eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › Wykonywanie napraw bieżących i okresowych przeglądów technicznych maszyn należących do Zakładu Zagospodarowania Odpadów na Składowisku Odpadów m. Poznania w Suchym Lesie.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-02-01

Poznań: Wykonywanie napraw bieżących i okresowych przeglądów technicznych maszyn należących do Zakładu Zagospodarowania Odpadów na Składowisku Odpadów m. Poznania w Suchym Lesie.
Numer ogłoszenia: 29926 - 2012; data zamieszczenia: 01.02.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 2461 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Zagospodarowania Odpadów, al. Marcinkowskiego 11, 61-827 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8530813, faks 061 8530842.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonywanie napraw bieżących i okresowych przeglądów technicznych maszyn należących do Zakładu Zagospodarowania Odpadów na Składowisku Odpadów m. Poznania w Suchym Lesie..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usług: napraw bieżących i okresowych przeglądów technicznych (prac serwisowych i konserwacyjnych) maszyn należących do Zakładu Zagospodarowania Odpadów na Składowisku Odpadów m. Poznania w Suchym Lesie. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, wraz z wykazem wykonywanych prac oraz podziałem zamówienia na części stanowi załącznik nr 1 do SIWZ. 3. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych w odniesieniu do sześciu części (zadań), zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia i wykazem maszyn wchodzących w zakres danej części stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ oraz formularzem ofertowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. 4. Usługi napraw bieżących i okresowych przeglądów technicznych obejmują maszyny: a. Spycharka Komatsu D85 EX-15EO b. Ładowarka Komatsu WA 250P2-5 c. Koparko-ładowarka Komatsu WB 97S-5 d. Koparko-ładowarka New Holland LB 115B e. Ciągnik Same Silver 95 f. Ciągnik Same Iron 150 g. Deutz Fahr Agrotron K610 h. Rozdrabniacz AK 230 Profi i. Rozdrabniacz Hammel VB 650D j. Przesiewacz Primus k. Przerzucarka Topturn 3500 Usługi napraw wykonywane będą na zlecenie Zamawiającego. Awarie maszyn zgłaszane będą doraźnie niezwłocznie po ich wystąpieniu. Szczegółowy zakres naprawy musi być każdorazowo uzgadniany z Zamawiającym. 5. Okresowe przeglądy techniczne obejmują czynności wymienione w załączniku nr 1 do SIWZ i wykonywane będą zgodnie z wykazem prac tam ujętym. O konieczności dokonania okresowego przeglądu technicznego Zamawiający będzie informował Wykonawcę z 7 dniowym wyprzedzeniem . 6. Wszystkie dodatkowe nieplanowane przy okresowym przeglądzie technicznym czynności wykonywane przez Wykonawcę muszą wcześniej być uzgodnione z Zamawiającym, w szczególności w zakresie liczby roboczogodzin, częstotliwości dojazdu oraz części lub materiałów koniecznych do użycia. Części zamienne i materiały eksploatacyjne wynikające z przeprowadzanych okresowych przeglądów technicznych i niezbędne do ich wykonania dostarcza Wykonawca, muszą one być wyłącznie nowe - oryginalne części producenta, lub części o parametrach równoważnych o potwierdzonej jakości. Muszą one być fabrycznie nowe, kompletne, wolne od wad konstrukcyjnych, materiałowych i wykonawczych oraz ujęte w wykazie części zamiennych zawartych w dokumentacji techniczno- ruchowej instrukcji użytkowania poszczególnych maszyn (części zamienne oryginalne). Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych, którymi są katalogowe części zamienne posiadające świadectwo jakości wystawione przez producenta części. Pod pojęciami części zamienne oryginalne oraz katalogowe części zamienne Zamawiający rozumie: - Oryginalne części zamienne - są to części zamienne wykonane wg rysunku oraz dokumentacji producenta maszyny i ujęte w wykazie części zamiennych będących integralnym składnikiem DTR - ki maszyny/instrukcji użytkowania - Katalogowe części zamienne - podzespoły i części zamienne wykonane wg. rysunku oraz dokumentacji producenta maszyny, wykonane przez inny podmiot aniżeli producent maszyny. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wykonywania napraw z części powierzonych 7. Cenę części zamiennych i materiałów eksploatacyjnych wynikających z prowadzonych okresowych przeglądów technicznych i niezbędnych do ich wykonania Wykonawca wliczy w cenę każdorazowego przeglądu wskazaną w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. 8. Wykonawca zobowiązany jest wystawiać faktury za części zamienne i materiały eksploatacyjne wskazując w przedmiocie zamówienia nazwę części zamiennej lub materiału eksploatacyjnego wraz z nazwą producenta wskazanego przedmiotu i uwidocznieniem rabatu, w wysokości zgodnej ze złożoną ofertą. 9. Podane w dokumentacji nazwy lub typy produktów i części mają na celu wskazanie parametrów jakościowych. W tym zakresie Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów równoważnych. W przypadku wątpliwości dotyczących równoważności oferowanych produktów Zamawiający wezwie Wykonawcę do złożenia we wskazanym terminie wyjaśnień dotyczących treści oferty. Ciężar udowodnienia równoważności spoczywa na Wykonawcy. 10. Na każde żądanie Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest udostępnić stosowany przez siebie detaliczny cennik części, które mogą zostać lub zostały użyte do realizacji przedmiotu umowy. 11. Usługa naprawy winna być wykonana w terminie do 5 dni licząc od chwili pozyskania informacji od Zamawiającego. Przedłużenie terminu może nastąpić po wcześniejszym uzgodnieniu i wyrażeniu zgody przez Zamawiającego. 12. Czas przyjazdu serwisu celem dokonania naprawy do Zamawiającego do 72 h przez cały rok (łącznie z dniami ustawowo wolnymi od pracy). 13. Przed wykonaniem usługi naprawy Wykonawca uzgodni z Zamawiającym jej zakres oraz przedstawi kosztorys. Kosztorys musi być przedstawiony Zamawiającemu na piśmie, a przystąpienie do wykonania usługi jest możliwe po jego akceptacji. 14. Usługa okresowego przeglądu technicznego winna być rozpoczęta w terminie do 7 dni od dnia pozyskania informacji od Zamawiającego, a zakończona w terminie do 10 dni licząc od daty pozyskania informacji od Zamawiającego. 15. Wykonawca, na każde żądanie Zamawiającego obowiązany będzie do przedstawienia odpowiednich dokumentów zakupu (ze wskazaniem ceny) części zamiennych i materiałów eksploatacyjnych, które są montowane lub użyte w wykonywanych usługach. 16. Wymontowane (zużyte) części zamienne, płyny, itp. zostaną zutylizowane przez Wykonawcę. 17. W przypadku naprawy cena za usługę będzie obejmowała diagnozowanie oraz usunięcie usterki. Cena usługi jest ceną brutto zawierającą koszt roboczogodzin, dojazdu oraz użytych części zamiennych i materiałów. Faktura za wykonaną usługę w treści musi zawierać wyszczególnienie operacji oraz wszystkie materiały i części zamienne użyte do napraw w faktycznie zużytych ilościach. 18. W przypadku okresowego przeglądu technicznego cena za usługę obejmuje pełną realizację przeglądu (a w tym materiały i części). Cena usługi jest ceną brutto zawierającą określenie rodzaju wykonanego przeglądu i dojazdu. 19. Koszt dojazdu celem wykonania usługi naprawy lub okresowego przeglądu technicznego może być uwzględniony w odniesieniu do poszczególnej naprawy jak i przeglądu tylko jednokrotnie, bez względu na długość trwania danej usługi lub konieczności kilkukrotnego przyjazdu przez Wykonawcę w celu jej zakończenia. 20. Z każdej wykonanej usługi na potwierdzenie jej prawidłowej realizacji zostanie sporządzony protokół odbioru, który jest podstawą do wystawienia faktury VAT przez Wykonawcę i zapłaty należności przez Zamawiającego. 21. Wykonawca udzieli min. 12 miesięcy gwarancji na wykonywane usługi, części i materiały, chyba, że producent na części zamienne udzielił odrębnej dłuższej gwarancji (w takim przypadku Wykonawca jest obowiązany przekazać Zamawiającemu kartę gwarancyjną). 22. Faktyczna liczba zleceń (tj. liczba awarii, a także okresowych przeglądów technicznych) zależeć będzie od zapotrzebowania Zamawiającego, przy czym Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia wobec Zamawiającego w przypadku, jeśli faktyczna liczba napraw/ okresowych przeglądów technicznych, będzie niższa niż przyjęta do kalkulacji wartości przedmiotu zamówienia czy wskazana w załączniku nr 1 do SIWZ. 23. Płatność będzie następować w terminie 21 dni od daty doręczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury VAT, przy czym Wykonawca będzie wystawiać faktury nie wcześniej niż w dacie odbioru usługi. 24. Dopuszcza się wykonywanie usług przez podwykonawców pod warunkiem że Wykonawca weźmie pełną odpowiedzialność za część prac wykonanych przez podwykonawcę - Zamawiający nie dopuszcza faktur częściowych od podwykonawców..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.53.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji maszyn .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 2   

