eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › termomodernizacja pokrycia dachowego budynków szpitala

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-05-25

POZYCJA 29927

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Warszawa: termomodernizacja pokrycia dachowego budynków szpitala Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Wojewódzki Szpital Chirurgii Urazowej Św. Anny Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, do kontaktów: mgr inż. Anna Pietruch, ul. Barska 16/20, 02-315 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6597576, fax 022 8220571, e-mail: zp_barska@wp.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.wscubarska.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej; Zdrowie. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: termomodernizacja pokrycia dachowego budynków szpitala. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Wojewódzki Szpital Chirurgii Urazowej Św. Anny Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, ul. Barska 16/20, 02-315 Warszawa. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest termomodemizacja pokrycia dachowego w budynkach Wojewódzkiego Szpitala Chirurgii Urazowej św. Anny. Wymiana pokrycia dachowego dotyczy 6 budynków, które tworzą Wojewódzki Szpital Chirurgii Urazowej św. Anny. Prace obejmują również wymianę instalacji odgromowej. Szczegółowy zakres rzeczowy robót objętych niniejszym zamówieniem określony jest za pomocą dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, załączonych do SIWZ w postaci płyty CD oraz dodatkowo wydrukowane są kosztorysy przedmiarowe. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Oświadczenia i dokumenty określono w sekcji III niniejszego ogłoszenia. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.51.40 - Obiekty szpitalne Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.51.40 - Roboty budowlane w zakresie obiektów szpitalnych Oryginalny kod CPV: 45.26.00.00 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.00.00 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze Oryginalny kod CPV: 45.31.51.00 - Instalacyjne roboty elektryczne Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.51.00 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Przedmiotem zamówienia jest termomodemizacja pokrycia dachowego w budynkach Wojewódzkiego Szpitala Chirurgii Urazowej św. Anny. Wymiana pokrycia dachowego dotyczy 6 budynków, które tworzą Wojewódzki Szpital Chirurgii Urazowej św. Anny. Prace obejmują również wymianę instalacji odgromowej. Szczegółowy zakres rzeczowy robót objętych niniejszym zamówieniem określony jest za pomocą dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, załączonych do SIWZ w postaci płyty CD oraz dodatkowo wydrukowane są kosztorysy przedmiarowe. Wartość zamówienia przekracza równowartość 60 000 EURO, a nie przekracza równowartości kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29.01.2004r. z późn. zm.-Prawo zamówień publicznych. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 31.10.2007

