełny zbiornik paliwa - przenośna lampa halogenowa (szperacz zasilana z zapalniczki). VI. OZNACZENIE 6.1 Wykonanie napisów na drzwiach kabiny kierowcy: oznakowania numerami operacyjnymi zgodnie z obowiązującymi wymogami KG PSP, herb OSP Domaniewice i zgodnie z księgą wizualizacji znaku PORYBY na 2007-2013. (zgodnie z załącznikiem 6) - grafika jaka miałaby się znaleźć na nadrukach zostanie dostarczona przez zamawiającego. Oklejenie pojazdu po ustaleniu z zamawiającym VII. OGÓLNE 7.1 Gwarancja: Na podwozie samochodu min. 24 miesiące Na nadwozie pożarnicze- min. 24 miesiące Zgodnie z treścią art. 29 ust. 3 Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r., poz. 907 z późn. zm.) jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia wskazane są konkretne rozwiązania techniczne, dopuszcza się stosowanie rozwiązań równoważnych, co do ich cech i parametrów, a wszystkie ewentualne nazwy firmowe urządzeń i wyrobów użyte w opisie przedmiotu zamówienia powinny być traktowane jako definicje standardowe, a nie konkretne nazwy firmowe urządzeń wyrobów zastosowanych w dokumentacji. Obowiązek udowodnienia równoważności leży po stronie Wykonawcy..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.14.42.10 - Wozy strażackie .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.05.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca wykaże spełnienie warunku, jeżeli posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek ich posiadania. Należy złożyć oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 2a do Specyfikacji. Zamawiający oceni spełnienie warunku udziału w postępowaniu metodą spełnia/nie spełnia, na podstawie dokumentów załączonych do oferty.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca wykaże spełnienie warunku, jeżeli w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, wykonał co najmniej 1 dostawę samochodu pożarniczego o wartości minimum 100 000,00 PLN, z podaniem jej wartości, przedmiotu, daty wykonania oraz podmiotu, na rzecz którego dostawa została wykonana oraz załączeniem dowodów, czy dostawa została wykonana należycie. Wykonawca potwierdzi spełnianie warunku jeśli wykaz będzie zawierał co najmniej 1 wykonaną w/w dostawę. Zamawiający oceni spełnienie warunku udziału w postępowaniu metodą spełnia/nie spełnia, na podstawie dokumentów załączonych do oferty.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Należy złożyć oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 2a do Specyfikacji. Zamawiający oceni spełnienie warunku udziału w postępowaniu metodą spełnia/nie spełnia, na podstawie dokumentów załączonych do oferty. Zamawiający oceni spełnienie warunku udziału w postępowaniu metodą spełnia/nie spełnia, na podstawie dokumentów załączonych do oferty.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Należy złożyć oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 2a do Specyfikacji. Zamawiający oceni spełnienie warunku udziału w postępowaniu metodą spełnia/nie spełnia, na podstawie dokumentów załączonych do oferty. Zamawiający oceni spełnienie warunku udziału w postępowaniu metodą spełnia/nie spełnia, na podstawie dokumentów załączonych do oferty.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Należy złożyć oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 2a do Specyfikacji. Zamawiający oceni spełnienie warunku udziału w postępowaniu metodą spełnia/nie spełnia, na podstawie dokumentów załączonych do oferty. Wykonawca musi wykazać spełnienie każdego z warunków. Niespełnienie któregokolwiek warunku spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. formularz ofertowy-załącznik nr 1, 2. oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych-załącznik nr 2a

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Okres gwarancji - 10

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień zawartej umowy w następujących przypadkach: Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień zawartej umowy w następujących przypadkach: 1. w uzasadnionych przypadkach, gdy zajdzie konieczność wprowadzenia zmian wynikających z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, 2. w przypadku, gdy zmiany postanowień zawartej umowy będą korzystne dla Zamawiającego, a zmiany wynikły w trakcie realizacji zamówienia, 3. zmiany miejsca dostarczenia/odbioru przedmiotu zamówienia, 4. aktualizacji rozwiązań z uwagi na postęp technologiczny, 5. poprawienia parametrów technicznych używanych do wykonania przedmiotu umowy materiałów, 6. zmiany w sposobie dokonywania płatności, 7. obniżenia kosztu ponoszonego przez Zamawiającego na eksploatację, konserwacje, inne, 8. zmiany danych Wykonawcy np. zmiana adresu, konta bankowego, nr REGON, osób kontaktowych itp., 9. uwarunkowań społecznych (protestów, listów, petycji, itp.), 10. zmiany stanu prawnego, 11. braku możliwości kontynuacji zamówienia z winy Zamawiającego, 12. działania sił natury, 13. po podpisaniu umowy doszło do wydłużenia okresu gwarancyjnego przez producenta, 14. możliwa jest korzystna dla Zamawiającego zmiana terminów realizacji zamówienia.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.domaniewice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Domaniewicach, ul. Główna 2, 99-434 Domaniewice, pokój nr 15 (Sekretariat).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.02.2015 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Domaniewicach, ul. Główna 2, 99-434 Domaniewice, pokój nr 8 (Sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadanie pn.: Zakup specjalistycznego lekkiego samochodu ratowniczo - gaśniczego do ratownictwa chemiczno - ekologicznego na obszarze ŁGR jest dofinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Rybackiego w ramach Środka 4.1. Rozwój obszarów zależnych od rybactwa w zakresie Wzmocnienia konkurencyjności i utrzymania atrakcyjności obszarów zależnych od rybactwa objętego osia priorytetową 4 - Zrównoważony rozwój obszarów zależnych od rybactwa.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.