eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Grębocice › Zimowe utrzymanie dróg gminnych w 3 sezonach zimowych2010/2011, 2011/2012 i 2012/2013 na terenie Gminy Grębocice

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-10-25

Grębocice: Zimowe utrzymanie dróg gminnych w 3 sezonach zimowych: 2010/2011, 2011/2012 i 2012/2013 na terenie Gminy Grębocice
Numer ogłoszenia: 299305 - 2010; data zamieszczenia: 25.10.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 258661 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Grębocice, ul. Głogowska 3, 59-150 Grębocice, woj. dolnośląskie, tel. 076 831 50 31, faks 076 8315077.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zimowe utrzymanie dróg gminnych w 3 sezonach zimowych: 2010/2011, 2011/2012 i 2012/2013 na terenie Gminy Grębocice.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na zimowym utrzymaniu dróg gminnych w 3 sezo-nach zimowych: 2010/2011, 2011/2012 i 2012/2013 na terenie Gminy Grębocice Warunki organizacyjne i techniczne 1. Wykonawca wykona prace związane z zimowym utrzymaniem dróg polegające na odśnieżaniu, posypywaniu dróg, usuwaniu gołoledzi i wywozie śniegu w zależności od warunków atmosferycznych i potrzeb Zamawiającego. 2. W przypadku wystąpienia silnych opadów śniegu Wykonawca będzie prowadził odśnieżanie również ładowarką. 3. Sprzęt winien być przygotowany w takim stopniu, aby był gotowy do użycia w ciągu 1 godziny od wystąpienia zjawisk powodujących konieczność odśnieżania lub zwalczania śliskości. 3. W przypadku awarii sprzętu Wykonawca jest zobowiązany wykonać przedmiot umowy sprzętem zastępczym. 4. Zastosowany sprzęt nie może powodować uszkodzenia elementów drogi (nawierzchni, krawężników, chodników, itp.), na lemieszu powinna być założona guma. 5.Pojazdy samochodowe używane do wykonywania prac przy odśnieżaniu dróg i zwalczaniu śliskości zimowej powinny być wyposażone w ostrzegawcze sygnały świetlne błyskowe barwy żółtej. 6.Zakup i składowanie materiałów służących zimowemu utrzymaniu dróg leży po stronie Wykonawcy i wliczony jest w koszt usługi. 7.Wywóz nadmiaru piasku po zakończonej akcji zimowego utrzymania dróg leży po stronie Wykonawcy. 8.Wykonawca decyduje o rozpoczęciu posypywania i odśnieżania dróg w uzgodnieniu z Zamawiającym. Wykonawca rozpocznie pracę bez zbędnej zwłoki. 9.Wykonawca wyznaczy osoby odpowiedzialne za wykonywanie usług w zakresie zimowego utrzymania dróg i ulic, wyposażoną w środki łączności zapewniające możliwość kontaktu przez całą dobę. 10.Zamawiający zastrzega sobie prawo do zwiększenia ilości dróg objętych usługą zimowego utrzymania dróg w całym okresie trwania zamówienia. Szczegółowy opis zadania: 1. Odśnieżanie dróg gminnych 1)Przedmiot zamówienia obejmuje utrzymanie dróg gminnych publicznych i wewnętrznych na terenie Gminy Grębocice w niżej wymienionych miejscowościach: -Grębocice: ul. Wspólna, Krótka, Kościelna, Spółdzielcza (do owczarni i oczyszczalni), Kolejowa, Zielona, Działkowa, Szkolna, Wąska, Cicha, Polna, Parkowa część Legnickiej na odcinku od drogi powiatowej koło ogrodów działkowych; -Retków od drogi powiatowej do osiedla; -Kwielice na odcinkach od drogi powiatowej w kierunku do Jaczewa i Kurowa (do granicy gminy) i łączące je rozwidlenia; -Ogorzelec droga za świetlicą; -Obiszów odcinek od drogi powiatowej do kościoła, za przystankiem i do posesji nr 28; od drogi powiatowej przy posesji nr 33 do 36; -Duża Wólka - droga wewnętrzna od drogi powiatowej, koło wigwamu, leśniczówki i do przystanku oraz do drogi powiatowej w kierunku Świnina; -Świnino - od kapliczki do kościoła; -Bieńków - od zatoczki autobusowej do posesji nr 8; -Wilczyn - pętla do drogi powiatowej przy posesji nr 6; -Czerńczyce - od drogi powiatowej do bloków do posesji nr 20; -Bucze - od powiatowej do Szymocina; -Szymocin - przez wieś polbrukowa i żużlowa do