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 20 000,00 PLN 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy, tj.: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania, wg obowiązujących przepisów ustawy - Prawo Zamówień Publicznych. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana poprzez sprawdzenie dokumentów złożonych przez wykonawców w celu potwierdzenia warunków udziału w postępowaniu i zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie protokołu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego (wraz z załącznikami). Miejsce publikacji: Dz. U. z dnia 24 maja 2006r. Nr 87, poz. 606. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. oświadczenie potwierdzające spełnianie przez Wykonawcę warunków określonych w art. 22 ust. 1 i art. 24 ustawy, sporządzone wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia; 2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich; 3. w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik-pełnomocnictwo określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy; 4. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków bądź opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich; 5. aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu- wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich; 6. aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 -8 ustawy wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich; 7. aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym wart. 24 ust. I pkt 9 ustawy wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert stwierdzającą czy wobec podmiotu sąd orzekł zakaz ubiegania się o zamówienie, na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich; 8. polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę co najmniej 2 000 000 zł (dwa miliony złotych). W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich; 9. wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, ajeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, w tym co najmniej 2 roboty remontowe o wartości co najmniej 1 200 000 zł (jeden milion dwieście tysięcy złotych) brutto każda w czynnych obiektach służby zdrowia oraz co najmniej 2 roboty budowlane o wartości co najmniej 1 200 000 zł (jeden milion dwieście tysięcy złotych) brutto każda, których przedmiotem była budowa lub remont dachu budynku z podaniem ich wartości, dat i miejsca wykonania oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - minimum 4 referencje, tj. dwie referencje dotyczące robót budowlanych wykonanych w czynnych obiektach służby zdrowia oraz dwie referencje związane z budową lub remontem dachu budynku (wykaz wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia). W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i doświadczenie; 10. wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia). Wykonawca musi wykazać, iż zatrudnia dla realizacji zamówienia osoby legitymujące się doświadczeniem i kwalifIkacjami odpowiednimi do stanowisk, jakie zostaną im powierzone, w szczególności określonymi przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994r Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 z późn. zm.) Wykonawca przedstawi w ofercie kandydata na stanowisko kierownika budowy (kierownik branży konstrukcyjno budowlanej) Kierownik budowy musi wykazać, że posiada doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika budowy na przynajmniej 2 obiektach służby zdrowia (w których wykonywane były prace remontowe w czynnym obiekcie), a wartość tych robót przekraczała 1 200 000 zł (jeden milion dwieście tysięcy złotych) brutto. W przypadku uprawnień budowlanych wydanych po 1994 roku (tj. zgodnych z wymogami ustawy Prawo budowlane) wymagane będą uprawnienia bez ograniczeń, przy zachowaniu warunku doświadczenia. Wszystkie osoby wymienione powyżej muszą posiadać uprawnienia budowlane (zgodnie z wymogami ustawy Prawo budowlane) oraz zaświadczenie o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego (zgodnie z ustawą z dnia 15.12.2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów - Dz. U. z dnia 24 stycznia 2001 Nr 5, poz. 42 z późniejszymi zmianami). Osobami / Kandydatami na stanowiska kierownika budowy i kierownika robót elektrycznych mogą być obywatele państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, zgodnie z art. 12a ustawy Prawo budowlane oraz zgodnie z regulaminem postępowania w sprawie uznania kwalifikacji zawodowych w budownictwie w Polsce osób z państw Europejskich Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej. W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał kadrowy oraz łączne kwalifikacje i doświadczenie; 11. dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, tj.: - kierownik robót budowlanych - niniejsza osoba ma posiadać dokument stwierdzający posiadanie przygotowania zawodowego zgodnie z wymaganiami określonymi w punkcie powyżej (w punkcie nr 10) oraz aktualne zaświadczenie Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa; - kierownik robót elektrycznych - niniejsza osoba ma posiadać dokument stwierdzający posiadanie przygotowania zawodowego oraz aktualne zaświadczenie Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa; W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał kadrowy; 12. oświadczenie, iż wykonawca przeciętnie zatrudnia co najmniej 20 pracowników w okresie ostatnich 3 lat (w każdym roku, tj. w 2004, 2005 i 2006 roku), a przypadku, gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie. W celu udokumentowania wykonawca musi przedstawić deklaracje DRA z miesiąca grudnia w każdym z tych lat, tj. grudzień 2004, grudzień 2005 i grudzień 2006; 13. oświadczenie, iż ze względu na charakter prowadzonych prac roboty będą wykonywane w systemie pracy trzyzmianowej (obiekt czynny służby zdrowia); 14. w przypadku, gdy ofertę składają wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia wymagane jest załączenie dokumentu pełnomocnictwa określającego zakres umocowania pełnomocnika ustanowionego do reprezentowania ich w postępowaniu; 15. w przypadku wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej dokumenty wymienione w rozdziale IV, podrozdziale III, ust. 2 w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia; 16. dokument potwierdzający wniesienie wadium; 17. wypełnione przedmiary w układzie kosztorysowym - kosztorysy ofertowe (według załącznik nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia). Wypełnienie kosztorysów ofertowych metodą szczegółową.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wscubarska.pl. Opłata: 10 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: gotówka lub przelew na konto Wojewódzkiego Szpitala Chirurgii Urazowej św. Anny w Getting Bank S.A. O/Warszawa. Nr r-ku: 78 1560 0013 2008 4022 2040 0003. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.06.2007 godzina 09:30. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 21.06.2007, godzina 10:00, Wojewódzki Szpital Chirurgii Urazowej Św. Anny Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, 02-315 Warszawa, ul. Barska 16/20, sala konferencyjna.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 21.05.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.