Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.
To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2010-09-21
Głogów: Dostawa artykułów biurowych i różnego sprzętu biurowego do zajęć realizowanych w Projekcie pn. Równe szanse dla wszystkich w roku szkolnym 2010/2011 w I Liceum Ogólnokształcącym im. Bolesława Krzywoustego w Głogowie.
Numer ogłoszenia: 299298 - 2010; data zamieszczenia: 21.09.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 217997 - 2010r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: I Liceum Ogólnokształcące im. Bolesława Krzywoustego w Głogowie, ul. Jedności Robotniczej 10, 67-200 Głogów, woj. dolnośląskie, tel. 076 8342138, faks 076 8342138.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów biurowych i różnego sprzętu biurowego do zajęć realizowanych w Projekcie pn. Równe szanse dla wszystkich w roku szkolnym 2010/2011 w I Liceum Ogólnokształcącym im. Bolesława Krzywoustego w Głogowie..
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia dotyczy dostawy artykułów biurowych i różnego sprzętu biurowego do zajęć realizowanych w Projekcie pn. Równe szanse dla wszystkich w roku szkolnym 2010/2011 w I Liceum Ogólnokształcącym im. Bolesława Krzywoustego w Głogowie. Projekt współfinansowany jest ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Zamówienie obejmuje: zeszyty, bloki, wkłady do segregatorów, markery, długopisy, teczki, kalkulatory, papier do drukarek i kserokopiarek, papier fotograficzny, zestawy geometryczne, pendrive i inne artykuły biurowe. Szczegółowy zakres i warunki wykonania zamówienia określa: - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierający rodzaj i ilość artykułów biurowych, stanowiący jednocześnie kalkulację ceny - Załącznik nr 2 do SIWZ. - projekt umowy - załącznik nr 3 do SIWZ..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt Równe szanse dla wszystkich współfinansowany przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego - Program Operacyjny Kapitał Ludzki..
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.09.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA HANDLOWO - USŁUGOWA " KRYSTIAN" Karol Kwoczała
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA HANDLOWO - USŁUGOWA " KRYSTIAN" Karol Kwoczała
- Firma Handlowo - Usługowa Krystian Karol Kwoczoła, Plac Zwycięstwa, 56-400 Oleśnica, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 81023,69 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 64799,29
Oferta z najniższą ceną: 64799,29 / Oferta z najwyższą ceną: 82927,66
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z GŁOGOWA
- "Zabezpieczenie, konserwacja, restauracja i remont Fortu Gwiaździstego i jego otoczenia- Twierdza Głogów"
- Wymiana kotłów centralnego ogrzewania w leśniczówkach Bielawy, Rzeczyca i Duża Wólka administrowanych przez Nadleśnictwo Głogów
- Modernizacja istniejącej hydroforni wraz z montażem zbiornika rezerwowego wody na cele bytowe w Głogowskim Szpitalu Powiatowym sp. z o.o.
- Utworzenie 90 nowych miejsc opieki w Miejskim Żłobku Integracyjnym "Dom nad Strumykiem" w Głogowie
więcej: przetargi w Głogowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa pomocy dydaktycznych, materiałów edukacyjnych, plastycznych i biurowych, wyposażenie Sali SI w ramach projektu "Lepsza edukacja w Gminie Jastków"
- Dostawa artykułów papierniczych dla ZZOZ w Wadowicach
- Dostawa wyposażenia do placówki opiekuńczej dla dzieci do 3 roku życia
- Dostawa pierwszego wyposażenia Domu Pomocy Społecznej w Opolu (...) - wyposażenie kuchni, wyposażenie medyczne i rehabilitacyjne, wyposażenie do sprzątania, warsztatu i ogrodu, wyposażenie biurowe
- Dostawa papieru ksero do drukarek i kserokopiarek oraz materiałów biurowych na alta 2024-2026 roku.
- Zakup i dostawa artykułów biurowych
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.