Nazwa: Wykonywanie napraw bieżących i okresowych przeglądów technicznych maszyn należących do Zakładu Zagospodarowania Odpadów na Składowisku Odpadów m. Poznania w Suchym Lesie.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.01.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Bax Baumaschinen Sp. z o. o., ul. Obornicka 352, 60-689 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 60000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 60000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 60000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 60000,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 6   

Nazwa: Wykonywanie napraw bieżących i okresowych przeglądów technicznych maszyn należących do Zakładu Zagospodarowania Odpadów na Składowisku Odpadów m. Poznania w Suchym Lesie.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.01.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Bax Baumaschinen Sp. z o. o., ul. Obornicka 352, 60-689 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 75000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 75000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 75000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 75000,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 5   

Nazwa: Wykonywanie napraw bieżących i okresowych przeglądów technicznych maszyn należących do Zakładu Zagospodarowania Odpadów na Składowisku Odpadów m. Poznania w Suchym Lesie.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.01.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Arcon Serwis Sp. z o. o., ul. Baletowa 14, 02-867 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 9000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 9000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 9000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 9000,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: Wykonywanie napraw bieżących i okresowych przeglądów technicznych maszyn należących do Zakładu Zagospodarowania Odpadów na Składowisku Odpadów m. Poznania w Suchym Lesie.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.01.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Handlowe Agromarket E. Skrzypczak, M. Skrzypczak, L. Skrzypczak Spółka Jawna, Jaryszki 4, 62-023 Gądki, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 32000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 32000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 32000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 32000,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.