drogi powiatowej; -Żabice - droga nowa polbrukowa łącząca drogi powiatowe (Żabice - Piersna i Szymocin -Żabice) i równoległa do niej (do domków jednorodzinnych); -Rzeczyca - od drogi powiatowej koło szkoły i leśniczówki, do drogi na Orsk; -Trzęsów - nowa z kostki polbrukowej przy remizie i boisku, pętla łącząca drogi wojewódzkie; -Krzydłowice - rozwidlenia od drogi powiatowej; -Grodziszcze - rozwidlenia od drogi powiatowej, do Proszyc (żużlowa); -Grodowiec - od drogi powiatowej koło plebani, do Żukowa (do granicy gminy); -Stara Rzeka - nowa polbrukowa koło starej świetlicy, koło nowej świetlicy; Załącznik graficzny przedstawiający sieć dróg objętych przedmiotem zamówienia dostępny w formie papierowej w siedzibie Zamawiającego. Zaleca się, aby wykonawca dokonał wizji lokalnej w terenie przy udziale pracownika Urzędu Gminy, a także zdobył, na swoją własną odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i realizacji zamówienia. Koszty dokonania wizji lokalnej w terenie poniesie wykonawca 2) Pozostałe drogi gminne wg potrzeb zgłaszanych przez Zamawiającego. 3) Szerokość odśnieżania jezdni powinna obejmować 90% jej szerokości łącznie z zatokami autobusowymi. 4) Przy wykonaniu odśnieżania niedopuszczalne jest zsypywanie śniegu na drogi boczne, skrzyżowania i wjazdy, śnieg powinien być usunięty na pobocze. 5) Wykonawca zobowiązany jest do rozpoczęcia pracy od godz. 5.00 (przez 7 dni w tygodniu) a w szczególnych przypadkach (długotrwałe zamiecie i opady śniegu) - do rozpoczęcia odśnieżania w trakcie w/w zjawisk na każde żądanie (telefoniczne) przez zamawiającego, oraz w przypadkach szczególnie uzasadnionych do usuwania śliskości nawierzchni - po uzgodnieniu z Zamawiającym. Kolejność odśnieżania dróg, zakres i konieczność każdorazowo ustalana będzie przez Zamawiającego. Karta pracy sprzętu musi być potwierdzana codziennie przez Zamawiającego lub sołtysa w imieniu Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest też do codziennego składania relacji o ilości dróg odśnieżonych po zakończeniu odśnieżania. 6) Wywóz śniegu dokonywany ma być wg potrzeb i na zgłoszenie Zamawiającego. 7) Cena za pracę liczona będzie w roboczogodzinach efektywnego czasu wykonywania usługi (bez czasu napraw i przestojów, dojazdu). 2. Usuwanie śliskości jezdni. 1)Śliskość jezdni należy likwidować przy użyciu a)solanki - mieszanka wodno - solna, b)mieszanki piasku i soli - zawartość soli w mieszance min. 20%. 2) Solarkę należy użyć w przypadku nadmiernej ślizgawicy. 3) Szerokość posypywania powinna obejmować 90% rzeczywistej szerokości nawierzchni jezdni. 4) Stosowane przez Wykonawcę materiały do zwalczania śliskości mają być zgodne z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 27 października 2005 r. w sprawie rodzajów środków i warunków stosowania środków, jakie mogą być używane na drogach publicznych oraz ulicach i placach (Dz. U. z 2005 r. Nr 230 poz. 1960 z późn. zm.). 3.Usługa transportu drogowego - dotyczy wywozu śniegu na odległość do 5 km pojazdem o ładowności minimum 4 tony 4. Sprzątanie dróg po przeprowadzeniu akcji zimowego utrzymania: Po zakończeniu akcji zimowego utrzymania Wykonawca na własny koszt zobowiązany jest oczyścić drogi utwardzone z zalegającego piasku i wywieźć jego nadmiar.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania 90.63.00.00 - Usługi usuwania oblodzeń 60.10.00.00 - Usługi w zakresie transportu drogowego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.10.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Spółdzielnia Obsługi Rolnictwa FARMER, ul. Wspólna 12, 59-150 Grębocice, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 315000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 224700,00

  • Oferta z najniższą ceną: 224700,00 / Oferta z najwyższą ceną: 224700,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.