eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nagłowice › Remont dachu na budynku Domu Dziecka w Nagłowicach

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-11-04

Nagłowice: Remont dachu na budynku Domu Dziecka w Nagłowicach
Numer ogłoszenia: 299267 - 2008; data zamieszczenia: 04.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Dziecka im. Ireny Mrożewskiej , ul. Kacpra Walewskiego 6, 28-362 Nagłowice, woj. świętokrzyskie, tel. 0-41 38-145-84, faks 0-41 38-145-84.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.jedrzejow.finn.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont dachu na budynku Domu Dziecka w Nagłowicach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest remont dachu na budynku Domu Dziecka w Nagłowicach. Zakres prac obejmuje: rozebranie rur spustowych z blachy nie nadającej się do użytku 13 szt. x 9,8m, rozebranie rynien z blachy nie nadającej się do użytku, rozebranie obróbek blacharskich murów ogniowych, okapów, kołnierzy, gzymsów, kominów, kalenic itp. z blachy nie nadającej się do użytku, rozebranie pokrycia dachowego z blachy nie nadającej się do użytku, rozebranie konstrukcji więźb dachowych - ołacenie dachu, wymiana elementów konstrukcyjnych dachu - krokwie zwykłe (50%), ołacenie połaci dachowych łatami 38x50 mm, o rozstawie 16-24 cm z tarcicy nasyconej, impregnacja ogniochronna desek, płyt, bali i krawędziaków, pokrycie dachu blachą powlekaną trapezową o skoku fali 100 mm przy rozstawie łat 16 cm, ułożenie gąsiorów z blachy tłoczonej powlekanej o szerokości modułu fali do 18,33 cm, obróbki blacharskie z blachy stalowej powlekanej przy szerokości w rozwinięciu ponad 25 cm (obróbki kominów, murów, pasów pod i nadrynnowych, krawędzi szczytowych, wyłazów i wywiewek itp.), montaż obróbek blacharskich z gotowych elementów prefabrykowanych z blachy powlekanej - rynny dachowe półokrągłe, montaż obróbek blacharskich z gotowych elementów prefabrykowanych z blachy powlekanej - rury spustowe okrągłe..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.10.00 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne 45.21.41.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy przedszkolnych obiektów budowlanych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy: 1.Spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 PZP w tym: a) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności i czynności objętych przedmiotem zamówienia, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych przedmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 PZP. 3.Dysponują osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, jak również przynależącą do właściwej izby samorządu zawodowego. 4.Posiadają doświadczenie zawodowe rozumiane jako należyte wykonanie w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 3 robót budowlanych na obiektach kubaturowych, w tym jedna robota o wartości nie mniejszej niż 100.000 PLN. Zamawiający oceni spełnienie warunków wg kryteriów spełnia lub nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca zobowiązany jest złożyć w terminie wskazanym w pkt XVI ppk 2 i formie określonej w pkt XV siwz: 1.Wypełniony formularz ofertowy wg wzoru określonego w załączniku nr 1 do siwz Wymagana forma dokumentu - oryginał 2.Oświadczenia oraz dokumenty potwierdzające spełnianie przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu: a)oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 Pzp wg wzoru określonego w załączniku nr 2 do siwz, Wymagana forma dokumentu - oryginał b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, Wymagana forma dokumentu - oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałe przez wykonawcę składającego ofertę; c)wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zawierający co najmniej 3 roboty budowlane na obiektach kubaturowych, w tym jedna robota o wartości nie mniejszej niż 100.000 brutto PLN. każda, zgodnie z opisem w pkt VIII ppkt 3, wg wzoru określonego w załączniku nr 3 do siwz wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, Wymagana forma dokumentów: wykaz wykonanych robót budowlanych - oryginał dokumenty potwierdzające, że roboty budowlane zostały wykonane należycie - oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę składającego ofertę d) wykaz osób przewidzianych do kierowania robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, tj. załączeniem uprawnień budowlanych, zgodnie z opisem w pkt VIII ppkt 4 siwz, wg wzoru określonego w załączniku nr 4 do siwz wraz z aktualnymi zaświadczeniami o przynależności do właściwych izb samorządu zawodowego (ważne na dzień otwarcia ofert), Wymagana forma dokumentów: wykaz osób przewidzianych do kierowania robotami budowlanymi - oryginał uprawnienia budowlane - oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę składającego ofertę zaświadczenie o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego - oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę składającego ofertę 3. Pełnomocnictwo określające jego zakres w przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik. Wymagana forma dokumentu - oryginał lub kopia poświadczona przez notariusza 4. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego wykonawców występujących wspólnie w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia. Wymagana forma dokumentu - oryginał lub kopia poświadczona przez notariusza.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.jedrzejow.finn.pl ścieżka dostępu:>>Jednostki organizacyjne powiatu>>Dom Dziecka>>Zamówienia p.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dom Dziecka w Nagłowicach, ul. Kacpra Walewskiego 6, 28-362 Nagłowice, sekretariat - pok. Nr 2 tel./fax: 041 38-145-84..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.11.2008 godzina 10:00, miejsce: Dom Dziecka w Nagłowicach, ul. Kacpra Walewskiego 6, 28-362 Nagłowice, sekretariat - pok. Nr 2 tel./fax: 041 38-145-84..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.